Auteur |
Bericht |
rubyboy
2e jaars

Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 01, 2006 16:03 |
 |
Ik vraag me af of Krinkel (leraar verweer tegen de zwarte kunsten in het eerste jaar) heer Voldemort nog zou trouw zijn als Voldemort zijn eigen lichaam weer terug had en Krinkel zelf nog zou leven. Ik weet het, voldemort had bezit gedaan op het lichaam van Krinkel, maar was het toch niet ook nog een beetje uit eigen wil
hij was tenslotte leraar verweer tegen de zwarte kunsten en hij kon zich volgens mij toch verweren tegen een schim, al is het die van Voldemort.
ps: graag wat reacties |
Laatst aangepast door rubyboy op Vr Feb 17, 2006 16:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Sterretje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 01, 2006 19:19 |
 |
Lupos-freak schreef: | rubyboy schreef: | Ik vraag me af of Krinkel heer Voldemort nog zou trouw zijn als Voldemort zijn eigen lichaam weer terug had. |
Ik denk het niet...
Volgens mij zou Krinkel te bang zijn van Voldemort... |
Ik ben het met Lupos-freak eens.
Krinkel kan dan wel heel goed net als of doen dat heel zenuwachtig was en stotterde, maar ik denk dat hij zich erg machtig voelde met Voldie op zijn hoofd (klinkt zo vies).
Dus Krinkel zou toch wel wat bang zijn, maar wel trouw blijven aan Voldie.
Sterretje. |
_________________ Perpernoten al in de aanslag |
|
  |
 |
Tigergirl
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 01, 2006 19:50 |
 |
Ik denk juist daarom ! Omdat Krinkel te bang was voor Voldemort, zou hij het niet durven om weg te gaan... Ik denk dat hij trouw zou blijven, juist omdat hij zo bang was... |
_________________ Hermelien Griffel:
"Ik ga naar bed, voordat een van ons gedood word. Of erger: van school gestuurd."
Trotse Griffoendor   |
|
  |
 |
Tifa
6e jaars

.gif)
Verdiend:
81 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 01, 2006 20:00 |
 |
Ik denk dat Krinkel ook voor Hij-die-niet-genoemd-mag-worden zou blijven werken. Hij was gewoon te bang. |
_________________ A Pure Slyterin...
Final Fantasy; Advent Children...
"There's Nothing I Don't Care About...!" |
|
  |
 |
D@@n
5e jaars

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 01, 2006 20:09 |
 |
Volgens mij had ik een boek gelezen(maar weet het niet zeker). Dat Voldemort Krinkel was tegengekomen toen Krinkel op reis was. Hij had toen Krinkel overgenomen. Ik denk dat hij dus geen volgeling van Voldemort was. Hij was een slaaf van Voldemort. |
|
|
  |
 |
Leeuw
1e jaars

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 01, 2006 20:20 |
 |
ik kan me vergissen, maar was Krinkel niet doodgegaan toen Voldemort zijn lichaam verliet in boek 1?  |
|
|
  |
 |
DumbledoreIsNotDead
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 01, 2006 20:21 |
 |
Ik geloof dat hij uit eigen wil handelde. Voldemort kon hem niet rechtsstreeks besturen en was daar ook niet sterk genoeg voor. Bij die spiegel van Negereb op het eind gaf Voldemort Krinkel bevelen. Als hij hem totaal in zijn macht had, zou hij toch in staat moeten zijn om hem zelf te 'besturen'? |
|
|
  |
 |
D@@n
5e jaars

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 01, 2006 20:23 |
 |
Leeuw schreef: | ik kan me vergissen, maar was Krinkel niet doodgegaan toen Voldemort zijn lichaam verliet in boek 1? :? |
Hij was een herinnering die Perkamtus ophaalde aan het einde van een boek(volgens mij 1e boek). |
|
|
  |
 |
Brandon
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 01, 2006 21:07 |
 |
Krinkel was bang voor Voldemort. Ik denk dat hij niet helemaal beheerst werd. Voldemort gaf Krinkel bevelen. |
_________________ *Ik Open M'n Ogen Naar Een Wereld Die Me Niets Meer Biedt. Ik Probeer Het Wel, Maar Het Lukt Me Niet...*
Ik Ben Een Griffie  |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 01, 2006 23:02 |
 |
Tigergirl schreef: | Ik denk juist daarom ! Omdat Krinkel te bang was voor Voldemort, zou hij het niet durven om weg te gaan... Ik denk dat hij trouw zou blijven, juist omdat hij zo bang was... |
Misschien heb je gelijk.
Maar volgens mij zit Krinkel toch wel liever veilig en wel in Azkaban, dan dich bij Voldemort, of niet?
Leeuw schreef: | ik kan me vergissen, maar was Krinkel niet doodgegaan toen Voldemort zijn lichaam verliet in boek 1?  |
Je hebt gelijk. Maar wij praten hier over als Krinkel nog zou leven... |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
Singapore Lady
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 02, 2006 7:47 |
 |
Nee lijkt me sterk, Krinkel is een van die mensen die misschien Voldemord uit angst zou volgen, maar denk niet dat hij uit vrije wil een volgeling van Voldemord zou zijn geworden. |
|
|
  |
 |
desideriusD+
1e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 02, 2006 11:24 |
 |
Ik denk dat Voldemort in die tijd van zijn herrijzing heel nieuwsgierig was wie er naar hem terug zouden keren. Als Krinkel nog had geleefd dan moest Voldemort eerst van zijn hoofd afgeschraapt moeten worden, en in de foetus-vorm moeten leven om de herrijzenis te voltooien, tenminste dat lijkt mij.
Ik geloof dat Krinkel best nog wel voor Voldemort had kunnen werken, Krinkel was niet de slapste. Hij werd sterk toen Voldemort bezit van hem nam. Eerst was hij stotterend en nerveus door het leven gegaan, maar nadat Voldemort zijn lichaam had overgenomen werd hij een stuk zelfverzekerder. Als Voldemort op de nu bekende wijze was teruggekeerd dan had hij zeker zijn loyaliteit getoond aan hem, en hem verder gedient.
Greetz DD+ |
|
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 02, 2006 14:42 |
 |
Narcissa schreef: | Volgens mij kon de heer van het duisternis gewoon bij Krinkel weg gaan.
Of niet?, Ik bedoel het lijkt me sterk dat Krinkel dan moest sterven.
Zodat De heer van het Duisternis dan pas zijn herrijzing kon waar maken.
Maar het kan natuurlijk wel... |
Voldemort kon bij Krinkel weggaan wanneer hij wilde ja. Maar ik denk niet dat Krinkel dan nog lang geleefd zou hebben of zelfs direcht dood zou gaan omdat Voldemort veel van zijn 'levensenergie' had opgedaan.
Maar ikzelf denk niet dat Krinkel nog lang bij Voldemort zou gebleven zijn. Hij is daar veel te zwak voor. En Voldemort had er voor de rest niet zo veel nut aan. Enkel had hij nu een menselijk lichaam om in te leven en niet een lage dierlijke vorm. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Vivian
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Somewhere in Cyberspace... Watching You... Spying on You
|
Geplaatst:
Do Feb 02, 2006 15:27 |
 |
Ik denk dat hij dooddoener was; hij zei letterlijk dat hij eerst alleen op bevel van Voldemort opdrachten uitvoerde en dat Voldemort vond dat hij dat niet goed genoeg deed en dat Voldemort daarom bezit van hem nam, waar hij wat minder leuk vond, aangezien hij dat beschrijft als een straf. |
|
|
  |
 |
emmawatsonlover92
1e jaars

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 02, 2006 19:46 |
 |
krinkel was toch dood gegaan toen voldemort zijn lichaam verliet was er niks meer van over en ging die dood |
|
|
  |
 |
|