Auteur |
Bericht |
no.23
Dreuzel

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 15, 2006 13:51 |
 |
sorry als er al over hen geschreven is, maar dan heb ik eroverheen gekeken.
Was het niet zo dat die twee in GoF moesten spelen? En ik dacht toch niet dat ik ze gezien had.
Kijkt een mens er zo naar uit, komen ze er niet in voor.
Zijn er nog mensen die mijn mening delen?
|
_________________ Always & Forever
♥ I won't talk
I won't breathe
I won't move
Until you finally see...
That you belong with me ♥ |
|
  |
 |
Judittie
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 15, 2006 17:28 |
 |
ik heb op ron gestemd hij heeft namelijk een grote rol
maar ben ook wel benieuwd naar de andere broers wemel
zijn vast wel goed, ik hoop ze in de 5e film tezien |
_________________ ik ben dol op lezen, harry potter, dieren en paardrijden en hou van mijn familie! |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 15, 2006 17:32 |
 |
Ik had ook zoiets gelezen dat ze er in de 4e film in zouden zitten. Misschien is dat eruit geknipt of hebben ze zich bedacht omdat het niet héél erg belangrijk was.
En over je poll. Ik kijk op dit moment heel erg uit naar Bill omdat hij er nog niet in heeft gezeten maar anders kijk ik erg uit naar Fred, George en Ron (hoeft niet in die volgorde) |
 |
~Yasmine~
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: in the Burrow, teasing Won-Won with Fred and George...^^
|
Geplaatst:
Do Jun 15, 2006 18:03 |
 |
Citaat: | Helen
Ik had ook zoiets gelezen dat ze er in de 4e film in zouden zitten. Misschien is dat eruit geknipt of hebben ze zich bedacht omdat het niet héél erg belangrijk was.
En over je poll. Ik kijk op dit moment heel erg uit naar Bill omdat hij er nog niet in heeft gezeten maar anders kijk ik erg uit naar Fred, George en Ron (hoeft niet in die volgorde)
|
Ik dacht ook dat ik het ergens gelezen had, maar ik vind het jammer dat ze niet in de 4e film voorkwamen, want Fred & George zijn erg leuk( zijn ze altijd! ) in het 4e boek. Dat komt ook omdat ze een ToverTweelings TopFopshop natuurlijk wilde oprichten! Maar goed, net als Helen kijk ik erg uit naar Bill ( in mijn gedachten is hij knap! ), omdat ik benieuwd ben hoe hij eruit zal zien, die coole broer van Ron! Ook Charlie lijkt me leuk! Ze zouden eigenlijk in de 4e film voorkomen, maar helaas, niet gebeurd . . . Nou, ik kijk vol spanning uit naar de 5e film!
Veel Liefs,
Yasmine |
Watching us fading and watching it all fall apart ♥ |
|
  |
 |
Nariël Oronar
5e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 23, 2006 12:38 |
 |
Ik wil alle Wemels wel zien, maar momenteel kijk ik het meest uit naar Bill. Ik weet niet echt waarom, misschien door dat gedoe met Fleur en het gevecht in boek 6 enzo... Charlie lijkt me ook wel stoer ^^
Naar Ron, Fred en George kijk ik altijd uit! Wie nu niet? |
_________________ Rock Werchter 2007 ♥ |
|
  |
 |
dark_moonlight
4e jaars

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 02, 2006 11:00 |
 |
Bill omdat ie zo cool wordt beschreven in de boeken. ik zat in de bios en toen zei ik nog hopelijk hebben ze Bill niet weggelaten, en ja hoor hij was er nier *grombl* ik had er zo'n zin in om te zien wat ze met hem zouden doen hopelijk volgende keer beter... |
_________________ Sean Biggerstaff rocks |
|
  |
 |
Lisanne
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 02, 2006 11:11 |
 |
Ik kijk eigenlijk uit naar ál de Weasleys ^^ Charlie, Bill en Percy hebben we in de films het minste gezien, dus daar kijk ik het meeste naar uit. Ik hoop dat ze hen in de film stoppen. |
_________________ time goes by at such a pace, it's funny how it's easy to forget her face. |
|
  |
 |
jennytjuh
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 06, 2006 10:18 |
 |
Ik Kijk ook naar alle wemels uit. Ik hou van grote Fantasy families. Iedereen is zo anders en heeft ook allemaal een bepaalde eigenschap en zo.
Maar toch kijk ik het meeste uit naar Bill omdat hij zo knap en alles beschreven word. Daarom was ik ook een beetje kwaat toen HP 4 uitkwam en er was geen Bill  |
|
|
  |
 |
satans_lil_helpah
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 08, 2006 14:33 |
 |
jennytjuh schreef: | Fred en georg zijn in de filmen helemaal niet zo grappig als in de boeken, ze zijn in de filmen geen grappenmakers meer! | hier ben ik het mee eens
ik kijk dan ook uit naar Bill, in het boek wordt hy beschreven als een zeer stoer/ruig persoon, en ik ben benieuwd of de acteur ook wel zo stoer/ruig zal overkomen |
_________________ hell was full, so i came back
zwaddericcchhhh!...
Savvy?
today you will always remember as the day you almost caught captain Jack Sparrow... |
|
  |
 |
FireBolt428
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
185 Sikkels
Woonplaats: Maakt me niet uit, als het maar zo dicht mogelijk bij Laura is(L)(L)(L)(L)
|
Geplaatst:
Do Jul 13, 2006 16:38 |
 |
mjah, maar zodra personages er amper een pagina of 4-5 in voorkomen schrappen ze volgens mij dat stuk, in film 6 komt hij sowieso voor want daar hij hij een grotere rol en ook in film 7, ik vind namelijk dat ze dat huwelijk niet zomaar mogen overslaan, het wijst er op dat er toch nog aangename dingen in duistere tijden kunnen gebeuren... |
_________________ ... |
|
  |
 |
Kiwii
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 14, 2006 17:02 |
 |
'k kijk't meest uit naar Ronnieponnie ...'k vind hem in de films grappiger dan the W.twins...en in deel 6 heeft ie echt vet hippe stukkies dan ...okay da duurt nog wel'n tijdje I guess, maar daar gaat't nie om .. |
|
|
  |
 |
Elke87
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 18, 2006 20:59 |
 |
Charlie...
Ik heb het idee dat ie vet knap is.... iedere keer als ik het boek lees waar hij in voorkomt zie ik zo'n vet lekker ding voor me... maar misschien zullen we hem nog wel in de film zien.... |
_________________ Fur coats are worn by beautiful animals and ugly people... |
|
  |
 |
kelly-malfidus
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 22, 2006 20:28 |
 |
het is altijd kapotligge met ron die kan soms nogal gezichet trekken niet normaal ik moet eigenlijk gewoon nog maar een foto van hem zien of ik begin al te lachen Ron is gewoon grappig |
_________________ evil never was this sexy
DRACO: ik haat modderbloedjes
Slytherin Slytherin!!! |
|
  |
 |
diepvrieskip
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
Woonplaats: Roswell, Crashdown cafe, hand in hand met Max Evans
|
Geplaatst:
Zo Aug 06, 2006 19:27 |
 |
ik denk dat er wel meer mensen zijn die zich Charlie enorm knap voorstellen (laat maar weten als ik het mis heb), en laat ons hopen dat die mensen (waaronder ik!!) gelijk hebben.
En dan Bill... ik weet niet wat ik van hem moet denken, maar ik denk ook dat hij niet lelijk is, maar wel stoer, met dat lang haar, en die oorring en zo...
Ron is echt wel grappig, hij speelt ook een van de grootste rollen in de films, en ik kijk ook uit naar hem.
Fred en George zijn gewoon... Gred en Feorge (gnagnagnagna)
nee, zij zijn gewoon de besten, ik vind ze geweldig in zowel boek als film.
De Max (hint hint) |
_________________ SAVE ME, SAVE ME... I AM AN ALIEN TRAPPED IN A HUMAN BODY |
|
  |
 |
SarahLord
5e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 06, 2006 20:34 |
 |
ik kijk het meest uit naar Bill...vet lekker ding lijkt me dat.... en ik kan niet wàchten totdat ik Bill en Fleur samenzie! geweldig lijkt me dat! het duurt alleen nog zo lang voordat de film uitkomt...de volgende zelfs...***.. |
|
|
  |
 |
|