Auteur |
Bericht |
Shiralee
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 19, 2008 6:09 |
|
Dat zegt toch wel heel wat over het Nederlandse voetbal hé, dat Twente door is.. |
|
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 20, 2008 19:41 |
|
of het zegt wat over de kwaliteit van twente, wat een onzin dat het ligt aan het niveau van de eredivisie, daarmee doe je twente te kort. Het komt door de onkunde van Ajax en de kracht van Twente dat Twente door gaat naar de CL en ze hebben meer kans om door te gaan dan ajax gezien de afgelopen jaren. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
|
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 20, 2008 20:28 |
|
Rogue schreef: | of het zegt wat over de kwaliteit van twente, wat een onzin dat het ligt aan het niveau van de eredivisie, daarmee doe je twente te kort. Het komt door de onkunde van Ajax en de kracht van Twente dat Twente door gaat naar de CL en ze hebben meer kans om door te gaan dan ajax gezien de afgelopen jaren. |
Ik ben het met je eens. Ze kunnen het niet slechter doen, alleen maar beter dan Ajax de afgelopen jaren. Ik denk dat het juist goed is dat er meerdere clubs van elkaar kunnen winnen, dit komt de kwaliteit van de competitie alleen maar te goede. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
Potterfreaky
Harry's secret lover
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 20, 2008 20:35 |
|
Rogue schreef: | of het zegt wat over de kwaliteit van twente, wat een onzin dat het ligt aan het niveau van de eredivisie, daarmee doe je twente te kort. Het komt door de onkunde van Ajax en de kracht van Twente dat Twente door gaat naar de CL en ze hebben meer kans om door te gaan dan ajax gezien de afgelopen jaren. |
Hoho. Ze geen nog helemaal niet door he, er moeten eerste nog twee wedstrijden gespeeld worden...
En ik ben het deels met je eens dat Twente het knap gedaan heeft, maar ergens vind ik het gewoon niet kloppen dat een club die in de reguliere competitie 4e wordt dan voorronde champions league speelt...
Ik ben dan ook zeer blij dat volgend jaar die malle play offs weer weg zijn! |
|
|
|
|
Nelsinho
7e jaars
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 21, 2008 7:28 |
|
Potterfreaky schreef: | Rogue schreef: | of het zegt wat over de kwaliteit van twente, wat een onzin dat het ligt aan het niveau van de eredivisie, daarmee doe je twente te kort. Het komt door de onkunde van Ajax en de kracht van Twente dat Twente door gaat naar de CL en ze hebben meer kans om door te gaan dan ajax gezien de afgelopen jaren. |
Hoho. Ze geen nog helemaal niet door he, er moeten eerste nog twee wedstrijden gespeeld worden...
En ik ben het deels met je eens dat Twente het knap gedaan heeft, maar ergens vind ik het gewoon niet kloppen dat een club die in de reguliere competitie 4e wordt dan voorronde champions league speelt...
Ik ben dan ook zeer blij dat volgend jaar die malle play offs weer weg zijn! |
Tja het is ook wel eens andersom geweest. Twente heeft helaas gewonnen, ondanks dat ajax de betere partij was.
Ben wel erg telleurgesteld, want nu moeten we weer een jaar lang naar die suffe uefa cup wedstrijden zitten kijken. Tot februari zit de Arena dan half vol, oftewel de sfeer is tijdens dit soort wedstrijden ver te zoeken... Geen steek aan. |
|
|
|
|
Potterfreaky
Harry's secret lover
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 22, 2008 20:52 |
|
Manchester United wint de Champions League dit jaar, spannend einde, op een moment tijdens de strafschoppen dacht ik echt dat Chelsea t voor elkaar had...
Ik was eigenlijk voor Chelsea, maar ik vond het echt klasse van vd Sar wat hij daar deed onder de grootste druk die je maar kan bedenken in het allerslechtste weer dat je kan bedenken haalt hij de strafschop van Anelka op fenomenale manier eruit... Klasse en respect... |
|
|
|
|
Miryana
2e jaars
Verdiend:
158 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 23, 2008 9:38 |
|
Vraag me ook echt af wat het word met het nederlands elftal. Morgen een sterke tegenstander. En ook de poulwedstrijden worden geen makkie.
Blijf me er al jaren over verbazen, allemaal top spelers in het buitenland en bij grote clubs. Dan komen ze in de selectie van het nederlands elftal en lijkt het soms alsof ze totaal niet meer weten wat voetbal is. Een deel ligt aan de trainer, maar toch een groot deel ook niet. Je zou toch denken dat zulke grote spelers ten alle tijde wel een goed staaltje voetbal en techniek zouden moeten kunnen laten zien. |
_________________ Embrace me, Surround me,
As the rush comes.... |
|
|
|
Potterfreaky
Harry's secret lover
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 23, 2008 11:30 |
|
Nou, dat is juist een beetje het probleem denk ik^^, Al die ego's bij elkaar geeft wss wel wat strubbelingen... Je kunt de beste spelers van de wereld hebben ze moeten wel kunnen samen spelen. Ik denk dat we eigenlijk teveel goede spelers hebben, we zijn gewoon verwend. |
|
|
|
|
Nelsinho
7e jaars
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 23, 2008 21:20 |
|
Miryana schreef: | Vraag me ook echt af wat het word met het nederlands elftal. Morgen een sterke tegenstander. En ook de poulwedstrijden worden geen makkie.
Blijf me er al jaren over verbazen, allemaal top spelers in het buitenland en bij grote clubs. Dan komen ze in de selectie van het nederlands elftal en lijkt het soms alsof ze totaal niet meer weten wat voetbal is. Een deel ligt aan de trainer, maar toch een groot deel ook niet. Je zou toch denken dat zulke grote spelers ten alle tijde wel een goed staaltje voetbal en techniek zouden moeten kunnen laten zien. |
Iedere speler heeft een eigen stijl en voetbalt aan de hand van een clubvisie of de visie van een hoofdtrainer. En daar lijkt bij Oranje het probleem. Iedereen voetbal in een totaal ander soort competitie. En dat kan je niet zomaar bij elkaar stoppen en daarmee direct een goed resultaat behalen. Dat het vertrouwen in het Nederlands elftal zo laag is op het moment, en dat de spelers niet goed met elkaar kunnen spelen komt door van Basten. Die heeft teveel spelers laten spelen, waardoor er al tijden geen echt team staat.
In de aanloop naar het vorige WK was dit al het geval, maar dan ga je er vanuit dat die bouwt aan de toekomst, maar afgelopen 2 jaar is het nog steeds weinig veranderd.
Het Oranje van 96 moest ook bouwen, met als resultaat het fantastische WK in Frankrijk 2 jaar later, en weer 2 jaar laten het goede - ondanks de uitschakeling - EK.
Ik ben benieuwd hoe het morgen zal gaan tegen Oekraïne. Het is niet bepaald een voetbalgrootmacht, maar ze hebben een aantal ontzettend goede spelers... |
|
|
|
|
nirphania
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 09, 2008 21:43 |
|
YAYAYAYAY 3-0 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(nederland heeft gewonnen van italie)
Echt een mooie wedstrijd, ik de hele tijd roepen van de bank niet inzakken gewoon doorgaan scoor er nog 1 en dat deden ze! nou hebben we een kans!
nu staan we eerste in de poul.
frankrijk-roemenie werd 0-0 |
|
|
|
|
fawkes_the_phoenix
4e jaars
Verdiend:
237 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 11, 2008 9:01 |
|
Overmars maakt rentree bij Go Ahead Eagles
ANP
gepubliceerd op 10 augustus 2008 22:49, bijgewerkt op 22:51
DEVENTER - Marc Overmars keert terug in het betaalde voetbal. De aanvallertreedt met onmiddellijke toegang toe tot de selectie van Go Ahead Eagles. De 86-voudig international beëindigde zijn loopbaan na het EK van 2004 in Portugal wegens een slepende knieblessure.
De 35-jarige Overmars begon zijn loopbaan bij Go Ahead Eagles. Hij speelde in het verleden ook voor Willem II, Ajax, Arsenal en Barcelona. Overmars vertelt maandagmiddag om 16.30 uur tijdens een persconferentie in het stadion van Go Ahead Eagles of hij al beschikbaar is voor de thuiswedstrijd van vrijdag tegen Fortuna Sittard.
yeah, als oude Overmarsfan is dit toch wel erg leuk nieuws! |
_________________ "Harry is the best hope we have. Trust him." |
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 11, 2008 9:12 |
|
Ja heel leuk voor overmars fans waar ik er vroeger ook een van was. Maar dit is toch amper serieus te noemen, speelde bij alleen maar topclubs en gaat dan naar.... Go ahead eagles. Leuk voor die club dat ze hem binnen halen maar persoonlijk zou ik het niet gedaan hebben. Investeren in de jeugd is een beter idee. |
Sawyer |
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 31, 2008 16:16 |
|
Sorry vooor de dubbelpost.
Nou de competitie is weer begonnen! PSV begint erg sterk met een verrassende 5-1 overwinning op FC Utrecht. Dat verbaasde zelfs mij een echte psv fan. Utrecht is altijd een goede tegenstander dus ik was verrast door het volwassen spel van mijn club.
Ajax daarentegen was de andere kant van de medaille. Zwak voetbal, egotrippende Suarez en huntelaar stond op een eiland. Verdediging en middenveld duidelijk de zwakke plekken en als huntelaar slim is gaat hij snel nog naar het buitenland. Toen ik hoorde dat ajax verloren had heb ik eerst 10 min zitten lachen en vol ongeloof naar mijn scherm gekeken. Beter begin van de competitie kan niet. |
Sawyer |
|
|
|
Shiralee
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 01, 2008 7:32 |
|
Het is maar de eerste wedstrijd dat zegt helemaal niets, kijk als ze de volgende wedstrijd verliezen word het een groter probleem want dan sta je al 6 punten achter. Maarja, ik vond ook dat van Basten Aissati op had moeten stellen. Ik heb de wedstrijd niet gezien want ik had verjaardagen dat was wel minder maar toch. 8D |
|
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 01, 2008 14:24 |
|
tja het probleem met Aissati is dat als meneertje niet speelt hij beledigd is. Hij is een talent en weet dat zooooo goed, hij heeft een enorm ego. Als Van basten Aissati niet snel wat speeltijd geeft dan verliest hij het vertrouwen en is hij in de winterstop weer weg. Heb van basten sowieso nooit begrepen als coach en ik begrijp nog steeds niet wat hij nou wil bereiken met zijn acties. Het is idd maar 1 wedstrijd en het jaar is nog lang maar ajax zal heel snel beter moeten worden om bij te blijven. |
Sawyer |
|
|
|
|