Auteur |
Bericht |
Tarantallegra
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
129 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 22, 2006 19:36 |
 |
Ik zou een vraag stellen aan m'n grote idool...
Tim Burton!!!
Uhm, naast de standaard vraag of ik een hug & handtekening van hem zou mogen hebben zou ik hem denk ik iets vragen als "what's the most inspiring thing that ever happened to you"... maar waarschijnlijk zou ik al flauw vallen voordat ik de kans had de vraag te stellen ofzo (hopelijk zou ik mezelf nog wel de kans gunnen voor de hug & sig ).
Wat betreft niet bestaande personen die ook nooit bestaan hebben zou ik een vraag stellen aan... *denkt* ... Ann Darrow, uit King Kong. Hoe zij is gegroeit ofzo. Altijd leuk =)
Qua dode mensen zou ik Ed Wood vragen of ik in een van zijn Bfilms mocht spelen Briljantie. |
  |
 |
Bietje
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
128 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 22, 2006 21:35 |
 |
Aan een niet-bestaand persoon: Snape, zeg me alsjeblieft dat je eigenlijk goed bent en dat het allemaal maar een plan was van Dumbly!
(Meer een mededeling dan een vraag, maar goed ,ik betwijfel trouwens of hij hem eerlijk zou beantwoorden op dit moment, dus dan maar wat Veritaserum )
Bestaand persoon: Julian McMahon, Wil je alsjeblieft, alsjeblieft terugkomen voor de Charmed series finale, zodat er toch nog een goed einde komt aan Charmed en er eindelijk weer eens een goede aflevering komt, zodat ik mijn Charmed periode in vrede kan afsluiten en het Cole karakter niet voor altijd wordt gezien als crazy en evil
*puppy eyes*
Nog een niet-bestaand persoon dan maar
Walt: WAAR ben je, en waarom loop je zo rond op het eiland terwijl je vader je overal zoekt en waarom en praat je achterstevoren? |
|
  |
 |
Ukkepulk
7e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 03, 2006 14:49 |
 |
Ik wil Dan weleens ontmoeten en dan vragen hoe het is om als je je nieuwe film voor de eerste keer ziet, dat je dan niet van die momenten hebt waarop je denkt: "Oh gedoe, moet je mijn HAAR daar nou zien!!!"
Altijd als ik namelijk een filmpje moet maken voor bijvoorbeeld school ga ik helemaal kapot van schaamte als mijn hoofd in beeld komt. |
_________________ Meredith & Derek! |
|
  |
 |
child of the other side
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
1066 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 14, 2006 11:44 |
 |
Um iemand die dood is gegaan.
Het maakt mij niet zo veel uit wie het is zolang hij of zij er maar niet meer is. Ik zou dan heel, heel graag willen vragen;
- Waar ben jij nu, zjin er ook nog anderen mensen en hoe is het daar?
Ik ben namelijk ergs nieuwsgierig waar die mensen toch allemaal na toe gaan. Maar ik denk niet dat ik ooit zoiets zal kunnen vragen...  |
_________________ insanity is contagiousAny fear, any memory will do;
and if you've got a heart at all,
someday it will kill you too
|
|
  |
 |
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 23, 2006 11:37 |
 |
Ik zou graag een vraag stellen aan Orlando Bloom.
Ik zou dan graag eens willen vragen wat er allemaal zal gebeuren in de volgende twee PotC-films.  |
_________________ De dood is lichter dan een veer,
de plicht is zwaarder dan een berg.
- het Rad des Tijds - |
|
  |
 |
Designy
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
28 Sikkels
Woonplaats: Konoha Village - I Won't Take My Words Back. That Is My Way Of The Ninja! - Uzumaki Naruto -
|
Geplaatst:
Vr Jun 23, 2006 11:59 |
 |
Nou diegene die ik wilde ontmoeten (Stanislav dus) en een vraag wilde
stellen, heb ik al ontmoet en al aardig wat vragen gesteld
dus dat is geen mogelijkheid meer voor mij
Maar wie ik ook nog verder wel zou willen ontmoeten
is Hayden Christensen en Robert Pattinson.
Ik zou van beide wel willen weten hoe het was
toen hun in 1 klap beroemd werden. Hoe is hun
leven veranderd door dit.
Hayden door Star Wars en Robert door Harry. |
_________________ Stan ♥
~♥ Hatake Kakashi ^^ |
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 23, 2006 12:27 |
 |
Oeh. Ik zou mega graag iemand uit de LOTR of uit de serie Lost willen ontmoeten. Kate of Jack of Charlie ofzo.
Waarom? Omdat ze goed kunnen acteren en ik ze bewonder. Ik zit altijd naar het beeld van de tv, computer, bioscoop or whatever te staren met hartjes in mijn ogen.
Welke vraag? Eh, ik zou ze willen vragen.. of.. eh.. Nee, ik heb werkelijk geen idee Sorry  |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
djkevoni
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: leerlingen kamer griffoendor achter de pc op zweinstein
|
Geplaatst:
Vr Jun 23, 2006 12:49 |
 |
ik zou graag tiësto graag ontmoeten en vragen hoe hij begonnen is en hoe hij het gemakt heeft. |
_________________ ik ben op reis dus ik kan tot augustusvniet meer posten |
|
  |
 |
Caleb
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 23, 2006 14:34 |
 |
Emma Watson, of ze een keer met me uitwil [/joke]
Ik denk dat ik wel eens iemand zou willen ontmoeten uit de prehistorie, ik weet dat het niet echt een goed antwoord is op de vraag maar ik zou die persoon willen vragen over alle dieren die er toen leefden. |
Laatst aangepast door Caleb op Zo Jun 25, 2006 14:29; in totaal 3 keer bewerkt |
|
  |
 |
bibi
5e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 23, 2006 18:23 |
 |
Overleden:
Wie: Mijn Gramsy.
Wat: Hoe vind je dat we alles hebben gedaan en hoe vind je het nu gaan?
Waarom: Ze is mijn Gramsy...
Niet bestaand:
Wie: Draco Malfidus.
Wat: Mag ik je in het meer duwen,...eruit plukken en drogen... alsjeblieft? *kijkt schattig*
Waarom: I love and hate Draco...
Bij deze lijkt het me ook wel leuk om aan personage uit mijn boek (100 jaar oude vriend) of de nieuwe waar ik aan werk te vragen hoe ze het nu vinden om door mij te zijn verzonnen...
Bestaand:
Wie: Tom Felton.
Wat: Mag ik je persoonlijke stalker worden die kampeert met een tentje in je achtertuin en waar je op elk moment ook maar bent, zonder dat je een straatverbod aanvraagt of angstig wegloopt als Lumina toevallig op bezoek komt? :angelface: |
_________________ En bij nacht, wordt het weer een feestfestijn! Malle babber! Malle babber is rond! |
|
  |
 |
Jana
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 23, 2006 18:48 |
 |
Mezelf zou ik willen ontmoeten en vragen hoe mijn hoofd in elkaar zit ... Nee hoor, maar ik vind alles en mijn hele leven zo vreselijk verwarrend... Ik lig vaak zo in de knoop met mezelf omdat er zoveel dingen zijn die in niet begrijp...
Nee... euh... Ik kan niet één vraag en één persoon kiezen... Wie wel in aanmerking komt: Rowling, Krezip, Daniel Radcliffe, een paar bekende regisseurs (om natuurlijk te vragen om een filmrol), "god,", als die er is, (klinkt vreemd, i know ), ...
Greetzz, Jana |
_________________ 13-22 augustus op vakantie!!! Zoek nog een vervanger voor Beauxbatons-RPG!! |
|
  |
 |
Godric Griffoendor
6e jaars

Verdiend:
161 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 24, 2006 10:46 |
 |
Emma Watson
(na duizende ander vragen die ik haar wil stellen)
wil je met me uitgaan (tijdens het uitgaan wil je verkering met me)  |
_________________ Natalia Tena I Love You 4-ever
xxx-jes
Godric Griffoendor
About a boy
Natalia Tena (as Ellie): And stop telling strangers to shake their ass. |
|
  |
 |
Catie
Chaotic Angel

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 24, 2006 11:11 |
 |
Er is maar 1 persoon op deze aardbol die ik wil ontmoeten. De meeste weten wel wie dit is, maar de paar die 't niet weten die kennen mij ook totaal niet.
Amy Lee
En een vraag? Ik weet niet eens of ik een woord uit mijn keel zal krijgen. Dus een vraag laten we maar achterwege ^^ |
_________________ When will the blood begin to race
The sleeping bud, burst into bloom?
When will the flames, at last, consume us…?
01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333 |
|
  |
 |
Rock Girl
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 24, 2006 16:17 |
 |
Oeh, dat is nog best moeilijk voor mij xO..
Ik denk toch wel Kate Bush, om te vragen hoe ze aan die inspiratie voor die geweldige teksten, geluiden en vocals komt.. =) en natuurlijk wil ik een hug en handtekening + met der op de foto.. xP
Nouja, of ik zou toch voor Rupert Grint moeten kiezen, damn ik zou alles doen om hem maar eens te zien ..
Maar Kate is toch wel mijn voorbeeld.. dus die gaat voor ; ) |
_________________ Voldemort can't stop the rock!
Kanawa Noi Koto No Ni
Without wishes, things won't happen...♥
|
|
  |
 |
*$Gritasa$*
3e jaars

Verdiend:
58 Sikkels
Woonplaats: Hellevoetsluis, In de kartone doos, Op het vogeleilandje in de Haringvliet,
|
Geplaatst:
Za Jun 24, 2006 17:10 |
 |
Niet bestaand persoon: Voldemort.
vraag: Waar zijn al je gruzelementen.
Bestaand bekend persoon: Bill Gates
vraag: Mag ik 1 prosent van je vermogen.
Ik zouw ook graag
De regisuer van de volgende HP film ontmoeten.
De vraag? Mag ik een rol met tekst en 4 minuuten beeld tijd.
:kijkt lief: |
_________________ One two - Freddy's comming for you
Three four, better lock you're door
five six, get your crusefix
seven eight, better stay up late..
Nine ten, never sleep again..
Laatst aangepast door *$Gritasa$* op Za Jun 24, 2006 17:16; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
|