Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Jouw huisdieren [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Maschine
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 1 Sikkels

Maschine is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 19, 2008 10:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Veel xD

-2 poezen moeder en dochter)
-1 hamster
-1 konijn

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 230 Sikkels

Miss_Slytherin is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 19, 2008 16:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn huisdieren; <3

Tippie, our beautiful black cat! <3
Ik houd echt zoveel van dat beest! Nog nooit een cat meegemaakt die zo lief is <3 en zo'n apart / mooi karakter heeft. Hij komt altijd bij me liggen en laat zich dan gewoon teggen je aan vallen xD en altijd als ie thuis komt (van buiten) is het net alsof ie een heel verhaal vertelt x3 Hij miauwt nogal veel enzo (het is een kater, dus...) en hij loopt soms echt de hele dag achter je aan enzo. =)

En onze andere kat; Misty
Ook een schat hoor, alleen ze is soms een beetje bang (ze heeft niet zoveel vertrouwen in mensen). Zo is ze altijd al geweest, dat is gewoon haar karakter, het is niet alsof we haar ooit iets aan gedaan hebben ofzo.

Maar Tippie was toen ie klein was ook vreselijk bang trouwens! We hadden hem bij mensen weg die op een boerderij woonden, dus sowieso veel aandacht kregen de katten daar niet. En toen wij daar dus kwamen kijken wilde hij niets van ons weten en klom hij direct de boom in Laughing Dus toen hadden we geen keus en zijn we zonder kat terug naar huis gereden Razz Maar later kwam die man hem brengen, want toen we weg waren was ie direct weer uit de boom geklommen...

Maar hij was echt zo schuchter en onhandelbaar. De eerste paar dagen hadden we hem maar in een oud konijnenhok gedaan, om hem wat te laten wennen. Hij was ook totaal niet aaibaar, want dan had je zo je hand open liggen Laughing Maar nu is het de liefste kat van de hele wereld! <3 Ik kan me gewoon niet meer voorstellen dat ie ooit zo wild is geweest! Maar als je een beest goed behandeld en veel liefde geeft, krijg je dat vanzelf wel terug! ^^

Onze Maltezer; Lottie
Lief beestje ^^ Ze is ongeveer 2, of bijna 3 jaar oud nu.

En we hebben ook nog een andere hond, een Bouvier; Len. Maar daar daar heb ik nog even geen foto van op m'n pc staan.

Verder heb ik een stuk of 17 sierduiven ^^ Ik zal eens kijken of ik ook van alle 17 een foto op m'n computer heb staan. Ik denk het eigenlijk niet, maar hier zijn er een aantal;

Gevlekte doffer (= mannetje) met roze roos <3

Spikey! Ook een mannetje..

Koppeltje
Die witte (het vrouwtje) is al dood Sad R.I.P. Door een stomme roofvogel Evil or Very Mad Oké, ik kan het hem niet kwalijk nemen, ik weet dat die beesten ook moeten eten, maar toch... Ik heb echt alles gedaan om haar nog te redden, maar ik kan nou eenmaal niet vliegen Rolling Eyes Natuurlijk er nog achteraan gerent, zo snel als ik kon... over het land heen (achter ons huis) en over de slootjes gesprongen en uiteindelijk ging die roofvogels (met mijn duif nog in z'n klauwen) tussen het riet zitten op een eilandje in het water. Ik wist niet dat een duif kon schreeuwen, maar het hoorde echt alsof ze het uitschreeuwde van de pijn. Toen ik eraan kwam vloog de roofvogel weg en liet de duif liggen. Ze leefde nog en ik was net mijn schoenen aan het uitdoen, zodat ik haar uit de sloot/kanaal kon halen. Maar en drupte allemaal bloed uit haar nek en na nog een paar keer ademen, was ze al dood. Dat is echt een vreselijk gevoel... vooral als je er bij staat en niets meer kan doen. :'(

In het water spelen ^^
Die witte is overigens niet dat duifje die dood is, maar dit is een andere... een groot mooi mannetje =) Volgens mij had ik hem ooit Angel genoemd, maar ach... duiven kun je wel namen geven, maar ze luisteren er toch niet naar x3

Vliegende duif
Deze is echt heel erg lief en heel tam. Ik neem haar wel een mee naar binnen en dan zit ze naast me als ik achter de computer zit :3 Ze is ook altijd heel nieuwsgierig, vooral naar alles wat glimt... Ringen, oorbellen, armbanden... allemaal geweldig x3 (Het enige probleem is dat ze niet zindelijk is... xD)

I'm going to eat your head!
Dit is ook een koppeltje. Alleen wat nogal weird is; het zijn twee mannetjes, dus ze zijn gay Rolling Eyes Wat eigenlijk heel handig is, want ze leggen dus geen eieren, dus geen jongen =) en ik heb genoeg duiven so... De duif aan de rechterkant heeft trouwens een hele aparte kleur (bruinzilver) Het komt niet zo heel vaak voor ^^ Maar zijn broer (zie foto 'Koppeltje') heeft exact de zelfde kleur (tweeling) =) Terwijl de ouders wit (de moeder) en blauw (de vader, zie foto Spikey!...) zijn... Dus het is heel vaag dat ze zo'n apart kleurtje gekregen hebben Smile

Look at me, I'm pretty!
Deze duif is zich altijd aan het uitsloven voor de vrouwtjes... (maar is nog steeds vrijgezel xD) Wat opzich ook helemaal niet zo raar is, want het is echt een vreselijk beest (qua karakter) Hij is gewoon zo arrogant, (ja, dat kan blijkbaar xD) Maar hij is aan de andere kant dus wel verschrikkelijk mooi! Hij heeft een hele mooie bouw en hij heeft de beste conditie (vergeleken met m'n andere duiven, hij vliegt altijd heel veel als ik ze los laat =P) Zijn veren glimmen ook altijd heel erg mooi en hij ziet er altijd super gezond en fit uit. Maar toch heb ik al vaak op het punt gestaan om hem weg te doen, want het is echt gewoon een probleem geval... Hij vecht heel vaak met de andere mannetjes (en hij is helaas ook bijna altijd de sterkste -_-') Hij heeft zelfs al eens een andere duif vermoord (gewoon doodgepikt Surprised) dus ja, hij is echt ronduit gemeen! (een echte Slytherin duif...)

Mooie duivin
Deze vind ik zelf ook heel erg mooi, alleen deze duif moet ook niets van me weten... Ze is nogal bang en bijt vaak Rolling Eyes (hmm... volgens mij kun ik beter wat minder mooie (maar lieve) duiven hebben xD)

Just a few minutes old...
Een jong duifje <3 Hij is inmiddels al een stuk groter dan op deze foto's hoor, maar het duurt nog wel een weekje voor hij kan vliegen. Hij is iig heel schattig en hyperactief <3 De ouders zijn voor het grootste deel zwart, met een beetje wit ('Vliegende duif' is de moeder) Ik hoopte dat dit duifje pikzwart zo worden, maar helaas... Je ziet op deze foto dat hij roze is (wat betekent dat hij voor het grootste deel wit zal worden) Als hij zwart zou worden, zouden z'n snavel/pootjes hier al zwart of donkerkleurig moeten zijn. Maar goed, hij is nu dus wit met zwarte vlekjes. Opzich wel heel erg lief (L)

Oké, dat zijn ze dus nog lang niet allemaal, maar ik stop er nu maar mee! Omg, wat een verhaal xD Ik zit hier voor m'n gevoel al uren te typen, dus iedereen weet nu zowat de hele geschiedenis van mijn beesten enzo... xD

Oh ja! Voor ik het vergeet, ik heb ook nog tropische vissen. In een aquarium van zo'n 120 liter ^^

FanFic
FanArt
PC-Crea
Profiel bekijkenStuur privébericht
-0-lin-0-
Oude Forumnaam: lin aalderink Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 102 Sikkels

-0-lin-0- is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 13, 2008 21:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oke sinds een half jaar hebben we er een nieuwe katje bij en het is echt mij katje ik heb haar geadopteerd. Niemand komt aan haar Twisted Evil maar goed verder is het een heel erg lief dier love.

Ow haar naam is Ellie!!! We hebben de naam genomen die gekozen was door degene waar we haar vandaan hebben. Bij de dierenbescherming mijn stage bedrijf.

I Love Reptiles love
Zijn echt prachtige en mooie beesten Very Happy
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Verdiend: 0 Sikkels

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Nov 27, 2008 21:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zoals ik al een keer heb gepost, hebben we een kater. Hij is nu 13 jaar, we hebben hem al sinds ik 5 was, mijn zusje was toen vier.
Toen we nog klein waren hadden mijn zusje en ik de gewoonte om hem de kleren van onze poppen aan te doen, in de kinderwagen te leggen en ermee vadertje en moedertje te spelen terwijl we door het dorp liepen. xD
We zijn ondertussen vier keer verhuisd, maar hij is altijd gewoon bij ons gebleven, hij is echt vet lief.

Een paar weken geleden ging mijn moeder met 'm naar de dierenarts en toen bleek dat ie en longontsteking had. Daar heeft ie toen penicilline voor gekregen.
Gister gingen mijn moeder en zusje weer naar de dierenarts voor een controle en toen bleek dat ie ook een poliep op zijn stembanden heeft (net als Bill xD) en dat hij een falende hartklep heeft. Hij heeft nu wel weer een penicilline-kuur, maar dat is alleen om de pijn te verlichten. Omdat ie al 13 is, is de kans heel klein dat ie een operatie overleefd, bovendien is hij ook onderkoeld.
Morgen ga ik weer naar mijn ouders toe, volgende week zal de dierenarts onze kat een spuitje geven.

Ik weet dat ie echt een fantastisch leven heeft gehad en zo, maar hij was er altijd toen ik thuis kwam van school waar ik gepest werd, toen ik mijn enkel brak en toen ik voor de zoveelste keer in de clinch lag met een random jongen. Dus ja, ik ga hem zeker missen.

Nog een keertje dan maar:

Image

Onze kat toen we hem achterna gezeten hadden met kersen-sap, nu ongeveer 2,5 jaar geleden.

The show must go on my moonlight

MiYuvi
Malou
Oude Forumnaam: Mrs Malou Riddle Unspeakable
Unspeakable

Verdiend: 0 Sikkels

Malou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Dec 08, 2008 14:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn 2 dwerghamsters hebben kort na elkaar het leven gelaten >: Zuzu was nog geen jaar, en die was ineens ziek. Toen het de volgende dag veel beter ging maakte ik me er eigelijk geen zorgen meer over, maar de dag erna was ze dood. >:
Nini was 3,5 en vrij gaar, dus eigelijk verwachte ik al een tijdje dat ze t niet lang meer vol zou houden. Alleen wel naar dat t zo kort na Zuzu was.

En aangezien ik niet lang zonder diertje op mn kamer kan, heb ik weer 2 nieuwe kandidaten gehaald zaterdag xD:

Image
Valkparkieten (r)

Image
Dit is Hugo, hij is vernoemd naar Hugo van den Loonsche Duinen (Villa Volta, Efteling) xD

Image
En dit is Riza, vernoemd naar Riza Hawkeye (Full Metal Alchemist)

Van Riza ben ik nog niet zeker of het een mannetje of een vrouwtje is (of pop, om het op zn vogels te zeggen xD), want dr/zn kop is grijs, maar dr/zn gedrag komt vrij mannelijk over.
't kan natuurlijk ook gewoon een moderne vrouw zijn xD

Int begin zaten ze me heel stilletjes aan te staren, maar ze beginnen eigelijk steeds meer los te komen. Nu klauteren ze de hele kooi door en ze reageren er steeds beter op als ik dicht op de kooi kom staan.
Nog even en dan kan ik naar stap 2 van de 8 om ze tam te maken. xD

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp