Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Wat vind je raar of bijzonder aan jezelf? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Bee
Oude Forumnaam: Super Mean Duiveltje Schoolkampioen
Schoolkampioen

Verdiend: 503 Sikkels

Bee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 10, 2006 14:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Simpel, deel een rare gewoonte/karaktertrek mee.

Om wat duidelijker te maken zal ik er een paar van mezelf posten.
  • Ik kan er niet tegen als het geluid van de tv op 13 staat. Ik word dan bijna gek. Ik hoor het ook meteen aan het geluid of het 13 is.
  • Als ik in mijn bed lig en ik hoor op de gang het licht aangaan kan ik pas terug verder slapen als het licht terug uit is. Enkel het idee dat het licht op de gang aan is, is genoeg om me wakker te houden.
  • Ik heb tijd nodig om te beslissen of ik uit ga. Bvb als iemand om 21.00 vraagt om iets te gaan drinken om 22.00 kan ik niet mee. Omgekeerd wel als ik zelf aan iemand vraag om om 22.00 iets te gaan drinken is het tijd genoeg.

Ravenklauw!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Wemelin
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 47 Sikkels

Wemelin is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Sep 10, 2006 14:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Leuke topic Wink

-Ik word van bijna alles misselijk (op mijn buik liggen, schommelen, kauwgom of iets anders met mint eten, etc.)
-Ik vind school leuk Razz
-Ik heb medelijden met alles en iedereen, zelfs met dingen die geen gevoel hebben, sloffen of cd's ofzo Confused
-Het gezegde 'Na regen komt zonneschijn' vind ik stom, omdat ik van regen hou Wink
-Vanaf mijn tiende ofzo stippel ik mijn toekomst al uit, waar ik allemaal ga wonen en met wie, wat voor huisdieren ik wil als ik op mezelf woon en hoe ze heten, etc.

Ik heb nog véél meer andere rare dingen en eigenschappen, maar het topic is vol al zou ik ze allemaal opnoemen, hehe.

"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is."
Miss Und@ztood
Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 10, 2006 14:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

1 : Ik kan bijna tegen alle atracties die overkop gaan maar zet mij nooit meer in de fly-away in bobbiejaanland want dan kan je de ambulance bellen.

2 : Ik ben eens ziek geweest van scampies en alleen als ik het nu ruik word ik niet goed.

3 : Ik hou van rare namen zoals : Sue, Bloom Saranda. (Mijn kind gaat later een rare naam hebben! Laughing

4 : Ik hou ervan om kleding over elkaar aan te trekken. (Het moet wel mooi blijven hé. Ik ben niet raar hoor! Very Happy )

5 : Als ik de was moet doen schut ik het altijd als het uit het wasmachine komt 5 keer uit. Ik weet niet waarom maar het is een gewoonte geworden.

6 : Het slot in de auto moet altijd op slot. Confused

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.

Laatst aangepast door Miss Und@ztood op Zo Sep 10, 2006 15:19; in totaal 3 keer bewerkt
pottermania
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 127 Sikkels

pottermania is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 10, 2006 14:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

1. Ik kan absoluut niet tegen sla, ik ging eerst bijna over m'n nek toen ik verplicht was het te eten. Uiteindelijk hoefde het niet meer omdat ik in tranen was uitgebarst.

2. Ik ben altijd bezig met mijn kleding te personaliseren. Dan weer een strikje om dit of iets om dan, zodat het altijd van MIJ is ^^ (niemand kan het dan nog stelen Wink

3. Net als Wemelin stippel ik al vanaf jongs af aan mijn toekomst uit. Zo ga ik in Amsterdam wonen, zo snel mogelijk, volg ik daar zoveel mogelijk cursussen op mijn interesse gebied en studeer ik daar. Ik neem misschien een hond of een kat, maar ik weet nog niet of ik in een flat terecht kom.

Voor de rest kan ik niet echt veel bedenken. ^^' Ik zal vast nog wel rare dingen hebben maar daar kan ik nu niet opkomen.

Ravenclaws, you don't have to be brave to know everything!

Heeft meegedaan aan de laatste zwerkbalwedstrijd, what an honour!
Merel
Oude Forumnaam: Metje Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 72 Sikkels

Merel is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Sep 10, 2006 15:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het van mezelf zo hatelijk, maar ik voel me echt niet goed als ik het niet doe.

-Het geluid van mijn pc of tv moet altijd een tiental zijn of eindigen op een vijf. Waarom weet ik niet... Confused
-Als ik bv twee keer met mijn linkerhand trommel móét ik gewoon ook twee keer met mijn rechterhand trommelen, omdat ik anders het gevoel heb dat mijn ene hand benadeeld is. Dit vind ik echt freaky van mezelf.
Er zijn wel nog zo'n dingen..

Merel

Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 20 Sikkels

Sweet Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 10, 2006 16:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Karaktertrekken. ^^

1. Ik irriteer me mateloos aan het geluid van de stofzuigen en eetgeluiden van anderen.
2. Ik check enorm vaak de tijd van mijn wekker, want ik vind het vreselijk om me te verslapen.
3. Ik bel vaak mensen te laat op om iets te ondernemen,
bijvoorbeeld om negen uur.
Ikzelf heb namelijk niet echt moeite met dat soort dingen. ^^'
4. Sinds mijn zevende houd ik een dagboek bij en ik schrijf regelmatig.
Dat heb ik nodig om dingen te verwerken.
En nu schrijf ik ook nog eens een LiveJournal en een schriftje voor een vriendin.
5. Als ik aan een boek begin, lees ik 'm uit. Zo simpel is dat.
Ik kan niet tegen de gedachte dat ik een boek maar half ken, echt niet.

Als ik zo kijk, ben ik eigelijk een ontzettend irritant kind, niet? ^^'

Laatst aangepast door Sweet Hermione op Zo Sep 10, 2006 16:38; in totaal 1 keer bewerkt
Changetje
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Changetje is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Sep 10, 2006 16:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hihi, leuk topic (: Ik kan me herinneren dat we wel eerder zo'n topic hebben gehad ^^

- Ik denk in filmpjes. Alles ik wat lees, hoor of verzin, zie ik in filmpjes in m'n hoofd. Eigenlijk best handig, want ik kan me álles voorstellen. Maar sommige dingen wil ik echt niet voorstellen heurz ^^'' (Heeft iemand dat hier ook? Want ik heb eens rond gevraagd en sommige mensen hebben 't wel en andere niet.)
- Ik wil nooit op het hele of halve uur gaan slapen. Als het bijvoorbeeld 11 uur is, ga ik áltijd 5 over 11 pas slapen ^^''
- Ik heb het geluid van de tv altijd op 15 staan.
- Ik zoek naar de Numbers van Lost (4, 8, 15, 16, 23, 42). 23 kom ik het meest tegen xP
- Ik denk in half uren. Als ik om 6 uur weg moet, bedenk ik me dat ik om 5 uur moet eten en om half 6 klaar daarmee klaar moet zijn, zodat ik me kan klaarmaken. Maar ik kan natuurlijk ook 5 over half 6 klaar zijn, maar daar denk ik dan niet aan. Heel vreemd ^^''
- Als ik een liedje aan het luisteren ben en ik moet weg, wil ik de stereo nooit uitzetten voordat het afgelopen is. Als ik écht meteen weg moet, draai ik het geluid zachter tot het uitstaat, zodat het toch lijkt alsof het liedje is afgelopen en doe ik dan pas de stereo uit.
- Ik haat zondagen. Dat is dé dag dat ik huiswerk moet maken en dus alleen maar binnen zit. Vreselijk.

Goh, nu klink ik als een dwangmatig, neurostisch kind XD Dat ben ik niet hoor! Lol.

Laatst aangepast door Changetje op Zo Sep 10, 2006 16:26; in totaal 1 keer bewerkt
Magisch-Eendje
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 133 Sikkels

Magisch-Eendje is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Sep 10, 2006 16:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

# Ik hou niet van douchen, ik ben er het liefst zo snel mogelijk weer onder uit
# Ik kan tegen het geluid van nagels op het schoolbord. Het is heel leuk om daar mensen mee te irriteren ^^
# Als ik alleen al aan noten denk word ik vet misselijk *denkt aan noten* *pakt glaasje water* Maar verder word ik nérgens misselijk van - niet van autorijden, niet van ronddraaien, van achtbanen, schommels, koprollen, hevig door elkaar geschud worden (hoewel ik daar persoonlijk niet zo van hou).
# Ik schrijf haast nooit, omdat ik verhalen altijd in het Engels in mijn hoofd heb, maar ik kan niet perfect Engels dus schrijf ik maar niet. Als Engels mijn moedertaal was schreef ik er op los Razz

Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 10, 2006 16:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Arrow Ik hoor veel (behalve dat wat ik moet horen). Als ik een beetje m´n best doe kan ik een hondenfluitje horen.
Arrow ik kan niet tegen fluiten, dat doet zeer
Arrow Ik ben heel verzorgend (net Molly)

Meer weet ik nu niet.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 10, 2006 16:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb volgens mij best veel dingen maar ik kan ze nu niet allemaal bedenken.. Een paar dingen dus..

Arrow Mijn linkervoet is een maat groter dan mijn rechtervoet. Mijn linkervoet is maat 39 en mijn rechter 38 ofzo. Echt heel irritant

Arrow Ik ben heel slecht in gezichten enzo te onthouden. Als ik bijvoorbeeld met een onbekend persoon praat en hij zou wat over zichzelf vertellen. Bijvoorbeeld hoe oud hij is en wanneer hij is geboren. En iemand zou mij daarna vragen hoe zag hij eruit? dan zou ik het niet weten. Ik zou wel weten welke ogen hij heeft maar andere uiterlijke kenmerken niet. En ik zou zijn geboortedatum onthouden

Arrow Ik onthoud echt bijna alle geboortedatums van mensen dus. Echt ook van mensen die ik al 5 jaar niet heb gezien weet ik nog wanneer die jarig zijn. Ik ben heel goed in zulke dingen onthouden (daarom studeer ik ook geschiedenis)

Arrow ja ik ben maar bezig met data's want als iemand zegt in welk jaar hij/zij geboren is dan denk ik meteen na wat zijn Chinese horoscoop is.

Arrow Ik droom en ik denk niet als een filmpje zoals Changetje maar ik onthoud alleen vage vormen en gevoelens. Zoals in een droom ook ik zie nooit een gezicht ofzo. het zijn alleen maar gevoelens wat ik zie en voel.

Arrow weer wat over gedachtes.. Razz Ik dwaal echt heel vaak af... Zoals als ik in mijn dagboek schrijf dan moet ik heel snel schrijven anders raak ik kwijt wat ik wou zeggen. Net zoals nu ik heb dit bericht geschreven en ik had een paar dingen in mijn hoofd maar dat weet ik nu niet meer.. Dat heb ik ook wel eens dan denk ik ergens aan. En dan denk je bij jezelf:"Dat moet ik onthouden als ik die zie want dan kan ik het tegen hem/haar zeggen". maar als ik dat al denk dan was ik kwijt wat ik ook alweer precies wou zeggen.. Ook heel irritant.

Er komen nog wel meer mensen maar die kan ik zo niet bedenken Razz

Oude Forumnaam: Dark_angel Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 334 Sikkels

Elyn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 10, 2006 16:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

oei, ik ben weird op dat gebied...

- ik hou van slecht weer omdat ik dan binnen kan blijven zonder commentaar van mn ouders... *ookeee...*

- ik hou van het geluid van krassende nagels op een schoolbord Confused

- ik hou van alles wat zelfs maar een beetje magisch is, zo ben ik een heks geworden

- ik zie ook alles in filmpjes, een levendige fantasie noemt men dat..

- ik HAAT laatkomen en verslapen. ik zet mn wekker en horloge hondert keer goed op een dag...

- ik moet steeds in evenwicht zijn, mn linkervoet moet evenveel stappen zetten als mn rechter en als ik naar revhts draai, draai ik ook een keer naar links, freaky he Confused

- ik ben constant met mn toekomst bezig, ik weet precies op welke leeftijd wat moet gebeuren...

dat is het zowat... oh god, ik ben echt een freak!! Shocked

Hummol
Oude Forumnaam: HPwurm Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 424 Sikkels

Hummol is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 10, 2006 17:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

*licht in een deuk* Heel erg leuk topic! ^^

* Ik houd van veranderen. Ik verander mijn kamer vaak, gooi dan opeens heel veel weg en koop allemaal nieuwe dingen. Ook houd ik van veranderingen wat school betreft. Als ik mijn schrift niet netjes houd kan ik zo alles in een ander schrift overschrijven en zo overnieuw beginnen.

* Ik houd heel erg van auto-rijden en dus gewoon reizen, welk vervoersmiddel dat dan ook mag zijn.

* Ik kan niet tegen eetgeluiden (van andere mensen) en mensen die constant hun neus ophalen! Angel

* Ik slaap met mijn gezicht in mijn kussen. Vroeger waren mijn ouders altijd bang dat ik zou stikken, maar ik leef nog (:

* Als ik zenuwachtig ben ga ik mijn vingers knakken en tril ik heel erg.

* Ik kan absoluut niet tegen het vijlen van mijn nagels (bijt ze gewoona af [a]).

* Heb nooit leren typen, maar kan toch blind typen...

* Ik denk in plaatjes, filmpjes en droom in kleuren! Net zoals Changetje. Ook heb ik bij elke dag van de week een kleur en bij sommige mensen voel of heb ik ook een kleur in mn hoofd. Freakin' Me!

Nouja, het zijn er nog wel veel meer, maar ik laat het even hierbij.

I'm with you so far..

xD
Inluezna
Oude Forumnaam: i.n.L.U.e.z.N.A 7e jaars
7e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

Inluezna is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Sep 10, 2006 17:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oh, grappig topic! Leuk om te weten wat voor een rare trekjes iedereen heeft ^^ Ik heb er zelf ook een paar;

-Als ik over tegels loop, bijv. op de stoep móet ik altijd mijn voet op de 'randjes' van de tegel (cementrandjes) zetten bij elke voetstap. Zo loop ik gewoon over tegels [a]

-Voordat ik ga slapen wrijf ik altijd over mijn wenkbrauwen ^^

-Ik kan niet naar de binnenkant van mijn onderarm kijken, dat vind ik vies, en ik krijg er rillingen van '.'

-Ik kan er niet tegen als mensen met hun lippen op elkaar gaan en een soort smakkend geluid maken.

-Ik praat vaak in mezelf/tegen mezelf. Meestal doe ik dat om mezelf aan te sporen als ik ergens mee bezig ben Razz

-Als er een applaus is, bij een voorstelling ofzo, dan wil ik altijd als laatste ophouden met klappen.

-Als ik iets langwerpigs en duns zie, ren ik meteen als een gek weg ^^ Ik denk altijd dat ik een worm zie :/

-En -heel dom- ik kijk altijd onder mijn bed voordat ik ga slapen =.=" Dat is echt zó idioot vind ik, maar anders kan ik niet slapen Razz

Meer weet ik er nu niet ^^

Darkness
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 41 Sikkels

Darkness is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 10, 2006 17:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ok wat ik bijzonder aan mezelf vind.

- Ik kan snel andere talen leren, geef me een paar maanden de tijd en ik kan het redelijk spreken.

- Kan me inleven in fictieve personages, wat wel handig is bij het LARPen.

- Als ik me verveel dan ga ik altijd tekenen als er iets waar ik op kan tekenen en als ik iets heb waarmee ik kan tekenen. (Ik teken niet op muren e.d)

My other broom is a car.

#OMG een lopende muur#

Non tora ta familia
FelixdeFeniks
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

FelixdeFeniks is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 10, 2006 17:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Changetje schreef:

- Ik denk in filmpjes. Alles ik wat lees, hoor of verzin, zie ik in filmpjes in m'n hoofd. Eigenlijk best handig, want ik kan me álles voorstellen. Maar sommige dingen wil ik echt niet voorstellen heurz ^^'' (Heeft iemand dat hier ook? Want ik heb eens rond gevraagd en sommige mensen hebben 't wel en andere niet.)
- Als ik een liedje aan het luisteren ben en ik moet weg, wil ik de stereo nooit uitzetten voordat het afgelopen is. Als ik écht meteen weg moet, draai ik het geluid zachter tot het uitstaat, zodat het toch lijkt alsof het liedje is afgelopen en doe ik dan pas de stereo uit.

Ik lijk een beetje op jou; deze zijn ook op mij van toepassing^^. In filmpjes denken is wel handig, maar ook een beetje verwarrend, want soms vertelt iemand mij iets wat hem/haar is overkomen en dan denk ik dat ik er echt bij was, zo goed kan ik het me indenken^^.
Andere vreemde karaktertrekken:
- Ik kan horen dat de tv aanstaat als het geluid uit is.
- Als ik aan het lezen of computeren ben ga ik altijd aan m'n wimpers plukken. Ik heb nu ook niet zo veel wimpers meer over xP
- Ik hou van het nummer 7, dus bijv. 7, 17 en 27 september zijn extra goede dagen.
- Net zoals Sweet Hermione kan ik me erg irriteren aan het geluid van stofzuigen en etende mensen.
- Bij het ontbijt en de lunch moeten de etiketten op de hagelslag, jam enz. altijd de kant van het raam op staan.
- Ik heb een hekel aan m'n voeten, omdat ze zo ontiegelijk groot zijn.
- Als ik me verveel ga ik altijd ritmes tikken met m'n vingers/voeten/waterflesje.
- Ik beweeg mijn oren vaak, vooral als ik me heel hard moet concentreren.

...en ik heb er vast nog wel meer^^"

But you still pull me home.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp