Auteur |
Bericht |
Sterretje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 04, 2006 21:35 |
 |
Kennen jullie ze nog: the Spice Girls, the Backstreetboys.. Als die Boy en Girl bands waren toen zo in. Ja, ik heb het over de popmuziek van de jaren 90. Sommigen hebben een comeback, de meesten zijn alweer uit elkaar, sommige leden gingen solo..
Waren jullie toen ook zo'n diehart fan?
Welke groep/zanger/zangeres herinner je je nog?
Welke was je favoriet qua muziek?
Is dat veranderd en kun je ze nu niet meer uitstaan?
Wie was jouw grootste hunk of babe uit de popmuziekwereld van de jaren 90?
Praat hier over de (pop-)muziek uit de jaren 90,
our childhood. |
_________________ Perpernoten al in de aanslag
Laatst aangepast door Sterretje op Zo Sep 17, 2006 17:45; in totaal 3 keer bewerkt |
|
  |
 |
Camisado
Huffelpuf Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 05, 2006 17:23 |
 |
Ik was nooit een diehard fan, maar ik was wel fan van de Spicegirls en de Backstreet boys...^^"
Zeker veranderd. Als ik nu de Spicegirls luister, is dat om te willen lachen, of omdat ik het moet. Ik vind het nu echt prut muziek als ik het terug luister en ik kan me gewoon niet bedenken waarom ik dat ooit leuk heb gevonden...
De Backstreet boys kan ik nog wel uit staan, maar ik vind het niet geweldig ^^"
Weetje, dat kan ik me dus niet herrineren... [a] Maar volgens mij was het wel Nick/Aron Carter XD [/ofhoejehetmagschrijven] |
_________________ well there's a million other girls who do it just like you.
looking as innocent as possible to get to who,
they want and what they like it's easy if you do it right.
Well I refuse, I refuse, I refuse! |
|
  |
 |
Sterretje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 05, 2006 21:31 |
 |
Ook even leuk om te zien: hoe erg zijn de BSB veranderd?
Uit 1997:
Uit 2005, toen hun nieuwe CD uitkwam:
 |
_________________ Perpernoten al in de aanslag |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 05, 2006 21:33 |
 |
Ik hou van de liedjes uit de jaren '90.. Ik bedoel ik zal die muziek altijd blijven herinneren als de muziek uit mijn "kinderjaren"...
Ik was vroeger gigantische fan van de Spice Girls en Britney Spears. Maar ja toen was ik nog een lief,schattig meisje.. (Nu nog steeds wel alleen toen was ik 9 jaar jonger)
Maar ja ik vond dus de Spice Girls leuk.. Ik heb nooit Boybands leuk gevonden, dus zelfs niet toen ik wat jonger was. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Hermione Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 07, 2006 13:59 |
 |
Alleen van 5ive. De Spice Girls en de Backstreet Boys vond ik maar
matig. Ik had er wel cd's van, maar ik draaide 5ive vaker.
Welke groep/zanger/zangeres kan herinner je je nog?
5ive, Spice Girls, Backstreet Boys, Aqua, Toy Box, Venga Boys,
en tsja, zelfs op m'n 12e was ik al helemaal verliefd op Blink 182.
5ive en Blink 182. (Blink valt overigens ook in de categorie jaren '90,
aangezien ze sinds 1993 bestonden en een beetje schunnige pop/punkrock maakten.)
Soms luister ik met m'n beste vriendin naar BSB, SG, 5ive e.d. om leuke herinneringen op te halen of om een keer flink te lachen, maar nee, ik vind de muziek zelf niet meer leuk.
Tom DeLonge van Blink 182, omg. :') |
_________________ glad to help
glad to get you high
i hope that should send you
through the f**king sky |
|
  |
 |
Ry-rahrr
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
112 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 07, 2006 14:05 |
 |
Eigenlijk, nee ^^" Ik had het in mijn jeugd helemaal niet op popmuziek enzo. Dat komt omdat ik als kind eigenlijk helemaal mijn broer's stijl volgde, dus ik luisterde heel veel naar Nirvana en oude rockbands als Pink Floyd en The Beatles. :')
Tja, wie herinnert zich de Spice Girls niet. Iedereen, maar dan ook iedereen in mijn omgeving was fan van ze, en ik had een hekel aan ze ^^". Hetzelfde geldt voor al die boybands en voor Britney Spears. Nee, ik had er echt helemaal niets mee.
Nouja, ik ben opgegroeit met Pink Floyd, en dat vond ik toen al helemaal geweldig, dus doe dat maar ^^.
Ik kan ze nog steeds niet uitstaan xD
Pfff... goeie vraag... I have no idea xD. Ik ken weinig babes of hunks uit die tijd :'). |
_________________ Dorian Gray: "I've lived long enough to see the future become history." |
|
  |
 |
Snow White Queen
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 07, 2006 14:25 |
 |
Waren jullie toen ook zo'n die-hard fan?
Foei, ja man! Schandalig dat dat was als ik er nu op terugblik... The Spice Girls dan vooral. Ik verzamelde toen alles van ze: artikels, van die foto's die je kon kopen, ik had zelfs een boek van ze. Schandalig was het echt xD 5ive luisterde ik ook wel af en toe naar. Daar hangt nu nog altijd een postertje uit een tijdschrift van tegen m'n deur. Mijn broertje heeft ze wel versierd met snorretjes en zo, dus ik laat ze maar hangen ^^ Anders is het zo kaal
Oh, ik herinner me vooral mijn Spice Girls-tijd ^^ Backstreet Boys vond ik maar dom, eigenlijk, ik weet niet waarom... Het waren jongens en ze zongen in het Engels xD Get Ready (een Vlaamse boysband) heb ik nochtans wel graag gehoord. Misschien omdat ze in het Nederlands zongen?
Ik had vroeger rare argumenten om niet van bepaalde bands te houden, blijkt het ^^"
De Spice Girls, zeker en vast! Mede ook omdat we ze naspeelden in school tijdens de pauzes ^^
Ja, tuurlijk xD Ik kan ze niet meer horen nu, als ze durven op de radio komen, zet ik ze meteen op een andere zender Nee, ik verafschuw mijn obsessies van vroeger ^^"
Wel, ik was 9-10-11 jaar oud op dat moment, dus ik keek toen nog niet echt naar welk vlees mannen in de kuip hebben (nu doe ik dat zelfs zelden ^^") Dus ik heb geen hunks, ik heb babes xD En de grootste babe was Mel B van de Spice Girls. Ik speelde haar dus altijd als we in school de Spice Girls gingen spelen omdat ik het meest op haar leek van ons allemaal: ik had krullend haar en was keeswit van huid Heb ik vaak ruzie gekregen met andere meisjes omdat zij ook haar wilden spelen xD
EDIT:: (ik kon het niet laten )
Aaaah, nostalgie :') xD |
I don't know who I am.
Laatst aangepast door Snow White Queen op Do Sep 07, 2006 14:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 07, 2006 14:29 |
 |
Ik ben verslaafd aan muziek uit de 'jaren 90' aangezien ik daar in ben opgegroeid... Uiteenlopend van Snap! totaan Gala en van Sheryl Crow totaan 2 Unlimited. Alle soorten muziek beluister ik vandaag de dag nog steeds het meest, aangezien de meeste muziek die tegenwoordig uitkomt óf bagger is óf een cover is van een al reeds geproduceert nummer... [ik zeg 'meeste'.. niet alles].
Ik was die hard fan van alles wat maar uitkwam. Toen bestond er nog geen dvd-recorder, dus ik zat iedere zondag voor de buis met een videoband alle top40 nummers op te nemen... 't gekke was alleen dat ik ze nooit meer terugkeek [ik vond het editten wel leuk ]
Als ik ze allemaal moet noemen zitten we hier over een uur nog. Pas terug alle top100 lijsten afgelopen en alle muziek weer verzameld... Top!
Van alles. Denk daarbij aan Aqua, The Verve, 2 Unlimited, The Vengaboys, Party Animals [nee ik was geen gabber/house-freak].. eigenlijk alles wel zo'n beetje
Absoluut niet [zoals ik al zei].. ik luister er altijd nog liever naar dan de huidige muziek.
Ik ga geen Britney noemen [die begon btw pas in '98], maar ehhmm... ja, wie? Ik had er niet echt een denk ik  |
|
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 08, 2006 18:59 |
 |
Ja, ik zong altijd heel hard mee met liedjes uit de top 50. Ik heb zelfs 1 keer 2 uur in de auto gezeten om de nr 1 te horen. Viel toen wel tegen toen dat een slecht liedje was.
Hanson, Five, Clouseau (bestaan nu nog en zijn nog steeds goed)
Get ready (haha de homo's), Bsb (dat vond ik wel superslecht), Spice girls, Aqua, Steps, No doubt
Hanson, en nadien heel even Five
Ik vind het nog steeds zeer leuk om naar te luisteren.
Nu draai ik wel hun hele cd's niet meer achter elkaar enkel een liedje dat ik nog is wil terug horen.
Maar ik heb verschillende cd's met het beste uit de jaren 90.
En dat zijn echt toffe liedjes
Die middelste van Hanson, denk dat hij Taylor heet.
En toen ik meer fan was van Five iemand van die groep. Maar die zijn naam ben ik ook kwijt. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Changetje
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 08, 2006 20:23 |
 |
Waren jullie toen ook zo'n diehard fan?
Niet echt ^^'' Ik was toen nog best jong, dus zoveel kreeg ik niet mee. Ik vond 5ive best wel leuk en de liedjes van de Spice Girls vond ik ook wel oké. Toy Box was ook cool.
5ive dus ^^'' De Spice Girls, BSB, Savage Garden, Britney Spears, Aqua, Toy Box, Venga Boys enz.
5ive dus ^^''
Nu kan ik de meeste idd niet meer uitstaan xD Maar vroeger vond ik het liedje van Savage Garden "Truly, Madly, Deeply" zo vreselijk, maar nu is het echt m'n favo "band". Lol, ze zijn niet echt een band, maargoed.
Ik vind het wel leuk om al die clips enzo terug te zien ^^
Eh, een van de twee Scotts uit 5ive ik weet niet meer welke xD |
_________________ there’s no way to stop what comes falling |
|
  |
 |
Wemelin
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 08, 2006 21:26 |
 |
Nah, ik niet. Ik had net zoals (bijna) elke ander kind elke week een nieuw idool. Zo ben ik een tijdje fan geweest van Shakira, Britney (of course), Christina Aguilera, Avril Lavigne, Spice Girls, Backstreet boys, erhh, de rest ben ik vergeten.. Niet echt een diehard fan dus
Heb ik hiervoor allemaal genoemd Ik herinner me vooral dat meisje en die jongen, iets met tarzan en Jane, kan dat? Nja, dat luisterde ik dus dag in dag uit, hehehe..
Van alles, spice girls enzo, lekker origineel
Nee hoor. Bij dansen hebben we een dansje op de Spice Girls, haaaaha. Shakira en Christina enzo vind ik nog steeds best goed, maar van al die eendagsvliegen moet ik niks meer hebben, nee.
Toen was ik nog klein en onschuldig en lette ik daar niet op.. Ik had wel een sticker op mijn deur geplakt van Jive Jones, zonder kleren, met een gitaar voor z'n privédelen  |
_________________ "Je bent de trouwe volgeling van Perkamentus, hé Potter?"
"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is." |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 08, 2006 21:30 |
 |
Wemelin schreef: | Waren jullie toen ook zo'n diehart fan?
Nah, ik niet. Ik had net zoals (bijna) elke ander kind elke week een nieuw idool. Zo ben ik een tijdje fan geweest van Shakira, Britney (of course), Christina Aguilera, Avril Lavigne, Spice Girls, Backstreet boys, erhh, de rest ben ik vergeten.. Niet echt een diehard fan dus
Heb ik hiervoor allemaal genoemd Ik herinner me vooral dat meisje en die jongen, iets met tarzan en Jane, kan dat? Nja, dat luisterde ik dus dag in dag uit, hehehe..
Van alles, spice girls enzo, lekker origineel
Nee hoor. Bij dansen hebben we een dansje op de Spice Girls, haaaaha. Shakira en Christina enzo vind ik nog steeds best goed, maar van al die eendagsvliegen moet ik niks meer hebben, nee.
Toen was ik nog klein en onschuldig en lette ik daar niet op.. Ik had wel een sticker op mijn deur geplakt van Jive Jones, zonder kleren, met een gitaar voor z'n privédelen  |
Alles wat ik met rood heb geaccentueert zijn allemaal artiesten uit deze "millenium" en dus niet uit de jaren '90... Christina was volgens mij net 2000 of net 1999 dat weet ik niet zeker..
Christina en Jive Jones is volgens mij 2002... Dat ze pas echt doorkwamen... Maar ja misschien vond je ze al leuk voordat ze "beroemd" werden.
En Avril Lavigne is zeker weten dat die in 2002 pas beroemd werd... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 08, 2006 21:40 |
 |
Hmm, ik was fan van Take That, New Kids On The Block, Boyzone en vast nog wel meer maar dat kan ik me nu niet meer herinneren.
Een gefreakte fan was ik niet...niet helemaal dan. van NKOTB heb ik geloof ik wel veel knipsels bewaard maar verder niet owja, wat posters.
Hmm, de meeste zijn uit elkaar gegaan of in de vergetenheid gestelt dus ik weet niet wat ik van ze vind ... niks eigenlijk. |
 |
Silly
1e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 10, 2006 0:07 |
 |
Jah... Welke groep/zanger/zangeres kan herinner je je nog?
Backstreet Boys en The spice girls.. en volgens mij had je toen ook nog die jongen en meisje die samen I'm a Barbiegirl hete... ben hun naam alleen vergeten
Backstreet Boys
Dat is zeker niet veranderd.. Ze hebben nu ook nieuwe nrs uitgebracht.. en die vind ik nu ook weer helemaal geweldig.. vooral Incomplete.
uhm.. dat was volgens mij.. Nick Carter van de Backstreet Boys... hijs is trouwens knapper geworden...  |
_________________ Who says it was love that made me turn around...
who says it was hate that made me hit you and fall down...
who says it were your words that made me cry..
the words that made me leave.. and never come back..
Who says it was because of you...? |
|
  |
 |
Tash
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 10, 2006 6:46 |
 |
Waren jullie toen ook zo'n diehart fan? Tot mijn spijt, helaas wel ja.
Welke groep/zanger/zangeres kan herinner je je nog? Britney Spears, Spice Girls, Backstreet Boys, Vengaboys, Toybox en nog vanalles en nog wat. Misschien nog K3 of is dat van dit millenium?
Welke was je favoriet qua muziek? Spice Girls definately. Oh ja, ik was er helemaal gek van. Ik had er een T-shirt van en een dagboek en een etui en allemaal opgenomen concerten op video etc. Ook dansde ik altijd op vengaboys. Zelfs nog een nummer van opgetreden, haha. Van de backstreet boys kende ik helemaal niets, alleen mijn beste vriendin vond Nick knap ofzo xD. En Britney Spears was weer een andere vriendin helemaal fan van.
Is dat veranderd en kun je ze nu niet meer uitstaan? Ik vind het wel grappig om eens te horen, behalve Britney Spears, want die kan ik dus echt niet meer uitstaan. Ik verafschuw haar met al mijn kracht. 'Incomplete' van Backstreet Boys vind ik wel een mooi nummer btw.
Wie was jouw grootste hunk of babe uit de popmuziekwereld van de jaren 90? Dat was Gary ofzoiets van de Spice Girls. Red hair. Iedereen vond Emma zo leuk op de een of andere manier, en ik verafschuwde haar met haar enorme voortanden. |
_________________ 'Cause 'E' is for Emo and gnoms rule the world, olé. |
|
  |
 |
|
|