Auteur |
Bericht |
Maggie Smith
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 02, 2006 18:15 |
 |
ik heb dat soms dan loop ik ergens en dan denk ik dat ik daar al eens ben geweest of dat mensen wat zeggen en dat ik dan denk dat die persoon precies hetzelfde heeft gezegt maar dan al een hele tijd geleden |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 03, 2006 9:41 |
 |
xFREAK schreef: | Dus dat betekent dat ik heel slim ben? Ik wist wel dat ik het in me had |
Niet dat je heel slim bent... Maar dat je er iets bij leert..  |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
xFREAK
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 03, 2006 9:50 |
 |
He wat jammer! Nouja is evengoed positief toch? |
_________________ She was just the worst one...
xx FREAK ' |
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 03, 2006 10:14 |
 |
ik heb gemerkt dat ik hier nog niet gepost heb dus:
ik geloof in déjà vu's, ik heb ze zelf al een paar keer gehad... dat een bepaalde plaats zo vertrouwd leek, maar ik was er nog nooit geweest...
ik geloof ook in reincarnatie, in wicca, manon, enz... dus zeker in déjà vu's..
er zal vast wel een wetenschappelijke verklaring voor zijn, maar daar geloof ik niet in, alsof de wetenschap altijd het laatste woord heeft... nee, ik heb het meer op het bovennatuurlijke... |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 03, 2006 10:23 |
 |
Je kunt er niet echt in geloven, want het is gewoon waar... Iedereen heeft last van deja vu's... Alleen de ene wat erger dan de andere... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Dutch_Horntail
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 22, 2006 9:37 |
 |
Ik heb ook een keer iets gehad, niet egt deja-vu, maar lijkt er wel op.
Ik droomde dat ik aan het schaatsen was (kan ik helemaal niet dus ik was al verbaasd toen wakker werd) tot ik door het ijs zakte. Toen kwamen er mensen naar me toe (kon geen gezichten herkennen en verstond ze ook niet) en praatte niet egt nederlands maar het leek er wel op. ik wakker, denk ''WEIIIIIIRD!!!'' en denk er niet meer aan.
Drie dagen later, doe ik de tv aan, kijk naar het nieuws en, ja wel hoor..... jongen door het ijs gezakt in Friesland!!
is dat raar of niet?! |
|
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 22, 2006 9:47 |
 |
hei, ik ben net op kamp geweest (10 dagen) en ik had bijna om de andere dag een déjà vu! echt heel raar!
elke keer als ik iets deed flitste er een beeld voorbij dat ik niet kan thuisbrengen, maar toch iets bekends had...
mn (ex-)vriendin had dat ook voortdurend... |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
Dutch_Horntail
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 22, 2006 17:21 |
 |
misschien te veel tv gekeken voor je weg ging?  |
|
|
  |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 22, 2006 17:47 |
 |
Ik heb wel een paar keer gehad dat ik een Dejá Vu kreeg...dat vindt ik zoo vreemd..  |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
  |
 |
Yenvu*
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 22, 2006 20:45 |
 |
ik had eerst gedroomd, dat ik ''de Kracht'' bezat, in mijn droom was het echt zo iets wat mensen aanbidden. toen ik wakker werd lag ik op mijn rug armen stijf lang mijn lijf en benen kaarsrecht. iets zei tegen me dat het echt zou gebeuren |
_________________ I am a real Ravenklauw, you to?
Love HIM and MY FRIENDS |
|
  |
 |
--ChOcOlate&CaRaMel--
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 24, 2006 11:32 |
 |
ik heb best vaak een Dejá Vu, maar het zijn verschillende dingen.
Bv. ik weet niet of goede mensenkennis hetzelfde is als Dejá Vu.
ik weet vaak hoe mensen gaan reageren op iets. Of met dromen is het ook zoiets... ik droomde dat een meisje dat ik ken gepakt werd door de politie,
volgende dag is ze opgepakt vanwege winkeldiefstal.
(echt dom ze had een string bij de H&M gedaan, sta je lekker voor aap bij die bewaker) |
_________________ "no comment! I only want to say that I use hairspray" |
|
  |
 |
Tifa
6e jaars

.gif)
Verdiend:
81 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 24, 2006 16:01 |
 |
Maggie Smith schreef: | ik heb dat soms dan loop ik ergens en dan denk ik dat ik daar al eens ben geweest of dat mensen wat zeggen en dat ik dan denk dat die persoon precies hetzelfde heeft gezegt maar dan al een hele tijd geleden |
Dat heb ik ook heel vaak. Het is dan precies hetzelfde. Ik heb dan altijd het gevoel dat ik dat eerder heb meegemaakt. Vaak is dat gewoon zo bij een gesprek die je luchtig maakt, bijvoorbeeld: wat ga je doen?' 'Ik ga daar heen.'
Zoiets. Maar dat is raar, want achteraf denk ik: 'Heb ik dat niet eerder meegemaakt?' |
_________________ A Pure Slyterin...
Final Fantasy; Advent Children...
"There's Nothing I Don't Care About...!" |
|
  |
 |
boekenwurm
2e jaars

Verdiend:
63 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 24, 2006 19:05 |
 |
Ik heb afentoe Deja Vu's maar dan is het maar een paar secondes dat je denkt van he dit heb ik al eens eerder gezien of gedacht. Dan voelt het net alsof je maag een tree overslaat. 1 keer had ik het dat we door een bos liepen en ik wist precies hoe we gingen lopen en wat iedereen zou zeggen. Een hele lang Deja Vu dus. Maar er is een logische verklaring voor dus zo heel bijzonder is het ook weer niet. Iedereen heeft het wel eens. |
|
|
  |
 |
Hermione Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 24, 2006 21:20 |
 |
Ik heb er ook regelmatig last van. Vaak als ik gesprekken met mensen hou die dan bepaalde dingen zeggen en doen. Dan kan ik al precies raden wát ze gaan zeggen, doen of hoe ze bewegen, terwijl ik het nog nooit eerder meegemaakt heb. Dat is best bizar. |
_________________ glad to help
glad to get you high
i hope that should send you
through the f**king sky |
|
  |
 |
DragonFly
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 30, 2006 10:24 |
 |
Ik heb vaak Dejà-Vu's, maar meestal vergeet ik die snel of denk ik dat het een droom is.
ik heb al wel eens iets gedroomd en de volgende dag gebeurde dat.
echt raar |
|
|
  |
 |
|