Auteur |
Bericht |
Choco
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 08, 2006 17:42 |
|
Ik had nieuwe pianoboeken nodig, dus ging ik met mijn vader naar de muziekwinkel 'Broekmans en van Poppel.' Daar hadden ze 4 Harry Potter bladmuziek boeken, geillustreerd en wel!
Ik heb gelijk deel 4 gekocht.
Hebben jullie wel eens zo'n muziekboek van Harry Potter gekocht?
Btw, deze is er een van
xx Choco |
|
|
|
|
LuCos
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 08, 2006 20:09 |
|
Nou, ik had ze gehuurd, deel 1 t/m 3 en lotr deel 1. Deel 4 van HP hadden ze toen nog niet. Het enige wat ik speelde was Hedwig's Theme. Maar na en tijdje vond ik het eigenlijk niet zo super meer, ik ben niet echt een pianoispeler, ik doe alles zelf, kheb nooit les gehad enzo, maar het lukte opzich wel aardig. Ik had te weinig tijd ook om vaker te spelen. Maar als ik er 1je kan kopen dan doe ik dat zeker.
Ik had 6 euro boete!, omdat ik de boeken te laat had ingeleverd, haha! |
|
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 09, 2006 10:27 |
|
Wow dat is wel cool... Ik speel dan wel geen instrument, maar het zou wel mooi zijn als je een van de soundtracks kan spelen...
OP m'n oude school (ik ben nou net dit jaar van school af.. ) hadden ze ook altijd bladmuziek van bijvoorbeeld top 40 hits maar ook van films, maar ik heb HP er nog nooit tussen zien liggen... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
inge37
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 30, 2006 16:19 |
|
ik speel trompet en ik heb het gekocht toen ik 2 jaar speelde.. toen kon ik het echt niet spelen (ik had het op zolder gezet en er verder niet meer naar gekeken!)
ik heb het net een maand geleden weer opgedoken! maar de stukken zijn heel moeilijk.. ik kan er nu 3 goed spelen!
het klinkt wel heel erg leuk met muziek! mijn zus die speelt dwarsfluit en die kan ze al allemaal!! |
_________________ - Phoebe with her songs-
"They thought Phoebe would leave,
but she jus stayed and stayed.
Thats rite, Im here all nite,
And Chandler will never get laid!!!" |
|
|
|
Choco
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 30, 2006 16:42 |
|
Ik zit nu 3 of 4 jaar op pianoles en het lukt mij best makkelijk om te spelen.. Ik heb de meeste stukken een beetje geprobeerd, maar ik ken tot nu toe eigenlijk alleen maar echt Hedwig's Theme (Je weet wel, HET HP liedje, tiedieee tie die diiieee.. enz ) |
|
|
|
|
hp_eliza_ kameleon
4e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 31, 2006 10:23 |
|
inge37 schreef: | ja!! die hedwig's theme is nog wel te doen!! maar al die liedjes zijn zo hoog... en dat kan ik niet...
ik denk dat ik ook andere delen ga kopen en misschien ook (als dat er is) van lord muziek! |
Ja die bestaat wel tenminste ik heb het wel gezien in de muziekwinkel van alledrie de delen dus die zou je ook nog kunnen spelen Ik ken lord of teh rings niet omdat ik het niet mocht zien tot me twaalfde en ik heb hem nu nog steeds niet gezien |
_________________ als de aarde een appel was, was de school een rotte plek |
|
|
|
jelloke75
1e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 31, 2006 11:03 |
|
Ik ken iemand iemand die 6 jaar geleden, en nu nog hoor, Hedwigs theme (hp1) kon spelen op piano en gitaar.
dat was echt heel erg mooi, even mooi als in de film.
Maar hij is geen hp-fan niet meer, dus heeft hij de partituren niet meer van de andere films, wat ik enorm spijtig vind want hij was echt heel erg goed
Grtjes Jelle |
_________________ Slytherin 4 life!! |
|
|
|
xEmma
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: In thé High School, next to Zac Efron && Vanessa Hudges, Singing We're All in this Together
|
Geplaatst:
Di Sep 26, 2006 20:30 |
|
Oow, ik wist niet eens dat je de Bladmuziek van Harry Potter kon kopen. Ik heb namelijk een tijd geleden wel eens gezocht naar zo'n stuk op internet maar kon het nergens vinden. Wel cool ... Als je dan een beetje goed kan spelen heb je naast je HP-Tick nu ook de muziek |
_________________ This could be the start of something New,
It feels so right to be here with you.
And now looking in your eyes I feel in my heart
The start of something New. |
|
|
|
mira
7e jaars
Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 10, 2006 20:57 |
|
Ik hoorde het laatst van iemand waarmee ik werk in 't weekeinde. Zij zit al een paar jaar op trompet les en zij had volgensmij ook Hedwig's theme.
Ik ga maar eens vragen waar zij die vandaan heeft gehaald...
Ik speel zelf sinds 2 jaar keyboard les waarvan ik een jaar les heb gehad. (dit word dus mijn derde jaar) en ik speel nu voor het tweede jaar bugel (voor de niet-muziek kenners, het lijkt op een soort van trompet. Het is een goed muziek instrument om mee te beginnen, word er vaak gezegt...)
Nou Choco, dan ga ik ook maar eens naar Utrecht
Of anders naar de bieb. Ik wist niet dat ze daar ook zulke dingen hadden. Misschien niet in onze miezerige bibliotheek...
greetsz, mira |
_________________ The legend begins... |
|
|
|
Choco
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 10, 2006 16:15 |
|
Ik had net een leuke site over Harry Potter bladmuziek gezien op bladmuziek.pagina.nl.. Echt cool Ik heb er gelijk wat uitgeprint van deel 1 t/m 3. Je kan trouwens alleen maar voorbeelden uitprinten, dus je krijgt maar een pagina. Om de hele liedjes te krijgen moet je het boek kopen. |
|
|
|
|
magical
6e jaars
Verdiend:
293 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 10, 2006 16:21 |
|
Wou, ik wist zelfs niet dat dat bestond, moest ik muziek kunnen spelen zou ik het zeker kopen. Maar ik kan aleen maar een paar wijsjes op muhn blokfluit :s. Maar ik denk dat het leuk zou zijn om als fan de soundtracks te kunnen spelen. Mss moet ik muzieklessen volgen:) |
_________________ ♥ Shé's A Maniac, Maniac On The Floor And Shé's Dancing Like Shé's Never Done Before ♥
|
|
|
|
Choco
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 16, 2006 21:29 |
|
Whoo hee Blijkt na de pianoles dat ik het hele stuk verkeerd speelde (Hedwigs Theme). Ik had de verkeerde sleutel en ik dacht al: Whoo dit klinkt niet echt mooi niet echt Harry-achtig. Nu kan ik hem goed spelen en dat klinkt echt duizend keer mooier |
|
|
|
|
Serverus Sneep
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 03, 2006 13:41 |
|
Ik speel Piano (eigenlijk vleugel maar dat is bijna hetzelfde), en heb eens bladmuziek op internet gevonden van HP 1 en 2. Me vader en pianoleraar regelt meestal de pianoboeken dus zelf ga ik er niet zo vaak op zoek naar iets nieuws, tenzij ik het op internet tegenkom. Het is leuk om te kunnen, maar echt uitgebreid zijn ze niet en ze zijn onder m'n niveau gekomen. |
|
|
|
|
nymphadoraloveslupos
Dreuzel
Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 10, 2007 13:40 |
|
hallo ,
dit onderwerp is niet helemaal waar ik naar zocht op het forum maar het sluit wel aan
Ik ben op zoek naar de filmmuziek van harry potter op cd!
heeft iemand enig idee waar en of je die kan krijgen??
Mocht ik dit bericht helemaal onder een verkeerd item geplaatst hebben dan mijn excuses maar het forum staat zo vol dat ik niet een goed overzicht kan krijgen van de diverse onderwerpen en dus bij voorbaat al mijn excuses.
met vriendelijke groet , nymphadoraloveslupos;) |
|
|
|
|
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Za Aug 11, 2007 11:49 |
|
Volgens mij heb ik wel ergens een cd liggen van de muziek van harry potter 1. Maar vraag me alsjeblief niet waar ik het heb liggen. De muziek vind ik wel mooi in de films maar ik hoed er ook geen uren naar te luisteren of om het zo ven te zeggen. Een heel cd achter alkaar te luisteren. Ik heb het ooit eens gekregen, al weet ik zelf niet maar van wie. Maar dan spreek ik over 5 jaar geleden, als het niet langer is. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
|
|
|