Auteur |
Bericht |
magic@home
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 24, 2005 15:36 |
 |
Hallo mensen, zou harry potter als serie of tekenfilm serie op tv moeten komen?? mij lijkt het wel grappig maar ja het is ook weer moeilijk om al die avonturen te bedenken en het zal wel bakken met geld kosten dus nee geen goed idee |
Laatst aangepast door magic@home op Wo Dec 28, 2005 19:01; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Wizardjuh
7e jaars

Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 24, 2005 15:40 |
 |
Lijkt mij wel een leuk idee, maar dan raken ze meer kwijt dan ze verdienen. Bovendien komen de verhalen dan niet meer uit rowling zelf. Misschien wel dat ze van alle films samen een serie maken. Elke keer 2 scènes ofzo....
Moet dit niet bij Films.
Grtz,
Wizardjuh |
Laatst aangepast door Wizardjuh op Wo Feb 22, 2006 19:58; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Vuurbeker
The Rockin' Dude

Verdiend:
596 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 24, 2005 15:44 |
 |
Nee, Ik vind dat grootte zever om dat te doen
Dat zou het geheel verpesten en de bestaande verhalen slechter maken vind ik. Niet doen! De films zijn al goed genoeg. Denk maar aan aladin ofzow met die tekenfilms dan.
Trouwens bestaat er hier geen topic over?
*Zoekt*
Nop ik dacht dat er eentje was..
Nouja
Greetzz Vuurbeker |
  |
 |
Jess
4e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 24, 2005 17:05 |
 |
vuurbeker schreef: | Dat zou het geheel verpesten en de bestaande verhalen slechter maken vind ik. Niet doen! |
Helemaal mee eens, dat zou het hele beeld verpesten..
en Rowling gaat toch niet verder na boek 7, dus zou iemand anders 'nieuwe' verhalen over Harry Potter moeten bedenken,. |
_________________ -
I believe in you,
you know the door to my very soul.
You're the light in my deepest, darkest hour,
my savior when I fall. ♥ |
|
  |
 |
Donya_07
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 24, 2005 18:01 |
 |
Ik vind dat er geen Serie of tek. film moet kOmen, dat is niet goed voor de verhalen, want misschien raakt alles dan wel door de war ofzo, en dan raken mensen uitgekeken op harry Potter!! |
|
|
  |
 |
XilonaX
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 24, 2005 18:05 |
 |
ja, dan zou alles wat uitgebreider kunnen, en zouden ze de helft van de film er niet uit hoeven te knippen. |
_________________ ‘Sorry Ginny,’ zei Ron om de drukkende stilte te verbreken, ‘maar ik ken geen Harry Potter.’
Ginny’s hart leek te breken..'
Ketenvuur |
|
  |
 |
Her-MY-o-nee
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 24, 2005 18:05 |
 |
Ik zou ook absoluut tegen een tvserie zijn..
Het is dan gewoon niet leuk meer..
En bovendien.. Meestal gaan mensen een film kijken NA een tvserie en niet VOOR de tvserie dus het zou zowiezo een flop worden..
X.. |
 |
Emma-fan
4e jaars

Verdiend:
229 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 24, 2005 18:39 |
 |
Her-MY-o-nee schreef: | Ik zou ook absoluut tegen een tvserie zijn..
Het is dan gewoon niet leuk meer..
En bovendien.. Meestal gaan mensen een film kijken NA een tvserie en niet VOOR de tvserie dus het zou zowiezo een flop worden..
X.. |
Ja, en als die mensen nou de serie voor de film kijken, en ze vinden de serie niks, gaan ze misschien ook niet naar de film. |
_________________ Where words fail, music speaks.. |
|
  |
 |
Wou[$]eR
5e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 24, 2005 19:12 |
 |
Nee zou niet willen dat er een HP Tv-serie kwam, het verhaal zou dan gewoon niet meer orgineel zijn en dat zou ik niet willen... |
_________________ Proffesor Dumboldore:"For in dreams, we enter a world that's entirely our own. Let them swim in the deepest ocean or glide over the highest cloud." |
|
  |
 |
Rene
2e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 24, 2005 19:13 |
 |
Mwah, als de boeken allemaal uit zijn mag r van mij iemand op verder fantaseren en ik zal t ook best wel regelmatig kijken hoor... |
|
|
  |
 |
Zydian
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 25, 2005 1:29 |
 |
Nee,dat zou te ver gaan,het zou echt flauwe kul zijn moest dat ooit gebeuren |
|
|
  |
 |
eun0r
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 25, 2005 1:31 |
 |
denk ik niet eerlijk gezegd
het verhaal zal dan niet meer kloppen denk ik |
|
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 25, 2005 12:16 |
 |
Nee, dat zou ik niet leuk vinden. Dan gaat het echte HP eraf.. het sfeertje bedoel ik Ik hou het liever bij de boeken en films  Het zou trwns ook wel erg moeilijk zijn om steeds weer een nieuw 'avontuur' te moeten bedenken. Op den duur gaan ze (zoals bij heel veelt tv series) allemaal zo heel erg op elkaar lijken Voor mij liever niet !! En als ze het doen dan in iedergeval geen tekenfilm! Dat lijkt me echt helemaal niks |
|
|
  |
 |
Benfreakte
6e jaars

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 25, 2005 12:33 |
 |
Mij lijkt het niet leuk. Nu zit je heel erg te wachten vol spanning op de films en is het echt spannend als er een serie komt wordt het zo'n dagelijkse bezigheid en is de leukigheid er af |
|
|
  |
 |
liaantje
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 25, 2005 18:18 |
 |
ik denk dat een serie -geen verlenging van de films in stukjes gehakt- niet ehct zou werken...moet je voorstellen is het HP verhaal dalijk af qua films en boeken en dan komt er nogn lullig serietje over.. ..bovendien wil JKR het definitief afsluiten en asl harry dan dood zou gaan zou dat helemaal niet kunnen..bovendien vind ik HP niks voor een serie.. |
|
|
  |
 |
|