Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Bekijken van de 'oude' films Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Bekijken film 1 ?

weinig?
45%
 45%  [ 105 ]
regelmatig?
35%
 35%  [ 83 ]
veel?
18%
 18%  [ 43 ]
Totaal aantal stemmen : 231

Auteur Bericht
Wolkenveldt
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 233 Sikkels
Woonplaats: Backstage, at Rock Werchter, enjoying the sound of pure rock!

Wolkenveldt is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2007 18:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijk de oudere films bijna nooit meer. De boeken zijn veel mooier. Want na bijvoorbeeld een paar keer kijken vind ik persoonlijk dat de boeken best saai worden. Maar het is wel leuk voor een film te kijken op een 'niks-op-tv-avond'.

death-angel
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 63 Sikkels

death-angel is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Jul 06, 2007 16:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

de oude films kijk in af en toe nog wel..als ik echt niks te doen heb of rond de tijd dat die nieuwe film er aan komt...ik heb alleen 3 niet(ik moet echt gewoon alle dvd's mee 2-disc hebben alleen die hebben ze niet meer)

en als sbs 6 de films weer uitzend is het alleen 1 en 2

Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 07, 2007 21:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zag net in de reclame dat Hp en de Ps/SdW op tv kwam maandag op SBS6 om half 9. Ik had daar namelijk nog niks van gehoort. Maar ja als hij maandag komt dan ga ik denk ik wel kijken. Het is wel leuk om het te zien.

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

Kelly Griffel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 07, 2007 21:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
Ik zag net in de reclame dat Hp en de Ps/SdW op tv kwam maandag op SBS6 om half 9. Ik had daar namelijk nog niks van gehoort. Maar ja als hij maandag komt dan ga ik denk ik wel kijken. Het is wel leuk om het te zien.

Haha xD Die gooien ze de laatste tijd wel erg om onze oren, HP 1 ^^ De maandag daarna zal het dan wel weer HP2 zijn, zoals gewoonlijk, rolf. Niet dat ik dat erg vind, maar het is gewoon grappig. Om de paar maanden zenden ze die films wel uit. Het zal nog steeds wel goed bekeken worden dan, en als het nie te laat is met werk maandagavond dan kan ik misschien ook nog wel een deel meenemen. Waarschijnlijk de schaakscene, tenminste dat was de afgelopen 2 keer zo volgens mij. Dan kwam ik elke keer net binnen tijdens/voor de schaakscene. xD

1e jaars

Verdiend: 58 Sikkels

Esmaisy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 19, 2007 8:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

De laatste tijd ik niet zo heel veel Harry Potter films meer. Ik vind de boeken gewoon veel leuker en... nou ja, de films ken ik nou wel Razz Die zijn gewoon veel minder leuk en dat speelt voor mij mee.

Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Lady Voldermort is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 20, 2007 19:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik lees eigenlijk de boeken meer en vaker. Deze kan ik achter elkaar blijven lezen zonder dat het verveelt. Film 1 en 2 kijk ik beide weinig. Deel 1 al helemaal niet. Nog een inleiding en HP is dan nog zo'n kleintje Very Happy Maargoed, de filmen blijven oké.

Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller
Princess*//
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 33 Sikkels

Princess*// is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 22, 2007 13:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijk ernaar als ik t boek net uit heb ofsoo als ik het spelletje op de computern aan het spelen ben of als ik er zin in heb Laughing maar eigenlijk niet zo vaak..

lizzyke
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 88 Sikkels

lizzyke is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 22, 2007 17:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

een tijdje nadat we film 5 hadden gezien gingen mijn vriendin en ik haary potter 1 kijken:p (om half 4 s nachts na een andere film Very Happy ) was eigenlijk ook nog best leuk om weer eens te zien (en érug schattig natuurlijk Mr. Green ) we hebben voor genomen om nog een keer ze allemaal achter elkaar te gaan kijken. maar over het algemeen kijken we ze niet zo vaak (wel eens als we er ineens zin in hebben of er nichtjes en neefjes zijn enzo Wink ) dus ik heb 'weinig'gestemt

Stefanovic
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 42 Sikkels

Stefanovic is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Okt 27, 2007 10:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb niet zoiets van: ik ga nog een keer film 1 t/m 4 kijken voordat ik film 5 nog ga kijken. Ik kijk de dvd's van de vorige films dan ook maar 1 keer. Alleen als er weer een Harry Potter film op SBS is (zoals een paar keer het geval is geweest), dan kijk ik ze wel.

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Dec 24, 2007 12:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Op 27 oktober 2007:
Witch_Eva schreef:
Wow ik heb echt al heel lang de films niet meer gezien. Voornamelijk deel 3 en deel 4 niet. Ik heb sowieso deel 4 helemaal niet vaak gezien. Als ik kijk dan is het inderdaad als SBS6 ze weer eens uitzend. Voor de rest kijk ik er niet echt meer naar

Ik had geen zin om dubbel te posten, dus ik post dit bericht maar nog een keer. xD

Vanavond komt SBS6 weer met Harry Potter en de Steen der Wijzen. De film zal beginnen om half 9. Morgen op eerste kerstdag wordt Harry Potter en de Geheime Kamer uitgezonden. En overmorgen op 2e kerstdag wordt Harry Potter en de Gevangene van Azkaban uitgezonden. ^^

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 4 Sikkels

Wicked Sprout is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Dec 24, 2007 12:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb gisteren nog naar the Goblet of Fire gekeken en ik vond het wel eens leuk om het terug te zien. The Sorceres Stone vind ik minder, omdat ik het beeld nogal oud vind en de effecten maar lame zijn. The Chambers of Secrets bekijk ik veel meer dan the Prisoner of Azkaban, puur omdat ik vind dat het een beter storyline heeft en professor Sprout komt er ook invoor xD

Maar ik ga binnenkort the Order of the Phoenix kopen, heb hem zien liggen in Free Recordschop en ik vond dat het goedkoop stond xD

It's PANDATIMEEE !
__xSmartie
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 70 Sikkels

__xSmartie is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Dec 24, 2007 12:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijk de films nog best vaak. Ik kijk de vuurbeker het vaakst denk ik, maar ook de geheime kamer, ik kijk de eigenlijk allemaal wel vaak xD
Ik ben nu ook weer begonnen bij film 1 en 2 heb ik gister gekeken, en zo ga ik door het deel 5, das wel leuk Wink

LieffJ
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

LieffJ is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Dec 25, 2007 16:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hmm, best vaak.
Njaah, maar bij mij is het zo, dat als ik 1 film van HP kijk (maakt niet uit welke) dat ik dan ook bijna automatisch ook de andere kijk x.D
Iedereen vind het zeer irritant, [a]. Maar boeiend 8D.
Ik ben nu De Steen der Wijzen aan het bekijken. Njaah, niet nu, maar ik was ermee bezig x].
Best lievv om te zien =D.

lauie
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 15 Sikkels

lauie is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Feb 12, 2008 23:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik bekijk ze wel nog es regelmatig, bv. in vakanties als ik es naar een filmpje wil kijken, men eerste keuze is altijd HP.
het was eiglijk al een tijdje geleden dat ik film 4 zag, toen ik naar film 5 keek, en dan als naar 4 keek, moest ik weer naar 3 kijken en dan naar 2 en dan naar 1... maar bv. in de grote vakantie (juli-augustus) kijk ik soms naar alle films achter elkaar.

5e jaars
5e jaars

Verdiend: 403 Sikkels

Crissy77 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 14, 2008 16:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijk de oude films best wel veel. Ze blijven namelijk helemaal geweldig. Ik zag laatst deel 1 weer eens na een lange tijd, en moest zooo lachen om die kleine piepstemmetjes. Het waren toen echt nog kindjes. So cute. Ik kijk het meest deel 3 en 4, vooral omdat dat mijn fave films zijn. Love it. Kan er geen genoeg van krijgen (van alle films niet!)

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp