Auteur |
Bericht |
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 02, 2007 21:44 |
 |
Meestal krijg ik in de zomer de neiging om oftewel alle Darren Shan boeken, oftewel alle Harry Potter boeken weer te gaan lezen. En dat omdat ik op de nieuwe HP wacht ^^" Het liefst zou ik ook alle Engelse luisterboeken hebben, maar aangezien die erg veel geld kosten (vind ik) aangezien ik de gewone boeken al heb, doe ik dat nog maar even niet. Alhoewel het natuurlijk iets anders is dan lezen, zo'n luisterboek ^^" |
 |
Lizzeeh
1e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
Woonplaats: Op de glooiende heuvels van de Yssel, waar de koeien vredig grazen
|
Geplaatst:
Wo Jul 04, 2007 12:23 |
 |
Njaa ik zit vooral veel op HPF, daar kom je toch achter nieuwe dingen, ik bedoel, van 100 x die boeken lezen word je ook niet écht iets wijzer, of wel? |
_________________ And when I loose myself I think of you |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 04, 2007 13:22 |
 |
Lizzeeh schreef: | Njaa ik zit vooral veel op HPF, daar kom je toch achter nieuwe dingen, ik bedoel, van 100 x die boeken lezen word je ook niet écht iets wijzer, of wel? |
Je word er niet wijzer, maar het is wel heel erg leuk. Ik zit zoiezo veel op het harry potter forum, maar eigenlijk sinds een maandje ofzo. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 04, 2007 13:32 |
 |
Lizzeeh schreef: | Njaa ik zit vooral veel op HPF, daar kom je toch achter nieuwe dingen, ik bedoel, van 100 x die boeken lezen word je ook niet écht iets wijzer, of wel? |
Ik weet het niet, ik begin nu ik de boeken begin te herlezen wel steeds meer te geloven dat Snape slecht is. Vooral nu ik boek 5 in het Engels heb gelezen. Daarnaast wil ik ze gewoon allemaal herlezen voordat ik aan boek 7 begin. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Johan
3e jaars

Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 20:11 |
 |
Gewoon de boeken die WEL al uit zijn nog een keer lezen!  |
|
|
  |
 |
ijssnuiver
Dreuzel

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 20:28 |
 |
De boeken lezen. Maar ook veel andere boeken lezen. Ik ben gewoon iemand die het heerlijk vind om weg te kruipen in de fantasiewereld van een boek. Vaak als ik dan geen boek meer te lezen heb(wat vaak voor komt want boeken zijn erg snel uit bij mij) ga ik weer een Harry Potter boek lezen. De films kijk ik minder. Vind lezen gewoon onwijs veel leuker. |
|
|
  |
 |
Yatin
1e jaars

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 20:42 |
 |
missme98 schreef: |
Je word er niet wijzer, maar het is wel heel erg leuk. Ik zit zoiezo veel op het harry potter forum, maar eigenlijk sinds een maandje ofzo. |
Me too, zit sinds eergisteren weer vaak op de site , Ik lees nu boek 5 maar ik denk dat ik ga kappen, ik wil toch die film zien en dan verder lezen misschien is het dan nog echt onverwachts. |
|
|
  |
 |
Lady des Champs
5e jaars

Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 9:14 |
 |
Als er een nieuw boek op komst is, dan lees ik meestal de andere boeken nog een keertje, en ga op fora discussieren en zo (zoals nu een beetje ) . Zo weet ik weer haarfijn wat er gebeurd is en kan ik een beetje voorspellen wat er gaat gebeuren (naja... voorzover dat kan bij Rowling). Ik lees dan ook teksten over de achtergrond van HP en andere karakters, en teksten over de wereld waarin ze leven. Dus gewoon zoveel mogelijk informatie verzamelen en dan lezen!
Maar als het nog een tijdje duurt voordat er een nieuw boek komt, dan laat ik het onderwerp even rusten en ga ik andere boeken lezen (of iets dergelijks), maar als HP-fan kan je me dan nog wel vinden in discussietopics . |
|
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 10:38 |
 |
Ik ben nu weer bezig in boek5. Maar ik heb hem nu in het engels, zokan ik mijn engels even bijspijkeren voor boek 7 en ben ik voorbereid op film5 . |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Addiie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 11:03 |
 |
Lezen in de boeken. Momenteel lees ik net als missme98 in boek 5, want die vind ik toch wel het leukste van allemaal. Als de film uit is ga ik waarschijnlijk vergelijken met het boek. |
|
  |
 |
Johan
3e jaars

Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 11:17 |
 |
Yatin schreef: | missme98 schreef: |
Me too, zit sinds eergisteren weer vaak op de site , Ik lees nu boek 5 maar ik denk dat ik ga kappen, ik wil toch die film zien en dan verder lezen misschien is het dan nog echt onverwachts. |
Ah joh!
Gewoon het boek uitlezen!
Als je er aan begint, ook afmake!  |
|
|
  |
 |
Tonks
5e jaars

Verdiend:
83 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 13:51 |
 |
Ik heb alle boeken herlezen en ben nu bezig om de films opnieuw te kijken. Ja je moet toch wat he? haha. Ook ben ik nu veel actiever op hp forums en sites! |
|
|
  |
 |
Wolkenveldt
5e jaars

Verdiend:
233 Sikkels
Woonplaats: Backstage, at Rock Werchter, enjoying the sound of pure rock!
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 13:56 |
 |
Ik krijg eigenlijk geen wacht-stress meer. Want morgen vertrek ik dus op kamp en dan denk ik er niet zoveel aan. Alhoewel ik er wel zéér naar uitkijk. |
_________________ Hogwarts will never fail.
Kom en volg Leer der Ministerie van Toverkunst. + is blij dat hij al leerlingen heeft, maar stiekem hoopt hij ook op wat andere leerlingen  |
|
  |
 |
Avana's Draco
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 14:02 |
 |
Lupos-freak schreef: | euhm... even een lijstje:
:: alle boeken minimum éénmaal per jaar opnieuw lezen
:: de films zoveel mogelijk bekijken
:: zoveel mogelijk op HPF zitten
:: zoveel mogelijk nieuwtjes te weten komen ivm HP-nieuws
:: nieuwe series lezen |
Behalve dat laatste punt, doe ik alles hetzelfde  |
_________________ I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. |
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 9:39 |
 |
Ik lees de boeken keer op keer, kijk ik of ik iets kan vinden dat misschien naar het laatste boek wijst. Ik download soms wat muziek en daar luister ik naar. Ik bekijk de films nog een keer. En ondertussen loop ik mijzelf op de vreten omdat ik zó graag wil weten wat er gaat gebeuren
Al was er een jongetje van 9 waar ik mee omgaan (hun ouders zijn vrienden van ons) en die zei: "Maak je geen zorgen, ik zeg niet dat ........ dood gaat."
AHHH, toen moest ik zowel lachen als half huilen, omdat ik het nog niet wilde weten  |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
|