Auteur |
Bericht |
ashton-lover
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 30, 2006 19:15 |
 |
Ik maak mn huiswerk >>meestal<< wel. Maar ik kan gewoon niet zonder computer. Als ik thuis kom pleur ik mn tas neer, drink ff wat. Ga met mn tas naar boven. Zet laptop aan, meld me gaan bij MSN en tijdens het MSNen maak ik huiswerk (of ik vraag aan iedereen op MSN gewoon wat antwoorden ). Ik sta in de klas bekent om de 'nerd' . Omdat ik goede cijfers haal en me 'netjes' gedraag. Maar ik ben echt niet zo'n braaf kind hoor . Ik deed het alleen in het begin. Nu 'vertrouwen' de docenten me, en als ik dan een keer iets vergeet ofzo is het helemaal niet erg (terwijl de andere 100 keer iets moeten overschrijven). Ik gedraag me even goed wel in de klas. En ik kom optijd op school (3x te laat is 2 uur nakomen. 6x te laat is nog eens 4 uur nakomen, dan geniet ik toch liever van mn vrije uren)  |
_________________ I (l) Ashton |
|
  |
 |
Dr. Temperance Brennan
2e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 31, 2006 9:35 |
 |
Ik ben blij dat ik op een ander soort school zit, dan de meeste van jullie. Ik zit namelijk op het MBO richting Laboratoriumtechniek. Het is bij ons zo dat er genoeg vrije uren zijn ingericht om het huiswerk te maken en ervoor te zorgen dat je de boekentas in je kluisje opbergt voordat je naar huis toe gaat. Zo scheelt het een halve boekentas mee te zeulen naar huis en als je thuis bent kan je weer andere dingen gaan doen. Heerlijk die school van me, als ik jullie verhalen zo zie Alleen een klein nadeel is dat ik wel altijd om 6 uur 's avonds pas thuis ben, maar dan heb ik tenminste wel een lekkere vrije avond om te doen en laten wat ik wil!
Eigenlijk zouden ze het moeten verplichten om het huiswerk op school te maken, zodat de kinderen hun boekentas op school laten en met een geruster hart naar huis toe gaan, dan nog met de gedachte "ik moet nog zoveel huiswerk maken". |
_________________ Afdeling: Zwadderich! |
|
  |
 |
Angel Naamloos
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 31, 2006 10:26 |
 |
Ik zit op een MBO opleiding waar ze geen huiswerk hebben..LANG LEVE DE LOL..normaal maakte ik nooit maar dan ook nooit mijn Huiswerk thuis..Ik deed het altijd op school in de pauzes en zo. Thuis deed ik dan alsof ik niets had enz. Dus een tip;
Maak je huiswerk zoveel mogelijk op school in tussenuren enz. Dan komt het wel goed. |
_________________ But she wants you
Angels Current Status:
I APOLLIGIZE! |
|
  |
 |
Misz_Hermione
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 31, 2006 10:37 |
 |
ik schreef meestal mijn huiswerk van de stuudjes over die het wel maakten...
Mjha...das eiglijk ook niej zoo slim, want als niemand je laat overschrijven, ben je het zakje...
mjah..
nix ernstig hoor...
Maar toch wel een tip: Maak je huiswerk gewoon zoals angel al zegt op chool in tussen uren... dan kom je ook niet in da problems..
XXX MH |
_________________ Today I don't feel pretty,
and I'm tired of trying to fit right in.
Don't think that your so great, cause being great must suck!
|
|
  |
 |
Godric Griffoendor
6e jaars

Verdiend:
161 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 31, 2006 15:34 |
 |
als ik thuis kom kijk ik wat ik aan huiswerk heb en ik begin er meteen aan of op school maak ik al veel want dan heb ik de rest van de tijd (tot 9uur) tijd om op mijn kamer nog leuken dingen te doen
maar als ik mijn huiswerk maak zet ik altijd muziek op kan ik me beter concentreren maar ik hou niet van school of huiswerk zoals de meest maar ik vind het wel belangrijk je wilt toch wel een goed beroep (om veel geld te verdien ziet euro tekens voor zich)
en ik haal altijd goede punten zit altijd ergens tussen de 7 en de 9 soms een 10
jullie zouden wel denken want een Nerd
maar ik ben het niet ik kan gewoon makkelijk leren |
_________________ Natalia Tena I Love You 4-ever
xxx-jes
Godric Griffoendor
About a boy
Natalia Tena (as Ellie): And stop telling strangers to shake their ass. |
|
  |
 |
akkiej
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 31, 2006 15:39 |
 |
Als je huiswerk leuk wilt maken doen het dan met een vriend/vriendin die het serieus neemt maar het toch ook gezellig wil maken.!
Dan is het een stuk leuker, en je maakt het samen dat is misschien ook makkerlijker.
- akkie |
_________________ (\__/)
( O.o) <----This is Bunny. Copy him into
( >< ) your signature to help him
to take over the world
* bunnies, it must be Bunnies. |
|
  |
 |
LavenderBrown
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
398 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 31, 2006 15:40 |
 |
LavenderBrown schreef: | Ik heb meestal (veel te) veel huiswerk, dus als ik thuiskom drink ik even wat en ga ik dan naar mijn kamer.
Tip: Maak huiswerk altijd met muziek!
Ik doe dat in ieder geval wel; ik zet altijd mijn radio aan zodra ik op mijn kamer kom.
Als je huiswerk maakt en je luistert muziek, voel je je meestal (vind ik) ook wel wat ontspannener en je hoeft je niet de hele tijd te concentreren op je huiswerk, je kunt ook eens even muziek luisteren en dan weer verder gaan, dan hoef je niet continu te leren, maar heb je even wat afleiding. Geen aanrader voor mensen die makkelijk afgeleid zijn, trouwens; dan zit je de hele middag gewoon muziek te luisteren met je pen doelloos in je hand.
Ik maak niet altijd mijn huiswerk, maar ik heb laatst ondervonden wat het inhoudt om een 1 te krijgen voor het overnemen van andermans huiswerk (en de naam eronder laten staan, fleur, briljant), dus heb ik besloten om vanaf nu wat beter mijn best te doen.
Binnenkort is het proefwerkweek; veel chocola & stampen, dan kan ik misschien ook nog op vwo+ blijven, hehe.
xD Dus, jongens, de moraal van dit verhaal: maak je huiswerk en alles is oookee!
<3 Fleur |
Woe-ha-ha, wat een superb brave post!
In ieder geval, als ik hw maak doe ik dat inderdaad wel met muziek, maar na die 1 heb ik ... een week mijn huiswerk gemaakt, de proefwerkweek werd niks en nu ben ik weer anti-gemotiveerd.
Mijn ouders zijn de laatste tijd toch zoveel weg, dus ik zit meestal achter de computer. Bad me. Ik heb wel afgesproken met mijn vriendin om te gaan leren voor de proefwerkweek =).
<3 Fleur * die echt niks doet, trust me * |
_________________ hey love
awful happens all the time
don't let it kill you. |
|
  |
 |
Wemelin
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 13, 2006 13:30 |
 |
Wij krijgen geen huiswerk op mijn school. Ik (zo gek als ik ben) heb er wel om gevraagd. Engels en Nederlands. Ik heb in de vakantie ook al veel geleerd, en dit keer van alles, niet alleen taal. |
_________________ "Je bent de trouwe volgeling van Perkamentus, hé Potter?"
"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is." |
|
  |
 |
FireBolt428
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
185 Sikkels
Woonplaats: Maakt me niet uit, als het maar zo dicht mogelijk bij Laura is(L)(L)(L)(L)
|
Geplaatst:
Zo Aug 13, 2006 13:47 |
 |
Als ik thuiskom, dan eet ik eerst iets en kijk ik op mijn gemakje naar de tv, daarna zit ik een beetje op de computer, maar ik maak nooit direct mijn huiswerk, daar heb ik ver nooit zin in, maar voor volgend schooljaar hoop ik daar verandering in te brengen en minder tijd door te brengen met mijn geliefde pc ( ), zodat ik ook mijn huistaken en lessen wat vroeger af kan krijgen, want vaak krijg ik het pas af rond 22 of 23 uur, gewoon door er superlaat aan te beginnen, maar ja, als je natuurlijk een huistaak vergeten maken ben (niet dat het te vaak mag voorkomen uiteraard) dan moet je niet naar een, hoe noemt het nu weer..., leerjaarcoördinator? Bij ons noemen ze dat gewoon klastitularis en dan nog heeft die vaak niet zo een speciale rol dan dat de klasgroepen bij uitstappen ofzo hun klastitularis moeten volgen ofzo..., als je bij ons een keertje bent vergeten huiswerk te maken, mag je het meestal wel gewoon tegen de volgende les maken, bij een toets heb je natuurlijk pech als je het niet geleerd hebt. |
_________________ ... |
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 14, 2006 13:51 |
 |
Als ik thuiskomen, doe ik mijn boekentas aan de kant en ga ik lekker tv kijken. Ik heb nooit goesting om direct na school huiswerk te maken. Ik zeg altijd:"Evetjes ontspannen vooraleer ik aan mijn huiswerk begin...". Maar het probleem is dat als ik op de computer of naar de tv aan het kijken ben, dat er dan woorden door mijn hoofd spoken zoals:"Als ik nog lang naar die tv ga kijken, dan geraakt mijn huiswerk niet klaar!" Grrr, niet leuk!! En dan begin ik er dan aan. Ik ga nu naar het middelbaar, en ik heb gelukkig geen huiswerk bij Wiskunde (Wiskunde is zowat mijn slechtste vak aller tijden ) Dus dat is al een pluspunt. In het 6de leerjaar had je in de klas een kaart hangen en daar stonden 10 stapjes op. Had je je huiswerk 3 keer niet gemaakt, dan kreeg je een waarschuwing in je agenda. 6 keer je huiswerk niet gemaakt, dan moet je frans overschijven. En als je 10 keer je huiswerk niet had gemaakt kreeg je nog eens een waarschuwing en worden je ouders uitgenodigt voor een gesprek en mag je nog eens veel frans overschijven. Ik was meer dan 10 keer niet in orde geweest maar das was omdat ik soms mijn boeken vergat uit mijn bank te halen. Ik kreeg wel een waarschuwing in mijn agenda en moest veel frans overschijven, maar mijn ouders werden niet uitgenodigt voor een gesprek. Dat was een hele opluchting!! Het ergste van al was dat mijn leraar en lerares er een ramp van maakten alsof de wereld verging. Dan kreeg ik altijd flinke uitbranders te horen. Ik ben blij dat ik naar de hogere school ga! |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
LavenderBrown
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
398 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 14, 2006 14:22 |
 |
Ik heb me voorgenomen om dit jaar al mijn huiswerk te gaan maken (:
Is dat ook jóuw goede voornemen? Steek je hand op!
* steekt lonely hand op * |
don't let it kill you. |
|
  |
 |
Lisanne
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 14, 2006 14:54 |
 |
Leuk voornemen Fleur. Maar meer zou het wel niet zijn :'p
Ik ga proberen wat beter mn best te doen omdat ik anders nóóit 4 havo haal. Maar of dat lukt, dat weet ik nog niet. |
_________________ time goes by at such a pace, it's funny how it's easy to forget her face. |
|
  |
 |
PixieFilth
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Ma Aug 14, 2006 14:59 |
 |
LavenderBrown schreef: | Ik heb me voorgenomen om dit jaar al mijn huiswerk te gaan maken (:
Is dat ook jóuw goede voornemen? Steek je hand op!
* steekt lonely hand op * |
Jup, dat is elk jaar mijn voornemen.
Maar ik ben nu al slecht bezig want m'n orientatie-crap is nog lang niet af.
En dat had best allang afgeweest. Want ik moet die orientatiproef (die btw binnen een week en twee dagen is) echt halen. Ik wil echt TBK gaan doen, en ik zou niet weten wat ik anders moet gaan doen *coughVBKcough*
Op gebied van deadlines suck ik echt enorm, en eigenlijk is dat niet goed voor iemand die TBK wilt gaan doen. Maarja, mijn voornemen is alsnog (wéér) alles maken en dat op tÃjd. |
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Ma Aug 14, 2006 15:15 |
 |
Ik heb nooit een goede voornemer gehad, Om al mijn huiswerk te gaan maken. Vaak had ik er geen moeite mee om het te maken. Keek er hier en daar wel eens tegen op. Omdat het misschien vrij veel was. Al moet ik zeggen dat ik niet altijd mijn huiswerk af had. Ik keek eigenlijk vaak gewoon als ik het nodig had ( wat ik voor het vak stond ) En hoe de leraar zelf is. En als ik zoals bij ecenomie eens echt geen zin had, Sloeg ik het wel over, of bij Wiskunde. De leraren hadden daar niet zo heel erg veel moeite mee. Ze wisten allebij dat me punten erg goed lagen, en normaal gesproken het wel af hebt. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
LavenderBrown
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
398 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 14, 2006 15:46 |
 |
Lisz91 schreef: | Leuk voornemen Fleur. Maar meer zou het wel niet zijn :'p
Ik ga proberen wat beter mn best te doen omdat ik anders nóóit 4 havo haal. Maar of dat lukt, dat weet ik nog niet. |
Bij mij is het ook zo, maar dan 4VWO. Ik neem het me ook elk jaar voor, maar dit jaar is het anders xP * Dat zeg ik ook elk jaar *
Maar ja (: De eerste 3 weken lukt het vast wel. |
don't let it kill you. |
|
  |
 |
|