Auteur |
Bericht |
Stephan
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 24, 2005 13:36 |
 |
hey ik vind persoonlijk dat de tweeling veel meer in de films voor moeten komen.
Ze hebben een best grote invloed in de boeken, en ze zorgen voor veel humor.
Daarom vind ik het erg jammer, het zou de films leuker maken ben ik van persoonlijke mening. |
|
|
  |
 |
Jim
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 24, 2005 15:05 |
 |
Hmm..Tenzij Fred en George de Half-Bloed prins en prinses blijken te zijn denk ik niet dat ze nog een grote rol krijgen. En ik vind dat ze genoeg in beeld komen. |
_________________ I *heart* HPF! |
|
  |
 |
Nevodeon
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 24, 2005 16:01 |
 |
Ja, daar ben ik het mee eens.
Fred en George zijn niet de enige die de humor in het verhaal brengen. En eigenlijk vind ik dat ze net zo belangrijk zijn als Bill of Charlie.
Het zijn gewoon broers van Ron die grappig zijn, maar verder hebben ze geen reusachtige rol.
En @ Jim: Prins en Prinses? Lijkt je dat niet wat moeilijk? ^^' |
_________________ My use and value unto you
Are gauged by what you have to do
I mark the hours every one
Nor have I yet outrun the sun
Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it.. |
|
  |
 |
Charlie
Oceanic 815 Survivor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 24, 2005 18:39 |
 |
Ik zou het wel leuk vinden als ze een grotere rol kregen, dan zou er al wat meer humor in zitten, maar ook niet te veel, want anders word het te veel (Sorry voor de rare opbouw van de zin)...
Maar, van mij mogen ze dus een ietsje grotere rol krijgen! |
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 24, 2005 18:41 |
 |
Fred en George vind ik ontzettend grappig en zijn een (of twee) van mijn favo personages maar ze zijn (tot nu toe) niet echt heel erg belangrijk voor het verhaal. Ze houden alleen leven in de brouwerij
Van mij mogen ze wel een grotere rol krijgen |
 |
Buurke
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 25, 2005 16:38 |
 |
Eigenlijk kan ik hier niet stemmen, ik vind namelijk dat de rol die ze nu hebben groot genoeg is, ze zijn niet belangrijk voor het verhaal ze brengen alleen wat leven in de brouwerij, maar als je dit niet vind kun je dit stemmen:
nee!! absoluut niet! ik vid het niet leuk als Fred & George een grotere rol krijgen, want ik vind de acteerprestaties van de vertolkers van de rol van de tweeling ongeschikt voor zo'n rol
of:
nee, ik vind Fred en George irritant, en de film moet gewoon om Harry Potter zelf gaan, niet om allerlei randfiguren
Ik vind hun acteerprestaties wel goed, ze zijn de perfecte Fred en George en ik vind ze ook niet irritant. |
|
|
  |
 |
Sambora
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 25, 2005 21:54 |
 |
ik vind dat ze vaak genoeg in de films verschijnen... ze zijn wel belangrijk, in een indirecte manier, bijvoorbeeld de kaart die ze in boek 3 aan harry geven... en dat stukje zit dus wel in de film... de rest is gewoon niet belangrijk voor die film... ze zijn er dus als ze belangrijk zijn in die ene of meerdere scenes... dat vind ik genoeg! ( en ik vind de tweeling niet heel goed kunnen acteren ) |
_________________ You know, you remind me of a poem I can't remember, and a song that may never have existed, and a place I'm not sure I've ever been to
- Don't You Know Who I Think I Am - |
|
  |
 |
iesz
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 26, 2005 11:33 |
 |
Opzich maak het mij niet uit..Het zou wel leuk zijn maar als ze een grap uithalen dan is dat meestal onbelangerijk om in de film de stoppen(als het een klein grapje is)Ik vind dat ze best wel veel in de film komen ik weet niet zo goed wat ik me hierbij moet denken ik vind het allemaal wel best! |
_________________ Goddes Vana
Sweet vernal Goddes
Dance for Vana
Hail goddes of spring
You see, even though the artist may die, the art remains forever ALIVE! |
|
  |
 |
*SLUIPVOET*
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 28, 2005 15:29 |
 |
ik vind dat fred en george veel meer in de film voor moeten komen
ze maken de boeken grappig en dus misschien wordt de film dan wel ook grappiger
ik hoop vooral dat de grappen van fred en george wel in film te zien zijn want dan nemen ze lekker proffesor omber te grazen |
|
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Za Jun 18, 2005 21:28 |
 |
Ze hebben tenminsten een leuke rol.
Ik heb er zelf geen problemen mee als ze wat vaker in voor komen.
Bovendien kan het best wel zijn dat ze in de volgende boeken
( Dus in de volgende films) een belangrijke rol krijgen voor de orde ofzo.
Dan zullen we Fred en Goerge vast en zeker ook meer gaan zien in de films. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
kikiwikiwoe
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 19, 2005 11:29 |
 |
Ik vind dat Fred en George meer in de films moeten voorkomen omdat ze zo grappig zijn.
Ze moeten ook eens in de film de foptopshop tonen.
Vind ik
Ik zou het graag eens zien.
Ze praten er altijd over maar ze tonen het niet.
Dat is vervelend. |
|
|
  |
 |
MysticDragon
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 29, 2005 18:23 |
 |
Ik heb gestemd op:
mwoah, het zou wel leuk zijn als ze meer scenes kregen, maar erg belangrijk vind ik het nu ook weer niet.
Ze zouden voor meer humor zorgen enzo.  |
|
|
  |
 |
Animagus
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 29, 2005 18:27 |
 |
Ik zou het op zich wel leuk vinden, maar ze zijn niet echt heel belangrijk voor het verhaal. Als de tweeling er meer in voor zou komen, zouden er weer andere stukjes uitgehaald moeten worden en dat vind ik dan ook weer zonde, omdat je dan echt iets mist. De belangrijke Fred en George stukken zitten erin, de rest van de film draait om de echte kernzaken. |
|
|
  |
 |
PixieFilth
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Vr Jul 29, 2005 18:41 |
 |
Ik vind dat ze inderdaad véél te weinig in de films voorkomen. Ze zijn geen belangrijke personages,
maar ook zeker geen onbelangrijke personages. Want ik denk dat hun rol nog groter gaat worden
dankzij de winkel die ze willen openen.
Ik vind dat ze toch meer in de films mogen komen, al was het maar om de films een beetje grappiger te maken. |
  |
 |
KarinWeasley
5e jaars

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 30, 2005 20:35 |
 |
Hoewel ik de tweeling erg leuk vind in het boek en ze van mij ook echt meer terug mogen komenin de film, vind ik het niet heel erg belangrijk voor het verhaal. Als ik dan moet kiezen tussen scenes, dan liever die belangrijker zijn voor het verhaal. Zoals bij HP3 vond ik het verhaal veel te veel ingekort. |
|
|
  |
 |
|