Auteur |
Bericht |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 08, 2004 18:15 |
 |
Hey Mensjes,
Met de derde film in the theatres...hier een leuk nieuw topic. Bij elke nieuwe film hoort natuurlijk (zoals bij iedere film) een spiksplinternieuwe soundtrack..
Nu is mijn vraag aan jullie: welke soundtracks hebben jullie..welke vinden jullie het mooist..en dan vooral: Waarom!! |
|
|
  |
 |
Queen
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Op een wolkje, naast Neville, die een arm om mij heen slaat. ^^
|
Geplaatst:
Di Jun 08, 2004 18:25 |
 |
Ik heb de soundtracks Window To The Past en nog eentje die volgens mij Hedwig's Song heet... En nog wel een paar waarvan ik de namen niet weet...
De mooiste vind ik Window To The Past, omdat; het wordt bij de stukjes afgespeeld dat Lupin' Harry over zijn ouders verteld en het maakt de scenes nog mooier... En omdat ik de muziek gewoon heel mooi vind. |
|
|
  |
 |
Mrs. J. Potterr
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 08, 2004 19:28 |
 |
Ik vind dat liedje wel koel wat je overal op elke site hoort..
Dat met die hoge nootjes..
Weet ik veel hoe dat heet..
Wist niet eens dat die deuntjes een naam hadden =S |
|
|
  |
 |
Idril
The First Aid Mod

Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 08, 2004 20:34 |
 |
Ik heb momenteel alleen deel 1, en die vind ik erg mooi. Het is de enige CD waarbij ik echt kan leren. Huiswerk maken deed ik zowieso altijd met muziek, maar met leren is dat vaak lastig. Met HP1 Soundtrack lukte dat wel.
Ik heb deel 3 gezien, en het eerste wat ik dacht was... Die Soundtrack moet ik hebben! Ik vond de muziek echt super! De oude thema's zaten erin, maar ook heel veel nieuwe dingen. Vooral het slagwerk als Harry op de Hippogrief zit en wegvliegt is geweldig! |
|
|
  |
 |
Micasja
4e jaars

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 08, 2004 21:15 |
 |
Ik vind Buckbeak's flight denk ik de mooiste, waar Idril het overhad met dat slagwerk, en daarna die strijkers. Echt super. Ook vind ik Window to the past ook heel mooi, alleen moet je daar niet voor in een verdrietige bui zijn anders ga je huilen  |
|
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 08, 2004 21:46 |
 |
Soundtrack drie (die ik net van Micasja heb gekregen) bevalt me zeer goed..mooi opgebouwt en John Williams heeft eindelijk weer eens wat nieuwe thema's erin geborduurt..
Deel 1 vond ik echt een geweldige soundtrack..heerlijk magisch..deel 2 viel me vies tegen..die leek teveel op deel 1...alleen het melodietje van the Phoenix kon me boeien..
Maar deze maakt alles goed.. |
|
|
  |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 09, 2004 7:38 |
 |
Ik heb van alle 3 de film de soundtrack, en deel 3 is gewoon eerlijk waar de mooiste...
Deel 1 en 2 zijn net als de films wat meer gericht op het jongerenpubliek en er stonden dus ook wat meer rustige nummers op!
Deel 3 zit boordenvol nieuww type muziek.. Zelfs een scholenkoor gezang "Double Trouble"... De gaafste track vind ik toch wel de laatste... Alle nummers van de gehele soundtrack worden hier in 12 minunten nog eventjes versneld herhaalt...
Topcdtje dus!  |
|
|
  |
 |
Sage
5e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 09, 2004 15:42 |
 |
Ik heb alle drie de soundtracks, eigelijk heb ik wel een klein verzamelingetje met andere soundtracks, maar die tellen nu niet...
Deel één was erg magisch en kerstig, maar nog erg onschuldig.
Deel twee was al een tikkeltje donkerde (met name het thema van The Chamber of Secrets), maar nog steeds sterk verbonden met de eertse door het thema uit Hedwig's Theme, dat je zelfs voor op je mobiel kan krijgen.
Deel drie is héél anders. Hij is geweldiger, duisterder, en minder groots bezet qua instrumentatie. Dat is in dit geval heel mooi, omdat dat beter bij de film past. A Window to the Past is mijn ongeëvenaarde favoriet, omdat het de essentie van Lupin bevat; stil, melancholisch en een tikkeltje verdrietig, maar toch héél mooi.
Ik vind zeker deze soundtrack de beste. |
_________________ Something that is upside down is easier to read when it is also back to front.
~::Stephen Briggs!::~ |
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 10, 2004 13:02 |
 |
Heeft iemand die mooie TamTamslag (ook wel Gong slag genoemd) op de derde soundtrack gehoord die in de film klinkt als Lupin de volle maan boven de berg uit ziet komen..
Die vond ik geweldig.maar ik kan um niet vinden op de soundtrack.. |
|
|
  |
 |
harrypottie
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 10, 2004 17:13 |
 |
Ik heb alle 3 de CD-s.
Ik vind de 1e het minst mooi en de derde het mooiste
Van de 3e vind ik something wicked this way comes... het mooiste.
Ook vind ik van cd 2 de 2e en 13e track heel leuk. |
|
|
  |
 |
Remus J. Lupin
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 10, 2004 21:57 |
 |
Ik heb twee soundtracks van de eerste film en dan nog één van Harry Potter and The Prisoner of Azkaban.
Hierbij vind ik de beste liedjes : Double Trouble (Sommige kennen dit als Somethins Wicked this Way Comes), Buckbreaks Flight, The Patronus Light en vele andere.....
Mij is bij mezelf opgevallen, wanneer ik de Soundtrack beluister dat ik meer en meer om de film begin te geven.  |
|
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 11, 2004 12:24 |
 |
Jah..het Hedwigs thema is echt verschrikkelijk goed gecomponeert door John Williams zo heerlijk herkenbaar!! Als je in de bioscoop zit..en het is compleet donker..en het melodietje begint..met het embleem van WB..Wauw gewoon kippenvel!! |
|
|
  |
 |
J.M.C. Dumbledore
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 13, 2004 14:59 |
 |
Ik vind "A Window To The Past" absoluut het mooiste nummer, ik heb de film nog niet gezien, maar als ik dat liedje hoor, moet ik denken aan de uitleg van Professor Lupos aan Harry, over zijn ouders en de dementors.
De andere 2 soundtracks heb ik niet, ik heb alleen het liedje "Hedwigs Thema" en ook die vindt ik fantastisch, je zit gelijk in de Harry Potter-wereld.
J.M.C. Dumbledore |
|
|
  |
 |
Sambora
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 14, 2004 1:40 |
 |
ik vind de soundtracks geweldig... echt goed geschreven... je hoort echt de magie van de film op de cd... net of er overal magie is om je heen als je ernaar luisterd... hedwig theme is mijn favoriet |
_________________ You know, you remind me of a poem I can't remember, and a song that may never have existed, and a place I'm not sure I've ever been to
- Don't You Know Who I Think I Am - |
|
  |
 |
Maev
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 14, 2004 7:55 |
 |
Ik heb alle soundtracks. Toen de 3e uit was ben ik meteen naar de winkel gestormd. Ik vindt hem echt fantastisch... nog beter dan de 1e 2 delen. Mijn favo liedjes zijn Double Trouble (ik heb hem een keer 15 keer achter elkaar geluisterd whaha en je begrijpt dat je hem dan niet meer uit je hoofd krijgt ) En window to the past vindt ik ook erg mooi. Enneh.. nou eigenlijk is de hele cd gewoon mooi  |
|
|
  |
 |
|