Auteur |
Bericht |
Ukkepulk
7e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 10, 2006 20:31 |
 |
Wat ik me nou al een tijdje afvraag...
Stel dat het Ministerie Voldemort oppakt (niet dat dat ooit zal gaan gebeuren, maar stel dat) wat zouden ze dan met hem doen?
Naar Azkaban? Voldemort in Azkaban, dat vind ik niet bij hem passen, Azkaban vind ik iets voor 'ordinaire criminelen' en die zijn niets vergeleken bij Voldemort. Bovendien zouden de Dementors hem niets doen, want Voldemort had nou niet bepaald een gelukkig leven.
Ik denk ook niet dat ze zoiets als een doodstraf hebben in de toverwereld, want dat vind ik dan wel weer te cru en bovendien zou de doodstraf geen zin hebben vanwege z'n Gruzielementen.
Ik denk dat ze in ieder geval z'n toverstok in tweeën zouden breken, maar verder weet ik het echt niet. Misschien zouden ze nog z'n geheugen compleet wissen zodat hij niets meer weet.
Als ze van z'n Gruzielementen wisten gingen ze in ieder geval nog hem volgieten met Veritaserum en hem dwingen om te vertellen waar z'n Gruzielementen liggen. Denk ik.
Edit naar hieronder: Oh ja, dat was ik even vergeten. |
_________________ Meredith & Derek!
Laatst aangepast door Ukkepulk op Wo Mei 10, 2006 20:35; in totaal 2 keer bewerkt |
|
  |
 |
Crying_Goth
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 10, 2006 20:33 |
 |
Ik denk dat ze hem inderdaad zijn toverstok zouden afnemen en hem verbannen.
In Azkaban zou hij niet lang zitten aangezien de dementors naar hem waren overgelopen. |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 10, 2006 20:36 |
 |
Misschien dat ze hem "de kus" laten geven. Ik weet dat het raar klinkt omdat de Dementors aan Voldemorts kant staan (tenminste dat had ik zo begrepen ... dacht ik) maar aan de andere kant maakt het ze niet uit of iemand goed of slecht is, ze willen de ziel. Klinkt dat een beetje goed zo? |
 |
Crying_Goth
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 10, 2006 20:38 |
 |
Helen schreef: | Misschien dat ze hem "de kus" laten geven. Ik weet dat het raar klinkt omdat de Dementors aan Voldemorts kant staan (tenminste dat had ik zo begrepen ... dacht ik) maar aan de andere kant maakt het ze niet uit of iemand goed of slecht is, ze willen de ziel. Klinkt dat een beetje goed zo? |
Voor zover ik weet heeft Voldemnort geen ziel, of haast niet meer.
Hij ziet er zelfs niet meer menselijk uit.
Ik denk niet dat iemand van het ministerie hem zou doden, want een onvergeeflijke vloek uitspreken is taboe hé...
Ik denk dat Harry hem wel te pakken krijgt...
Hoop ik... |
|
|
  |
 |
Ukkepulk
7e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 10, 2006 20:42 |
 |
Helen schreef: | Misschien dat ze hem "de kus" laten geven. |
Dat zal weinig zin hebben, omdat Voldemort inderdaad bijna geen ziel meer heeft, en ik denk dat hij die Gruzielementen op de een of andere manier wel weer terug in zijn lichaam kan doen... alhoewel... dat gaat natuurlijk een beetje moeilijk zonder uberhaupt een ziel. |
_________________ Meredith & Derek! |
|
  |
 |
Sambora
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
 |
zijn toverstok doorbreken vind ik een beetje weinig, het een beetje alsof je iemand een tik op de vingers geeft...
in azkaban zitten veel van de doodsdoeners en als die samen gaan werken beinvloeden ze misschien heel veel mensen...
ik denk dat 'de kus' het beste is voor de tovergemeenschap...
en ik denk ook dat ze dat zouden doen als ze hem te pakken zouden krijgen na alles wat hij gedaan heeft |
_________________ You know, you remind me of a poem I can't remember, and a song that may never have existed, and a place I'm not sure I've ever been to
- Don't You Know Who I Think I Am - |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
 |
Crying_Goth schreef: | Helen schreef: | Misschien dat ze hem "de kus" laten geven. Ik weet dat het raar klinkt omdat de Dementors aan Voldemorts kant staan (tenminste dat had ik zo begrepen ... dacht ik) maar aan de andere kant maakt het ze niet uit of iemand goed of slecht is, ze willen de ziel. Klinkt dat een beetje goed zo? |
Voor zover ik weet heeft Voldemnort geen ziel, of haast niet meer.
Hij ziet er zelfs niet meer menselijk uit.
Ik denk niet dat iemand van het ministerie hem zou doden, want een onvergeeflijke vloek uitspreken is taboe hé...
Ik denk dat Harry hem wel te pakken krijgt...
Hoop ik... |
Ok daar heb je wel gelijk in dat hij bijna geen ziel meer heeft maar bijna is niet geen. Dus hij heeft een beetje ziel over dus die kunnen de Dementors wel uitzuigen ofzo. Anders zou ik het niet weten als ik heel eerlijk ben.
Edit: oeh, wacht, wat denk je van een geheugenwisser. je weet wel zijn geheugen wissen zodat hij niet meer weet dat hij een zeer sterke tovenaar is ... als hij zijn gedachtes niet blokt dan hè |
 |
Crying_Goth
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 10, 2006 20:46 |
 |
Juh maar zal dat niet alleen helpen als ook al zijn volgelingen opgeruimd zijn?
Anders zoeken ze hem op en helpen het hem wel herinneren... |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 10, 2006 20:49 |
 |
De ouders van Neville herinneren zich ook niks meer en ik weet zeker dat iedereen hun best doet om ze dingen te laten herinneren. Ik weet dus niet of ze ooit weer beter worden maar zover als ik weet gebeurt dat dus niet. |
 |
Ukkepulk
7e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 10, 2006 20:49 |
 |
Volgens mij gaan ze ook nog z'n bankrekening plunderen zodat hij geen nieuwe toverstok of wat dan ook gaan kopen, of doe ik nu een hele domme suggestie? Dat heeft verder eigenlijk weinig zin, want hij heeft volgens mij helemaal geen geld nodig, en als hij een nieuwe toverstok wil, vermoordt hij wel 'even' iemand.
Helen schreef: | De ouders van Neville herinneren zich ook niks meer en ik weet zeker dat iedereen hun best doet om ze dingen te laten herinneren. Ik weet dus niet of ze ooit weer beter worden maar zover als ik weet gebeurt dat dus niet. |
Ja, maar dat was omdat die gemarteld waren met de Cruciatusvloek, net zolang totdat ze gek werden. Ik denk niet dat ze dat met Voldemort gaan doen. |
|
  |
 |
cha0xz
2e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 11, 2006 11:26 |
 |
Hij zou rapper uit azkaban zijn dan hij erin zat. Dat zou niet veel uitmaken.
Zoals Perkamentus in boek 5 zegt tegen droebel op zen kantoor.
Ongeveer : ik zou kunnen meegaan naar Azkaban en dan weer ontsnappen maar dat is puur tijdverlies. ( tkwam daar op neer)
Dus waarom zou Voldemort dat ook niet kunnen. |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 11, 2006 12:20 |
 |
Ukkepulk schreef: | Volgens mij gaan ze ook nog z'n bankrekening plunderen zodat hij geen nieuwe toverstok of wat dan ook gaan kopen, of doe ik nu een hele domme suggestie? Dat heeft verder eigenlijk weinig zin, want hij heeft volgens mij helemaal geen geld nodig, en als hij een nieuwe toverstok wil, vermoordt hij wel 'even' iemand.
Helen schreef: | De ouders van Neville herinneren zich ook niks meer en ik weet zeker dat iedereen hun best doet om ze dingen te laten herinneren. Ik weet dus niet of ze ooit weer beter worden maar zover als ik weet gebeurt dat dus niet. |
Ja, maar dat was omdat die gemarteld waren met de Cruciatusvloek, net zolang totdat ze gek werden. Ik denk niet dat ze dat met Voldemort gaan doen. |
Ja dat is wel zo maar ik bedoelde gewoon dat je erg je best kunt doen om iemand zijn geheugen terug te halen maar dat dat niet altijd even goed werkt |
 |
LadyD
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 11, 2006 13:23 |
 |
Volgens mij mkane ze hem gelijk dood.. Dat is het enige wat ik kan verzinen.. Ik heb eigenlijk echt geen idee. Azkaban helpt niet want daar komt hij tohc zo weer uit |
_________________ I love you, I loved you all along
And I forgive you for being away for far to long
So keep breathing 'cause I'm not leaving you anymore!
Believe it hold on to me and never let me go |
|
  |
 |
Caleb
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 11, 2006 13:44 |
 |
Als het ministerie Voldemort vind (hetgeen ik onwaarschijnlijk vind) zullen ze hem waarschijnlijk doden. Hij heeft al zo veel mensen vermoord en hij is te gevaarlijk om te laten leven. Als ze hem in Azkaban zouden stoppen zou hij vrijwel zeker ontsnappen. |
|
|
  |
 |
Ukkepulk
7e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 11, 2006 15:06 |
 |
Op de één of andere manier denk ik niet dat ze hem gaan vermoorden, dat vind ik namelijk niet erg genoeg, als is het natuurlijk wel de ergste straf voor Voldemort, gezien hij bang is voor de dood.
Ik denk dat ze 'm eerst volgieten met Veritaserum en hem dan vragen naar z'n middelen om ontsterfelijk te zijn, hem die afnemen, zijn toverstok in tweeën breken, en hem dan de Kus toedienen. |
|
  |
 |
|