Verdiend:
0 Sikkels
Geplaatst:
Zo Mei 11, 2008 11:33
Heey =D
Laaaang niet gereageerd en nu ga ik ook maar een klein commentje geven : ( Ik ben luuiii, I know.
Deze vond ik wel een commentje waard:
Die is echt mooi en magisch. Crop en kleuren zijn goed en hij is goed scherp. Mooi gedaan! One of my favs!
Als ik dan toch bezig ben, heel even nog deze:
Hij is geen 100x100 kom ik net achter x'D Maakt niet uit. Hij is mooi en origineel. Goede crop en mooi kleurwerk!
En dan als laatste toch nog even deze:
<333 Mooiheid : D Hij is erg mooi. Kleuren, scherpte en crop zijn goed enzo. Mooi icon!
Die van Legolas vind ik op zich ook leuk (net als de rest), maar deze sprongen er wel uit. De kleuren vam Legolas vind ik alleen niet zo heel mooi. Misschien een hoger contrast ook?
Over je filmpjes: Ik ga ze niet allemaal apart benoemen, maar ik vind ze over het algemeen allemaal erg goed! Mooie muziek en goede beelden.
Hoe ben jij aan je bewerkingsprogramma gekomen?
Nou, dat was het weer =D
Kom later wel weer terug.
XXX
708 Sikkels
Geplaatst:
Di Mei 13, 2008 17:14
Hey Nathalie!
Supermooie dingen heb je weer gemaakt!
1. Deze is heel mooi ^^ De rand en de brushes staan echt goed! De kleuren zijn mooi! Jep, heel mooie ava!
2. Oeh, lovely kleurtjes! Hij is ook wat softer, en dat vind ik erg leuk staan! En erg originele crop!
3. Heel mooi plaatje, leuke kleuren.
4. Deze is echt heel mooi! De crop en dan die balkjes en de tinytext maakt hem af! Echt super! <3
1. Deze is echt prachtig! De rand en dan de kleuren en het softe. De lichtjes zijn ook heel mooi! <3
2. Wow, supermooie kleuren! Mooie texture? ook. (: Hij heeft echt iets magisch! Een van mijn favorieten!
3. Ook heel mooie kleuren, en crop! Well done.
4. Deze is ook leuk, hij is donker en dat past er goed bij! Het dubbele plaatje is ook mooi, erg goed! (:
Hoi, daar ben ik weer.
Ik heb besloten een Fantasy alfabet te maken. Ik gebruik dus allemaal Fantasy dingen. Als je nog een leuke idee weet of een naam, vertel het me dan.
Mooie calender. De achtergrond vind ik heel erg leuk en de foto van Hermione is mooi uitgeknipt. Ik vind die paperclip helemaal geweldig
- De kleuren van de eerste ava zijn echt prachtig. En de uitsnede is echt heel goed, met Frodo zo aan de rand.
- De tiny tekst in deze avatar is helemaal goed en de kleur effecten passen er heel goed bij, die geven het geheel zo'n mysterieuze gloed.
- I Love Legolas! En deze ava. De kleuren, de lichtjes en de uitsnede, alles is goed aan deze ava.
- Weer zo mooi, de hanger springt er echt uit. Mooie rand.
- Het wordt eentonig, maar deze is ook zo mooi. Vooral de kleuren zijn hier heel mooi en de scherpte is ook goed.
Ik laat het hier even bij voor deze keer. Tot de volgende keer, ga vooral zo door! Groetjes van Rylane..
_________________ Johnny: 'Nobody puts Baby in a corner.'
Verdiend:
0 Sikkels
Geplaatst:
Zo Mei 25, 2008 14:52
Heeey ^^
Je bent weer lekker bezig geweeest <33
Mooimooimooi <333
Vooral Aslan Mijn favo's zijn Aslan, Dumbledore (geweldige kleuren en crop!) en Lorek <33 Die heeft gewoon een gaaf effect over zich heen. Die van Hermione vind ik opzich ook erg mooi, maar Hermione zelf is zo onduidelijk en ik vind de kleuren niet zo. Gondor is ook wel hip
Ik vind hem wel cool. Het zijn mooie pics van Mione!
Ga zo door!
Byebye!
xxx
1 :: Ow, die straalt best wel veel magie uit. Mooie icon =D
2 :: Heb ik die niet eeerder gezien? Misschien in je andere topic ofzo? Hij is iig heel erg mooi
3 :: En deze ook. Hij is zo lekker vertrouwd. De eerste film <33
4 :: Wow, Harry wat ben je lelijk van dichtbij [a] Maar wel mooie icon. Hij is zo lekker contrastvol.
5 :: Die vind ik wat minder. Dar zit bijna helemaal geen contrast in.
6 :: Ow, dies wel mooi. Mooie crop ook. Super.
7 :: Leuk Mooi balkje ook.
8 :: Mmm... mooi Mooie crop en zachtje kleurtjes ^^
9 :: Ow, coole crop en mooi scherp. Super goed.
10 :: Is toch t zelfde als je spoiler ava?
11 :: Ik vind de kleuren niet zo mooi, maar de crop en scherpte wel.
12 :: Owww wat een mooie kleuren. Echt lekker magisch. Mag ik deze opslaan? [a]
13 :: Deze vind ik niet zo leuk. Ik vind de texture niet zo leuk [a]
14 :: De kleuren vind ik weer niet zo mooi, maar de crop is wel cool en Peter ook
15 :: Ow, dies wel cool. Mooie kleuren.
16 :: Susaaaaaan <33 Love it. Susan staat er op dus dat is altijd goed
Ga zo door! Byebye
Btw: ook een mooie filmpje!! =D
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum