Auteur |
Bericht |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 03, 2006 18:59 |
 |
Welke opdracht vond je het beste in de film?
De film draaide trouwens vooral om de opdrachten.
Het mooiste gemaakt of gewoon het tofste om te volgen.
Hierbij moet je geen rekening houden met hoe het in het boek zat. Dus dat er geen wezens in het doolhof zaten en wel in het boek stond is niet echt van belang.
Edit: Ik vind de tweede opdracht het mooiste gedaan. Vooral de salto boven het water.
Alles in het water is leuk gedaan ook.
De eerste vind ik een beetje te ver gaan dat vliegen is wel leuk maar ik toen ze op de school zelf stonden en ze uitgleden of dergelijk toen werd het me teveel.
EN de derde opdracht vond ik niet dreigend genoeg. hoewel ik het heel mooi vond hoe (ik denk )Fleur (het is al even geleden dat ik hem gezien heb) door de struiken wordt meegenomen. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
Laatst aangepast door Bee op Di Jan 03, 2006 19:15; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Sofie
Music Addict

Verdiend:
123 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 03, 2006 19:12 |
 |
Geef je eigen mening ook eens
Ik vond denk ik het meer het mooist!
De wezens onder water waren erg leuk, en het was allemaal mooi gmaakt!
Ik vond die vliezen/kieuwen enzo bij Harry waren echt cool gemaakt!
De draak op zich vond ik niet zó mooi, maar hoe hij vloog enzo wel,
heel speciaal gedaan [ook opdat dak enzo].
Aan de doolhof vond ik niet zo veel.. Bijna geen wezens, en gewoon..
Groene heggen ^^ |
|
  |
 |
lijpeloena
6e jaars

Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 03, 2006 19:16 |
 |
ik vond de draken het beste waarom weet ik niej egt je werd bijna het scherm ingetrokken van nieuwsgierig heid van wat er zou kunnen gebeuren ook al wist ik dat het goed kwam maar dat maakte op dat moment niej uit |
_________________ It's just like everything is fading away, with the time that I don't see you. It's just like I miss you like I never missed someone before
|
|
  |
 |
Misz_Hermione
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 03, 2006 19:21 |
 |
pff ik vond alle drie de opdrachten niet zo heeel geslaagd...maar wel mooi gemaakt..
als ik egt zou moeten kiezen...ga ik tog maar voor de 2de in het meer
de derde was te kort en de eerste niet iets TE heftig... ^^ |
_________________ Today I don't feel pretty,
and I'm tired of trying to fit right in.
Don't think that your so great, cause being great must suck!
|
|
  |
 |
PixieFilth
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Di Jan 03, 2006 19:26 |
 |
Het meer. Absoluut. Het was precies zoals ik het me had voorgesteld.
Hoe Hermione en Ron en Cho en Gabrielle daar hingen... Net poppetjes.
En de meermensen vind ik erg goed gedaan. Ik had er niet echt een beeld
bij toen ik het boek las, maar zoals het in de film is vind ik het erg goed.
En Krum was een mooie haai ^___^ |
  |
 |
anavrin
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 03, 2006 19:45 |
 |
De draken vond ik in elk geval zo'n overdreven en goedkoop spectaculaire actiescène. Het doolhof was op zijn beurt wel redelijk goed in beeld gebracht maar ik vond dat het nog iets (magische wezens?) miste...
Daarom kies ik voor het meer; goed uitgebalanceerd, nog steeds overdreven (maar daar moest ik spijtig de hele film door mee leren leven) en erg mooi uitgewerkt. |
|
|
  |
 |
Hermione
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
298 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 04, 2006 12:23 |
 |
Ik vind het meer het beste. Het straalt echt zo'n mysterieuze sfeer uit met dat enge groen enzo.
De wierlingen waren nu niet echt hoe ik ze me had voorgesteld...
Victor-haai was heel goed gedaan vond ik, en het liet me wel erg verschieten!
De meermensen vind ik echt héél goed gedaan, de special-effects mogen er wel zijn!
Ja, het meer vond ik wel het beste maar Ron zag er wel nogal nep uit. |
_________________ When the rain starts to pour <3
Laatst aangepast door Hermione op Za Feb 25, 2006 12:48; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Wou[$]eR
5e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 04, 2006 15:29 |
 |
ik vond alle 3 de opdrachten wel goed gemaakt... Natuurlijk als je kijkt naar waarheidsgetrouw aan het boek dan kwam de opdracht in het meer het dichste bij... Maar ik vond de opdracht met de draken wel spectaculair en vond het ook niet zo erg dat het behoorlijk wat afweek van het boek want het zag er echt wel chic uit. |
_________________ Proffesor Dumboldore:"For in dreams, we enter a world that's entirely our own. Let them swim in the deepest ocean or glide over the highest cloud." |
|
  |
 |
Strider
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 04, 2006 15:38 |
 |
Ik vond de opdracht bij het meer veruit het beste. De doolhof scene heeft wel sfeer maar waar zijn de magische wezens . De scene in het meer is heel mooi en mysterieus. Ik vond Kruml heel mooi gedaan het heeft gewoon de goede sfeer. De scene met de draken vond ik het minste vooral omdat de Hongaarse Hoornstaart echt niet was wat ik ervan had voorgesteld. Ik had een hele mooie zwarte draak voorgesteld maar dat was hij niet en die scene is nogal niet van het boek af maargoed verder wel spectaculair en daarom zullen ze het er wel in hebben gedaan. |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
  |
 |
Migueleke
1e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 05, 2006 20:27 |
 |
Ik vind ook scene van het meer de beste omdat er alles inzat wat er moest inzitten die van de draken vond ik te kort omdat je alleen maar Harry zag en niet bijvb. De anderen kampioenen.Het doolhof vond ik maar flauw net zoals iedereen hier zegt zijn de beesten eruit.De skreeften.sfinx,boeman.Dus ik vond die van het meer het best geslaagd |
_________________ Or yet in wise old Ravenclaw
If you've a ready mind
Where those of wit and learning
Will always find their kind. |
|
  |
 |
Daniel Potter
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 05, 2006 21:20 |
 |
ik vond de eerste opdracht het best
mooi gemaakt, en SUPER spannend
daarna vind ik het doolhof het best
super spannend en je zag niet aankomen wat er ging gebeuren (behalve dan dat carlo en harry samen de trofee pakken)
En het meer vond ik een beetje saai maar was ook super mooi gemaakt |
|
|
  |
 |
Proffesor-Rich
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 06, 2006 18:18 |
 |
Ik heb voor de 2de opdracht gekozen
de 1ste ik had hem veel anders voorgesteld(mischien raar antwoord maarja)
de 2de opdracht ik had het meer kleiner verwacht maar voor de rest precies zo als het was en perfect gemaakt
de 3de opdracht ook perfect gemaakt ook zeer spannend maar hett was heel jammer dat er geen wezens voorkwamen en die stonden in het boek er tog duidelijk bij
P.S. ik ben net naar de film geweest ben net terg  |
|
|
  |
 |
ini
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 07, 2006 16:23 |
 |
Ik vond ook de tweede opdracht het mooiste, daar zie je ook hoe Harry met zijn gevoelens worstelt omdat Hermelien er ook hangt, maar zij moet gered worden door Viktor.
Het is natuurlijk ook mooi dat hij niet alleen Ron maar ook de zus van Fleur helpt
De wezens zijn ook mooi gemaakt en onder water acteert hij nog steeds super |
|
|
  |
 |
Emma_Rulez
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 07, 2006 22:48 |
 |
ik heb voor de 2e opdracht gestemd
de 1e opdracht was heel mooi, de mooiste special effects die ik gezien heb, maar dat stuk op het dak van de torens was gewoon gemaakt alleen voor het spektakel, niet erg hor, t was mooi, maar liever dan nog stukjes van de andere draken
de 3e opdracht was ook cool! maar niet zoals ik me had voorgesteld, de monsters in het doolhof miste ik heel erg,
de 2e opdracht vond ik gewoon perfect hij was mooi en beangstigend, als je fleur zo hoort gillen onder water, brr, maar dat komt ook omdat ik altijd wat heb gehad tegen verdrinkingen enzo.. maar de sfeer was perfect en het zag er heel goed uit  |
|
|
  |
 |
SirRupertGrint
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: London, maar meestal in een sta-caravan op de set, waar we weken lang filmen...
|
Geplaatst:
Zo Jan 08, 2006 0:46 |
 |
Ik vond de draak scene verre weg de beste. Super mooie effects en geweldige achtervolgingen. Alleen raar dat ze buiten het stadion gingen. Verder vind ik het een mooi moment als Harry opeens op ze Vuurflits spingt. Echt heel mooi gemaakt. |
|
|
  |
 |
|