Auteur |
Bericht |
KNIKKEBEEN
7e jaars

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 17, 2004 21:21 |
 |
Hallo, mensjes. Hebben jullie dat niet, dat je soms silencio tegen je vervelende broertje wil zeggen, alleen maar in de hoop dat hij zou zwijgen? Wahah ik heb dat dus vaak... Ik zou graag weten of jullie dat ook deden en of jullie soms eigen spreuken verzinnen? Ik heb er bijvoorbeeld een zomaar voor de fun verzonnen:
Assecarus: Als je doorweekt bent, droogt deze spreuk je helemaal op
Zie je... Iedereen heeft zo van die kuren Willen jullie aub posten wat voor (zelfverzonnen) spreuken jullie 'gebruiken'
xxxxjes KNIKKEBEEN |
Laatst aangepast door KNIKKEBEEN op Do Dec 16, 2004 21:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Vivica
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 18, 2004 9:34 |
 |
Met vervelende taken, vervelende zusjes wil ik ook nog wel eens wat roepen. Vaker houd ik een spreukengevecht, of scheld ik mensen uit voor snul muggle en mudblood/moderbloedje.
De spreuken die ik nog wel eens in vervelende situaties gebruik zijn;
silencio(zoals jouw voorbeeld)
crucio
alohamora(helaas werkt het niet op de snoepkast)
en nog wel een paar, maar (nog)minder vaak |
|
|
  |
 |
Bradhadair
6e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 18, 2004 10:18 |
 |
nou ik heb somnscals ik met hv bezig ben een rond stokje in mijn hand en dan detover ikl mijn vrienden
haha dat vind ik best wel grappig maar dat heb ik als ik een stok die op een toverstok lijkt in mijn hand heb |
|
|
  |
 |
Dreaming Angel
4e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 18, 2004 10:52 |
 |
cho chang13 schreef: | nou ik heb somnscals ik met hv bezig ben een rond stokje in mijn hand en dan detover ikl mijn vrienden |
Uhh , zou je iets duidelijker kunnen typen ?? Ik moest het een aantal keer lezen voordat ik snapte wat er stond ..
& ten tweede , ik zie het nut niet in van dit topic .. Maar goed , kan aan mij liggen hè ..
Zelf gebruik ik nooit toverspreuken , simpelweg omdat ik weet dat het toch niets uitmaak wat ik zeg ..
Love
~Angel |
_________________ i don't know which way to go. |
|
  |
 |
Freya
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 18, 2004 13:03 |
 |
nou,echt spreuken zoals die spreuk van knikkebeen verzin ik niet,eerder als van charmed enz...en raad eens:puur toeval?ze werken meestal!
zo was ik op de elf fantasie fair en het regende pijpenstelen...samen met een vriendin(power of 2,haha!)heb ik een spreuk gedaan en geen 10 seconden later scheen de zon!  |
_________________ ~*´¨¯¨`*·~ J U S T B E L I E V E I N Y O U R S E L F ~*´¨¯¨`*·~
~~ ~~
LEB DIE SEKUNDE  |
|
  |
 |
RockGodin
4e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 18, 2004 13:30 |
 |
Freya schreef: | nou,echt spreuken zoals die spreuk van knikkebeen verzin ik niet,eerder als van charmed enz...en raad eens:puur toeval?ze werken meestal!
zo was ik op de elf fantasie fair en het regende pijpenstelen...samen met een vriendin(power of 2,haha!)heb ik een spreuk gedaan en geen 10 seconden later scheen de zon!  |
oeh...we hebben een tovenaar op het Forum
Ik gebruik soms van die spreuken.
Soms scheld ik dan iemand uit voor modderbloedje of zo ^^
Maar echt vaak gebruik ik ze niet. Of iemand moet heel irritant zijn en niks van HP snappen. Dan zeg ik wel es een spreuk of zo en dan staren ze je echt verbaasd aan ^^ dat is echt lollig
[color=red]@Jim: Dat is dan ook meestal geen normaal gesprek ^^'' |
_________________ Girls don't like boys
Girls like cars and money.
The Rasmus obsessedXD
Lauri en Aki rocken zwaar 
Laatst aangepast door RockGodin op Za Sep 18, 2004 18:25; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Jim
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 18, 2004 15:05 |
 |
yvo schreef: | Freya schreef: | nou,echt spreuken zoals die spreuk van knikkebeen verzin ik niet,eerder als van charmed enz...en raad eens:puur toeval?ze werken meestal!
oeh...we hebben een tovenaar op het Forum
Ik gebruik soms van die spreuken.
Soms scheld ik dan iemand uit voor modderbloedje of zo ^^
|
Hihi.. Het hele forum bestaat uit tovenaars en heksen
Enne.. Je mag niet schelden in een normaal gesprek
*Ik heb net CoS gekeken *
Naja, spreuken.. Nee, ik doe dat eigenlijk nooit. Heel soms, als ik er aan denk zeg ik wel voor de grap 'Accio' als ik geen zin heb om mijn hand uit te rekken. Gisteravond, wou ik mijn lamp uitzetten, maar mijn handen zaten onder mijn deken. (Lekker warm..) Op dat soort momenten doe ik het wel, en heeeel soms zeg ik ook 'Crucio' als ik een zogenaamde ruzie hebben.. |
|
|
  |
 |
Amtjah
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 18, 2004 16:18 |
 |
Als ik het zo lees is het wel grappig..
Ik doe het nu nog vaak maar niet door Harry Potter maar door Charmed. Wij, In België, zien nu herhalingen (seizoen 4) en Paige zegt een voorwerp en dan komt het in haar hand. Als ik lui ben om iets te gaan halen zeg ik meestal 'naam van het voorwerp' , maar tot mijn grootste spijt werkt het niet  |
|
|
  |
 |
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 18, 2004 17:37 |
 |
Is miss. raar maar als ik de slaap niet kan vatten lig ik op mijn vingers in mijn bed te tellen hoeveel ik er vanbuiten ken en raak dan altijd de tel kwijt .
Kzeg soms wel es een wachtwoord voor ik mijn kamer binnen ga of laat iemand het wachtwoord raden als ze vragen ga dat es ff halen zeg ik altijd " het wachtwoord " of " het toverwoord ? " ( daarmee bedoel ik dan aub en das wel grappig dat ze dan ligge zoeke naar hp dingen . ) |
_________________ Check it out, please! |
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 18, 2004 20:50 |
 |
Ik heb dat probleem op school wel es... Er zit dus een jongen bij mij in de klas die ook HP leest en continue mensen zit te 'vervloeken', dus dan 'vervloek' ik hem met 'Crucio', of 'Avada Kedavra'... ^^
Beetje weird... maar wel grappig.
In een tussenuur zitten wij mekaar wel es te bestoken met toverspreuken, en iedereen kijkt ons dan zo raar aan =,="
Is wel lollig, als je daarop let...
Ik zeg ook altijd wachtwoord als ik m'n kamer binnenga... Op het moment is het volgens mij Braakbabbelaar ^^ |
|
|
  |
 |
TheKimKommer
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
527 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 18, 2004 21:35 |
 |
Nou ja, ik heb dus de laatste gestemd, ik gebruik geen spreuken in 'het dagelijks leven'. Alleen soms wat flauwekul met m'n vriend dat ie dat iets zegt en dan erop terug reageren, maar die minimale keer dat dat voorkomt is eigenlijk niet noemens waardig  |
 |
Rayna
The Psycho Admin

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 19, 2004 8:37 |
 |
Soms gebruik ik voor de lol wel een Crucio of Accio, maar dat is eigenlijk alleen als ik een vrolijke bui heb. Ik ben niet echt het type dat zomaar te pas en te onpas spreuken de lucht in slingert. Maar een grappig duel op zijn tijd met mijn zusje is dan weer wel erg leuk.  |
|
|
  |
 |
SeverusSnape
The Half-Blood Prince

Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 19, 2004 9:03 |
 |
Nee, dat doe ik nooit eigenlijk. Misschien voel ik me daar dan toch een beetje te oud voor. Of is bij mij de magie uitgewerkt
Ik weet trouwens ook maar weinig spreuken uit mijn hoofd. Misschien vier ofzo. Zou dat komen omdat ik de boeken maar één keer gelezen heb?  |
|
|
  |
 |
Heksjuh
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 19, 2004 15:27 |
 |
SeverusSnape schreef: | Nee, dat doe ik nooit eigenlijk. Misschien voel ik me daar dan toch een beetje te oud voor. Of is bij mij de magie uitgewerkt
Ik weet trouwens ook maar weinig spreuken uit mijn hoofd. Misschien vier ofzo. Zou dat komen omdat ik de boeken maar één keer gelezen heb?  |
En dat noemt zich Freak 1x de boeken hebben gelezen.
Ik ken ook maar weinig spreuken uit mijn hoofd er komen steeds meer dat wel..
Maar heel soms als ik in een HP bui ben gebreuk ik er wel eens 1 maar eigelijk bijna nooit... |
|
|
  |
 |
Bright Moon
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 19, 2004 16:17 |
 |
Ik doe dat soms wel, uit verveling, das wel plezant.
Jammergenoeg werkt het nooit
Gewoon simpele spreuken zoals Lumos als ik de licht aan steek,....
Tjah, zo ben ik minder alleen.
Als ik bijvoorbeeld op de speelplaats sta, te wachten tot de studie begint, dan denk ik meestal welke mensen ik wel eens zou willen vervloeken.
En wat precies, zweren, puisten, lange neus;...
(ik weet wel niet al de spreuken)
Zo hou ik me bezig... |
_________________ "Knowing is independent of being. I did not know you existed before you bumbled in here and ruined my nap. Yet that doesn't mean you weren't real before you woke me."
(Solembum, uit 'Eragon') |
|
  |
 |
|