Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Penvrienden Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
No
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 57 Sikkels

No is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Sep 13, 2006 16:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik had wel zo`n 4 penvrienden gehad. Op het school vak Engels moesten we met iemand uit Japan e-mailen. Confused Die kerel kon schaars engels schrijven Laughing Confused We begrepen maar het half. Half engels en Half japans. Wel vreemd maarja. ik heb al geen lange tijd contact met hun meer. Vanwege drukke tijden die ik maak. En hun sturen ook niet altijd terug dus.

Profiel bekijkenStuur privébericht
karinpotter
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

karinpotter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 13, 2006 20:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

op de bassischool gingen we op schoolkamp daar Dover (Engeland) daar gingen we ook een school bekijken en we moesten dus met die kinderen brieven schrijven van school. Ik heb er 2 gemaakt 1 op de computer en 1 geschreven maar de juf heeft ze allebei met de post opgestuurd. Toen ik haar in Engeland ontmoet had hebben we een beetje gepraat daarna msnde we heel aventoe nog wel eens maar dat ging niet zo goed want mijn engels.....niet echt goed Confused (eigenlijk ook wel logis heb pas 2jaar engels Razz ) In ieder geval ik heb dur een penvriendin gehad maar nu dus niet meer Razz

Wemelin
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 47 Sikkels

Wemelin is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Sep 16, 2006 11:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nu heb ik geen penvrienden meer. Vroeger had ik toen ik 10 jaar was, ongeveer, een penvriendin, Dominique. Ik had haar ook nog nooit ontmoet ofzo, maar ik kreeg te horen dat zij een penvriendin zocht omdat ze geen vrienden had, dus schreef ik haar maar een keer... Maar toen, na een maand ofzo, liet ze ineens niks meer van zich horen en schreef ze niet meer terug. Dat was echt niet leuk, best gemeen om zo ineens niks meer van je te laten horen, vind ik...

Verder heb ik ooit 1 of 2 brieven gekregen van een meisje die ik op vakantie leerde kennen, maar daar bleef het bij... Lijkt me wel echt leuk om een penvriendin te hebben, zeker als het iemand is met de zelfde interesses als ik.. Wink

"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is."
Judith
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 68 Sikkels

Judith is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 16, 2006 12:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hoi,
Ik heb nooit een penvriendin gehad (nu ik dit typ verbaas ik me daar wel over Wink ) maar ik zou het wel graag willen. Het lijkt me een heel leuk idee om te schrijven naar iemand van ongeveer dezelfde leeftijd en interesses. Mocht je zin hebben, pb me maar Wink Interesses zijn Harry Potter (natuurlijk, wat doe ik anders op dit forum) computeren en schrijven.
Ik heb wel ooit een e-mail vriendin gehad. Ik had haar ontmoet op een camping. Dat was aan het begin wel leuk (soms wel lastig, want ze was dyslectisch, maar daar kon zij natuurlijk niets aan doen) maar daarna iets minder. Zij kon alleen maar over jongens en zoenen praten, en met welk vriendje ze nu weer had, dat werd erg vervelend, dus ben ik gestopt.
Groetjes,
Judith

mira
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 80 Sikkels

mira is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Sep 18, 2006 18:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

een hele tijd terug had ik een penvriendin ontmoet op een camping in Limburg. Ik had er veel lol mee maar we hebben eigelijk nooit meer contact gehad...

Een jaar later, vier jaar terug nu, heb ik Mariël ontmoet in zeeland. Daar heb ik heel veel fun mee gehad en veel contact alleen is ze nu zo veranderd dat ik weinig meer schrijf. Ik spreek haar nog wel eens op msn maar dat is meestal niet zo boeiend. Laatst heb ik er nog wel geschreven maar dan komt ze op msn en dan schrijft ze nooit terug.

Na dat jaar heb ik in Frankrijk Loys ontmoet. Ik heb nog steeds contact met haar alleen schrijft of mailt ze maar niet terug... (Ben ik zó saai?)!
Dat vind ik echt wel jammer..!

Nu, afgelopen zomer in Frankrijk aan de Middelandse zee, heb ik Veronique leren kennen. Ze heeft bijna dezelfde hobby's als mij en het was heel gezelig op vakantie. Ze was er alleen maar een weekje Crying or Very sad

Dit was 't zo'n beetje... Hopelijk zien ze dit toevallig een keer en schrijven ze me wat vaker Wink

greetsz, mira

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 121 Sikkels

Sterretje is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Sep 21, 2006 17:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Volgens mij heb ik nog nooit een pervriendin gehad of een penvriend. Wel schreef ik af en toe brieven naar mijn opa en hij weer erg leuke terug, maar op den duur stopte dat, toen we dichterbij verhuisden maar ook vooral omdat ik ouder werd. Dat vind ik niet erg.
Ik heb wel een tijdje gemaild met een man van het Rode Kruis, waar je je kon opgeven als mailvriend(in) voor iemand die ziek is en graag met iemand wil mailen. Hij mailde mij geloof ik, ik vond het wel leuk. Maar dat hield ook weer op, niet dat ik dat erg vind. Je hebt op het laatst ook geen zin meer..
En verder.. Met mijn nicht, die wel drie/twee jaar ouder is dan ik. Zij hield ermee op, ik denk dat ze het te kinderachtig vond worden met al die sticktertjes ofzo. Ik vond het wel jammer, maar ben er al overheen hoor. Razz
Ook heb ik een tijd gepent nog met een vriendin, uit N-Brabant, waar ik eerst woonde. Zij hield ermee op.. Ze gaf me wel haar msn-adres, maar toen had ik nog geen msn en geen ADSL. Dus dat stopte ook. Ik heb haar nu wel in mijn MSN-lijst staan, maar ze is niet een echte prater kun je zeggen. Sad
Naar mijn (toen) beste vriendin scheef ik ook heel erg veel en zij naar mij. We wonen wel erg dicht bij elkaar, in dezelfde stad ook. Daarvan heb ik nog heel veel brieven, ik bewaar al mijn brieven. Wink Maar zij -een jaar ouder dan ik- had blijkbaar te weinig tijd voor mij over om nog brieven terug te schijven, dus ik hield toen ook op. Dat vond ik wel erg jammer.

Ik vind brieven schijven altijd erg leuk! Very Happy

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 133 Sikkels

celtic_me is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 21, 2006 17:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

ja ik weet niet of ik hier al iets gepost heb,
maar ik heb een vriendin in Nieuw-Zeeland, en die schrijft af en toe brieven, of stuurt mails. Ik kenook een jongen uit ierland. En mijn neef, die is nu ook een beetje een penvriend, die is tot einde januari in Ierland. Ik ga hem zooooo missen
*snif snif*

04-10 US5 fanmeet in Essen
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 05, 2006 21:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

celtic_me schreef:
ja ik weet niet of ik hier al iets gepost heb,
maar ik heb een vriendin in Nieuw-Zeeland, en die schrijft af en toe brieven, of stuurt mails. Ik kenook een jongen uit ierland. En mijn neef, die is nu ook een beetje een penvriend, die is tot einde januari in Ierland. Ik ga hem zooooo missen
*snif snif*

pff...dat is inderdaad heel lang, en ja kan het me best wel voorstellen..als je al een lange tijd met iemand schrijft, en dan opeens een lange tijd niet... Confused Lijkt me juist heel moeilijk..

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Elyn
Oude Forumnaam: Dark_angel Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 334 Sikkels

Elyn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 10, 2006 6:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik hen nooit een penvriendin gehad, ook nooit behoefte aan gehad denk ik...

nu wel!! ik wou plots een buitenlandse penvriendin, en ik heb wat addressen opgezocht, wat mails gedaan... en er eentje teruggehad!! eenn zekere jessica uit USA, lijkt me wel een toffe...

Cool

Nevodeon
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Nevodeon is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 19, 2007 6:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Bump.

Ja, ik heb penvrienden gehad. Ten eerste Lydia, waar ik nu nog steeds contact mee heb en nog enorm veel ook Wink
Ten tweede Kim, die ik nu nooit meer spreek.. Ik weet d'r adres ook niet meer Very Happy
Beide zijn het Harry Potter fans, weet ik me te herinneren Angel

Nevo

Nor have I yet outrun the sun

Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it..
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 19, 2007 12:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nope ik heb nog nooit een penvriend/vriendin gehad. Ik ben er ook eigenlijk nooit naar op zoek geweest. Ik denk ook dat het iets is dat bij mij nogal snel dood zou bloeden. Echt een paar keer schrijven en dan nooit meer zeg maar.

Maarja ik snap best dat mensen dat hebben, het kan best gezellig zijn denk. Maar ik ben nu eenmaal meer van de MSN/forums/sms enzovoort. XD Meteen antwoord enzo.

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 19, 2007 12:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Penvrienden; ja ik heb er veel gehad. Veel vakantie vrienden waar ik nog jaren meegepent heb (dat was ook in de tijd voor internet) Maar dan zag ik ze wel weer elk jaar op vakantie terug.
Eentje is nog steeds een goede vriendin van me.
Op dit moment doe ik daar niet meer aan, lang leve Hyves! Laughing

Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 28, 2007 10:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Op het moment heb ik er nog maar eentje, Crying or Very sad En soms schrijf ik nog met Nirphania. Maar waar de rest is gebeleven? Geen idee eigenlijk, Het is op eens eigenlijk opgehouden. Moest steeds langer wachten op een brief terug, en dat werd echt steeds langer, soms wel 5 weken. En zo'n 3 maanden geleden, heb ik niks meer terug gekregen. Dus ja Rolling Eyes Crying or Very sad En van een kreeg ik een berichtje dat ze niet meer wilde schrijven, omdat ze waarschijnelijk ging verhuizen Rolling Eyes

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

Kelly Griffel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 28, 2007 18:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb vroeger een aantal penvriendinnen gehad, we schreven mekaar regelmatig omdat we mekaar niet dagelijks zagen of wat dan ook. We hadden samen onze plechtige communie gedaan en we waren gewoon de eerste dag meteen beste vriendinnen ^^ Adressen gewisseld en we zijn blijven schrijven, adres kwijtgeraakt door verhuizing, opeens toch een brief gekregen dat ze mn adres had gevonden via via en dat is jaren doorgegaan (: Die brieven heb ik nog steeds, ik vind het wel jammer dat ik er nu geen contact meer mee heb, misschien ooit nog een keer (:
Ik zou het nu wel leuk vinden om er eentje in Australie te hebben, om gewoon lekker brieven te sturen. Maar goed, tegenwoordig moet je daar al veel moeite voor doen want internet is er dus jah. ^^"

4e jaars

Verdiend: 87 Sikkels

Aradia is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Jun 28, 2007 23:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb wel twee vriendinnen met wie ik soms wel schrijf. Maar die ken ik via een andere Harry Potter-forum en spreek ik elke dag op msn. Maar als de één ziek was of zo of als iemand geopereerd was, schreven we brieven, zodat diegene wat te doen had Wink En dan schreef diegene weer terug.
Verder schrijf/schreef ik met mijn beste vriendin in een schriftje. We hadden gewoon een saai schriftje "gepimpt" en daar schreven we allebei in. We zaten toen allebei op een andere school (volgend jaar ga ik wel naar haar school toe). Zo hadden we wat te doen onder de saaie lessen Razz

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp