Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Probleem over mensen die met je bevriend willen zijn. Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Ailey
Oude Forumnaam: Kariny Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 577 Sikkels

Ailey is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 17:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

SeverusSnape schreef:
Ik heb echt het idee dat sommige mensen hier bepaalde mensen niet 'moeten', niet omdat ze ze niet aardig vinden, maar omdat ze misschien niet goed zijn voor hun imago.

Als 1 persoon in de klas gepest wordt en deze persoon loopt achter jou aan... hoe groot zijn de kansen dat jij deze persoon aardig vindt?

Ik heb nog nooit een plakkert gehad die ik niet aardig vond. Over het algemeen vind ik veel mensen aardig... ik bedoel, waarom niet? Ieder mens heeft wel wat speciaals, iets leuks, iets interessants. En als je daar niks mee moet of van af wilt weten, zegt dat meer iets over jouw persoonlijkheid dan over de plakkert.

Ik ben het half met je eens en half niet.
Ik ben het met je eens qua dat sommige mensen bepaalde mensen niet 'moeten' omdat het slecht is voor hun imago. Ikzelf geef, denk ik, niet heel erg veel om mijn imago. Ik wil natuurlijk niet als iets gemeens ofzo bekend staan, maar voor de rest maakt het me niet heel veel uit.
Ikzelf heb ongeveer één jaar een 'plakker' gehad, die mij en 'mijn groepje' steeds volgde. Maar, na een tijdje ben ik vriendin met haar geworden.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik destijds denk ik niet altijd erg aardig tegen haar ben geweest. Destijds (zo'n 2-3 jaar geleden toch wel) maakte ik me wél zorgen om mijn imago, maar dat is toch wel verandert. Dat meisje stond absoluut niet bekend als populair en ach, ik was nog jong en ik wilde toen graag dat iedereen me leuk zou vinden. Nu niet meer.

Maar, van iedereen van mijn groepje van toen, spreek ik verre weg het meeste met haar. Zij is altijd vrolijk als ze me ziet (en ik ook als ik haar zie ^^) en we groeten elkaar vrolijk en dat soort dingen. Het zijn geen reuze gesprekken, maar we zijn nu toch erg goede eh- kennissen zeg maar ^^

Ik vind dus, dat iemand die gepest wordt dus wel degelijk heel aardig gevonden kan worden, maar het heeft wel invloed op hoe je met iemand om gaat en hoe druk je je maakt om je imago.

17.04.05 ~ 31.12.08
Profiel bekijkenStuur privébericht
*Loena Leeflang*
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 58 Sikkels

*Loena Leeflang* is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 22:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Henk88 en Witch_Eva; heel erg bedankt voor jullie reacties, lief om zo te reageren!

@ Eva, ik wil je succes wensen met je situatie, het klinkt erg moeilijk en dat zal het ook echt wel zijn. Vooral omdat jij ouder bent dan ik, en het probleem dus al langer hebt.
In het stukje wat je daar onder schreef, ik herken mezelf daar ook in. Mensen nemen niet eens de moeite om je te leren kennen. Een klein gesprekje zou al zo fijn zijn...

@ Henk88, Heel erg bedankt, en ook voor de moed toewensen.En blijf zelf iid ook schrijven als iets je dwars zit. Papier is geduldig!

-------
Ik weet bij mij niet waardoor het allemaal komt, maar mijn thuissituatie is niet echt fijn. In sport ben ik niet goed en school is wat dat betreft mijn enige houvast, dus ik probeer hoge cijfers te halen, het enige waar ik mee bezig ben is school en schrijven.
En dan ben ik weer een "stuud" of "nerd" omdat ik mijn best doe.
Ik weet het ook niet meer, maar ik hoop op een betere klas in het nieuwe jaar! Ik weet het dinsdag, hoe mijn klas is.
En dan maar hopen dat ik {en al die anderen die het zelfde probleem hebben als ik} een goede vriend(in) krijg. Die mij {en anderen} tenminste écht respecteert.
Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Groetjes, Loena*

Musashi
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 32 Sikkels

Musashi is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 01, 2007 0:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een hoop vrienden.. maar soms.. wil ik gewoon terug trekken. Wil ik op nieuw beginnen. Ik ben hier op gegroeit en verhuisd naar het buitenland. Dat voelt nu zo leeg.. zo veel vrienden verlaten in het buitenland.. in verschillenden landen. En nu.. terug met mijn oude vrienden.. ze zijn aardig en zo! maar het voelt anders.. ik wou dat ik soms gewoon nieuwe vrienden er bij kon hebben. om dingen te veranderen...

Boterham
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 176 Sikkels

Boterham is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Okt 07, 2007 8:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wij hebben ook zo'n meisje bij ons op school. Ze word ook soms gepest, of eerder uitgesloten maar daar vraagt ze zelf achter. Ik bedoel, ze kan soms zo dom doen. Vorig jaar heeft ze zelfs in haar eigen vinger geniet. =O En ze doet ook niet de moeite om aardig te doen of te socializen met ons. Als wij in een kring op de speelplaats staan, staat zij ernaast "_" Wij doen echt ons best om aardig tegen haar te doen, maar soms gaat het er echt over.

@Mushasi: Dat heb ik ook soms. Ik wil ook wel eens veranderen van school, gewoon omdat ik andere gezichten wil en nieuwe mensen wil leren kennen. Maar mss komt dat ook doordat ik mijn school echt niet leuk vind en een andere richting wil volgen.

7e jaars
7e jaars

Verdiend: 322 Sikkels

Emma Roos is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 07, 2007 19:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oke, na zo'n beetje heel het topic gelezen het hebben, zal ik zelf ook maar eens reageren:

In de brugklas stonden altijd alle meisjes (ik dus ook) met elkaar in de pauze van onze klas. En bij "vreemde" mensen (of dan toch mensen die ik niet heel goed ken) ben ik vaak nogal op m'n hoede. Dus bijna iedereen zag me als "het stille meisje dat vaak weinig wat zegt"
Goed, nu is dus het tweede jaar, en bijna heel onze klas zit nog bij elkaar. Ik bleef dus in de pauzes bij dat groepje. En in mijn klas zat ook iemand die - net als ik in mijn eerste jaar - alleen zat en met niemand echt praatte (ik zal haar voor het gemak maar S noemen). Wat vooral zo was omdat niemand het intiatief nam. Wel, toen ze met gym dus weer alleen stond, ben ik erbij gestaan en een gesprek aangeknoopt. En we deden de gymles daarna samen.
Ondertussen had ik al heel sterk het idee dat dat andere groepje mij echt begon te mijden. Toen hebben ze verteld dat ze het niet leuk vonden dat ik er in de pauzes bij kom staan, omdat ik niet zo veel zeg. En dat S me vast wel aardig vond en daar maar mee om moest gaan (wat volgens mij alleen was omdat zij daar dan ook niets mee maken hadden. Waren ze maar meteen van twee mensen af...)
Dan bij mentorles moesten we groepjes maken voor een opdracht. Die vier van dat groepje gaan meteen bijelkaar. Ik en S bleven dus over als meisjes. Ik vroeg dus aan S of we maar bij hun zouden gaan, waar zij mee instemde. Dan vroeg ik of we erbij mochten, waarna ze elkaar heel ongemakkelijk aankijken. En dan lopen ze zomaar naar de andere kant van het lokaal! Wij zijn toen maar bij een stel jongens gegaan. En toen hebben we samen een van hun agenda bekeken en daar een hele discussie over gehouden.
Toen ging ik vaker met haar om, maar ik voelde me echt zo'n "plakkerd" al helemaal omdat ik er net op gewezen was. Nu zitten we naast elkaar en doen we echt alle opdrachten samen (dus geen te lange discussies over wie bij wie gaat en dan alleen overblijven -.-).

Heel het eerste jaar heb ik me trouwens een "plakkerd" gevoeld, maar ik wist gewoon echt niet hoe je vrienden met iemand werd die je zo'n beetje alleen negeerd.

Nu heb ik wel andere vrienden. Twee daarvan zijn echt heel goede vriendinnen, maar zitten op een andere school -.-

En nu moet je weten dat ik in groep vijf van school verhuisd ben. Met twee mensen hield ik nog echt contact. Een daarvan behoord tot die heel goede vriendinnen, die ander niet.
Maar volgens mij denkt ze dat wel. In het begin was dat nog wel een beetje zo, maar ze is echt veranderd. Het lijkt of ze alles wat ik doe (ook mijn HP obsessie en dit forum^^) heel raar vind. Ze kan je zo gemakkelijk afkraken, maar te gelijk klampt ze zich aan je vast. Nu heb ik al bijna een jaar alleen via msn contact, maar als ik ook maar een seconde online ben, vraagt ze me of ik wil afspreken, ect.
Ik zeg steeds dat ik niet kan (wat vaak ook nog zo is), maar eigenlijk weet ik niet hoe ik het haar moet zeggen. En of ik het wel moet zeggen. Ik bedoel ik ben zelf ook zo'n "plakkerd" geweest. Ik was blij dat ze het eindelijk zeiden, maar ik denk dat zij echt heel verdrietig gaat worden. En dan heel boos. Dus ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen... Ik bedoel, ze kan ook best aardig zijn, soms. Maar meestal geeft ze echt alleen kritiek op alles wat ik doe...

Wise Words #2:
    Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.
    - Albert Einstein
eva(nna)
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 147 Sikkels

eva(nna) is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 07, 2007 20:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Citaat:
@Mushasi: Dat heb ik ook soms. Ik wil ook wel eens veranderen van school, gewoon omdat ik andere gezichten wil en nieuwe mensen wil leren kennen. Maar mss komt dat ook doordat ik mijn school echt niet leuk vind en een andere richting wil volgen.

[/color]

weet je, dat had ik ook, maar ik zit nu op een nieuwe school en ken er niemand, en ik mis mijn vrienden echt verschrikkelijk, maar ik moest wel van ze weggaan voor mijn richting, en nu ben ik vaak alleen Sad

ik denk dat ik wel begrijp hoe die plakkerds zich voelen nu,
ik hoop dat ik het niet bn maar ik wil wel nieuwe vrienden en liefst zo snel mogelijk.

en over die post een tijdje geleden van me, ik wil hier geen mensen mee kwetsen hoor, maar als je haar kent is het echt niet leuk, mijn vriendin heeft nog altijd geen nieuwe vrienden gemaakt door haar, dat was op kamp ook zo, niemand moest ons omdat zij altijd bij ons was en ze dachten dat wij ook zo waren.
het kind kan er misschien zelf niet aan doen maar ze mag wel wat minder opdringerig zijn vind ik

sweeney todd XD
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 10, 2007 16:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Loena Leeflang* schreef:
Henk88 en Witch_Eva; heel erg bedankt voor jullie reacties, lief om zo te reageren!

@ Eva, ik wil je succes wensen met je situatie, het klinkt erg moeilijk en dat zal het ook echt wel zijn. Vooral omdat jij ouder bent dan ik, en het probleem dus al langer hebt.
In het stukje wat je daar onder schreef, ik herken mezelf daar ook in. Mensen nemen niet eens de moeite om je te leren kennen. Een klein gesprekje zou al zo fijn zijn...

@ Henk88, Heel erg bedankt, en ook voor de moed toewensen.En blijf zelf iid ook schrijven als iets je dwars zit. Papier is geduldig!

-------
Ik weet bij mij niet waardoor het allemaal komt, maar mijn thuissituatie is niet echt fijn. In sport ben ik niet goed en school is wat dat betreft mijn enige houvast, dus ik probeer hoge cijfers te halen, het enige waar ik mee bezig ben is school en schrijven.
En dan ben ik weer een "stuud" of "nerd" omdat ik mijn best doe.
Ik weet het ook niet meer, maar ik hoop op een betere klas in het nieuwe jaar! Ik weet het dinsdag, hoe mijn klas is.
En dan maar hopen dat ik {en al die anderen die het zelfde probleem hebben als ik} een goede vriend(in) krijg. Die mij {en anderen} tenminste écht respecteert.
Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Groetjes, Loena*

Hey Loena*,
Ik heb je verhaal eens even doorgelezen op de vorige pagina en ik vind het echt vreselijk hoe ze tegen je doen. Ze hebben niet het recht om je te negeren/op te bellen/te pesten enzovoord. Tegen niemand trouwens. En ik begrijp ook hun reactie niet. Het is niet omdat je altijd lief tegen hen bent dat ze zo tegen jouw moeten doen. Maar ik herken je verhaal een beetje omdat ik het zelf ook zoiets heb meegemaakt.
Het zat namelijk zo: vroeger kon ik nooit "nee" zeggen. Ik ga eigelijk alles toe, zelfs als ik dat niet leuk vond: Bv als ze vroegen of ik voor hun iets wou gaan halen, dan wou ik dat niet altijd maar om hun te plezieren deed ik dat zonder morren. Om den duur zijn ze daarvan beginnen profiteren en wisten ze dat ik nooit "nee" kon zeggen, zelfs al vond ik dat niet leuk. Ik had toen wel vrienden in de klas en ze waren erachter gekomen dat die mensen van me profiteerden, dus gaven ze me tips over hoe ik beter "nee" kon zeggen. En dankzij hen kan ik nu beter "nee" zeggen. Ik doe geen dingen meer die ik niet wil doen.
In jouw geval kan dit wel helpen: als ze vragen om iets te doen wat jij niet wilt en ze ook zelf kunnen doen (zoals een colaflesje gaan halen ofzo) dan moet je je bij de gedachte houden dat ze dat ook zelf kunnen doen. Dat hoef jij niet allemaal te doen. En als ze bv vragen of ze je huiswerk mogen overschrijven, dan kun je denken dat ze zelf moeten leren hun huiswerk te maken. Ze moeten maar zelfstandig leren werken, zo simpel is dat.
Dus als je je aan zo'n gedachtes houd, dan zal het gemakkelijker zijn om "Nee" te zeggen. Bij mij werkt het toch, misschien ook bij jouw.Wink

En ik begrijp je wel dat je altijd vriendelijk wilt zijn want ik wil ook behulpzaam en vriendelijk zijn voor iedereen. Ik vind respect echt heel belangrijk. Ik toon dat ook, maar er zijn jammer genoeg niet altijd mensen die respect tonen voor andermans gevoelens. Maar gelukkig zijn er nog mensen die respect tonen en niet iedereen is ongevoelloos of hard. Ik ben zelf wel zachtaardig en ik huil best vlug. Maar ik heb gemerkt dat ik niet meer zo snel huil als vroeger. 1 gemene opmerking raakt me wel, maar ik huil niet meer zo vlug als vroeger. Dat komt misschien omdat ik vorig jaar in een rotklas heb gezeten, en misschien dat dat uit gewoonte is dat ik niet meer zo vlug huil.
En twee jaar geleden had mijn beste vriendin me laten vallen om zelf populair te worden. Ik had nog maar één vriend die zich altijd bekommerde om mij, want meestal liep ik gewoon alleen op de speelplaats en werd ik keiveel over me geroddeld. Daardoor ben ik nu bang dat mijn vrienden van nu me ook opeens zullen laten vallen. Ik denk soms van: 'Kijk, straks zal die persoon me ook laten vallen.' Dat is heel vervelend als je zoiets hebt meegemaakt. Maar ik hoop het beste voor jouw en er zijn genoeg mensen op deze aardbol die je zeker zullen respecteren. Je hebt mijn steun al en ook die van anderen, dus je staat er niet alleen voor!

Alvast heel veel succes!

I'll do anything for you.
Wizardjuh
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 108 Sikkels

Wizardjuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 10, 2007 19:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kan mezelf op veel plaatsen herkennen in jou verhaal, Loena*.

Ik heb zelf wel wat vrienden, maar het probleem is dat de meesten daarvan altijd maar 'stoer' moeten doen. Ik heb echt een hekel aan het woord stoer. Tegenwoordig betekent dat gewoon dat je moet schelden, etc.
Een van mijn vrienden is zelfs van Scouting afgegaan, terwijl we het daar altijd superleuk hadden, omdat Scouting tegenwoordig gewoon niet stoer genoeg is. Want Scouting is voor mietjes en nerds.
Sinds dit jaar zit er een nieuw iemand (ik noem hem maar even D) in de klas bij iemand waarmee ik erg goed bevriend was. Maar die D is gewoon de grootste racist die ik ooit ben tegengekomen. Zodra er in de pauze iemand die er een beetje anders uitziet, huidskleur/bril/wathever, langs onze tafel loopt begint D hem/haar uit te schelden. En natuurlijk moet iedereen dan weer stoer doen, en gaat dan maar mee schelden. En ik zit daar dan stilletjes tussen.
Nu zit ik dus met een andere vriend van me alleen aan een tafel, maar om nou te zeggen dat ik echt een vriend voor het leven heb, nee. Op dit moment heb ik dus twee 'echte' vrienden op de hele school.

Het probleem is dat ik in een heel drukke klas zit dit jaar (sommige mensen beginnen zelfs te zingen onder de les O_o), en ik ben meer iemand die denkt "Goed doorwerken, dat is minder huiswerk". Ik ben liever rustig.
Ook zat ik eerst naast de grootste kletskous van de hele klas. Óf het was "Ik snap het niet, ik snap het niet" (luister dan ook naar de uitleg), óf het was "*Naamvanklasgenoooooot*! Heb jij ook zus en zo? blabla. Ja, weet je dat blabla?" *zucht*. Toen heb ik zelf om een nieuwe plaats gevraagd, en nu zit diegene ergens anders, en ik zit alleen. Een beetje met iemand praten onder de les is niet erg, maar dit was gewoon geblêr aan één stuk door.
Men lacht liever om mij, ook omdat ik mijn tas hoog heb hangen (Als dat ding op je kont heen en weer slingert, dat is toch hartstikke lastig???). Ik ben niet goed in gym door mijn handicap, en ik leer wat makkelijker dan andere mensen.

Er is één ding dat ik in ieder geval niet ga doen, en dat is veranderen. Ik ga niet veranderen omdat men mij dan wel als vriend wil hebben, want dan zouden dat ook geen echte vrienden zijn.

Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 10, 2007 19:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik had eens een ''plakker''. Ik werd overgeplaatst, dus ze zag mij waarshijnlijk als der perfecte vriendin. Maar op het begin vond ik haar echt niet aardig. Ik vond haar vreselijk. Ik had snel nieuwe vrienden in de klas. Het groepje waar zij óók achteraan loopt. Maar ik was nieuw...
Ik vond haar echt zo opdrigerig. Ik vond het echt niet leuk om als laatste redmiddel of tweede keus te fungeren.
Ik ben niet altijd even aardig tegen haar geweest.

Maar nu... bijna 2 jaar later, zit ik bij bijna alle vakken naast haar, kan ik methaar lachen en is ze aardig tegen mij en ik tegen haar. Ze is niet mijn beste vriendin en dat zal ze nooit worden, maar ik denk dat ik mij vergist heb in haar. Zou was bijna wanhopig naar vrienden, ik was nieuw... nu begrijp ik het wel, maar destijds snapte ik dat niet hoor. Ik voelde me een tweede keus, omdat ze niet bij de populaire kinderen kon komen, kwam ze naar mij...

Mja, mijn vrienden vinden haar nog steeds niet alles, maar iedereen is vriendlijk. En dat vind ik wel fijn. Eindelijk geen gekibbel meer^^
Het meisje is nou eenmaal anders, tja... whatever Very Happy

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 25, 2007 0:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Op het moment heb ik iemand in me msnlijst staan, die een nieuw msnadress heeft gemaakt, en heeft zich al zeker 10 keer bij me aangemeld, en ik weet begod niet wie dat is en dat wilt hij ook niet zeggen. Dus ik heb die persoon nu geblokkeerd en verwijderd. Ik haat het als mensen zich toevoegen en niks laten weten wie ze zijn.

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 25, 2007 9:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Narcissa schreef:
Op het moment heb ik iemand in me msnlijst staan, die een nieuw msnadress heeft gemaakt, en heeft zich al zeker 10 keer bij me aangemeld, en ik weet begod niet wie dat is en dat wilt hij ook niet zeggen. Dus ik heb die persoon nu geblokkeerd en verwijderd. Ik haat het als mensen zich toevoegen en niks laten weten wie ze zijn.

Meteen als diegene online komt vragen wie het is. Krijg je geen antwoord, verwijderen. Ik zet daarom ook eigenlijk nooit mijn msn op internet. Je krijgt allemaal van die rare mensen die mensen verzamelen zeg maar.
Ik snap ook de mensen niet die steeds achter een persoon aanlopen. Je snapt toch ook wel als iemand je wel of niet moet. Ik bedoel, ik heb het wel door (als het goed is) of je me wel of niet moet. Ik ga ook mijn best niet doen om aardig gevonden te worden. Moet je me niet, jou probleem.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 25, 2007 10:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Helen schreef:
Narcissa schreef:

Meteen als diegene online komt vragen wie het is. Krijg je geen antwoord, verwijderen. Ik zet daarom ook eigenlijk nooit mijn msn op internet. Je krijgt allemaal van die rare mensen die mensen verzamelen zeg maar.
Ik snap ook de mensen niet die steeds achter een persoon aanlopen. Je snapt toch ook wel als iemand je wel of niet moet. Ik bedoel, ik heb het wel door (als het goed is) of je me wel of niet moet. Ik ga ook mijn best niet doen om aardig gevonden te worden. Moet je me niet, jou probleem.

Daar ben ik het wel mee eens ^^ Alleen ga ik, als iemand mij niet moet ofzo, niet gemeen doen tegen diegene. Ik blijf gewoon aardig, over het algemeen vind ik aardig doen veel gemakkelijker dan gemeen doen. Dat kost me alleen maar meer energie, die ik niet aan die persoon wil besteden. Ik laat ook niet alles over me kant gaan hoor, maar gewoon wat ik van anderen ook accepteer, accepteer ik ook van die gene. En anders, als diegene stom doet, zal ik dat ook wel zeggen.

The show must go on my moonlight

MiYuvi
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 25, 2007 10:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Helen schreef:
Narcissa schreef:

Ja dat doe ik ook altijd als iemand me toevoegd en ik weet niet wie het is. xD Ik vraag meteen gewoon: Wie ben jij en waar ken ik jou van? Meestal is het antwoord dan van HPF en ik heet daar [...] Dan mogen ze blijven.
Laatst had ik één of andere gast die er maar omheen bleef draaien, en die zei uiteindelijk dat ie me kende van *Insert naam van één of ander vaag jongerenforum hier* Nou daar ben ik dus geen lid van. xD Die is er dus meteen uitgesmeten, want hij begon van alles te vragen over mijn hobby's enzo. O.o Rare, zulke types worden dus ook meteen geblokt bij mij.

@Josse: Dat doe ik ook, ik ga dan niet expres ruzie maken, ik blijf aardig, dat kost gewoon minder energie. Al heb ik wel minder geduld met zulke mensen. Als ik een keer een kort lontje heb, zijn dat wel de eerste mensen waar ik me op afreageer. ^^" Dan word ik dus sneller bot.

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 25, 2007 11:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Josse schreef:
Helen schreef:
Narcissa schreef:

Daar ben ik het wel mee eens ^^ Alleen ga ik, als iemand mij niet moet ofzo, niet gemeen doen tegen diegene. Ik blijf gewoon aardig, over het algemeen vind ik aardig doen veel gemakkelijker dan gemeen doen. Dat kost me alleen maar meer energie, die ik niet aan die persoon wil besteden. Ik laat ook niet alles over me kant gaan hoor, maar gewoon wat ik van anderen ook accepteer, accepteer ik ook van die gene. En anders, als diegene stom doet, zal ik dat ook wel zeggen.

Ik bedoel daar dus mee dat ik niet ga lopen slijmen maar ik loop weg, zover dat kan, en ik bemoei me verder niet meer met je. Ik bedoel ook niet dat ik je achterna ga lopen om je te zieken ofzo Wink
Ik hoef niet zo nodig percé lief en aardig gevonden te worden. Het is wel leuk natuurlijk maar het is niet mijn 1e prioriteit als je begrijpt wat ik bedoel.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 25, 2007 12:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Helen schreef:
Narcissa schreef:

Het punt is, dat die persoon wel met zijn oude msn adress in me in mijn lijst staat. Ik weet alleen dat hij mario heet en ergens in friesland woond Rolling Eyes Dat kon ik deze week van hem uit halen. Maar hij weet niet wie ik ben, heb mijn naam enzovoort toch niet gezged, al wilt hij dat wel weten. Ik weet alleen dat ik nog één keer gaat vragen hoe we elkaar's msn adressen hebben gekregen anders krijg hij een gratis vliegles naar een verwijder knopje. ( En het blijkt dat ik hem al 3 jaar ofzo in me msnlijst heb staan, en nu pas voor het eerst met me praat )

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp