Poll :: belangrijks van je vrienden/vriendinnen |
dat ze aardig, zacht en lief zijn en dat je met hun over je gevoelens kan praten |
|
19% |
[ 31 ] |
dat ze druk zijn en dat je niet over je gevoelens kan praten |
|
2% |
[ 4 ] |
dat ze aardig en grappig zijn en dat ze er zijn als je ze nodig hebt. waar je meer leuke dingen kan doen zoals naar de bios... |
|
78% |
[ 126 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 161 |
|
Auteur |
Bericht |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 01, 2007 18:45 |
 |
Tops<3 schreef: | Dat je elkaar kunt vertrouwen indd.
Dat ze je steunen en dat ze er voor je zijn. Dat ze niet tegen je liegen en voor je op komen.
Helaas vergeten mijn vriendinnen dit de laatste tijd wel eens xO
Ik kan ontsettend met mijn vriendinnen lachen, echt. Ik kan uren met ze kletsen, ik kan nachten samen gaan stappen, maar ik kan ze niet alles vertellen. Ze intresseren zich daar niet zo voor.
Tenminste de laatste tijd,
dat is jammer |
Knufft Machteld.
Herkenbaar. :D Soms hebben vriendschappen het na een tijdje gewoon gehad. Je bent te vaak bij elkaar of je groeit uit elkaar. Zeker rond de leeftijd op de middelbare school is iedereen zo zichzelf aan het zoeken dat het helemaal niet raar is als vriendschappen ophouden.
Het ligt niet aan jezelf hoor.
Knufft again.
En anders is er HPF. ROFL. |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 01, 2007 19:40 |
 |
Ik heb eigenlijk sinds een jaar goede vrienden. Eerst had ik 1 vriendin die mijn leven verpestte, en uiteindelijk durfde ik de vriendschap te verbreken. Toen werd ik in de 3e nog gepest, maar na een paar maanden had ik me naar een andere klas laten overplaatsen en daar leerde ik mijn vrienden kennen. Met hun ging ik ook naar een soort clubhuis voor jongeren om een beetje rond te hangen en daar heb ik weer meer vrienden leren kenne. Nu heb ik dus veel goede vrienden en merk ik hoe hard je vrienden nodig heb. e zijn me heel dierbaar en ik kan zeker niet zonder ze. Ik kan met alles over ze praten en ze steunen me ook in alles.
Het is wel jammer dat je soms vrienden verliest, maar dan passen ze op dat moment blijkbaar niet in mijn leven, of horen ze niet op mijn pad in het leven. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Auror89
4e jaars

Verdiend:
82 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 13, 2007 14:40 |
 |
Ik heb een stuk of 6 goede vrienden.
Wat ik belangrijk vind is dat je met je vrienden heel veel plezier beleeft, gewoon dat je veel lol met ze hebt, goed met ze kan lachen.
Je moet je gevoelens die je aan ze kwijt wil kunnen vertellen, sommige gevoelens van mij zou ik aan een paar vrienden echt niet vertellen, daar zouden ze alleen maar melig over doen.
Het is ook fijn als je belangrijke mededelingen in de groep kunt gooien en dat er dan ook meteen serieus over wordt gedaan.
Het is moeilijk als je sommige vrienden uit het oog verliest, maar hier ben je natuurlijk zelf bij.
En soms, ben je gewoon op ze uitgekeken.  |
|
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 14, 2007 14:02 |
 |
Ik heb 3 vrienden die nog uit de kleuterklas afstammen Nee, maar onze vriendschap heeft de tand des tijds goed doorstaan en we zijn nog altijd erg goed bevriend. Het zijn 2 jongens en mijn beste vriendin, met hen kan ik lol maken maar ook over serieuzere zaken praten, zolang het maar niet té diep gaat.
Daarnaast heb ik dit jaar op school een meisje leren kennen en we kunnen echt héél goed overweg, en zijn de beste vriendinnen geworden, en samen trappen we niets dan lol. We gaan shoppen, achter jongens aan, ... maar over ernstige zaken word helemaal niet gesproken... dan weten we ons geen houding te geven of zoiets.. het gaat gewoon niet.
En tenslotte is er nog een meisje dat ik nog ken van de lagere school, maar nu op een andere school zit, maar we zien elkaar nog regelmatig door de tekenles en we gaan altijd samen naar de cinema... Maar met haar kan ik het best over diepe gevoelens praten, dingen die mij bezighouden of aan het hart liggen... Dat kan ik niet met iemand anders...
En voor de rest kan ik moet iedereen overweg..  |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 27, 2007 20:26 |
 |
ik wil vrienden wat niet tegen u liegt niet plaagt of pest niet uitstoot en geen vieze dingen tegen u doen/zegt
ze moeten mij steunen en we moeten goed spelen naar de bios gaan enzo
dat zijn vrienden die niet u uitstoot of met iemand anders speelt terwijl ik triestig zit te toekijken |
_________________ weg met de regelsµ |
|
  |
 |
|
| |