Auteur |
Bericht |
Catie
Chaotic Angel
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 18, 2006 11:26 |
|
Welkom allemaal in deze nieuwe 3'de Fantasy RPG ^^ We mogen best trots zijn op dit prachtige nieuwe topic ^^ Ik heb gevraagd of ik 't zelf mocht openen, want dan kan ik neerzetten wat belangrijk is om te weten ^^
Okay. Het oude topic ben ik aan het overplaatsen, want ik wil die niet kwijtraken zoals nummer 1 ^^'' Ik laat het weten wanneer hij is overgeplaatst en waar hij dan staat (;
De Lijst van mensen die meedoen::
Catie --> Caleigh Raven
TheKimKommer --> Diego Rueda
Pottergirl --> Noelle Killian
*Merenwen* --> Gerard Hawking
Kelly Griffel --> Yonas Owen
Jilly-Ann --> Elisa Deloris
Het verhaal waar we mee zijn begonnen::
http://www.harrypotterforum.nl/hpf1/viewtopic.php?t=4039
De kaart::
http://img.photobucket.com/albums/v299/IdrilFaelivrin/kaartFantasyRPG.jpg
Gevonden informatie over waar ze heen gaan
http://img.photobucket.com/albums/v689/CatieHPF1/Fantasy.jpg
Dezelfde informatie, maar dan zonder de vlekken
http://img.photobucket.com/albums/v689/CatieHPF1/Fantasy2.jpg
Hier staat op 't moment Fantasy 2::
http://www.harrypotterforum.nl/hpf1/viewtopic.php?t=5668
De plekken waar ze heen moeten:
Citaat: | Halve maan --> Dol --> cafe/herberg
Zwarte draak --> Poort --> De zwarte boom op het zwarte draken plein
Vuur Nacht --> Cinn --> Naar schijnt het huis van de slechte tovenaar
Eeuwige Moment --> Hoderan --> Fotografie zaak
Donkere Draak --> Sterrenstad --> Het enige bordeel in Soroth
Eenzame Deur --> Turen --> Cafe wat vroeger voor reizigers was
Ik ben inspiratieloos voor namen in Turen en Cinn ^^'' En wat in Cinn het ding is weet ik ook nog niet. Als jullie suggestie hebben, vertel 't maar.
Okay... Ze gaat eerst naar Poort, daarna naar Cinn. Daarna moeten ze het zelf weer gaan beslissen! |
De banners die nu worden gebruikt::
Citaat: | De Mijlpalen van Fantasy
Deze RPG bestata nu al lang. Mara natuurlijk heeft elke RPG zijn ups en downs en ook Fantasy. Maar daarnaast hebben we ook een paar leuke mijlpalen die wel even vermeld mogen worden. Hij wordt ge-update zodra ik vind dat een gebeurtenis een mijlpaal is.
Het Sollicitatietopic van Fantasy gaat open. (12 Maart 2005)
Fantasy opent eens werkelijk (waarschijnlijk was dat tussen 11 April en 20 April)
Na een tijdje stil te hebben gelegen is Fantasy weer terug
De eerste mijlpaal (en naar mijn mening een van de leukste) De eerste echte ruzie tussen Diego en Caleigh die uitloopt op een relatie
Hoewel het geen mijlpaal was, blijft het een leuke gebeurtenis. Mike probeert wraak te nemen op Diego door Caleigh en Anora te laten ontvoeren (en Noelle kwam het verhaal binnenrijden)
Fantasy 2 gaat open (4 Ooktober, 2005)
De groep heeft de Dolheuvels overleefd
Caleigh krijgt haar geheugen terug en Gerard ziet niets anders dan bloed
De groep heeft eindelijk Kalne bereikt en gaan op zoek naar aanwijzingen voor de sleutels.
Noelle en Gerard krijgen ruzie en Noelle zoent Gerard, waarna hij haar wegduwt.
Aanwijzingen worden er gevonden. De groep gaat op zoek naar 6 sleutels in 6 verschillende steden.
Ze bereiken Nanel
De tweede Mijlpaal. Om Diego omver te krijgen heb je 20 man nodig, daar zijn we eindelijk achter. Het heeft een ruim jaar geduurd, maar iedereen is nu onderuit gegaan. (De nieuwelingen even niet meegeteld)(10 Augustus, 2006) |
Laatste post::
Citaat: |
Caleigh kijkt Diego even aan en merkt dat hij het eigenlijk helemaal niet wilt. Ze zucht even en even later volgt ze de andere. Terwijl ze achteraan loopt merkt ze nergens andere mensen op, overal is het stil, doodstil. Het was zeker, ze had het niet op deze plek en wilde er snel weg zijn. Caleigh heeft het gevoel alsof ze geen besef van tijd meer heeft. De lucht wordt steeds donkerder en vaag kan Caleigh de maan onderscheiden die zich achter de wolken bevind.
'Ik wil hier weg..' Denkt ze.
Ze zucht even zachtjes. De wind strijkt zacht langs hun kleding en ze voelt hoe het zachtjes begint te miezeren. Ze trekt de kap van haar cloak over haar hoofd heen en kijkt naar de voren, de rest van de groep.
"Wie weet er welke stad we als eerste tegen gaan komen?" Vraagt ze dan, hard genoeg zodat iedereen het hoort.
Ondertussen loopt Caleigh iets van drie meter van de groep af. Hoewel ze het niet wilde zeggen was de wond in haar zij begonnen met steken. Hoewel dit ook steeds erger werd weigerde ze eraan toe te geven. |
|
_________________ When will the blood begin to race
The sleeping bud, burst into bloom?
When will the flames, at last, consume us…?
01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333
Laatst aangepast door Catie op Di Mei 01, 2007 11:11; in totaal 12 keer bewerkt |
|
|
|
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 18, 2006 13:19 |
|
Noèlle kijkt even verbaasd rond als het 'geweld' om hen heen opeens ophoud en er een brief verschijnt. Als ze maar verder trekken hangt Noèlle haar boog weer op haar rug naast de pijlenkoker. Ook haar wand bergt ze weer op, maar wel op een plek waar ze hem snel vandaan kan halen. Vervolgens spoort ze Asfaloth aan en ze rijdt een klein stukje voor de rest uit. Als ze Caleigh's vraag hoort draait ze Asfaloth even om. Ze kent deze contreien, ze was er al vaker geweest.
'We zitten vlakbij Nanel... We moeten nog een stuk naar het noorden, dan zijn we er binnen een dagreis.'
Ze glimlacht even kort. Ze draait Asfaloth weer om en probeert de laatste keer dat ze in Nanel was terug te halen. |
|
TheKimKommer
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
527 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 18, 2006 15:34 |
|
Diego knikt even bij de woorden van Noelle. Hoewle hij Nanel liever niet aan zou doen, snapt hij dat dit de beste optie is na deze vreemde bevinding met de brief.
"Nou, laten we dan voort maken.." zegt hij in het algemeen.
Diego zet zijn kap op en loopt door. Af en toe kijkt hij in de richting van Caleigh, die een stukje achter hen loopt, maar met een korte pauze, loopt hij al weer vrij snel met haar gelijk.
"Hey, Dame.." zegt hij zachtjes. |
|
Catie
Chaotic Angel
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 18, 2006 15:42 |
|
Caleigh knikt als ze Noelle hoort. Van de stad Nanel had ze zelf nog maar weinig gehoord. Als Diego dan naast haar loopt kijkt ze hem aan.
"Hey." Antwoord ze zacht terug.
Ze kijkt naar de weg voor hun en negeert ze steken in haar zij die steeds erger werden. Ze kijkt Dieog aan en glimlacht lichtelijk, voor zover dat lukt.
"Ben je wel eens in Nanel geweest?" Vraagt ze dan, "Ik namelijk nooit. Net zoals dat ik nooit in Poort ben geweest. Ik heb geen idee wat we er kunnen verwachten." |
01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333 |
|
|
|
TheKimKommer
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
527 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 18, 2006 15:49 |
|
Diego bekijkt haar profiel ene aandachtig. De glimlach die ze hem stuurt lijkt niet van harte te komen, maar wanneer ze hem naar Nanel vraagt haalt hij zijn schouders op.
"Wat je er kunt verwachten, dat is elke keer anders. De ene keer is het Rustig in Nanel, de andere keer is het er een chaos van jewelste. Twee families liggen er continu met elkaar in de klinsch, welke soms op de meest brute wijze wordt geuit.."
Hij kijkt even naar de groep.
"Poort is vriendelijker. Een handelsstad. Alsnog moet je voorzichtig zijn op je woorden en stappen, maar mensne zijn er minder geprikkelt."
Diego denkt even aan de laatste keer toen hij in Nanel was, maar schudt de gedachtes van zich af.
"In Nanel zoek je liever geen ruzie, je weet nooit wie je voor je hebt en met welke bedoeling." |
|
Catie
Chaotic Angel
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 19, 2006 9:03 |
|
Caleigh knikt als Diego aan het vertellen is. Nanel klonk nou niet echt als een uitnodigenden stad in haar oren. Als Diego klaar is met vertellen weet ze niet precies wat te zeggen en houdt haar mond maar even. Terwijl ze de weg verder naar Nanel lopen blijft het aardig stil. Caliegh blijft de steken in haar zij negeren. Uiteindelijk ziet ze in de verte lichten, Nanel.
"Dat is Nanel?" Vraagt ze, terwijl ze Diego aankijkt.
Ze kijkt weer vooruit, naar de stad die steeds dichterbij komt.
OOC:: En in Nanel blijven ze een nachtje slapen ^^ |
|
|
|
TheKimKommer
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
527 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 19, 2006 9:11 |
|
Diego kijkt op, naar de horizon, en knikt.
"Dat is Nanel.."
Hij blijft even naar de opkomende stad kijken. Een tweetal ruiters op donkere paarden komt hun voorbij gereden. Diego blijft ze bewust aankijken, even als dat de ruiters hun blijven aankijken.
Niet veel later lopen ze door de stad.
"Wat er net gebeurede, met die ruiters, is hier een algemeen feit. Uitdagen door blikken. Als mannen oogcontact leggen, zeg je niks, want dat is aanstoot egven op een gevecht, maar je houdt ze wel in de gaten. Wegkijken is een vorm van zwakte, dan vallen ze je ook aan."
Tot zijn opluchting is het rustig in de buitenwijken van Nanel. Hij loopt met stevige pas door, in de hoop dat ze snel een plek zullen vinden voor de nacht. |
|
Catie
Chaotic Angel
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 19, 2006 9:28 |
|
Caleigh knikt als ze Diego hoort. Ze had het nu al niet meer op Nanel. Als ze door de buitenwijken lopen en Diego met een stevige pas doorloopt probeert Caleigh het bij te houden. Hoewel het heel wat moeite kost, lukt het wel. Als ze uiteindelijk wat meer bij het centrum van Nanel zitten ziet Caleigh een paar herbergen.
"Dus?" Vraagt ze dan, "Welke kiezen we?"
Ze heeft eigenljik geen zin om in haar eentje, een van de herbergen in te lopen om te vragen of er nog plek vrij is. Liever met iemand anders of gewoon door iemand anders laten doen. |
|
|
|
TheKimKommer
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
527 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 19, 2006 9:43 |
|
Diego, wie liever Nanel hard voorbij was gelopen, heeft geen diee welke herberg een beetje te doen is in deze buurt. De keren dat hij hier geweest was, werd er onderdak voor hem geregeld. Hij haalt zijn schouders op en kijkt even de groep rond. Wanneer eigenlijk niemand een idee lijkt te hebben, begint hij maar weer te lopen. De herberg met naar zijn idee de netste gevel, wordt zijn eerste keuze. Hij gebaard dat de rest even buiten blijft en hij loopt naar binnen.
Zonder enig emotie op zijn gezicht loopt hij naar de waard toe.
"Een goede avond, heeft u nog kamers vrij?"
Hij ziet hoe de waard hem nors inspecteert.
"Op doorreis?" bromt de man. "Of voor zaken in Nanel?"
"Doorreis. We zullen morgen weer vertrekken. We hebben minstens 2 kamers nodig."
Hij ziet de man knikken, pakt ondertussen wat munten en wacht totdat hij de sleutels heeft. Diego legt voldoende op de balie en knikt naar de man.
"Kunnen we nog een maaltijd nuttigen?"
De man knikt nogmaals en Diego loopt terug naar buiten.
"We kunnen hier overnachten en nog eten." |
|
Catie
Chaotic Angel
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 19, 2006 10:22 |
|
Caleigh wacht samen met de andere buiten en kijkt naar de grond. Ze heeft het gevoel alsof ze wordt bekeken en het benauwd haar heel erg. Normaal zou ze omkijken om erachter te komen wie haar bekeek, maar na wat Diego had gezegd vond ze het verstandiger om dit maar even niet te doen. Als Diego terugkomt slaakt ze een zachte zucht van opluchting.
"Laten we dat dan maar doen. Hoe eerder we morgen weg zijn hoe beter." Zegt ze dan.
Terwijl ze met de andere meeloopt naar binnen vangt Caleigh de blik van de man die haar, waarschijnlijk, al de hele tijd stond te bekijken. Een rilling ging over haar rug. De man was misschien midden in de twintig, hij was in een donkere mantel gehuld. Geen zwerver, dat was zeker. Zijn gezicht was ongeschoren, maar zijn ogen straalde een kille blik uit en iets wat ze niet kon thuis brengen. Even stond ze stil, maar toen keek ze weg en liep snel de herberg in. Ze zag de andere staan en ging snel bij ze staan. Ze probeerde te doen alsof er niets was gebeurd, maar de blik van de man gaf haar nog steeds een benauwend gevoel.
"Wat gaan we eerst doen? Eerst eten en daarna de spullen op de kamers zetten of eerst dat en daarna eten en besprek wat we gaan doen?" Vraagt ze dan.
Afwachtend kijkt ze de rest aan, proberend de man te vergeten. |
01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333
Laatst aangepast door Catie op Wo Jul 19, 2006 12:25; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 19, 2006 12:13 |
|
Nòelle hoort wat Diego zegt over de blikken en glimlacht even uit herkenning. Oh ja... Dat was ik alweer helemaal vergeten. Maar als ze de stad inkomen glijd ze zo weer in de gewoonte.
Terwijl ze Asfaloth rustig door laat stappen volgt ze Diego en Caleigh. Ze kijkt even achterom en ziet dat Gerard zich wat afzijdig houdt (we moeten Gerard toch op de één of andere manier met ons meeslepen *wink*). Noèlle kijkt weer voor zich.
Als ze een herberg bereiken waar ze kunnen overnachten, neemt ze aan dat ze Asfaloth op stal kan zetten. Dat doet ze, waarna ze terugloopt naar de rest. Ze kijkt een beetje om zich heen. In deze herberg had ze nog nooit overnacht, ze ging meestal naar een andere.
Als Caleigh een vraag stelt, haalt ze haar schouders op.
'Misschien kunnen we beter eerst de spullen naar de kamers brengen... Dan zijn we daar maar weer van af. Ik voel er niet zoveel voor om mijn spullen de hele tijd mee te slepen of bij Asfaloth in de stal te laten. Je weet maar nooit in Nanel.'
Ze grijnst lichtjes als ze dit zegt - Nanel en veiligheid gingen meestal niet zo goed samen. |
|
TheKimKommer
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
527 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 21, 2006 8:55 |
|
Diego loopt weer terug naar binnen, en kan even een trekkende wenkbrauw niet verhelpen als hij het gezicht van Caleigh ziet wanneer ze binnen komt stappen. Snel hersteld hij zich weer als ze een vraag stelt en na het antwoord van Noelle kan Diego alleen maar knikken.
"Dat lijkt me een prima optie, dan hoeven we ons ook geen zorgen te makend at onze tassen leeg worden geroofd achter onze rug tijdens de maaltijd."
Diego geeft allebei de dames een sleutel van de kamers.
"Wij heren zullen ons schikken bij jullie kamerverdeling." zegt hij met een knipoog en hij lacht even naar Gerard. |
|
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 21, 2006 9:01 |
|
Als Noèlle een sleutel krijgt van Diego kijkt ze even naar de sleutel en dan naar Caleigh. Ze wil vast graag met Diego op één kamer... En dat betekent dat ik weer een kamer moet delen met Gerard. Aan de ene kant maakt haar dat niet zoveel uit, maar aan de andere kant ook wel. Ze kijkt heel even opzij naar Gerard maar dan naar Caleigh. Ze glimlacht lichtjes.
'Ik neem aan dat jij graag naast Diego wakker word morgenochtend,' zegt ze zachtjes. |
|
Catie
Chaotic Angel
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 21, 2006 9:16 |
|
Caleigh kijkt Diego aan als ze de sleutel kijkt. Als ze dan Noelle hoort weet ze niet wat ze moest zeggen. Hoewel ze aan de ene kant wel bij Diego wilde slapen, wilde ze eigenlijk ook wel eens met Noelle praten. Want daar had ze tot nu toe nooit echt de tijd voor gehad. Dan kijkt ze Noelle aan.
"Naja, opzich maakt het me niet heel veel uit." Zegt ze dan, "Hoewel we nu toch al een tijd samen reizen hebben wij bijvoorbeeld nog heel erg weinig met elkaar gepraat. En dat wil ik eigenlijk ook wel eens."
Dan kijkt ze Diego en Gerard aan.
"Als jullie er niets op tegen hebben dan zou ik bij Noelle op de kamer willen. Dan kunnen Noelle en ik ook eens praten."
Dan kijkt ze Noelle aan.
"Als jij er tenminste ook niets op tegen hebt." Zegt ze tegen haar.
Ze weet niet precies hoe Diego erover zal denken. Maar ze dacht dat hij dat opzich ook niet heel erg zou vinden. Dan kon hij eens met Gerard praten, want dat was er de afgelopen tijd ook weinig gebeurd. |
|
|
|
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 21, 2006 13:40 |
|
Noèlle glimlacht naar Caleigh als ze haar voorstel hoort. Ze heeft wel gelijk. Weer eens wat anders, en eindelijk een keer met Caleigh praten, onder vier ogen, is misschien wel goed. Eigenlijk ken ik Caleigh helemaal niet zo goed. Ze kijkt even naar Diego en Gerard en dan naar de grond. Maar hen ken ik ook niet goed. Dat ik later bij de groep ben gekomen speelt daar duidelijk in mee... Ze zucht even zachtjes, maar dan kijkt ze naar Caleigh.
'Lijkt me heel gezellig,' zegt ze dan glimlachend.
Ze geeft haar sleutel aan Diego en kijkt even naar Gerard.
'Zullen we dan de spullen maar naar de kamers gaan brengen?'
Ze wil sowieso graag even naar Asfaloth toe. Niet alleen om de spullen te pakken, maar ook om er zeker van te zijn dat hij nog veilig in de stal staat. |
|
|
|