Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Feedback Topic Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor

Verdiend: 0 Sikkels

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 15:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Malou schreef:
Charlie schreef:
Malou schreef:
Ik had niet gedacht dat ik hier ooit nog zou komen ranten, maar het moet nu gewoon even.

HPF heeft nog maar een paar maanden te gaan. En om dit afscheid wat feestelijk te maken zijn de HPF-maanden bedacht. Heel leuk idee; good thinking. Zeker om het forum zo de laatste paar maanden nog actief te houden.

Maar wat merk ik nu steeds meer; de crew begint laks te worden met deze HPF-maanden. Activiteiten lopen achter (fanart challenge, foto challenge?), sommige mods zie je nooooooit op het forum, ik heb zelfs vorige maand uit medelijden (en ergernis) een banner gemaakt voor het forum omdat die na een paar dagen er nogsteeds niet was (terwijl het toch al een aantal maanden bekend was dat er een POA banner nodig was voor augustus).
In het begin leek het trouwens ook nog heel groots te worden, maar het neemt steeds meer af en het valt nu gewoon heel erg tegen.

En ik vind dit echt een darn shame. HPF is er straks niet meer, en zo wordt het behandeld in z'n paar laatste maanden. Ik zit hier nu 5 jaar, en ik ga HPF heel erg missen, en ik ben zeker niet de enige. Zelfs mensen die hier nog geen jaar zitten zullen het gaan missen. Dan verdient het toch op z'n minst wel een goed afscheid.

Als je als mod zijnde dan zoiets hebt van 'ja, maar, buh buh buh ik heb al zoveel te doen en buh buh buh' mag je je best afvragen waarom je het eigelijk nog doet, als je het niet voor HPF doet.

Ten eerste wil ik zeggen dat ik het ten zeerste heel erg vind dit te moeten lezen, zeker omdat ik weet dat er achter de schermen nog steeds een select groepje werkt aan die laatste Maanden en dat we die nog steeds zo leuk mogelijk willen houden.

Ik geef je zeker geen ongelijk, want ik moet je op een paar punten gewoon gelijk geven en dat zijn punten die anderen (waaronder ikzelf) van de Crew al eerder op hebben gewezen en waar we altijd een oplossing op proberen te zoeken (alleen gaat het wat moeizamer blijkbaar. waarom? geen idee).

Ik wil dus wel even vragen om de Crew niet over één kam te scheren, het grootste gedeelte doet er nog steeds alles aan om alles zo goed mogelijk te laten verlopen en ik heb niet het idee dat er te weinig activiteiten zijn; misschien alleen minder enthousiasme van de leden. Want nu komt het een beetje op me over alsof de Crew geen hart heeft voor HPF, geloof me, ook al zit ik hier een stukje minder lang dan jou, ik probeer HPF echt nog steeds het mooiste einde te geven in hoeverre dat mogelijk is.

Ik weet best dat er ook mods zijn die wel iets doen, maar dat zijn er gewoon te weinig. En het lijkt me voor de actieve mods ook heel erg frustrerend om niet de hulp te krijgen van collega's die ze wel nodig hebben.

En nu komt het over alsof jullie al alles hebben geprobeerd om dit probleem op te lossen.
Wat dacht je van nieuwe mods? Een stuk of 3/4?
En ja, misschien is dat overdreven aangezien HPF nog maar een paar maanden heeft. Maar what gives? Als het HPF een mooi einde kan bezorgen en de huidige actieve mods hun werk nog met plezier kunnen doen zonder frustratie, stress en klagende leden.

Ik ga op de post hierboven niet te ver meer in, want anders wordt het misschien wat te persoonlijk, dus ik zal maar even zeggen dat ik het idee van nieuwe mods aanwerven bij de Crew voorleg en dat we daar zo snel mogelijk een oplossing op zullen gaan zoeken, want als de leden klagen, dan moeten we zeker snel wat gaan verzinnen op de huidige problemen.

Rayna zegt: Daarnaast neemt ook de activiteit van de leden af. Er komen steeds minder inzendingen voor de challenges (regelmatig maar 1 of 2) en het wordt gewoon overall een stuk rustiger op het forum.
Je kunt het HPF van nu niet vergelijken met het HPF van twee jaar geleden.

See you in another life?
Profiel bekijkenStuur privébericht
Malou
Oude Forumnaam: Mrs Malou Riddle Unspeakable
Unspeakable

Verdiend: 0 Sikkels

Malou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 26, 2008 22:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

't is ondertussen 10 dagen na m'n rant en ik heb eigelijk nog weinig zien gebeuren. En dat terwijl ik zelfs onactieve mods online heb gezien waarvan een paar zelfs meerdere malen hebben gepost.

Ik snap dat het voor een gedeelte aan de leden ligt qua activiteit, maar het is toch de verantwoordelijkheid van de crew om hier iets aan te doen.
't werkt gewoon moeilijk als crewleden elkaar demotiveren en de inactieve mods de leden demotiveren.
Leden zien steeds minder mods actief doen en die hebben dan ook zoiets van 'oh de crew is er nooit, dus het forum is dood.'

Ik ben ook wel benieuwd of de crew wel iets heeft gedaan met mijn post.

Idril
Oude Forumnaam: Mrs Idril Greenleaf The First Aid Mod
The First Aid Mod

Verdiend: 90 Sikkels

Idril is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 28, 2008 12:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Malou schreef:
't is ondertussen 10 dagen na m'n rant en ik heb eigelijk nog weinig zien gebeuren. En dat terwijl ik zelfs onactieve mods online heb gezien waarvan een paar zelfs meerdere malen hebben gepost.

Ik snap dat het voor een gedeelte aan de leden ligt qua activiteit, maar het is toch de verantwoordelijkheid van de crew om hier iets aan te doen.
't werkt gewoon moeilijk als crewleden elkaar demotiveren en de inactieve mods de leden demotiveren.
Leden zien steeds minder mods actief doen en die hebben dan ook zoiets van 'oh de crew is er nooit, dus het forum is dood.'

Ik ben ook wel benieuwd of de crew wel iets heeft gedaan met mijn post.

We hebben zeker iets gedaan met je post, en we zijn daar ook nog druk mee bezig. We zijn nu op zoek naar oplossingen, maar zoals je begrijpt hebben we nog geen oplossingen gevonden waar iedereen zich in kan vinden.

Wees alsjeblieft niet boos en denk niet dat wij HPF laten verslonzen. Je weet dat wij het beste willen voor HPF en ik hoop dat je me gelooft als ik zeg dat wij er ook alles aan doen om het tot het einde leuk te houden.

Maar de naderende sluiting werkt gewoon demotiverend, zowel voor de leden als voor de crew. En hoewel wij ons best zullen doen, hoop ik dat je ook begrijpt dat wij niet voor een wonder kunnen zorgen, en HPF net zo levend kunnen houden als maanden geleden.

Bedankt voor 5 geweldige jaren.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp