Auteur |
Bericht |
Neleke
5e jaars
Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 25, 2008 22:23 |
|
Ik denk wel dat hij naar Azkaban is gebracht. dat gingen ze ook met Sirius doen als z'n ziel eruit gezuigd was. (denk ik )
maar idd in de 5de is er die massale ontsnapping... tja als zn ziel eruit was, kon hij toch niet meer gewoon handelen en wist hij wss ook niet meer wie Voldemort was, dus zal hij gewoon rondgedoolt hebben fso.
(tja dat is mijn fantasie eh ) |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
|
|
horse2freakje
2e jaars
Verdiend:
32 Sikkels
Woonplaats: in de magisch vergrote bezemkast die van Harry is geweest
|
Geplaatst:
Za Okt 11, 2008 20:04 |
|
Celyna schreef: | *Daniel*Fan* schreef: | volgens mij was die tog terug gestuurd naar azkaban.. |
Ik denk ook dat hij terug gestuurd is naar Azkaban.. Maar in deel 5 (blz 422/423, nederlandse versie) staat het artikel over de ontsnapte dooddoenders, daarin zeggen ze niets over Barty Crouch jr..
Dus het is niet echt te vertellen waar hij nu is. Het meest logisch lijkt mij toch Azkaban, of st. Mungos.... |
(de tweede quote). Ik denk dat hij gewoon naar Azkaban is gestuurd. Er mogen in boek 5 dan wel dooddoeners zijn ontsnapt, maar hij heeft geen ziel meer. Waarschijnlijk zat hij daar in zijn cel, niet beseffend dat hij weg kon. Dat zou ik logisch vinden. In het Holisto lijkt mij te gevaarlijk. Hij is en blijft een crimineel, een moordenaar. |
_________________ we hebben ze in de pan gehakt, en potter is van goud
stop vollie onder de zoden, en zet het boterbier koud! |
|
|
|
|
| |