Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Als je je verveelt.. Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Vuurbeker
The Rockin' Dude
The Rockin' Dude

Verdiend: 596 Sikkels

Vuurbeker is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 03, 2006 12:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zit hier nu achter de computer. Het is buiten 32°C en ik ben alleen thuis. Prachtig zou je zeggen, maarnee... Ik verveel me namelijk dood =__=

Daarom deze vraag, voor zowel mij als alle anderen die zich wel eens vervelen.

Wat doe jij op een dag zoals deze als je kunt vrienden uitnodigen enz..
Doe je iets thuis, alleen of met meer?
Wat zijn jouw tips voor iemand die zich verveelt.

Zie het als een dicusie-topic, maar ook als een 'request'-topic.

Ik verveel me dood, en het is warm..
Aan wat denk ik; WATER
Maar mijn brein is wat te sloom om iets te bedenken, dus help me ^^

I LOVE HPF

Profiel bekijkenStuur privébericht
Tienerd
Oude Forumnaam: Tinusz_01 Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 239 Sikkels

Tienerd is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 03, 2006 13:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Aaawh, ik ken het! Dat had ik gister héél erg. ^^"
Ik had zo'n beetje alles al gedaan.. Crea'en, LJ'en, MSN'en, Film/serie kijken, muziek luisteren etc..
En rond gebelt natuurlijk, maar niemand was d'r.. En sja, om nou iets actiefs te doen buiten had ik ook geen zin in. [/lui]

Dus uhmm.. Misschien moeten we met heel HPF een mega-zwembad maken/kopen en die dan op een plek zetten die iedereen kan bereiken. ^^"

Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg-ie weer die rare weeen"

Aradia
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 87 Sikkels

Aradia is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jul 03, 2006 13:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Uhm.. .. .. *probeert wat te bedenken*
Ik zou denk ik wat vriendinnen uitnodigen en gewoon een watergevecht houden !! Razz Het is echt wel snikheet.. .. ..
Verder wat drinken in de vriezer gooien totdat het bevroren is en mee naar buiten nemen en dan alleen of met vriendinnen wat oude tydschriften of boeken lezen.. In de zon of in de schaduw,, maakt niet echt zoveel uit Razz Even warm -_-"
En.. .. .. Ysjes eten..!! Very Happy

Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 03, 2006 13:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Euhm als ik me verveel zit ik achter dit forum maar zoiets heet eerder een obsessie..

Ik weet namelijk ook niet echt wat ik moet doen met dit mooie weer... Ik zou naar het zwembad kunnen gaan... Maar dat is niet zo'n heel goed idee met dit weer want in mijn dorp heb je een gigantisch klein zwembad waar gemiddeld op een dag zoals dit iets van 1100 mensen komen...

Inderdaad bel wat vrienden en hou een water gevecht... Ga lekker in de zon ijsjes eten.. (ik volg deze tip ook zo op)

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

Ronald Weasley is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jul 03, 2006 13:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik haat het als ik me verveel. Daar kan ik echt zo niet tegen. Alleen het probleem bij mij is, dat als ik me dan een dag verveelt heb er dan opeens achter kom dat ik nog een heleboel belangrijke dingen moet doen..
Ik ga meestal op de computer, lezen of muziek luisteren terwijl ik op bed lig.. Ik verveel me nu ook een beetje, alhoewel ik nu ook ongeveer voor het eerst in mn leven het niet erg vind om me te vervelen omdat ik nog een week moet wachten op de definitieve uitslag of ik naar 3tto of 3havo ga, terwijl ik het zelf ongeveer al weet, terwijl ik echt heel erg graag in tto wil blijven. Ik heb echt het gevoel dat ik mn ouders nu heel erg in de steek laat..
Sorry dat dat laatste niet over vervelen gaat, maar misschien als ik het heel vaak zeg dat ik het dan van me af kan praten/typen etc..
Ik heb zin om te slapen, dan verveel je je trouwens ook niet, of je kan een ijskoude douche nemen, dan heb je even wat te doen en ben je weer helemaal uit de roes van dit weer!

Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 03, 2006 13:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

mmm... ja dat ken ik , als ik me verveel ga ik altijd muziek luisteren tv kijken of computeren, net als nu, ik vind het helmaal niet erg dat het nu hheet is alleen wordt je er zo moe van en heb ik geen idee waar me vriendinnen uithangen, mja,, morrgen miss naar t zwembad, gisteren naar het strand geweest maar daarna ben je zo moe dat je je indd gaat vervelen geen idee wat ik dan doe,, niks! mmm... goed topic!

xxx

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Hummol
Oude Forumnaam: HPwurm Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 424 Sikkels

Hummol is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 03, 2006 13:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als ik ergens niet tegen kan is het wel vervelen. Ik verveel me niet vaak, maar de laatste week wel. Ben dan de hele dag alleen thuis en moest pas vandaag m'n boeken inleveren. Donderdag heb ik de Jaarsluiting en morgen en overmorgen moet ik me dus nog zien te vermaken. Ik weet niet wat te doen en mijn stereo doet het op het moment niet meer *grombl* Ik denk dat ik zo maar naar beneden loop en in de achtertuin ga zitten.. ofzo.. Misschien ga ik zo wel even naar het dorp en koop ik een tijdschrift of iets anders (H) Iedereen sterkte met het verzinnen van iets ^^

@Ronald Weasley, sterkte zeg. Ik las ergens dat je tweetalig onderwijs doet, had ik ook bijna gedaan Razz, wens je succes en je moet altijd maar denken, je ouders houden vast wel van je Smile Zo'n lieve jongen als jij! Smile

I'm with you so far..

xD
lijpeloena
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 73 Sikkels

lijpeloena is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jul 03, 2006 16:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als ik me verveel op dagen als deze bel ik mijn vrienden op om te vragen of ze zin hebben om te gaan zwemmen in de plassen. En jah meestal zijn ze daar al of komen ze er naar toe. En anders ga ik thuis muziek luisteren en op msn. Al kan dat ook erg saai zijn

Missy
Ex-MadMaster
Ex-MadMaster

Verdiend: 1 Sikkels

Missy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 03, 2006 16:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

TinuSz_01 schreef:
Dus uhmm.. Misschien moeten we met heel HPF een mega-zwembad maken/kopen en die dan op een plek zetten die iedereen kan bereiken. ^^"

Joh.. laat ik nou net zo'n heeeel groot zwembad hebben. diameter is 3,5 meter en de hoogte is 90 cm... er zit een trap bij maar als we nou een soort van trampoline erbij zetten is het ook leuk. Iemand zo'n trampoline?[/LaatHaarFantasieEvenDeVrijeLoop]

Nou, ik ben me nu aan het vervelen... mijn ouders moeten nog thuiskomen van hun visite-bezoekje bij vrienden in Almere en ik zit al een uur thuis van mijn werk. Heb honger en wou dat ze er waren, dan kunnen ma en ik aan het eten beginnen, des te sneller staat het op tafel!

Als ik me verveel dan loop ik meestal een beetje doelloos door het huis, maar vaak vind ik het niet erg want dat betekend dat ik een beetje rust heb, wat ik niet vaak heb want ik ben vaak best druk met van alles en nog wat!

Potionsmaster
Potionsmaster

Verdiend: 152 Sikkels

Joy©e is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 03, 2006 16:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Missy schreef:
Joh.. laat ik nou net zo'n heeeel groot zwembad hebben. diameter is 3,5 meter en de hoogte is 90 cm... er zit een trap bij maar als we nou een soort van trampoline erbij zetten is het ook leuk. Iemand zo'n trampoline?[/LaatHaarFantasieEvenDeVrijeLoop]

*kijk naar bakje water wat klaar staat voor voetjes op balkon* *leest iets over zwembad* *kwijlt*

...

Oke Missy, ik spring nu in mijn auto. Ik trek bij je in zolang de warmte duurt. Slaapplek hoef ik niet, ik slaap wel in zwembad. Laughing

Erm... ok, maar dan moeten we even de vijver dicht gooien en het schuurtje wat bij mijn ouders in de tuin staat plat gooien ^^

Oude Forumnaam: i.n.L.U.e.z.N.A 7e jaars
7e jaars

Inluezna is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jul 03, 2006 16:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oeeh, een zwembad! Dat vind ik een geweldig hip idee ^^

Als ik me verveel...nu, dus. Maar deze verveling voelt eigenlijk goed. Ik heb gewoon niks te doen, ik heb een keer géén huiswerk of andere verplichtingen ;D vandaar dat ik eigenlijk best wel blij ben met deze verveling. Een beetje krom, maarja^^
Meestal ga ik gewoon heel hpf doorzoeken als ik me verveel, eigenlijk verveel ik me niet zo vaak. Ik heb een een heel druk schooljaar gehad, dus. De meeste van mijn vrienden wonen niet naast de deur, dus daar kan ik niet zomaar naartoe gaan. 'K heb wel een paar vrienden die dichtbij wonen, dus die bel ik dan meestal Smile En met dit warme weer gaan we meestal zwemmen ofzo. Dat is het enige wat je kan doen hier. Ik woon in een nogal saai dorp, dus veel kan ik niet doen. =.="

Lisanne
Oude Forumnaam: Lisz91 Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 57 Sikkels

Lisanne is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 03, 2006 16:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou Dario, ik heb een klein zwembadje in de tuin. Al heb je zin om te komen? ^^

Ik verveel me 's ochtends altijd. Dan ben ik lui en nog moe van de vorige avond en heb ik werkelijk nergens zin in. 's Middags ga ik altijd zwemmen, kost natuurlijk wel energie om er te komen, maar het is te doen. Water gevecht in je eentje is ook leuk. Tuinslang en gaan ^^

7e jaars
7e jaars

Verdiend: 74 Sikkels

harrypotterfreakz is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 03, 2006 17:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik verveel me in de zomer noooooooit..
heb het zwembad (lees: vijver) op 500 meter van mijn huis af... Daar ben ik echt eeeeeelke dag te vinden.. 't is daar zo gezellig... werk/aardige mensen/en.. watertrampoline Cool

Dus als ik mij verveel in de zomer, ga ik lekker naar 't zwembad Cool

Voor alle mensen die zich vervelen...
ga naar het zwembad Cool

~*leslien*~
Oude Forumnaam: femy 6e jaars
6e jaars

Verdiend: 49 Sikkels

~*leslien*~ is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jul 03, 2006 17:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

wel als ik me verveel roep ik gewoon mijn buurjongen die dan over het muurtje springt en bij me in het zwembad komt ^^ (zo een coowl zwembad Very Happy diameter 5m en hoogte 1m10*is blij huppelt naar haar papie en knuffelt hem*)maar als ik dat niet kan bel ik naar mijn vriendinnen of ze naar het strand willen gaan of ik organiseer een feestje , ik computer,ik shop, ik lees buiten in de tuin, ik probeer coctails uit te vinden (voor het feestje^^)

oscar wilde...
satans_lil_helpah
1e jaars
1e jaars

satans_lil_helpah is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jul 03, 2006 21:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

als ik me verveel ga ik gwoon wat songteksten vanbuiten leren , het klinkt misschien dom, maar het is best wel leuk als je op een concert de echt mee-zingers mee kunt zingen.
want als heel het publiek dan meezingt en ik niet dan krijg ik echt zo'n droevig gevoel vanbinne dat ik niet mee kan zingen Very Happy

zwaddericcchhhh!...
Savvy?

today you will always remember as the day you almost caught captain Jack Sparrow...
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp