Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Sieraden, oorbellen - kettingen. Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Shiralee
Oude Forumnaam: Shiralee. Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Shiralee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 06, 2006 18:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik weet niet of er al een topic hierover bestaat, maar ik heb het nog niet echt gezien. Als hij wel bestaat of onzinnig is mag het verwijderd worden. Anders is het ook onzin (?). En het spijt me als dit een onzinnige topic is. Sorry dan daarvoor. Nou mijn vraag is of jullie sieraden dragen dus;

#1 Dragen jullie sieraden?
#2 Zo ja welke, zo nee waarom niet?
#3 Wat vind je van sieraden?
#4 Zijn sieraden duur, of juist goedkoop?

Zelf draag ik het niet nee, ik hou er nietvan. Ook geen oorbellen enzo.
Zoals ik hierboven al zei dat ik er niet van hou, en dat ik het stom vind. En het is ja, gewoon helemaal niks voor mij.
Hmm, de vragen lijken wat op elkaar als ik eerlijk moet zeggen of ik geef gewoon steeds hetzelfde antwoord. Hetzelfde als vraag 2.
Dat weet ik niet, ik koop het nooit. Maar wat ik wel weet is dat iets met diamanten wel duur is. Rofl!!

Laatst aangepast door Shiralee op Za Nov 03, 2007 20:16; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Daenerys
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

Daenerys is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 06, 2006 18:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het eigenlijk wel leuk dat je een onderwerp begint over iets waar je zelf niets mee hebt.

Ik doe even geen lijstje invullen, want daar heb ik een hekel aan Smile Ik wil wel zeggen wat ik van sieraden vind.

Ik draag al 4 jaar dezelfde ketting, goldplated met een nepsteentje erin. Het is het eerste sieraad dat ik kreeg van Five, toen we elkaar voor het eerst ontmoetten. Hij deed het om en ik deed het niet meer af...

(behalve dan onder de douche en de eerste keer dat ik dat deed rolde het hangertje met het steentje zó van de ketting af... leg dat maar eens uit dat je meteen een deel van je ketting kwijt bent. Gelukkig vond ik het ook weer, onder een kast.)

Verder draag ik een zilveren armband die ik kreeg, ook weer van Five, toen we twee jaar samen waren. En ik heb een grote collectie ringen die ik af en toe draag. Mijn mooiste vind ik de gouden ring met robijn die ik van mij oma geërdf heb.

Je merkt wel aan mijn anwtoord dat ik vooral sieraden draag die iets voor me betekenen. Voor mij zijn sieraden herinneringsdingen. Ik voel me er emotioneel mee verbonden.

Sieraden zijn luxe artikelen. Ik vind boeken ook duur en dvd's ook. Zo hoort het ook, toch?

Het enige wat ik niet draag zijn oorbellen. Ik hou niet zo van oorbellen.

5e jaars
5e jaars

Verdiend: 46 Sikkels

daniel lovaa is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 06, 2006 18:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

heey
wel opzich een goede topic ..Razz

soms niet heel erg vaak.

ja armbandje en oorbellen maar vaak heb ik niks in me oren of om.

gaat wel ik vindt het een beetje in de weg zitten eigenlijk en ik hou er niet zo van alleen me oorbellen zitten niet echt in de weg ,altijd knopjes in enzo. het is vooral bij sporten irrie

nou veel sieraden zijn duur maar sommige niet..Razz
vooral als ze echt zijn weetje wel..Razz

maarr op het moment heb ik van me zus een mooi armbandje uit parijs gekregen en die heb ik vaak om:D

xxx

lijpeloena
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 73 Sikkels

lijpeloena is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 06, 2006 19:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Citaat:

#1 : jah ik draag altijd siraden.

#2 : uhhm mijn oorbellen die ik nooit uit doe (behalve als ik ze weer eens verloren ben) mijn ketting die ik van mn overgrootoma heb gekregen een armbandje die ik voor mijn 13de verjaardag kreeg een gouden bedelarmband die ik kreeg toen ik tien werd en uhhm een bandje met what would Jesus do erop en soms draag ik een ring. (uhmm vrij veel als ik dit lees Rolling Eyes )

#3 : wat ik van sieraden vind weet ik niet heel erg zeker ik vind het in elk geval mooi om te dragen en de meeste sieraden hebben ook een betekenis voor me net als die ketting is een zilver kruisje dat ik heb gekregen nadat mijn oma overleed zij heeft hem gedragen haar moeder en haar oma daarna kreeg ik hem.

#4 : ik vind sieraden vooral duur omdat ik eigenlijk alleen tegen echt zilver en goud kan. Maar opzich vallen die prijzen ook wel weer mee. (koop ze dan ook meestal in het buitenland is veel goedkoper)

Rock Girl
4e jaars
4e jaars

Rock Girl is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 06, 2006 19:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Op melodietje van Coca Cola* Allwaayyysss
Hmm , in mijn oren heb ik 2paar, en denk dat ik volgende week 3de gaatje der bij laat schieten. In mijn oortjes hangen meestal Gitaren en gewone ringentjes. Ik heb een ring, en ketting die ik dag en nacht draag, en wat bandjes en zweetbandjes, maar dat zijn geen sieraden ^^
Uh Leuk? haha ik vind het gewoon hip..vooral mijn ketting en ring, die zijn namelijk door mijn eigen vader ontworpen en heeft ze laten maken..
Ligt eraan, mijn oorbellen [gitaren <3] van de Claires [Worship Claires!] zijn best duur, je vergist je best wel in de prijs ^^'', omdat er ook ponden op staan..
Mijn ketting en ring heb ik gekregen, ik weet niet hoe duur dat heeft gekost =)..
Ik wil wel heel erg graag de bliksemflits ketting van HP Noble Collection, maar die is best duur; vind ik.

Kanawa Noi Koto No Ni
Without wishes, things won't happen...♥
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 20 Sikkels

Sweet Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 06, 2006 19:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dagelijks.
Ik heb dan ook zo'n vijftig tot zestig paar oorbellen.
Klinkt best bizar, eigenlijk. Very Happy

Altijd mijn roze horloge, dat vind ik praktisch.
Ook altijd oorbellen, ik heb een match-drang qua kleding.
Vaak een ketting.
Veel kettingen van mij zijn echter een beetje hetzelfde: (nep)zilver, met een klein hangertje.
Ik heb twee echt zilveren ringen, een roze en een blauwe.
Die draag ik soms.

Ze zijn een verrijking voor je outfit,
hoewel sommige prachtexemplaren juist vragen om een nieuw shirt. ^^'

Redelijk goedkoop! Vroeger waren ze veel duurder.
Gelukkig is er veel concurrentie tussen sieradenwinkels gekomen.
''The real thing'' (echt goud/zilver/platina) is natuurlijk veel duurder, maar ze blijven
erg lang goed. Ik heb zelf maar 1 paar gouden oorbelletjes en echt zilveren hangers
met edelstenen uit Turkije.

4e jaars
4e jaars

Jana is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 06, 2006 19:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja
Momenteel: een aantal heel fijne armandjes rond m'n arm, een simpele zilveren ring, een horloge, oorbellen en een kettinkje (heel eenvoudig: leren draadje met hangertje met kleine steentjes).
Ik draag vandaag nogal veel sieraden: normaal zijn het er zoveel niet.
Ik vind ze wel leuk. Ik zorg altijd dat ik er niet te kitsherig uitzie door een teveel aan sieraden, maar ik vind het leuke accessoires. De meeste dingen hou ik dag en nacht aan, puur omdat ik het anders vergeet aan te doen.
Ik vind sieraden wel enkel mooi als ze klein en geraffineerd zijn: enorme ringen in je oren of heel lange oorbellen, horloges die je halve onderarm in beslag nemen,... vind ik maar niks. Mijn sieraden zijn dan ook eerder bescheiden.
Ik koop altijd mijn sieraden in winkels als H&m, C&A, Kruitvat, op m'n horloge (een heel leuke Swatch) en ketting na (die kocht in in een klein winkeltje in 't stad) ... Goedkoop dus. Als je een beetje uitkijkt vind je in die ketens ook mooie sieraden.

Greeetzzz, Jana

Oude Forumnaam: HPotterFreak Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Bernou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 06, 2006 19:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nee
#Zo nee, waarom niet?
Ik houd niet zo van sieraden..ook geen oorbellen ofzo..Wat heeft het voor nut?
In ieder geval NIET NUTTIG..en niet echt boeiend..
Geen idee..hangt denk ik van het sieraad af

20/07/06 - 01/01/09
Sweetdevil
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 51 Sikkels

Sweetdevil is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 06, 2006 19:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Euhm Jha .. af en toe
Ik draag heel af en toe een ring. Maar meestal vergeet ik zon dingen. Ik heb in mijn 1ne oor 3 gaatjes en in 2 daaarvan zit altijd een oorbel . en ik het andere oor hebbek 2 gaatjes en 1 daarvan draagt ik altijd een oorbel. In de andere twee gaatjes steek ik heel af en toe oorbellen . waarom niet altijd ? Omdat ik het gewoonweg vergeet en er geen erg in heb.
Ik vind sieraden helemaal top . Ik vind het hip en het geeft iets extra aan je outfit. het vervolledigt het geheel . ( ? Rolling Eyes )
Uhm .. hangt er vanaf . Echte Goude of Zilvere sieraden zijn meestal duur . Maar nep is meestal niet echt duur /)

Oude Forumnaam: Kaatjuh 2e jaars
2e jaars

Verdiend: 47 Sikkels

Kaa is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 06, 2006 19:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Altijd

#2 Zo ja welke, zo nee waarom niet? i
ik heb standaard 2 gaatjes in ieder oor, duzz daar zitten altijd oorbellen in. Ik had er 3, maar er ging er 1 ontsteken. Ook heb ik standaard een armband die ik van me zus uit Israel heb gekregen. EN ik draag ook af en toe wel een leuke ketting.

Leuk! Ze fleuren je kleren vaak op.

#4 Zijn sieraden duur, of juist goedkoop
Nettena van wat voor merk het is en van wat voor materiaal het gemaakt is. De meeste kettingen zijn best duur. Maar oorbellen kan je vaak ook heel goedkoop krijgen.

On the seaside
In the seaside
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Verdiend: 627 Sikkels

Pottergirl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 06, 2006 19:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ooooh sieraden *verslaving*
Serieus, altijd als ik de stad inga kom ik sowieso terug met of een nieuw paar oorbellen of een ketting ofzo xD

Dragen jullie sieraden?
Nou, ja, eigenlijk altijd ^^

Zo ja welke, zo nee waarom niet?
Ik heb twee gaatjes in elk oor, er zit sowieso altijd een klein oorbelletje in het tweede gaatje. De oorbellen in m'n eerste gaatjes zijn meestal wat groter en opvallender (: Ik hou van aparte sieraden. Maar die gaan 's nachts dus uit.
Verder heb ik áltijd, echt altijd, m'n horloge om. En ook vaak een armbandje.

Ik ga even wat uitgebreider op deze vraag in, omdat ik even wat wil vertellen over wat voor soort sieraden ik vaak draag... Ik hou niet van dat hele meisjesachtige, bijvoorbeeld roze met veel bling bling. Ik hou meer van zilverkleurig, of opvallende kleuren als knaloranje en groen enzo (: Verder zorg ik er altijd wel voor dat m'n andere sieraden een beetje zijn afgestemd op mijn oorbellen.

Wat vind je van sieraden?
<333333333
Teh love.
Ik vind het zo geweldig om bijvoorbeeld in de Six te staan. Ik kan daar echt wel een uur zijn zonder me te vervelen xD

Zijn sieraden duur, of juist goedkoop?
Dat ligt eraan wat voor sieraden het zijn en waar je ze koopt. Ik heb laatst een hele leuke lange ketting gekocht voor ÉÉN EURO xD Maar je kunt ze ook kopen voor meer dan 20 euro... Dus het ligt er puur aan waar je kijkt. Hoewel die van één euro waarschijnlijk wel minder lang meegaat [A] Maar dan koop ik gewoon een nieuwe xD

Oude Forumnaam: sanne89 5e jaars
5e jaars

Kippetje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 06, 2006 20:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik draag eigenlijk altijd siraden. Altijd mijn horloge, een ring die een vriendin van mij ook heeft en een pandora armbandje dat ik van mijn oma heb gekregen voor mijn slagen/verjaardag maar waar ook dingen aan zitten die ik van anderen heb gekregen.
Verder draag ik soms nog oorbellen of een ketting, maar dat doe ik niet elke dag.
Ik draag mijn horloge eigenlijk omdat het practisch is (en hij lekker ruikt omdat ik daar altijd hetzelfde geurtje op gespoten heb en die geur en nouw permanent in zit:P) en mijn ring en armbandje omdat het toch een beetje een betekenis voor me heeft.
Andere siraden draag ik eigenlijk alleen om het geheel completer te maken, het ziet er dan meestal toch wel meer af.
Ik vindt dat er nogal verschil zit in de prijs van sieraden, je hebt hele goedkope, die ik best veel heb omdat die gewoon goedkoop zijn. Maar er zijn ook wat duurdere sieraden (mijn pandora armbandje bijvoorbeeld, als je die helemaal vol hebt zitten is hij best veel waard) en echt sieraden die echt super duur zijn (vol diamanten enzo, maar die heb ik niet.)

Oude Forumnaam: lin aalderink Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 102 Sikkels

-0-lin-0- is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 06, 2006 20:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik draag eigelijk niet veel sieraden maar goed alleen maar wat standaard dingen enzo

ja, ik draag sieraden altijd, allen wat standaar dingen oorbellen en een armband verdere uitleg eronder Wink

namelijk een paar oorbellen al een jaartje of twee (wordt weer tijd voor nieuwe) gewoon kleine ringetjes ik houw helemaal niet van die grote ringen valt veel te veel op en je ziet zo zowieso niet met mijn lange haren Wink

en een heel erg mooie armband heel leuke van echt zilver Very Happy die doe ik nooit meer af er hangt een klein bedeltje aan van een dolfijntje dat spring door een hoepeltje leuk is die wel Very Happy

die ik nu draag vind ik super ze zitten wel lekker maar ik moet echt nieuwe oorbellen hebben, maar mijn moeder vergeet het steeds om ergens heen te gaan waar ze dat hebben Embarassed

ja dat ligt eraan wat je hebt enzo mijn armband was wel heel erg duur ik durf de prijs niet te zeggen. Maar sommige krijg je voor een paar euro maar die gaan niet lang mee vrees ik

I Love Reptiles love
Zijn echt prachtige en mooie beesten Very Happy
Designy
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 28 Sikkels
Woonplaats: Konoha Village - I Won't Take My Words Back. That Is My Way Of The Ninja! - Uzumaki Naruto -

Designy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 06, 2006 20:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik draag zowiezo 1 ring altijd. Verder doe ik kettingen om
bij voornamelijk speciale gelegenheden en anders wanneer ik
er zin in heb. Verder heb ik geen sieraden (Ja, ik weet niet of een
horloge ook een sieraad is. Ik zie het niet zo)

Check vraag 1.

Ik vind het wel leuk om te zien en ze zijn vaak ook wel mooi,
maar om nu continu kettingen en armbanden en oorbellen in te
doen, vind ik ook niet nodig. De ring die ik heb is een ander verhaal,
waar ik gelieve geen uitleg aangeef.

Ligt eraan waar je het koopt he.

Donya_07
Oude Forumnaam: d.Onjj_ Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 70 Sikkels

Donya_07 is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 06, 2006 20:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Pottergirl schreef:
Ooooh sieraden *verslaving*
Serieus, altijd als ik de stad inga kom ik sowieso terug met of een nieuw paar oorbellen of een ketting ofzo xD

ooo Dat heb ik ook! ^.^

[color=pink]#1 Dragen jullie Sieraden?
Sowiezo! xD

Ja, Aan elke kant 3 Oorbellen, Ketting, Armband (had ik 3 jaar geleden van m'n moeder gekregen en sindsdien niet meer afgedaan, hij zit zo fijn ^.^), Ring heb ik ook al bijna 2 jaar om behalve met douchen en zwemmen, en een Enkelbandje ^^

#3 Wat vind je van Sieraden?
In één woord: GREAT ^^

#4 Zijn Sieraden duur, of juist goedkoop?
Ligt eraan welke sieraden je koopt,

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp