Auteur |
Bericht |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 11, 2006 12:53 |
 |
Strider schreef: | Fouten??over welke fouten heben jullie het? Er zitten misschien sommigen dingen in die niet kloppen maar iklees daar gewoon overheen en vind ze super. Als je op zulke dingen gaat letten kun je niet meer fijn een boek lezen of een film kijken. Ik heb weleens in topics over fouten in de films gekeken en nu zie ik dat de hele tijd als ik de films kijk en das is niet leuk Maar nu on-topic
Ik vind de boeken super en zeker niet te dik(mogen van mij nog wel een stuk dikker^^) en JK moet ze zeker niet herschrijven want ze zijn heel goed zoals ze zijn en als ze herschreven worden zou dat me beeld van HP wel aantasten denk ik. |
Ik had het over foutjes
zoals dat broertje van Kasper dat in deel 5 meegaat naar zweinsveld.
Daar lees je eerst ook overheen en zo. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Tops<3
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 20, 2006 14:52 |
 |
Rowling had het eind van deel zeven al in 1990 af heb ik ergens gelezen, ook heeft ze de steen der wijzen al heel lang af dus
maar toen haar moeder overleed veranderde ze in het boek dat ook harry's ouders dood gingen (ik heb echt een betroubare bron!!)
Dus ze blijft de boeken herschrijven, zodat ze goed zijn, de boeken zijn zo geworden door het herschrijven, als zei de boeken nog een keer opnieuw wil uitbrengen in een andere versie is het een ander verhaal natuurlijk!Dat zou niet opbrengen denk ik! |
|
|
  |
 |
SarahLord
5e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 20, 2006 15:44 |
 |
volgens mij is dat niet waar....want dat had serieus het HELE verhaal veranderd...dus dat is voglens mij gwoon onzin...::
Nee..de boeken zijn goed hoe ze zijn..en zulke foutjes zijn ook niet opgemerkt door de mensen die et nakijken of whatever...: dus jah..: dat zijn gewoon kleine dingetjes waar je niet al teveel op moet letten ....: |
|
|
  |
 |
Tops<3
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 20, 2006 17:04 |
 |
Naja, ik ben van overtuigd =P Heb het gevonden op de site van JKR zelf:P volgens mij dus jaa.. Maar ja boeiend;) Misschien vergis ik me!!! |
|
|
  |
 |
Anja
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 20, 2006 17:16 |
 |
Ik vind ( zoals iemand anders hier al eens heeft gezegt ) de boeken goed nu en dat ze inderdaad de films wat kunnen bijschave, maar dat word waarschijnlijk heel duur dusja laat alles gewoon zoals het is  |
_________________ Has someone taken your faith?
Its real, the pain you feel
The life, the love
You die to heal
The hope that starts
The broken hearts
You trust, you must confess |
|
  |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 20, 2006 17:27 |
 |
Ik vindt de boeken zo gewoon Super leuk om te lezen, ze moet ze niet gaan herschrijven...Ze zou misschien wel boeken kunnen gaan schrijven over harry na zweinstein..  |
|
|
  |
 |
Dutch_Horntail
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 22, 2006 9:22 |
 |
Ik vind de boeken wel leuk genoeg hoe ze zijn. Het zou leuk zijn al ze een reeks boeken ging schrijven over voldemort, hermelien of ron... en misschien een zesde boek, waarin Perkamentus niet doodgaat!  |
|
|
  |
 |
Evii_*
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 22, 2006 9:38 |
 |
Van mij mag ze ze altijd herschrijven '( weer eens iets anders om te lezen en niet voor de 56x een van de ander harry potter boeken )'
maar den wel in het standpunt van iemand anders lijkt me fijner ?
Of was dat al de bedoeling?
Zoo in het standpunt van Draco Malfidus wil ik de boeken wel eens lezen ? Moett toch iets hebben ?  |
_________________ Always saying,"little girl don’t step into the club |
|
  |
 |
daniel lovaa
5e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 22, 2006 9:56 |
 |
ze moet de boeken echt niet over schrijven
ze zijn echt fet goed !!
anders worden ze misschien nog slechter..!!
nou doeicoei
hvj dan |
|
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 22, 2006 11:26 |
 |
HPotterFreak schreef: | Ze zou misschien wel boeken kunnen gaan schrijven over harry na zweinstein..  |
Ze zal een epiloog schrijven hoe het met de overlevenden gaat na Zweinstein. En die epiloog komt achteraan in boek zeven. En als Harry overleefd, dan komt hij er ook in... |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
rasjaan
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 22, 2006 18:31 |
 |
Bright Moon schreef: | Ik vind ook dat ze dat niet mag doen, de originaliteit is dat weg.
Ze moeten blijven zoals ze nu zijn!! |
Daar ben ik het helemaal over eens!
De boeken moeten gewoon blijven zoals ze zijn
Zo zijn ze uitstekend en het zou echt nep zijn als ze nog een eer zouden worden geschreven  |
_________________ Real Slytherin |
|
  |
 |
Rayatje
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 23, 2006 9:23 |
 |
Nee! Ik vind de boeken zo al goed genoeg!
Als ze de boeken gaat herschrijven gaan er dingen weer niet kloppen tegenover de filmen. En ik denk niet dat ze de filmen wéér gaan herfilmen want ten eerste de acteurs worden ouder en moeten ze er nieuwe zoeken en ten tweede dat kost dan weer bakken vol geld.
Dus ik vind het geen goed idee en ik denk ook niet dat ze het gaat doen.
|
|
|
  |
 |
[J].Freak
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 23, 2006 21:20 |
 |
Ik weet gewoon dat ze dat niet gaat doen. Welke schrijver doet nou haar eigen boek herschrijven. Wie zal dat dan gaan kopen als ze de orginele al hebben  |
_________________ One day je will forget the sorrow, for ever.
HC for Life |
|
  |
 |
jurrian
2e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 13, 2007 13:42 |
 |
als Jk boeken gaat herschijven dan doet ze dat omdat er kleine dingetjes niet kloppen. Het is gewoon zonde want wat het eertste in opkomt moet je opschrijven. je kunt er wel aan veranderen maaar het is te laat als je het boek al hebt uitgegeven. De Harry Potter boeken zijn perfect geschreven dus je hoeft er niets aan te veranderen Jk
Ik respecteer je werk en heb geen kritiek over de boeken dus die hoef je niet te veranderen |
|
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 13, 2007 15:57 |
 |
Het lijkt me onwaarschijnijk dat Rowling de hele serie gaat herschrijven. Kleine foutjes kun je zo wel veranderen, en voor de rest heeft het geen enkele zin om de boeken op nieuw te schrijven. Het plot zelf gaat ze toch niet veranderen, want de boeken zijn nu al goed genoeg. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
|