Auteur |
Bericht |
Rudy
True Dumbledore
Verdiend:
546 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 17, 2004 23:43 |
|
Op het oude forum hadden we dit onderwerp al eens...
Zoals de meeste van jullie weten heb ik mijn kamer enkele maanden geleden verbouwd met het thema: "Hogwarts"
Hierbij heb ik zoveel mogelijk uit Harry Potter in mijn kamer terug laten komen, zoals een bezem, een hutkoffer(tje), een toverschaakspel en de schoolboeken van hp.
Nu vroeg ik mij af... Hoe ziet jullie kamer eruit en vooral hoe komt bij jullie Harry Potter in je kamer terug?
(Heb je posters, een mantel aan een haak, een toverstok op een tafel, etc...)
Oftewel laat hier Foto's van je kamer zien!
(en indien mogelijk aan HP-gerelateerd)
Om zelf maar ff te beginnen:
Op deze foto zie je de bezem, de hutkoffer, het toverschaakspel en de schoolboeken. |
|
|
|
|
SlijmballeN
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Wachtend in Anderlingskast tot de volgende 5e jaars!
|
Geplaatst:
Za Sep 18, 2004 9:15 |
|
Hey
Leuk joh! Al die dingen in je kamer, van Harry Potter. Nou heb ik helaas geen foto van mijn kamer, maar die post ik later wel.
Ik heb niet echt een Harry potter kamer. M'n kamer is helemaal warm geel (niet vel geel) en blauw. Maar ik heb wel van die hangers enzo waar kaarzen in kunnen in mijn kamer, dat wel een beetje de sfeer van HP aangeeft. Ik heb ook een grote HP poster. Maar ik slaap op zolder en op zolder zijn er twee kamers, nu ben ik op de speelkamer (want daar sliep eerst mijn broer) een HP kamer aan het maken, met lichtjes, kaarzen etc. Ik heb ook al een bezem enz. er hangen. Het is nog niet af maar het word leuk. Ik ga er een soort film kamer van maken, met allemaal film posters en d'r staat daar al een tv en een grote bank. Dus daar komt mijn HP kamertje |
|
|
|
|
snoesje
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 18, 2004 12:23 |
|
Echt een leuke kamer! Echt helemaal de sfeer van hp...
en wat leuk dat schaakbord |
|
|
|
|
*Diooh*
5e jaars
Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 18, 2004 12:34 |
|
Ik had die foto van je kamer al een keer gezien rudy, maar k vind het nog steeds super!
Echt mooi.. k zou me d'r meteen in thuis voelen
Zelf heb ik niet echt een harry potter kamer ofzo.. Niet eens een poster!!..
Jaja.. shame on me
Ik heb gewoon een euh best felle kamer.. 2 muren zijn geel en zo'n andere is felgroen.
En op die andere muur zit zo'n ingebouwde 'inloop' kast of hoe noem je zoiets.. heeel groot.. ma wel lekkor handig.. Ik heb echt veel plaats nodig. |
|
|
|
|
LolligLuitje
6e jaars
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 18, 2004 13:35 |
|
Mijn kamer is niet echt in Harry Potter sfeer.
Ik heb wel een grote, mooie poster van HP boven m'n bureau hangen, uit de eerste film als ze in de bootjes zitten en Hogwarts zien.
Boven m'n bed hangt een uitgeknipte recensie van de tweede film, die hangt er inmiddels al bijna 2 jaar en wordt geel.... haha.... |
|
|
|
|
witchy-sannie
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 18, 2004 15:29 |
|
Rudy Perkamentus schreef: | Op het oude forum hadden we dit onderwerp al eens...
Zoals de meeste van jullie weten heb ik mijn kamer enkele maanden geleden verbouwd met het thema: "Hogwarts"
Hierbij heb ik zoveel mogelijk uit Harry Potter in mijn kamer terug laten komen, zoals een bezem, een hutkoffer(tje), een toverschaakspel en de schoolboeken van hp.
Nu vroeg ik mij af... Hoe ziet jullie kamer eruit en vooral hoe komt bij jullie Harry Potter in je kamer terug?
(Heb je posters, een mantel aan een haak, een toverstok op een tafel, etc...)
Oftewel laat hier Foto's van je kamer zien!
(en indien mogelijk aan HP-gerelateerd)
Om zelf maar ff te beginnen:
Op deze foto zie je de bezem, de hutkoffer, het toverschaakspel en de schoolboeken. |
gosh! Dat is echt stoer joh! Nou ik ga mijn kamer ook verbouwen..*lol* weet helemaal niet echt wat ik moet doen! Iemand leuke ideeen? Nou nu is mijn kamer een beetje een zooitjuh.. hij hangt vol met evanscence maar als iemand leuke ideeen heeft! |
|
|
|
|
Faiths Love
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 18, 2004 15:38 |
|
Goed id RP!
Ik had op het vorige forum mijn kamer al geshowd. Zal het wel gauw weer doen want mijn kamer is een beetje verbouwd. Heb nl een nieuwe kast (heel groot), nieuwe Harry Potter posters en alle 5 Harry Potter boeken *lol* Duurde even...
Je hebt wel een leuke kamer RP, erg toepasselijk van die koffer, bezem, toverschaakspel en boekjes ^^ Je kan merken dat je een echte fan bent.. |
_________________ Sometimes we get second chances,
and sometimes we never make it past the first.. |
|
|
|
pottermania
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
127 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 18, 2004 16:12 |
|
Mijn kamer is een beetje jaren 70-style. Veel felle kleuren enzo. Maar er zit toch een klein beetje magie in; een bezemsteel een toverstok en een hele bibliotheek kast vol met boeken ^^ En er hangt HP kleren in mijn kast die allemaal bij elkaar zitten. Waar ik dus elke ochtend naar moet kijken. ^^ |
|
|
|
|
Emma_
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 18, 2004 17:12 |
|
Leuk, die kamer zo!
Mijn kamer is pimpelpaars en het enige wat erin kan is een bed en een kast (je moet er wat voor over hebben, om in een tweepersoonsbed te slapen )
Het enige magische erin zijn de boeken van HP die er liggen
Geen foto's, of mijn digi moet een omslag maken en besluiten mee te werken |
|
|
|
|
Evilduck
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 18, 2004 20:27 |
|
Ja, ik heb een kamer met echt veel poster van HP erin, en de boeken dan.
Als ik ze op internet heb staan zet ik ze meteen hier neer. |
_________________ Desperate Housewives and HP. <33 }}
So laugh and joke around
Remember cuddles in the kitchen
Still it's right hard to remember
That on a day like today when you're all argumentative
And you've got the face on. |
|
|
|
Rudy
True Dumbledore
Verdiend:
546 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 18, 2004 22:19 |
|
Ik wil fotooooos....
Jullie omschrijven allemaal heel mooi hoe je kamer er uit ziet (de meeste van jullie) maar ik zou het zo graag eens zien ...
Dus kom maar op met de foto's |
|
|
|
|
Justintime
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 18, 2004 22:49 |
|
Je wilt foto's? Je krijgt foto's
Dat is 1
Close up van mijn muur..Maar alle posters zijn niet zichtbaar. Posters: 2 van justinb timberlake, 1 wim soutaer, 3 hilary duff, 9 brahim, 1 elijah wood, 1 ashton minderprettigheid, 1 grote van shakira, 1 dido (die moeter eigelijk af maar ben daar te lui voor^_^) en dat was het denk ik..
En hier mijn beeldjes. *Knuffelt haar beeldjes* Niet op de witte draad letten..
|
like a lovers song |
|
|
|
SeverusSnape
The Half-Blood Prince
Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 19, 2004 9:41 |
|
Mijn slaapkamer is niet echt in de HP stijl, maar meer geinspireerd door Engeland.
Mijn muren zijn creme en al het houtwerk (bed/bureau/boekenkasten/schilderijtjes) zijn allemaal donker bruin. Zo wilde ik het idee wat veel Engelse huizen hebben creeren (Creme met houten balken). Aan de muur heb ik twee klokken: een LOCAL klok (met lokale tijd, duh) en een LONDON klok, met de tijd van Londen (één uur eerder). Verder hangt er boven de deur een Engels straatnaambord (zoals ze ook echt zijn in Londen) met de tekst: 'Buckingham Palace: City of Westminster'. Mijn TV hangt aan een steun (bij mijn voeteinde) en daarnaast hangt een poster van HP3.
Verder heb ik nog een Union Jack (Vlag van GB) maar die heb ik niet meer ophangen.
Foto's komen ooit, als ik mijn digicam aan de praat heb gekregen!
@Rudy: gave Slyth kamer! Mooie gordijnen ook! Ik snap wel dat je een Slyth sjaal wil nu, ipv een Ravie! |
|
|
|
|
Rudy
True Dumbledore
Verdiend:
546 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 19, 2004 11:46 |
|
@brahimfreakske: Leuk... foto's! Lekkere drukke kamer heb je wel zeg...
Vooral die vitrinekast is leuk, zie ik daar op de bovenste plank geen uiltjes?
@SeverusSnape: Klinkt mooi! En idd nu weet je waarom een zwad-sjaal mooier is dan de ravie-sjaal...
- Ik heb nu aan één muur allemaal foto's in lijstjes gehangen, dit is nog niet af en iedere keer als ik weer een lijstje krijg zal ik m erbij hangen, maar het ziet er al wel leuk uit. Ik zal binnenkort een foto van die muur plaatsen... |
|
|
|
|
HP_Marije
Gast
Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 19, 2004 11:58 |
|
Okay, Rudy, je wilt foto's? Dan krijg je foto's!
Mijn deur. (Aan de achterkant hangt een poster van HP 3, gekocht in Utrecht met de vorige meet)
Dit zie je als eerst als je mijn kamer binnenkomt. (Mijn bed dus Ik vertel je dit vast: Al mijn meubels zijn zwart met licht hout)
Mijn bedje ^^ (In het gele lijstje staat een tekening van Remus en mij, gemaakt door M'lou. Boven mijn bed hangt een poster met: Boys are stupid, throw rocks at them. Links staat mijn boekenkast.)
Mijn kledingkast (Staat rechts van de deur. Er moeten nog wek wat meer plaatjes op)
Mijn bureau. (Ja, goed gezien. Op mijn tv staat de tekening die M'lou voor mn verjaardag heeft gemaakt.)
Mijn tv. (Onder de tekening van M'lou hangt de telefoonlijst van mijn klas. Er staan ook allemaal kaarsjes op mijn tv. Ik vond dat wel leuk staan ^^)
De dingetjes die allemaal op mijn radio staan.
Mijn vensterbank en het uitzicht op mijn dakterras. |
|
|
|
|
|