Auteur |
Bericht |
HP Lover
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 29, 2006 15:35 |
 |
Martijn Griffel schreef: | JA! ik was in Tsjechië en daar heb je van deze gigantische kathedralen!!!
ik laat wel de foto zien die me een beetje deed denken aan Zweinstein, door die luchtbogen en versieringen enzo...:
http://i14.photobucket.com/albums/a336/RobinZwama/M4100041.jpg
en dit pootje in de Tsjechische bergen vond ik ook zoooo Harry Potter:
nou, ik had meer foto's, maar die kan ik zo niet vinden...
Doeidoei! MArtijn:D |
De laatste vind ik heel erg iets voor boek zes het einde ofzo |
_________________ *AJ Styles* |
|
  |
 |
sfieke
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: *kijkt op de wegwijzer* in zwadderich bij draco malfidus aan het praten:P
|
Geplaatst:
Vr Jul 21, 2006 4:31 |
 |
heyz,
dit zijn super coole foto's en ik vind dat ze allemaal wel iets hebben met zweinstein maar die laatste foto was gewoon super ik dacht aan boek 6 waar Harry die necroten tegen komt (het akkeligste stuk van het boek)
greetzz sfieke |
_________________ zwadderich the best!
snape&draco in love?! hmm i think so!
you en me forever in love! |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 21, 2006 5:09 |
 |
Dit is zeker niet Zweinstein, hoor. En persoonlijk vind ik ook niet dat het erop lijkt, maar misschien ligt dat aan mij. Dat kasteel ligt inderdaad ergens in Muchen en dat is het kasteel van één of andere oom van de bekende Sissi. Dit kasteel stond ook model voor het bouwen van het Disneyland-kasteel, dat vertelde Walt Disney ooit... |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
kelly-malfidus
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 23, 2006 16:06 |
 |
mooie fotos ik wil ook zo, een zweinstein-lookalike plaats bezoeken maar we reizen niet erg veel dus zal ik het nooit zien (dat is wat mijn gesicht doet LOL |
_________________ evil never was this sexy
DRACO: ik haat modderbloedjes
Slytherin Slytherin!!! |
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 23, 2006 17:15 |
 |
Ik ben afgelopen jaar weer naar Trier geweest en heb de Kathedraal weer heel goed bekeken en heb echt weer genoten...
Ik ben de foto's een beetje kwijt, maar ik heb wel weer foto's van die hal gemaakt (jah ook met mezelf erin ..ik kon het niet laten)...
Mochten er mensen zijn die naar Trier gaan (ik las hier ergens dat er wel mensen naartoe gingen/gaan)...om de gang te vinden moet je naar de beroemde Dom Kirche (De grootste Kathedraal van Trier, en ook de bekendste)..
Je moet op een gegeven moment door een deur aan de rechterkant van de kerk (gewoon alle deuren proberen) vlak voordat je naar beneden naar een soort van kapelletje gaat...
Als m'n geheugen me niet in de steek laat is de deur van mat glas ofzo...dan kom je meteen in die gang uit..als je goed ziet kun je de railing van de trap nog zien..dat kleine trappetje komt bij die deur uit dus
Ik hoop dat toekomstige Triergangers hier wat aan hebben ..het is zeker een foto moment waard  |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
  |
 |
Lord_Kiwi
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 27, 2006 11:52 |
 |
ik ben in engeland naar een abdij of zoiets geweest.. dat lijkt er ook wel op:
deze is een beetje onscherp...
haha zweinstein  |
_________________ if I got a flower, every time I think of you,
I could walk forever in my garden.
monkeys rule the galaxy!! Kiwi!!! |
|
  |
 |
MINmeisje
6e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 27, 2006 14:09 |
 |
@Martijn Griffel Die foto van die bergen en dat pad enzo die is zo sprookjesachtig, t lijkt echt zo unreal zo perfect .. gewoon niet werkelijk enzo alsof t niet kan bestaan..
@Lord_Kiwi jajaaaaaaaa ^^ kiwi's for live !
Die eerste doet me echt denken aan de 3e film die is echt zo mooi .. !
De tweede foto k zou niet weten hoe k dr op kom maar t lijkt net een poort naar de hemel ofzo.. teminste daar denk ik aan als k dr naar kijk.
En die derde.. mwah vind hem niet zo mooi, t is volgensmij een best oud kasteel maar teveel opgeknapt en lijkt t niet meer mooi enzo.
Und volgende week gaan we op vakantie naar wales enzo , *eigelijk helemaal geen zin in* maar dan gaan we ook naar Londen enzo dus ook naar  Kings cross enzo En dan gaan we ook misschien kastelen kijken enzo ^^ dat pwnt dik hard . |
_________________ Make a wish and close you're eyes
Ik wens iedereen een gezonder en gelukkiger jaar dan 2006 =) |
|
  |
 |
Sweetdevil
4e jaars

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 27, 2006 19:50 |
 |
Ik hebber ieglk nog nooit egt op gelet ..
maar sommige foto die hier worde gepost lijke echt wel !
Die gang in trier bevoorbeeld
volgens mij is die waar HP is opgenome juist hetzelfde gemaakt .. kan benne niet anders
pff .;
als ik ooit zelf zoiets tegekom zalikker zeker een foto van neme
@ Martijn Griffel : dit stuk doet me erg denken aan eergens in de grotten waar Harry & Perkamentus het gruzielement gaan zoeken .
Wow  |
_________________ I Love him- |
|
  |
 |
DragonFly
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 30, 2006 7:06 |
 |
wat een prachtig gebouw zeg!
mischien is dat van op de set wel een kopie ervan!
toen ik eerst op deze topic keek, dacht ik dat het echt was! |
|
|
  |
 |
[J].Freak
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 30, 2006 18:42 |
 |
Zweinstein is lang gelezen gemaakt en dit gebouw waar ze op filmen is in de middeleeuwen gemaakt dat was eerst op Tv... Vroeger was het daar ooit eens Een keer een klein bloedbadje geweest door een oorlog het kasteel kon bijna (op een na) niet ingenomen worden!
Maar toch heb ik nog nooit iets gezien dat zoveelop dat kasteel lijkt. |
_________________ One day je will forget the sorrow, for ever.
HC for Life |
|
  |
 |
Eldarion'
6e jaars

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 31, 2006 13:18 |
 |
Zelfs in Portugal hebben ze locaties die op Zweinstein lijken^^. *Net terug van Portugal*
In Alcobaca heb je de grootste kerk van Portugal, Mosteiro de Santa Maria, en het klooster wat daaraan zit heeft veel weg van Zweinstein en omgeving. (Mijn eigen foto's zijn erg groot, dus ik heb er een paar op internet gezocht)
Dit is de kerk zelf, gigantisch hoog, met veel pilaren
Een stuk van het klooster
Fontein
Dan heb je de kerk in Batalha:
Stukje klooster
[url=http://www.msetours.hu/WEBSET_DOWNLOADS/419/kép%20Batalha%2004%20nagy.jpg]Uitzicht op een toren[/url]
De kerk vanbinnen
|
_________________ All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost.
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost. |
|
  |
 |
daniel lovaa
5e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 31, 2006 14:23 |
 |
ik vind ok vooral die eerste er heel erg op lijkenn..die tweede is wit maar ja de torens en de mist enzo die zijn gewoon wel zo..
dit is een echt hogwarts ...;)wahahah
:Dgrapjee |
_________________ H: your a wizard harry!
H: i'm a what? |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Ma Jul 31, 2006 17:56 |
 |
Wel leuk dat je zo iets mee maakt, Ik ben eens van plan om naar kasteel woensbroek te gaan, ook een heel groot middel eeuws kasteel. Daar hebben ze ook een hele grote zaal ( daar is het dan een grote danszaal ) En kerkers ( Hahha kerkers van Sneep ) en dan zal ik ook eens wat foto's maken en zet ik het ook op deze topic^^ |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
kelly-malfidus
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 31, 2006 23:11 |
 |
Lord_Kiwi schreef: | ik ben in engeland naar een abdij of zoiets geweest.. dat lijkt er ook wel op:
deze is een beetje onscherp...
haha zweinstein  |
wow dat onderste metteen een deja-vu gevoel nie normaal!!! |
_________________ evil never was this sexy
DRACO: ik haat modderbloedjes
Slytherin Slytherin!!! |
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 03, 2006 20:28 |
 |
Ik ben deze vakantie naar Schotland geweest. Normaal gingen we een trip boeken om rond te rijden met de Jacobite-steamtrain (de Zweinstein-Expres!! ) Maar helaas ging dat niet door en zijn we met de trein naar Durhem geweest. Durhem ligt in Engeland en daar zijn we in een Kathedraal geweest waar ook Harry Potter is gefilmt. Die gangen herkende ik meteen!! Ik kan helaas nog geen foto's doorsturen. Ik ben ook in een klaslokaal geweest en ik geloof dat het het transfiguratielokaal was. Maar ik zal de foto's zo snel mogelijk doorsturen.
|
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
|