Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Je Favoriete Personage [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Ronnetje
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 32 Sikkels

Ronnetje is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Okt 14, 2008 14:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn favoriete personages zijn Ron en Sneep.

Ron omdat hij gewoon geweldig is. Hij heeft humor, is bang voor spinnen (ik ook, kan ik me in hem inleven^^) enz. Zodra hij werd beschreven in boek 1 wist ik al dat hij een leuk personage was, en idd.

Sneep: Eerst haatte ik hem echt, maar ik begon later de boeken te beseffen dat hij goed was, en ik begon hem steeds leuker te vinden. In boek 6 het begin wist ik al zeker dat hij niet slecht kon zijn enz. Hij is gewoon geweldig.

--A girl with a boy's name--
Profiel bekijkenStuur privébericht
Kyrax
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 31 Sikkels

Kyrax is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Dec 07, 2008 13:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hermelien en Ron

Hermelien: Omdat ze gewoon zelfverzekerd, een betweter (;a ik ook) en leergierig is.. ^^

Ron: Ik vind hem écht hélemaal geweldig! <3

Because I love you
And my love for you will never be end
misz-magic
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 28 Sikkels

misz-magic is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Dec 27, 2008 20:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik wilde eigenlijk een top 3 van mijn favo personages maken maar omdat ik zoveel favoriete heb word het maar een top 10.

1. Hagrid:Hij is gewoon heel grappig, en heeft een lief karakter, en vooral de beesten die hij heeft (Pluisje, Aragog, Norbert)

2. Draco Malfoy:Hij is zo arrogant en vooral de opmerkingen die hij maakt zijn op een of andere manier echt grappig, en dat hij in deel 6 toch nog een zwakke kant heeft. love it

3. Fred&George Weasley: Ze zijn zo komisch en je moet gewoon echt om hen lachen, ze hebben geweldige humor.

4. Harry Potter: Tja toch de hoofdpersoon van het verhaal.
Hij is gewoon cool en hij heeft humor.

5. Ron Weasley: Hij is gewoon super, een beetje onhandig en zegt alles wat hij denkt. love it.

6. Hermione Granger: Tja die hoort toch bij het trio, en ze is slim.

7. Luna Lovegood: Ze is heel erg dromerig en ze zegt alles wat ze denkt, ik kan moet goed in haar inleven want ik ben ook vaak dromerig enz.

8. Tom Riddle: Hij is gewoon heel interresant, en dan heb ik het dus over Tom Riddle en niet over Voldemort.

9. Cedric Diggory: Weet eigenlijk niet waarom, hij is toch een beetje populair en niet arrogant (in ieder geval, zo komt hij niet over)

10. Foppe: Hij is zooo melig, en irritant, maar ook heel komisch en hij bedenkt altijd grappige rijmpjes.
Loveeee it.

Dit was mijn top 10 maar ik heb nog veel meer favo personages:
zoals: Tops Prof. Dumbledore, Severus Snape, James Potter, Dorothea Omber, Narcissa Malfoy, Lucius Malfoy, Molly & Arthur Weasley en Dobby natuurlijk.

piepekoe
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 49 Sikkels

piepekoe is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Dec 29, 2008 22:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Anderling is mijn favoriete personage! Haar correctheid, rechtvaardigheid, ook haar droge humor, de emoties die haar soms te veel zijn, haar loyaliteit, het gezag dat ze uitstraalt. Niets of niemand kan aan haar tippen!

Ook Sneep vind ik echt super; de manier waarop Rowling hem uitgewerkt heeft is gewoon perfect.
Loena is ook zo'n favoriet personage van mij.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp