Auteur |
Bericht |
Pieper
Grote Zaal Hoofdmonitor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 10, 2005 10:36 |
 |
Wat vinden jullie van een quiz op tv...
Kijken jullie er naar of vinden jullie het vervelend?
Gokken jullie mee?
Welke vind je het leukste en waarom? (presontaar, hoe het in elkaar zit,...)
Enkele voorbeelden: Blokken, De pappenheimers, 1 tegen handerd, Wie wordt Euromilionair,...
Get the picture, That's the question,...
Weet wel niet of het allemaal onder de categorie quiz valt, maar ik bedoel dus dat soort programma's.
Hebben jullie ooit meegedaan aan een quiz? (niet noodzakelijk op tv, maar zo met groepjes in een zaaltje ) |
|
|
  |
 |
LolligLuitje
6e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 10, 2005 16:35 |
 |
Nou, de verschillen en niveaus van de quizzen loopt heel erg uiteen. De quizzen op RTL4 bijvoorbeeld zijn een stuk makkelijker dan die van NED3, volgens mij. Ik ben niet zo'n quizmens, maar vind het wel eens leuk ernaar te kijken. Ik kijk weinig naar de quizzen van RTL aangezien ik dat moeilijk kan ontvangen, maar wel eens naar twee voor twaalf (junior, soms) en tien voor taal vind ik ook erg leuk..
En als je het een quiz kunt noemen:: een keer per jaar is het Groot Dictee der Nederlandse taal. Heel moeilijk, maar het is toch een uitdaging om mee te schrijven. |
|
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Do Feb 10, 2005 21:06 |
 |
nouw ik kijk niet zo veel tv programma's maar het lijkt me om eerlijk te zijn erg saai.
ben daar niet zo kapot van  |
|
|
  |
 |
luna potter
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: In a place that I hate so deeply that it's the only place where I can be
|
Geplaatst:
Do Feb 10, 2005 21:19 |
 |
ik vind zulk soort dingen echt vreselijk
opzich was de nationale iq-test wel heel vet maar het is gewoon grappig om te weten wat het iq is van bn-ers
en dan lache omdat de jpuwe veel hoger is
wat ik ook vreselijk vind zijn die belspelletjes enzo
het is bijna de hele dag op tv en als je lekker zit te zappen is dat het enige wat er voorbij komt |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 10, 2005 21:22 |
 |
Ik wil nog wel eens naar 1 tegen 100 kijken maar na 10 minuten gaat het me al vervelen en zet ik ´m eraf en ga ik wat zinnigers doen |
|
|
  |
 |
Justintime
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 10, 2005 21:50 |
 |
Ik vind het wel eens leuk om naar te kijken, sommige antwoorden zijn wel eens grappig.. Meestal probeer ik dan mee die vragen op te lossen, maar tot het einde kijk ik het meestal niet omdat het na een tijdje wel gaat vervelen... |
like a lovers song |
|
  |
 |
Strider
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 10, 2005 22:17 |
 |
ik kijk wel eens weekend miljonairs omdat ik dat wel een leuk programma vind met goede vragen maar verder kijk ik dit soort programma's niet echt omdat het de hele tijd van hetzelfde is en belspelltjes zijn echt irritant dus dan ga ik automatisch zappen |
|
|
  |
 |
PixieFilth
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Vr Feb 11, 2005 16:40 |
 |
Je kunt geen TV meer kijken of je ziet een kwis... Verschrikkelijk gewoon.
Ik vind dat dus ongeloofelijk saai... Kijken hoe mensen op een knopje drukken,
een antwoord geven en geld verdienen... :s |
|
|
  |
 |
Rubeus
7e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 20, 2005 2:22 |
 |
Ik vind Per Seconde Wijzer het leukst. Het is alleen jammer dat er maar zo weinig mensen zijn die de categorie wetenschap kiezen. Dat vind ik nou juist de leukste categorie.
Maar het is helemaal feest als er iemand een vierde ronde gaat spelen. Dan zit ik gewoon half kwijlend voor de buis me af te vragen hoe het komt dat die mensen al die dingen toch weten. |
|
|
  |
 |
HerBN
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 21, 2005 20:14 |
 |
wat vinden jullie van 'de kortste kwis' in 'man bijt hond'
ik vind die fantastisch, en met fantastische kandidaten. ik weet niet of die in Nederland al is doorgedrongen, maar die is zo fantastisch (en met fantastische kandidaten) dat dat wel snel zal komen |
|
|
  |
 |
mimi
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 22, 2005 15:55 |
 |
Ik kijk heel soms een quiz, maar alleen als ik er ook wat aan heb.
Vorige keer was er een quiz over tafelmanieren...dan moest je kiezen
welke goed was enzo. Daar had ik wel wat aan.
Maar anders is het saai om te kijken hoe andere mensen geld verdienen..
en dan zit je zelf maar voor de tv te niksen. |
|
|
  |
 |
Jana
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 02, 2005 16:36 |
 |
Ik ben gek op de pappenheimers! Tom Leenaerts is zoooo grappig! Jammer dat de reeks is afgelopen! |
|
|
  |
 |
Faith
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 04, 2005 14:05 |
 |
ik kijk niet zo naar die programma's. het zijn vaak van die domme vragen en daar weten ze dan het antwoord niet op. tenminste, dat is bij 9 van de 10 dingen die hier worden uitgezonden. hier is trouwens in Nederland. |
|
|
  |
 |
Pieper
Grote Zaal Hoofdmonitor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 09, 2005 11:02 |
 |
HerBN schreef: | wat vinden jullie van 'de kortste kwis' in 'man bijt hond'
ik vind die fantastisch, en met fantastische kandidaten. ik weet niet of die in Nederland al is doorgedrongen, maar die is zo fantastisch (en met fantastische kandidaten) dat dat wel snel zal komen |
ja is wel goed (en duurt vooral niet lang )
wel moeilijk zo als quizmaster, dan moet je kunnen inschatten dat maar 1 of 2 mensen het antwoord weet
ben hier wel precies de enige die graag naar een quiz op tv kijkt. |
|
|
  |
 |
Blue Lady
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 09, 2005 11:07 |
 |
kriegel schreef: | HerBN schreef: | wat vinden jullie van 'de kortste kwis' in 'man bijt hond'
ja is wel goed (en duurt vooral niet lang )
wel moeilijk zo als quizmaster, dan moet je kunnen inschatten dat maar 1 of 2 mensen het antwoord weet
ben hier wel precies de enige die graag naar een quiz op tv kijkt. |
Ikke ook
De Pappenheimers zie ik wel graag, het hangt ook van de gasten af natuurlijk maar toch  |
|
|
  |
 |
|