Auteur |
Bericht |
Bee
Schoolkampioen
Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 31, 2007 16:18 |
|
Cruel Intentions
Kathryn sluit een weddenschap met haar stiefbroer Sebastian. Zij zegt dat het hem niet zal lukken om Annette het bed in te krijgen. Als hij verliest krijgt Kathryn zijn Jaguar, als hij wint krijgt hij Kathryn.
Ik vind dit best een goede film.
Op de dvd is er commentaar van de regisseur en dat is altijd leuk om die film ook zo eens te zien.
Er zijn ook deleted scenes en daarvan vond ik er eentje wel erg goed, maar het paste niet in de film. Er staan ook clipjes van liedjes op die in de films gespeeld zijn. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 23, 2007 11:01 |
|
The Borrowers
In The Borrowers woont onder de vloer en achter de muren van het huis van de familie Lender in het geheim nog een gezinnetje: een vader, een moeder en twee kinderen zo klein als een wijsvinger, de bruikleners. Zij overleven door spulletjes te lenen van de grote mensen. Dat loopt gesmeerd, tot de dag dat de Lenders door een gemene advocaat uit hun huis worden gezet. De comedyfilm The Borrowers uit 1997 is gebaseerd op het beroemde kinderboek met dezelfde naam uit 1952 van schrijfster Mary Norton. Haar boek was gelijk een davererend succes en er volgden nog vijf boeken over de kleine mensjes die spullen lenen van de grote mensen. Naast deze film werd het boek in 1973 ook al verfilmd voor televisie en in 1993 werd er een hele mini-serie gemaakt over het kleine volkje
Ik wilde 'm al een tijdje hebben maar ik kon 'm nergens vinden. maar nu zag ik 'm op marktplaats staan en ja het is de originele DVD.
Zaterdag of zondag ga ik 'm kijken. Kan me er nu al op verheugen.
@Bee, Cruel Intentions is een hele mooie film en met muziek van The Counting Crows |
|
*troel*
2e jaars
Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 24, 2007 10:44 |
|
pirates of the caribbean at world's end
jack is in de locker van davy jones.
de rest van de crew gaat hem ophalen omdat het lied is gezongen.
daarvoor moeten ze naar het eind van de wereld.
echt een mooie film en de extra's zijn geweldig. |
_________________ mrs. Lovett: so it's you, Benjamin Barker.
Sweeney Todd: no, not Barker, that man is
dead, it's Todd now, Sweeney Todd and he will
have his revenge |
|
|
|
Strongest Wizard
6e jaars
Verdiend:
15 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 24, 2007 13:42 |
|
De laatste film die ik gekocht heb was Scarface.
Ik had hem al, maar ik wilde toch liever de orginele versie. Hij was maar 5 pond bij de cd-winkel om de hoek, koopje toch? |
_________________ Why so serious son? Comes at me with the knife... WHY SO SERIOUS? Sticks the blade in my mouth... LETS PUT A SMILE ON THAT FACE! |
|
|
|
Yori87
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 24, 2007 14:34 |
|
Strongest Wizard schreef: | De laatste film die ik gekocht heb was Scarface.
Ik had hem al, maar ik wilde toch liever de orginele versie. Hij was maar 5 pond bij de cd-winkel om de hoek, koopje toch? |
5 pond? Dat is inderdaad een koopje! Vind ik altijd wel kei leuk om koopjes te scoren, hehe.
Ik heb via Ebay een Alan Rickman film gekocht, het is best een oude film al, maar goed:
Quigley Down Under
Met Tom Selleck en Alan Rickman dus.
De film gaat over Quigley (Tom Selleck) die naar Australie komt om voor Mr. Marston (Alan Rickman) dingo's te schieten. Als hij daar is blijkt echter dat hij van Marston aboriginals moet schieten. Als Quigley weigert wordt er door Marston op hem geschoten. Quigley besluit wraak te nemen.
Ik vind de film zelf niet zo, heb hem meer gekocht om Alan Rickman eigenlijk. Er zit niet echt veel spanning in. |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
|
|
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 24, 2007 15:53 |
|
@Helen: Die heb ik ook! Met de schattige kleine Tom Felton ^^
De laatste die ik heb gekocht zijn Harry Potter and the Order of the Phoenix (maar ja, daar hoef ik niks over te vertellen) en de al een paar jaar oude maar nog steeds leuke About a Boy. Ik had hem al een keer gedownload gezien, maar wou eigenlijk de echte DVD wel hebben.
En Hugh Grant is een geweldige acteur ^^
Will is 38 maar gedraagt zich als een tiener. Hij is single, heeft geen kinderen en is nog steeds cool: hij rijdt in een snelle auto, gaat naar trendy clubs en weet welke sportschoenen je hoort te dragen. Hij heeft ook een perfecte manier gevonden om vrouwen te ontmoeten: hij gaat naar bijeenkomsten van alleenstaande ouders, waar veel vrouwen komen die een nieuwe leuke man zoeken, en doet alsof hij zelf ook een kind heeft. Via zo'n bijeenkomst onmoet hij Marcus, de oudste twaalfjarige jongen ter wereld. Marcus is een beetje vreemd: hij luistert graag naar Joni Mitchell en Mozart, hij zorgt voor zijn moeder en hij heeft zelfs nog nooit sportschoenen gedragen. Langzaam ontstaat er een bijzondere vriendschap tussen de twee. |
|
Kim.Delacour.
1e jaars
Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 25, 2007 14:46 |
|
De allerlaatste die ik gekocht heb is Hp & Order of the Phoenix, maar die kennen jullie allemaal al
De dvd die ik daarvoor het laatst gekocht heb, is Saving Private Ryan. Een hele mooie film, waarin heel goed geacteerd wordt door Tom Hanks & Matt Damon! Ik had deze film al een aantal keer gezien, maar nu werd het toch eens tijd dat ik hem zelf kocht Een aanrader voor de liefhebbers van Tweede Wereldoorlog films!
De film gaat over captain John Miller (Tom Hanks) die de opdracht krijgt private James Ryan (Matt Damon) te zoeken, net na de invasie aan de kusten van Normandië. De 3 broers van private Ryan zijn namelijk gesneuveld, en om te voorkomen dat ook de laatste broer uit het gezin sneuvelt, wordt een team soldaten erop uitgestuurd om Ryan te zoeken en naar huis te sturen. Dit verhaal is waargebeurd, en dat maakt het zo aangrijpend. Prachtige film <3
@Bee: Cruel Intentions is indd helemaal geweldig! Briljante film =D |
_________________ wake up and dance in the sunshine.
wake up, love's on the frontline.
wake up, better fall in love and fail,
than never fall in love at all. ♥ |
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 20, 2007 11:40 |
|
Ik heb er 3 gekocht. The Number 23, Spiderman 1 en Extras deel 2
The number 23
Wanneer Walter Sparrow voor zijn verjaardag een boek krijgt, getiteld 'The Number 23', raakt hij hierdoor helemaal geobsedeerd. Wat eerst een onschuldig cadeau lijkt verandert al snel in een regelrechte nachtmerrie. Hoe meer Walter leest hoe meer gelijkenissen hij vindt met zijn eigen leven. Hij wordt als het ware achtervolgd door het cijfer 23. Vervolgens komt hij tot de verontrustende ontdekking dat de laatste pagina's eindigen met een moord.
Spiderman 1
Peter Parker woont bij zijn oom en tante in New York. Hij is een onopvallende student en is heimelijk verliefd op de populaire Mary Jane. Tijdens een excursie van school wordt hij gebeten door een genetisch gemanipuleerde spin. Kort daarna ontdekt Peter dat hij buitengewone krachten bezit. Hij ziet in dat hij zijn bijzondere gaven niet onbenut mag laten en gaat als Spider-Man de strijd aan tegen de misdaad.
Extras deel 2
Andy Millman is een acteur met ambitie en een script, die moeilijk aan de bak komt. Darren Lamb is zijn waardeloze agent en de sullige Maggie is zijn beste vriendin. Film- en tv-figurant Andy Millman krijgt eindelijk zijn grote kans bij de BBC als maker van en hoofdrolspeler in de sitcom 'When The Whistle Blows'. Maar zijn enthousiasme wordt algauw getemperd: de serie die hij in gedachten had, is niet wat de BBC-bonzen en het publiek voor ogen hadden. Bovendien valt een leven in de schijnwerpers niet altijd mee. Met gastrollen van o.a. Orlando Bloom, David Bowie, Sir Ian McKellan, Daniel Radcliffe, Chris Martin, Robert Lindsay, Robert De Niro en natuurlijk Barry van Eastenders.
Spiderman en Extras ken ik al wel. Die heb ik voor de heb gekocht maar ik ben erg benieuwd naar the number 23 |
|
__xSmartie
3e jaars
Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 21, 2007 18:58 |
|
Mijn laatst gekochte dvd is Harry Potter en de Orde van de Feniks.
Ik denk dat jullie die allemaal wel kennen xD
Dus ik hoef denk ik geen beschrijving te geven. |
|
|
|
|
Dieuwie
1e jaars
Verdiend:
51 Sikkels
Woonplaats: Een klein dorpje, gelegen in Noord-Brabant, Nederland.
|
Geplaatst:
Ma Dec 31, 2007 15:47 |
|
Vorige week heb ik voor kerstmis Marie Antoinette gekregen:
Marie Antoinette, geregisseerd door Sofia Coppola, is een soort biopic, maar dan anders. Kirsten Dunst vond ik verrassend goed. De sfeer is heel anders dan die in andere kostuumdrama's, maarja, dat kan ook niet anders met Sofia Coppola. Zij heeft een heel eigen stijl. Zo bestaat de muziek uit Marie Antoinette grotendeels uit new wave-nummers uit de jaren '80. En niet alleen de muziek maakt het buitengewoon. Maar daarom moet je de film maar gewoon kijken.
Laatst heb ik ook nog een andere film van Sofia Coppola gekocht, The Virgin Suicides, met alweer Kirsten Dunst.
Deze film vind ik ook erg goed. De sfeer is een nogal dromerig. Het verhaal is erg aangrijpend en heeft eigenlijk een beetje een open einde. Er wordt zeer goed geacteerd. Zeker een aanrader, naar mijn mening.
Ik heb nu alle drie de films van Sofia Coppola al gezien, en ik moet zeggen dat ik haar wel briljant vind. Ze heeft een heel eigen stijl en tja, eigenlijk moet je gewoon haar films gaan bekijken, dan zul je wel begrijpen wat ik bedoel. |
_________________ "Lip my stockings". |
|
|
|
BlondBimbo
Dreuzel
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 01, 2008 16:40 |
|
Helen schreef: | Ik heb er weer een gekocht vandaag.
Monster.
Beschrijving:
Charlize Theron speelt de hoofdrol in dit op waarheid gebaseerde verhaal van Aileen Wuornos, die in 2002 ter dood is gebracht voor de moord op zeven mannen. Ze vermoordde de mannen in de jaren '80 in de staat Florida, naar eigen zeggen uit noodweer. Ze zou tot deze gruweldaden zijn gekomen door haar verschrikkelijke jeugd en omdat mannen haar misbruikten en mishandelden.
Ik heb ´m nog niet bekeken maar ik ben wel heel benieuwd. Deze wilde ik al een tijd zien en nu zag ik ´m voor 5 euro liggem. Meenemen dus |
Ik vind het echt een hele goeie film! Wat vind jij ervan?
Maar ik heb even een vraagje, waar heb jij deze film gekocht? Ik wil hem namelijk ook heel erg graag hebben!
Alvast bedankt! |
_________________ Love qonquers all.
Every cloud has a silver lining.
Faith, can move mountains.
Love will always find a way.
Everything happens for a reason.
Where there is life... there is hope.
Laatst aangepast door BlondBimbo op Vr Jan 04, 2008 17:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 02, 2008 19:11 |
|
Vanaf vandaag weer twee films rijker xD Ik geef echt te makkelijk mijn geld uit aan DVD's :'D
Fear and Loathing in Las Vegas
Om m'n Johnny Depp-collectie aan te vullen (: Ook nog nooit gezien deze film, maar ik heb er hele wisselende reacties op gehoord, van 'verschrikkelijk' tot 'ontzettend geweldig' dus ik ben heel erg benieuwd wat ik ervan ga vinden.
From Dusk till Dawn
Ook een klassieker die je eigenlijk gewoon móet hebben. En het verhaal is geschreven door Quentin Tarantino en ik hou van die man :') Dus ik moest 'm meenemen toen ik hem zag xD Maar deze heb ik ook nog nooit gezien dus ook bij deze film ben ik heel erg benieuwd (: |
|
Star
3e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 02, 2008 19:32 |
|
Citaat: | Film over drie meiden die wraak nemen op de grote verleider van hun school die de meiden als vuil heeft behandeld. Ze willen er voor zorgen dat de man verliefd wordt en dan zou het meisje de relatie moeten beëindigen om zo de man te laten voelen wat ze zelf ook hebben meegemaakt. |
Deze film is echt geweldig, hij is ontzettend grappig en er zitten echt goeie grappen in. Goeie actrices en knappe acteurs Ik hou eigenlijk best wel van romantisch-komedie-alles-komt-goed films, van die films waarbij het altijd gaat om een on-populair meisje die wordt gepest enzo en op het einde krijgt ze toch verkering met de grootste hunk van de film. |
_________________ [i]Ravenclaw |
|
|
|
Geertjuhh
3e jaars
Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 03, 2008 18:40 |
|
Mijn allerlaatste film is Ratatouille En daarvoor Harry Potter and the order of the phoenix..
Ratatouille: (moeilijke naam weet niet precies hoe ik het moet schrijven)
Remy is een rat die constant zijn leventje in het dure Franse restaurant Gusteau op het spel zet. Niet alleen vanwege zijn liefde voor lekker eten, maar ook omdat hij dolgraag zelf topkok wil zijn. Wanneer de jonge Linguini, die ondanks zijn gebrek aan talent een baan in de keuken krijgt aangeboden, de talenten van Remy ontdekt, is dat de kans voor de rat om zijn droom uit te laten komen. Linguini en Remy werken vervolgens samen en proberen Gusteau's restaurant weer op de kaart te zetten.
Een hele grappige film.
Over Harry Potter hoef ik geen uitleg te geven. |
_________________ 'Bill eeft verteld dat Fred en George heel amusant zijn,' zei Fleur met een serene glimlach.
'Nou Ik kom niet meer bij!' snauwde Hermelien |
|
|
|
The Potions Master
1e jaars
Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 09, 2008 18:25 |
|
De mijne:
Harry Potter and the Order of the Phoenix.
Ik koop eigenlijk geen DVD's buiten Harry Potter om. |
|
|
|
|
|
|