Auteur |
Bericht |
pve
Dreuzel

Verdiend:
39 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 13, 2007 20:28 |
 |
Ik denk dat het onmogelijk is te weten of ze nog ver zullen komen. Het is zoals David Thewlis zegt: Ze zullen altijd herinnerd worden als het Harry Potter-trio.
Er zijn ook nog veel andere kind-of jeugdsterren gewees die later niet ver raken. Denk maar aan dat jongetje die Richie Rich speelt in de gelijknamige film. |
_________________ Age is foolish and forgetful when it underestimates youth! (JKR) |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 13, 2007 20:47 |
 |
pve schreef: | Er zijn ook nog veel andere kind-of jeugdsterren gewees die later niet ver raken. Denk maar aan dat jongetje die Richie Rich speelt in de gelijknamige film. |
Of aan die jongen die mee speelt met Home Alone ^^
Maar Dan komt denk ik sowieso wel ver. Dat zal wel moeten. Hij doet nu zoveel dingen tegelijk en werkt zo erg aan zijn carriere dat het niet mis moet gaan. Hij wordt echt wel een hele grote acteur later. Dat weet ik zeker. En als hij over een paar jaar niet gaat acteren dan wordt hij denk ik nog regisseur of schrijver.
Als Rupert zou willen dan kan hij ook wel heel ver komen. Het is een hele goede acteur, en hij heeft ook al goede rollen buiten HP speelt. Dus ik denk dat dat ook wel goed komt.
En tja ze zullen altijd herinnert worden aan het Hp-trio maar ik dnek eerlijk gezegt dat dat ook wel weg gaat. Als Dan over een paar jaar veel succesvolle films/toneelstukken etc. heeft gespeeld dan zal zijn HP imago ook wel snel weg zijn. Maar ja ze hebben alle drie ook al aangegeven dat ze dat imago ook niet erg vinden. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 13, 2007 20:50 |
 |
Witch_Eva schreef: | pve schreef: | Er zijn ook nog veel andere kind-of jeugdsterren gewees die later niet ver raken. Denk maar aan dat jongetje die Richie Rich speelt in de gelijknamige film. |
|
Is dit nu serieus bedoeld of een grapje?
Dat is toch dezelfde?
Trouwens die heeft in kei veel films meegedaan. Ik heb laatst zelfs nog een film gezien waarin hij meespeelt. (Saved!)
Nu de enige die ik zo goed als niets meer zou zien doen na HArry Potter lijkt me wel EMma Watson. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 13, 2007 20:54 |
 |
Bee schreef: | Witch_Eva schreef: | pve schreef: | Er zijn ook nog veel andere kind-of jeugdsterren gewees die later niet ver raken. Denk maar aan dat jongetje die Richie Rich speelt in de gelijknamige film. |
|
Is dit nu serieus bedoeld of een grapje?
Dat is toch dezelfde?
Trouwens die heeft in kei veel films meegedaan. Ik heb laatst zelfs nog een film gezien waarin hij meespeelt. (Saved!)
Nu de enige die ik zo goed als niets meer zou zien doen na HArry Potter lijkt me wel EMma Watson. |
Ja daarom maar ik ken zijn naam niet en dat geeft dus al een hoe bekend hij is lijkt mij zo ^^
En inderdaad maar dat komt ook omdat Emma nog niks buiten HP heeft gedaan en in interviews zegt dat ze misschien niet eens de hele serie af maakt. En ze heeft gezegt dat ze misschien helemaal niet hier mee door wil gaan. Dus haar zie ik ook niet later wat doen. Maar als ze het wel wil doen dan kan zij er ook wel voor gaan want ik denk ook wel dat er een makrt voor haar is. Alleen zoals ik al zei moet je hier wel ambitieus in zijn want anders kom je ook niet ver. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 14, 2007 23:31 |
 |
Volgens mij kan Daniel echt wel alle kanten op met acteren.. hij heeft zoveel gedaan.
Volgens mij wil hij dat ook nog wel, dus ik denk dat we nog veel van hem gaan horen na Harry Potter ^^
Ik denk dat Rupert ook nog wel ergens in zien, maar niet zo veel als Dan. Ik weet niet of hij het wil maar ik hoop het wel!
Emma gaat denk ik nergens mee door .. of ze moet een heel klein ding gaan doen maar ze wordt geen grote actrice denk ik. Ze zegt zelf al dat ze misshien niet eens meer door zou gaan met HP enzo. |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 15, 2007 10:41 |
 |
Eva schreef: | Ja daarom maar ik ken zijn naam niet en dat geeft dus al een hoe bekend hij is lijkt mij zo ^^ |
Macaulay Culkin
Daniel zien we denk ik ook meer dan Rupert.
Rupert doet denk ik vrij vaak een lowbudgetmovie dus die krijgen niet zo heel veel aandacht en daardoor zie je Rupert ook niet vaak.
Emma .. die gaat misschien nog eens zo'n schoonheidsprodukt aanprijzen (je weet wel zo'n foute tellsell reclame) maar verder zien we haar denk ik niet meer terug. |
 |
Avana
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 15, 2007 11:30 |
 |
Een paar jaar geleden had ik de kans voor Rupert en Emma groter verwacht dan voor Dan om hun HP image te ontgroeien maar inmiddels is er wel het eea veranderd.
Hoewel ik Rupert een erg goede acteur vind - in de eerste films zeker de betere - lijkt hij nu op de achtergrond te raken. Maar misschien wacht hij rustig zijn tijd af Hoewel ik hem erg grappig vind denk ik dat hij wel meer kan dan dat.
Dan is echt erg gegroeid als acteur de laatste jaren en ik ben erg benieuwd hoe hij zich ontwikkeld. Ik vind dat hij goede keuzes maakt tav zijn carriere.
Van Extra's naar Equus.
Emma had ik verwacht overal te zien opduiken in allerlei gastrolletjes in bekende series maar nee. Ik weet niet of dat een keuze van haar is, dat ze na HP het acteren voor gezien zal houden of dat ze niet gevraagd wordt. |
|
|
  |
 |
Ajox-HPF
3e jaars

Verdiend:
151 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 19, 2007 16:39 |
 |
Ik vind Emma best wel een Julia Roberts type, ik denk dat ze 'zulk soort' rollen gaat spelen.
Rupert vind ik wel wat voor comedy-series op BBC, vind hem niet echt het type om grote hoofdrollen aan te geven. Waarom weet ik niet, dat gevoel heb ik gewoon.
En van Daniel gaan we nog wel veel zien denk ik. Vooral actie films, zoals bijv. Pirates, Star Wars, LOTR enz. Zoiets. |
|
|
  |
 |
Furp
2e jaars

Verdiend:
71 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 20, 2007 17:07 |
 |
Ik denk dat bijna alle actuurs die actief in de HP films hebben gespeeld zeker wel goed aan een nieuw rolletje kunen komen met zo'n CV Ik bedoel voor ons is het logish dat Daniel radcliff Harry potter is. maar laatst zag mijn moeder die dude van LOTR Elijah Wood in een film zecht ze: is dat niet die jonge die Harry potter speelt ^_^ |
_________________ "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!" |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 07, 2007 11:38 |
 |
Ik zie Emma trouwens ook wel in een horrorfilm spelen. Niet zo een met veel bloed en dat soort dingen maar meer een Thrillerhorror.
Ik heb geen idee waarom maar dat lijkt me echt een rol voor haar. |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 07, 2007 11:44 |
 |
Helen schreef: | Ik zie Emma trouwens ook wel in een horrorfilm spelen. Niet zo een met veel bloed en dat soort dingen maar meer een Thrillerhorror.
Ik heb geen idee waarom maar dat lijkt me echt een rol voor haar. |
Omdat ze altijd zo dramatisch doet? En best wel een van die gillende tienermeisjes kan zijn? Daarom vind je dat denk ik. ^^ Ik weet het niet. Ik blijf bij Emma nog bij romantische komedies. Dat vind ik ook echt iets voor haar. Als zij tenminste ook nog verder door wil blijven acteren. |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 07, 2007 11:48 |
 |
Ow ja, zo'n zoetsappige romantische film zou ze ook zo kunnen doen.
Zo'n zwijmelfilm of zo'n Danielle Steel film. Ook echt iets voor haar maar misschien wil ze dat allemaal niet of krijgt ze dat niet aangeboden en zien we haar idd jaren later terug in een verkoopreclame |
 |
Zara
2e jaars

Verdiend:
88 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 16, 2007 20:54 |
 |
Als je nu kijkt wat de acteurs naast hun Harry Potter werk er bij doen vallen toch Rupert en Dan op.
Rupert met de komedie "driving lessons" (die ik maandag ga kijken ) en Harry met zijn toneelwerk. Ze zijn zich wel bewust dat ze natuurlijk een Harry Potter imago bij zich dragen, maar ik denk dat ze er wel goed mee op kunnen schieten.
Rupert, Dan en Emma hebben ook zeer grote acteurs en actrices om hun heen die als goede voorbeeld kunnen dienen.
 |
|
|
  |
 |
Tessa Tinkels
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 12:28 |
 |
Ze zijn zich bewust van hun HP-imago, daarin ben ik het eens met Zara. Ze weten heel goed dat ze daar nu eenmaal aan vast zitten maar ik denk dat het ze wel zal lukken om nog nieuwe rollen te krijgen. Rupert vooral, die acteert ontzettend goed, ookal valt hij niet zo op. Emma is altijd al iemand geweest die graag in the picture staat, denk ik, dus het lijkt mij heel waarschijnlijk dat die ook wel een rol krijgt.
Daniel zit heel erg aan zijn ronde brilletje vast, ik dnek indeerdaad het meest van de drie. Maar dat hoeft niet in zijn nadeel te werken! Als ze slim zijn, nemen ze gewoon veel rollen aan en doen ze totaal verschillende personages, zodat ze op den duur wel HP als basis hebben, maar niet meer als het belangrijkste... |
_________________ If the Boy Who Lived
wasn't born:Travel of Doom |
|
  |
 |
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 17:45 |
 |
Witch_Eva schreef: | pve schreef: | Er zijn ook nog veel andere kind-of jeugdsterren gewees die later niet ver raken. Denk maar aan dat jongetje die Richie Rich speelt in de gelijknamige film. |
Maar Dan komt denk ik sowieso wel ver. Dat zal wel moeten. Hij doet nu zoveel dingen tegelijk en werkt zo erg aan zijn carriere dat het niet mis moet gaan. Hij wordt echt wel een hele grote acteur later. Dat weet ik zeker. En als hij over een paar jaar niet gaat acteren dan wordt hij denk ik nog regisseur of schrijver.
Als Rupert zou willen dan kan hij ook wel heel ver komen. Het is een hele goede acteur, en hij heeft ook al goede rollen buiten HP speelt. Dus ik denk dat dat ook wel goed komt.
En tja ze zullen altijd herinnert worden aan het Hp-trio maar ik dnek eerlijk gezegt dat dat ook wel weg gaat. Als Dan over een paar jaar veel succesvolle films/toneelstukken etc. heeft gespeeld dan zal zijn HP imago ook wel snel weg zijn. Maar ja ze hebben alle drie ook al aangegeven dat ze dat imago ook niet erg vinden. |
Vóór ik hoorde dat Dan in een toneelstuk zou gaan spelen en voor ik daarna te horen kreeg wat hij daarvoor moest doen, heb ik altijd gedacht dat hij nooit veel verder zou komen dan Harry Potter. Maar nu ik dat dus wel weet, denk ik dat het best wel eens zou kunnen dat we nog veel van Dan zullen horen. Hij is een goede acteur geworden, hij heeft ervaring en hij kan ook nog eens acteren op toneel (wat toch anders is dan voor een film) dus ik zie wel potentie voor toekomstrollen.
Ook Rupert en Emma zullen wel meer rollen aangeboden krijgen en ze ook aankunnen. Rupert is van nature een grappig iemand, maar ik denk best dat hij nog meer in zijn mars heeft dan alleen grappig zijn. Hij kan ook echt goed acteren en zullen we nog terugzien.
Net als met Emma, zij is serieuzer, maar ik zie haar niet alleen als Hermione. Ik zie haar ook nog wel terugkomen in goede films en niet alleen maar in horrorfilms of dramaqueen-like films zoals die films waarin Lindsay Lohan speelt etc... Volgens mij hebben ze allemaal wel potentie genoeg om genoeg toekomst te hebben in het acteerwereldje. |
 |
|