Auteur |
Bericht |
Kat
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
196 Sikkels
Woonplaats: Dat wil ik niet zeggen, het is hier veel te mooi. ^^
|
Geplaatst:
Di Apr 03, 2007 21:53 |
 |
Ja, ik draag graag sieraden, en ik heb (helaas) de irritante gewoonte om ze telkens kwijt te raken.
Ik draag graag kettingen, ringen, armbanden en oorbellen. In sommige winkels zijn ze inderdaad erg duur, maar als je goed tegen nepspul kunt, kijk dan eens bij de C&A ofzo, daar zijn ze weer heel goedkoop, en er hangen vaak erg mooie dingen bij. |
_________________ Slytherinfor the win! |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Di Apr 03, 2007 22:15 |
 |
Oh om ze kwijt te raken, daar ben ik tegenwoordig ook heel snel en handig in ( sinds ik met de horeca opleiding begon ) Ik moest ze elke keer af doen van school en ja daar door heb ik heel veel verloren, zelfs een dure ring , waar anton toen niet blij mee was. ( heb ik verloren op stage ) Dus nee ik draag alleen één ketting, en die zal ik nooit af doen. niet voor dat hangertje, maar de ketting zelf, die had ik bij grafje van Draco ( me overleden kat ) hebt gevonden, met een draken hangertje, wat ik helaas wel tussendoor hebt verloren. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Toverstokje
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 03, 2007 22:35 |
 |
#1 Dragen jullie sieraden?
Soms. Ik denk 50/50, ik vergeet het vrij vaak.
#2 Zo ja welke, zo nee waarom niet?
Ik heb een bak vol oorbellen, en ik heb altijd een ring om. Verder heb ik een paar erg mooie kettingen voor kerst en gala's, en nog 3 ringen die ik eigenlijk zelden draag.
#3 Wat vind je van sieraden?
Mooi. Ik vergeet het alleen vaak, en soms vind ik het irritant als er de hele tijd iets om mijn nek hangt.
#4 Zijn sieraden duur, of juist goedkoop?
Hangt er vanaf waar je het koopt. Oorbellen koop ik meestal in goedkope winkels, ergens onder de 10 euro. Het zijn ook leuke cadeaus aan jezelf als je een tentamen hebt gehaald of juist een rotdag hebt gehad.
Mijn ring was erg ( erg erg ) duur, en ik heb afgelopen verjaardag per ongeluk een erg mooi cadeau gekregen van mn schoonouders. Ze hadden oorbelletjes gekocht, die ik niet zo mooi vond. Ik heb het eerlijk toegegeven, en toen mocht ik mee naar de winkel om nieuwe uit te zoeken. De vrouw van die winkel kwam met bakken vol oorbellen aan, en ik heb iets uitgekozen dat ik mooi vond. Die bleken achteraf echt diamantjes te hebben...maar de ouders vonden het niet erg. Maar ik vind het wel eng, ik durf ze niet altijd in te doen, bang om ze kwijt te raken.... |
|
|
  |
 |
Narcissa

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Di Apr 03, 2007 22:42 |
 |
Citaat: | Mijn ring was erg ( erg erg ) duur, en ik heb afgelopen verjaardag per ongeluk een erg mooi cadeau gekregen van mn schoonouders. Ze hadden oorbelletjes gekocht, die ik niet zo mooi vond. Ik heb het eerlijk toegegeven, en toen mocht ik mee naar de winkel om nieuwe uit te zoeken. De vrouw van die winkel kwam met bakken vol oorbellen aan, en ik heb iets uitgekozen dat ik mooi vond. Die bleken achteraf echt diamantjes te hebben...maar de ouders vonden het niet erg. Maar ik vind het wel eng, ik durf ze niet altijd in te doen, bang om ze kwijt te raken.... |
Dat was die ring van mij ook, het was toen echt schrikken voor mij. Ik had toen ook sirieus uren gezocht met twee andere colega's maar helaas hadden we het niet gevonden |
|
  |
 |
Toverstokje
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 03, 2007 23:18 |
 |
Ik heb ook al een kettinktje gekocht, voor als ie straks af moet als ik stages ga lopen. Ik hoop dat dat wel mag.
Mag jij misschien wel een ketting dragen bij je stage, want anders kan je dat altijd proberen. |
|
|
  |
 |
Narcissa

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 04, 2007 22:25 |
 |
Toverstokje schreef: | Ik heb ook al een kettinktje gekocht, voor als ie straks af moet als ik stages ga lopen. Ik hoop dat dat wel mag.
Mag jij misschien wel een ketting dragen bij je stage, want anders kan je dat altijd proberen. |
Ja ik mag het doen, als het maar niet in de weg is. En onder je trui/truitje zit ( onder je kleren ) Dan denk ik dat het wel mag..Ik bedoel ik loop stage in de horeca en ik mag het, dus waarom jij dan niet |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 04, 2007 22:31 |
 |
Toverstokje schreef: | Ik heb ook al een kettinktje gekocht, voor als ie straks af moet als ik stages ga lopen. Ik hoop dat dat wel mag.
Ligt er aan waar je stage gaat lopen.
Bij ons bedrijf is het geen probleem. We hebben al heel wat gezien.
Een navelpiercing een kleine tattoo en 1 oorbel bij een jongen.
het kon gewoon als het er maar verzorgd uitziet en niet heel veel.
Dus niet meer metaal dan mens als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik werk in een winkel met kunstschilderbenodigdheden (zo, dat was een mond vol zeg)
Maar het ligt er dus maar net aan waar je gaat werken maar ik kan me niet voorstellen dat er om een kettingkje moeilijk gedaan zou worden .. of het moet aanstootgevend zijn. |
 |
Narcissa

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 04, 2007 22:34 |
 |
Helen schreef: | Toverstokje schreef: | Ik heb ook al een kettinktje gekocht, voor als ie straks af moet als ik stages ga lopen. Ik hoop dat dat wel mag.
Ligt er aan waar je stage gaat lopen.
Bij ons bedrijf is het geen probleem. We hebben al heel wat gezien.
Een navelpiercing een kleine tattoo en 1 oorbel bij een jongen.
het kon gewoon als het er maar verzorgd uitziet en niet heel veel.
Dus niet meer metaal dan mens als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik werk in een winkel met kunstschilderbenodigdheden (zo, dat was een mond vol zeg)
Maar het ligt er dus maar net aan waar je gaat werken maar ik kan me niet voorstellen dat er om een kettingkje moeilijk gedaan zou worden .. of het moet aanstootgevend zijn. |
Dat ligt inderdaad wat je gaat doen, er zijn genoeg leerlingen van mijn klas die dat ook niet eens mogen. ( horeca ) Maar in de winkel ligt dat ook heel anders, zoals je al zei, als het maar verzorgd uit ziet, kunnen ze daar geen bezwaar over maken, zowel dan heb je toch wel een zeer moeilijke stage bedrijf |
|
  |
 |
KimMeke
1e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 11, 2007 11:15 |
 |
Ja, altijd eigenlijk!
Ik draag altijd mijn ring [aan mijn linkerringvinger ] en ik bijna altijd wel oorbellen in. Ik heb een oorbellentic, als ik mooie zie moet ik ze kopen! [als ze niet te duur zijn natuurlijk xD ]
Mooi, maar niet te veel xD
Ik heb een paar dure oorbellen, maar daar ben ik héél zuinig op. De rest was gewoon normale prijs onder de 10 euro! |
|
|
  |
 |
tet_1991
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 11, 2007 12:08 |
 |
Ja
#2 Zo ja welke, zo nee waarom niet? Ik heb altijd oorbellen in meestal van die langere niet tè, maar gewoon normale lange oorbellen. Heb meestal ook een ring om, maar heb met me verjaardag een hele mooie echt zilver met sirconias (of hoe je het ook schrijft) gekregen heb hem nu niet zo vaak meer om, omdat ik bang ben dat ik hem verlies of dat ie kapot gaat. Ik heb ook altijd een gewoon kettinkje om, alleen zo'n ding waar je iets aan kan hangen maar dan zonder iets eraag
#3 Wat vind je van sieraden? Ik vind sieraden leuk maar het moet niet te overdreven zijn. Zilveren siereaden vind ik het mooist.
#4 Zijn sieraden duur, of juist goedkoop? Ik koop zelf nooit dure sieraden. Mijn oorbellen zijn nooit van echt zilver, ze zijn meestal tot de €5.- duurdere koop ik ook niet. Alleen me ring was over de €20.-. Maar ik koop ook nooit dure oorbellen omdat ik ze vaak kwijt raak. |
|
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 13, 2007 21:56 |
 |
1) Dragen jullie sieraden?
Soms. In de winter niet, maar in de zomer wel.
2) Zo ja welke, zo nee waarom niet?
Sieraden zijn mooi vind ik, dus daarom draag ik ze. Het enige wat ik niet draag zijn kettingen. Ik ben er geen fan van dus ik draag ze niet. Men moeder zegt dat ik dat meer moet dragen maar dat weiger ik. Ik vind het maar irritant als dat de hele tijd rond je hals zit te bengelen. Ringen vind ik wel mooi en armbanden zijn ook leuk.
3) Wat vind je van sieraden?
Best leuk en mooi. Oorbellen vind ik erg leuk, hoewel ik geen gaatjes heb. Ik heb nog 2 van die knijpers maar dat doet wel pijn na een tijdje dus draag ik het niet zo vaak. Ringen vind ik erg leuk. In Edinburgh heb ik een mooie vlinderring gekocht. Ik ben ze wel kwijt, maar ik denk dat ik weet waar ze zit dus kan ik ze opnieuw dragen.^^
4) Zijn sieraden duur, of juist goedkoop?
Das te zien waar je ze koopt he. Als je naar een winkel gaat waar ze echte diamanten ringen of juwelen gaan verkopen is dat natuurlijk duur. Een goedkoop winkeltje waar ze veel sieraden kopen voor tienermeisjes zijn helemaal niet duur vind ik.
|
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 14, 2007 9:12 |
 |
1 Dragen jullie sieraden?
Ja, ik ben sieraden verslaaft. Als ik er een dag geen aan heb voel ik me slecht.
2 Zo ja welke, zo nee waarom niet?
Drie oorbellen in mijn linkeroor, één in mijn rechteroor, neuspiercing, keting, armbanden, ringen.
Uurwerken niet want die vind ik lastig omdat ze zo aanspannen, al mijn sieraden moeten er los bijhangen.
3 Wat vind je van sieraden?
Geweldige uitvinding!
4 Zijn sieraden duur, of juist goedkoop?
ik koop de meeste in de six in het shoppingcenter en daar zijn ze niet zo duur. En ze lijken nog echt ook.
Alleen mijn grote ronde oorbellen en neuspiercing zijn echt.
(Zwijgen hé ) |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Laatst aangepast door Miss Und@ztood op Di Mrt 25, 2008 17:15; in totaal 3 keer bewerkt |
|
  |
 |
Darren
7e jaars

Verdiend:
360 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 01, 2007 22:45 |
 |
Yush. Soms, dan. Ik draag er niet bijzonder veel. Soms een ketting, armbandje of oorbellen. Ik ben niet echt iemand die met heel veel sieraden om zou gaan lopen. Accessoires wel, though. Ik heb bijna altijd wel iets van een polsbandje of handschoenen (tot ellebogen of vingertoploze) om. Niet altijd, maar toch wel redelijk vaak.
Ketting, armbandje en oorbellen dus. Veel meer niet echt. Deze drie heb ik trouwens ook niet heel vaak om, hoor. Dat valt reuze mee. xD Maar het verschilt.
Ligt eraan wat voor, maar over het algemeen wel leuk. Ik ben niet zo van de bling, alleen iets in die richting kan soms ook geen kwaad. *Shrugs* Ik ben geen sieradenfan, maar ze kunnen van pas komen of goed staan.
Gemiddeld. Als het heel erg duur is dan moet ik het wel heel erg mooi vinden om het te willen kopen. Dat is me nu nog nooit écht overkomen, aangezien ik mijn geld vaak aan andere dingen spendeer dan aan sieraden. |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 02, 2007 17:13 |
 |
Soms, bij een leuk truitje of een speciale gelegenheid draag ik wel een sieraden.
Meestal kleine oorbellen in beide oren en een ketting om het geheel wat op t e leuken. Heb ook wel wat armbanden, maar hangt van de kleding af waarneer ik ze draag.
Leuk als extra voor je outfit
Omdat ik redelijk wat sieraden heb en dingen ook snel kapot maak zijn de meeste sieraden goedkoop. Als er dan wat stuk gaat is het geen ramp! |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 02, 2007 17:16 |
 |
Ik draag één ring.
Het is een tribalring.
Ik hou meer van eenvoud en vind veel sieraden overbodig en nutteloos. Volgens mij wordt er teveel aan uitgegeven, ook om te maken enzo.
Ik vind het enorm duur. Je betaalt al gauw een heel pak geld dat je eigenlijk beter kan besteden. Sieraden zijn een typevoorbeeld van luxeartikelen. |
  |
 |
|
|