Auteur |
Bericht |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 16, 2004 16:25 |
|
'lo mensjes!
Ik heb al verschillende winkels onderzocht..maar ik kan tot mijn frustratie deze zomer geen HP agenda vinden..nergens..*raakt in paniek*
Heeft iemand deze al gezien..of wordt die gewoon helemaal niet meer gemaakt..*barst in huilen uit* |
|
|
|
|
Poison Ivy
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 16, 2004 16:59 |
|
Ik heb er geen gezien toen ik een agenda ging kopen..
Ik heb dit jaar helemaal niets van HP gezien voor schoolspullen o.Õ
Ik denk dat ze te weinig tijd hadden om er een te maken aangezien PoA pas is uitgekomen en de agenda's er al euhm vanaf daarvoor al lagen
Als ik me goed herinner was die van vorig jaar op film 2 gebasseerd |
|
|
|
|
Sallygoo
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 16, 2004 17:09 |
|
Ik denk ook niet dat ze nog zullen komen...of dat ze überhaupt zijn. Ik heb nl ook alle winkels doorgespit, toen ik mijn nieuwe agenda kocht...en een HP agenda lag nergens tussen..
Zoals Poison Ivy al zei, helemaal geen spullen van HP volgens mij. Ik heb iig helemaal nada gezien -.- |
_________________ Truth in its most subjective form
~embarrassed by your obvious indifference~ |
|
|
|
Heksjuh
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 19, 2004 19:06 |
|
Ik ben dus ook gaan zoeken ik heb ook niks gevonden....
Nou ja ik heb er nu een van Doodles heel snoezig. En plak er gewoon wat HP plaatjes enzo in. Ik wou eerst de voorkant bedekken met 1 van Sages Fan arts...maar dat vond ik een beetje zonde..
Ik plak er gewoon een heleboel fan arts in IPV debiele foto's... |
_________________ Het leven is 1 groot feest het is maar net hoe je het bekijkt!
Pluk de dag en eet veel ijsjes!
Mauw, Ravenklauw
Verruim je blik op het leven |
|
|
|
Joy©e
Potionsmaster
Verdiend:
152 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 24, 2004 10:36 |
|
Ik kijk ook al overal of de agenda er is, ik verzamel ze. Maar tot mijn grote spijt is hij er inderdaad niet. Gelukkig heb ik mijn HP organizer en die vul ik elk jaar, maar ik vind het toch wel heel jammer dat er verder geen schoolspullen zijn, ook al zit ik niet meer op school.
Kunnen we geen protestbrief gaan schrijven of zo, hoe ze het wagen om geen HP agenda uit te brengen dit jaar? |
|
|
|
|
Sallygoo
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 24, 2004 11:51 |
|
Zou het helpen denk je? Alle agenda's zijn er namelijk alweer een tijdje. Maar idd een beetje dom dat er helemaal niks is! Zag laatst een paar schriften liggen, maar die waren ook nog van vorig jaar! =.=
Ik eis HP school spullen!! |
_________________ Truth in its most subjective form
~embarrassed by your obvious indifference~ |
|
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 24, 2004 13:37 |
|
Als je dan vooral ook ziet waarvan er WEL schoolspullen zijn...het is gewoon schandalig...The Box, TMF, Fancy, Gein agenda, Fokke en Sukke, Mr. Bean..gewoon schandalig dat er geen HP van af kan.. |
|
|
|
|
eVoLi
6e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 24, 2004 13:41 |
|
Een paar jaar geleden zag je overal van die HP-dingen, mappen, pennezakken, papier enzo.
En nu heb ik ook nog niks gezien.
Wij krijgen een agenda van school, allemaal dezelfde.
Ik ga m ook volplakken met fasn-art denk ik, alleen krijg ik m pas in september |
_________________ Take a walk on the wild side... |
|
|
|
Arjel
5e jaars
Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 25, 2004 19:43 |
|
Ik heb dit jaar nog helemaal nix aan schoolspullen van HP gezien, wel jammer anders had ik die zeker wel gekauft...
Nu heb ik eentje van Pucca...ook sgattig hoor en dan plak ik die wel vol met HP.........
En nog erger, vorig jaar heb ik ook geen agende van HP gezien....
SCHANDE......
Normaal zouden die dingen wel bij de Bruna liggen... |
|
|
|
|
RockGodin
4e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 26, 2004 11:24 |
|
ik vind het ook vet dom dat er geen HP agenda is.
ik had er vorig jaar ook al geen 1 en dan wil ik er 1 kopen dan kan het weer nie
en er zijn bijna alleen maar saaie agenda's waar alleen maar reclame in zit.
nu heb ik een Previeuw agenda gekocht. die gaat ook nog wel omdat hij ten minste over films gaat |
_________________ Girls don't like boys
Girls like cars and money.
The Rasmus obsessedXD
Lauri en Aki rocken zwaar |
|
|
|
Malou
Unspeakable
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 26, 2004 11:27 |
|
Als ze er waren had ik er toch geen gekocht. Dan zou ik me iedere keer doodschrikken van David's hoofd.
Ik beplak mn agenda gewoon met mooie fanarts, net als dat ik vorig jaar heb gedaan ^^
Maar dan moet ik wel eerst een printer hebben met inkt |
|
|
|
|
Eef
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 05, 2004 12:24 |
|
Nee, volgens mij niet.. Als ze er waren zou ik er ook geen kopen, maar ik vind ze toch wel leuk om even door te kijken...
Maar als ik ze zie, dan zou ik het hier wel even melden:p
Vorig jaar had ik zelf een gewone van de Hema en dit jaar eentje van Loesje (Hij is wel errug dik alleen Maar wel cewl) |
|
|
|
|
MeLoveSnape
Hotemetoot
Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 05, 2004 12:57 |
|
Ik moet nog een agenda kopen... Misschien koop ik de Preview agenda en anders een organizer, die zijn ook wel handig. Tja tis echt balen dat er geen HP agenda's zijn. Misschien volgend jaar weer? Ik snap het niet, ze kunnen zoveel geld verdienen met HP-agenda's.... |
|
|
|
|
payne
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 12, 2004 9:39 |
|
ik weet niet ik heb niet veel agenda's gezien enzo maar ik vind harry potter wel leuk maar dan wel alleen de boeken de films en de spellen ik hoef er geen agenda's ofzo bij dat vind ik onzin |
|
|
|
|
Cindy_Malfoy
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 12, 2004 13:38 |
|
Ik krijg een agenda van school... een hele saaie van Het ROC, maar ik plek hem vol met alles van LotR en ik denk ook wel fanart van mensen op het forum... als dat mag tenminste
die dingen zijn namelijk zooo saai.
ik vind wel dat ze gewoon agenda's moesten maken.
ik koop wel een 2005 agenda van HP.. als die er dan zijn. een normale en geen schoolagenda haha
CM |
|
|
|
|
|