Auteur |
Bericht |
Lily Tonks
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
726 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 05, 2008 13:55 |
|
*Steekt hand op*
Ik erger me aan het feit dat de helft van mijn leraren geen flauw idee heeft waar ze mee bezig zijn, welke klas ze lesgeven en wat ze aan die kinderen moeten leren. Het wordt behoorlijk vervelend dat ik uiteindelijk ál mijn schoolwerk thuis moet gaan zitten doen en dat iedereen de hele tijd ternauwernood de toetsen voldoende maakt, omdat die leraren te stom zijn om iets fatsoenlijk uit te leggen.
En ik erger me aan het feit dat ondanks dat we al vijf keer zijn gaan klagen, we nog steeds geen reactie van de school hierop krijgen.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ Goodbye, HPF... I'll miss you. |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 05, 2008 17:47 |
|
*steekt hand op *
Ik erger me de laatste paar dagen aan het feit dat mijn internet echt heel traag is. Eigenlijk is mijn hele computer echt heel traag. Het duurt echt heel lang voordat een programma opent of voordat een website zich helemaal geladen heeft. Dat is soms minder prettig, want ik moet soms snel eventjes dingen nachecken/doen.
Daarbij is het ook irritant dat mijn virus scanner sommige websites blokkeert. YouTube en Photobucket horen hier bijvoorbeeld ook onder, dus ik kan soms geen foto's/plaatjes zien of filmpjes bekijken. Dat is ook heel ergerlijk.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Catie
Chaotic Angel
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 07, 2008 19:18 |
|
Ik erger me ongelofelijk aan Chello >.< Internet blijft er altijd uitvliegen. Dan gaat het een tijdje goed, ligt het er weer uit zonder reden en dan hebben we weer geen telefoon en dan reageert ie sloom. Het is altijd wat =.=
Ergste is, contract duurt nog tot februari, dan kunnen we er pas vanaf komen. Ben benieuwd wat voor problemen we daarna gaan krijgen... Maar hij doet het nu weer even, gelukkig... |
_________________ When will the blood begin to race
The sleeping bud, burst into bloom?
When will the flames, at last, consume us…?
01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333 |
|
|
|
Sacha
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 08, 2008 14:32 |
|
Ik irriteer me aan het feit dat tegenwoordig bijna iedereen boven z'n post moet zetten *steekt hand op* i.v.m. dat Omber gedoe. Het is vast allemaal heel leuk bedacht en als je eraan mee doet maar mij irriteert het als ik gewoon rustig iets aan het lezen ben.
En het is misschien al een beetje vroeg maar omdat het toch al in de winkel ligt, aan mensen die pepernoten zeggen tegen kruidnoten. Want pepernoten zijn groter en die kleine bruine dingen die naar speculaas smaken heten gewoon KRUIDNOTEN! ^^ |
_________________ Matthew Fox <33333
|
|
|
|
|
| |