Auteur |
Bericht |
Heksjuh
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 25, 2004 20:08 |
 |
Spiek jij wel eens en waarom spiek je dan?
*bekent* Ik spiek en misschien ook best wel vaak. Meestal voor 1 antwoord.
Vorig jaar heel veel bij Frans dit keer daar maar 1x (had ik wel een 9)
Maar het is niet zo dat ik denk ik leer niet ik kan wel spieken.
Bij sommige leraaren is het ook zo verlijdelijk.
Ik ben 1x betrapt en toen moest ik ergens anders zitten. En ik heb 1x een blunder gemaakt. De gene die naast mij zat keek afentoe bij mij en ik bij haar maar wat bleek we hadden andere toetsen! Gelukkig had ik maar 2 antwoorden van haar overgeschreven maar ja die heb ik ook nog kunnen rechtrekken. *klaar met bekennen* |
_________________ Het leven is 1 groot feest het is maar net hoe je het bekijkt!
Pluk de dag en eet veel ijsjes!
Mauw, Ravenklauw
Verruim je blik op het leven |
|
  |
 |
Poison Ivy
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 25, 2004 20:15 |
 |
Ik spiek alleen soms bij frans
Mjah, die leraar let ook nooit op, je kan gewoon alles overschrijven!
Ik ben een keer betrapt met een ander meisje bij Nederlands, we keken bij elkaar en toen keek de lerares en toen moesten we onze tafels een stukje verder van elkaar schuiven..
That's it ^^ |
|
|
  |
 |
replaygirl
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 25, 2004 20:16 |
 |
nouja ik spiek eignelijk altijd bij de talen altijd weet ik een paar dingen niet maar dan heb ik zon fijne vriendin die kei goed in talen is maarja zij kijkt bij mij met eco enzow:P verder schrijf ik ook altijd gewoon woordjes op mijn hand als ik het niet goed ken wat eigenlijk best vaak is maar dat komt omdat ik de laatste tijd niet zoveel leer ! slecht he ja ik weet het, ik heb me voor genomen om volgend schooljaar veel beter te gaan studeren  |
|
|
  |
 |
ikkuh
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 25, 2004 20:18 |
 |
euh, spieken gebeurt bij mij niet zo gauw, omdat ik altijd aan de andere kant van de klas word gezet, we spreken in de klas wel altijd af om grott te schrijven (heeft straks iedereen van die koeienletters ) of we gebruiken gebaren en fluisteren het dan naar elkaar toe, maar bij mij is het niet zo gauw nodig omdat 1x doorlezen in een leerboek al genoeg is.  |
|
|
  |
 |
Queen
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Op een wolkje, naast Neville, die een arm om mij heen slaat. ^^
|
Geplaatst:
Vr Jun 25, 2004 20:19 |
 |
Ja, ik beken. =P
Ik spiek best wel vaak eiik..
Als ik een antwoord niet weet, dan kijk ik wel eens bij m'n buurvrouw.
Spiekbriefjes gebruik ik niet..
Dat merken ze toch wel op; die leraren zien alles.
Mijn vriendin had een keer zo'n spiekbriefje en toen ze het nog net gepakt had, werd ze al betrapt.. |
|
|
  |
 |
arlena
6e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: There where my bed sleeps, my book reads and my mouth eats . . and my bloody head aches
|
Geplaatst:
Vr Jun 25, 2004 20:21 |
 |
Ik helemaal niet - ik kom nu zeker over als braaf meisje, maar ik spiek serieus nooit.. .. .. ik zou ook niet weten waar  |
|
|
  |
 |
Nemesis
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 25, 2004 20:22 |
 |
nee nooit, want met deze opleding gaat het niet. Op de havo en de mavo was dat een andere zaak. Daar bespraken ik en een vriendin de lusitertoetsen openlijk. Ik verlies daarbij erg snel mijn aandacht en dan ga je zitten gokken. Wat ik niet horode hoorde zij en andersom. Op de havo keek mijn buurman altijd met me mee met duits, want dat vond ik zo gigantisch makkelijk. |
|
|
  |
 |
replaygirl
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 25, 2004 20:23 |
 |
o ja : ik haat de pww !! wij hebben echt zon school zonder vertrouwen tss, (nouja ik ben ookniet te vertrouwen maar okee ) onze klas wordt dan in 2 delen verdeelt, bij iedere klas is da zo btw, en dan word je bij een brugklas gezet (en 3 bij 4 enz. ) en dan moet je naast zon bruggie zitten en iedereen van jou klas bijvoorbeeld links en de bruggies rechts van de rijen!!! tsss dus het is zowat onmogelijk om af te kijken! |
|
|
  |
 |
Heksjuh
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 25, 2004 20:25 |
 |
Vorig jaar hebben wij een toets met ze 5en zitten maken en ik en mijn vriendin zo achterom zitten het enige wat ze zei: '' dames willen jullie je even omdraaien''. Of met een fries topo ik zat de hele tijd bij iemand de kijken en zij bij mij zo aan het einde van de toets: '' meisjes willen jullie een stukje uitelkaar gaan''.
Of bij natuurkunde zaten we de eerste 5 minuten nog antwoorden door tenemen toen zei die pas''het moet nu echt stil zijn beginnen maar'' |
_________________ Het leven is 1 groot feest het is maar net hoe je het bekijkt!
Mauw, Ravenklauw
|
  |
 |
Flo
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 25, 2004 20:25 |
 |
Ik heb vroegah wel gespiekt..
Een keer had ik zo veel naar rechts
gekeken zonder mn hoofd zeg maar te
draaien dat ik er onwijze hoofdpijn van had gekregen
en naar huis ben gegaan, God straft meteen
Maar dit jaar examen gedaan en dan gaat het egt niet
meer! Ik zou het nie eens willen proberen, je examen
moet je gewoon helemaal zonder hulp maken..
Anders ben je het niveau niet egt waard vind ik..
Maar daarvoor keek ik altijd af bij Frans, me slechste
vak! En mensen keken bij mij af bij Engels en Wiskunde  |
|
|
  |
 |
eVoLi
6e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 25, 2004 20:33 |
 |
Ik 'overleg' bij Latijn...met m'n vriendin, even kijken of we hetzelfde hebben
En vroeger bij godsdienst, leg je gewoon je boek op je bank, moesten we trouwens altijd domme tekstjes vanbuiten kennen
Nou ja, als ik heel erg aan iets twijfel, vraag ik wel eens...fluisterend of met tonen |
_________________ Take a walk on the wild side... |
|
  |
 |
Jalf
The Musical Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 25, 2004 20:34 |
 |
Een spiektip voor tijdens een multiple choich toets... Fluister heel zachtjes aan je buurvrouw of man het nummer van de vraag die je niet weet. Je buurman of vrouw legt, afhankelijk van het antwoord 1, 2, 3 of 4 vingers op tafel. Dit werkt het best als je schuinachter die persoon gaat zitten... Als je persoon rechtshandig is ga je linksachter hem zitten... en anders om...
Verder is ook een manier, het gewoon heel zachtjes vragen aan je buurman of buurvrouw als de leraar aan de andere kant van de klas is...
Een lerares van mij zei altijd: "Spieken is toegestaan, behalve als ik het zie..."
PS... Ik ben niet verantwoordelijk voor het strafwerk dat je krijgt als je eventueel toch betrapt wordt... |
|
|
  |
 |
replaygirl
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 25, 2004 20:36 |
 |
nee ik heb er ook een voor meisjes
doe een minirokje aan met panty, plak net onder je rokje het spiekbriefje en als je met je benen over elkaar gaat zitten kun je het zo aflezen ik heb het eens gedaan en het werkte wel  |
|
|
  |
 |
eVoLi
6e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 25, 2004 20:37 |
 |
Heel zachtjes vragen ja, das best !
Alhoewel, moet je wel duidelijk praten, anders krijg je zoiets van WAT ? Ssst....vraag 3 ! VRAAG DRIE ? Jaaa...ssst ! |
_________________ Take a walk on the wild side... |
|
  |
 |
Heksjuh
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 25, 2004 20:41 |
 |
Ik mocht een keer van mijn Muziek leraar spieken zette expres een hele goede naast mij en hij hoorde ons wel maar het mocht! Omdat de luistertoet die we moesten maken ik niet kon maken aangezien ik toondoof ben (dyslexie in de muziek)
Er zijn ook sites met spiektips maar volgensmij mag ik die niet geven.... |
Mauw, Ravenklauw
|
  |
 |
|