Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

TV: America's Next Top Model [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Wat vond je van Cycle 11?

WORST CYCLE EVAR!!!1!!1
0%
 0%  [ 0 ]
Een van de mindere, maar niet de slechtste
0%
 0%  [ 0 ]
Mwoah, middenmootje
0%
 0%  [ 0 ]
Een van de betere
100%
 100%  [ 6 ]
Best cycle in the history of America's. Next. Top. Model.
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 6

Auteur Bericht
Jalf
Oude Forumnaam: Jalf Lupin The Musical Mod
The Musical Mod

Verdiend: 0 Sikkels

Jalf is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 25, 2008 10:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

SPOILERS!
[selecteer]
Ik verwachtte eigenlijk dat Elina d'r uit zou gaan. Er worden vaker meiden die eerst heel goed zijn en dan het een keertje slecht doen d'r uit gegooid (AJ, Felicia). Dat Sam in de bottom 2 zou komen, was te verwachten, maar Isis niet, om eerlijk te zijn, aangezien ze SPECULL is volgens Tyra.

Dat Hannah d'r uit is vind ik niet zo erg. Sure, ze was mijn Pre show fav, want ik vind haar een mooi meisje op de promo's, maar ze is gewoon niet zo slim en nog echt een high school-meisje. En ik vond het grappig dat ze tijdens haar eindspeech nog even Alaska moest noemen XD

Oh, en Clark moet d'r uit ASAP! Zeggen dat Isis te mannelijk is terwijl ze zelf nogal een mannelijk hoofd heeft.

[/selecteer]

...I'll miss ya...
Profiel bekijkenStuur privébericht
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 25, 2008 12:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou seizoen 9 zit vol verrassingen haha. Ebony verbaasd me elke week meer. In de voorrondes zoooo arrogant en nu zo'n onzeker saai grijs muisje. Bang om te lachen omdat ze teveel tandvlees heeft, gek kind.
Tot nu toe vind ik Heather wel leuk, ze is lekker anders. Ook janet vond ik erg leuk maar die ligt er helaas uit. Bianca vind ik een beeetje een bitch en Lisa is wel schattig vind ik. Hoop dat zij wint. Chantal vind ik niet zo, beetje nepperig figuur.

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Ailey
Oude Forumnaam: Kariny Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 577 Sikkels

Ailey is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Sep 25, 2008 13:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

SPOILERS!
[selecteer]
Wow, Isis er uit, vorige week had ik dat helemaal niet verwacht, maar tijdens het zien van deze episode eigenlijk wel. Wel jammer, ze was erg goed vond ik, maar aan de andere kant is het misschien ook beter zo - toch vond ik het echt heel erg goed en knap van haar dat ze gewoon mee deed. Dat Hannah er ook uit moest na een challenge vond ik echt niet erg, ik vond Hannah niet echt geweldig, ze was niet onaardig ofzo, maar ik had niet zo veel met Hannah en ik vond haar stem een beetje kinderlijk en lichtelijk irritant xD
De photoshoot vond ik eigenlijk erg leuk, ik vond veel foto's heel erg mooi en ik vind Sheena ook steeds leuker worden ^^

Ik ben benieuwd wat er volgende week gebeurd, met Marjorie enal (:
En ik vind Tyra haar haar nog steeds niet mooi zitten [a]

[/selecteer]

17.04.05 ~ 31.12.08
Jalf
The Musical Mod

BerichtGeplaatst: Do Okt 02, 2008 9:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ep 6 Part 1
Ep 6 Part 2
Ep 6 Part 3
Ep 6 Part 4
Ep 6 Part 5

SPOILERS!
[selecteer]
Woei! Clark-without-an-E weg! ^^ Mooi, want ik irriteerde me dood aan haar. Ik was eigenlijk wel verrast, aangezien ik een "spoiler" had gelezen dat Analeigh en Marjorie in de Bottom Two zouden komen en dat Analeigh zou moeten vertekken. Maar goed, toen Clark en Joslyn in de B2 stonden dacht ik wel dat Clark d'r uit zou gaan, haar foto was misschien wel beter, maar Joslyn heeft idd een leukere persoonlijkheid. (En Tyra zou echt niet alle zwarte meisjes in het begin d'r al uitgooien). Ik irriteerde me trouwens wel dood aan de stem van Joslyn XD

De Shoot vond ik leuk. Origineel en gelukkig niet dood gephotoshopt. En wat lijkt Samatha op Twiggy.
En Yay! McKey won de challenge! Very Happy Awesome Very Happy En Marjorie was wel zielig. Ze kan d'r volgens mij vrij weinig aan doen.

Tot nu toe vind ik Cycle 11 erg leuk. Veel meiden die ik irritant vond zijn al weg (Sharaun, Nikeysha, Clark-without-an-E, Hannah, al was ze één van mijn fav's voor het programma begon.) en veel meiden die ik leuk vind zitten er nog in (Analeigh, Elina, McKey, Marjorie en Sheena. Als dit de final 5 wordt heb ik denk ik niet echt meer een voorkeur voor een winnaar denk ik XD) en alleen Isis is d'r uit (Van de meiden die ik leuk vond)

[/selecteer]

...I'll miss ya...
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 02, 2008 11:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yay dankje Jalf!

SPOILERS!
[selecteer]
OMFG ik had nooit verwacht dat Clark eruit zou gaan. Dat is echt een verassingseliminatie voor mij. Ik dacht echt vanaf het begin dat Joslyn weg zou gaan. Zo was het namelijk een beetje geedit. Ergens ben ik wel blij dat ze weg is, want ze was echt arrogant deze keer. Dus ze staat een keer een week boven aan. Dan moet je nog niet zo arrogant doen vind ik. Ik vind haar daarom steeds minder leuk. [a] Maar dan ben ik nog geshockt voor het feit dat ze weg is. Beste vorige week en nu weg. Ik had het beter gevonden als Joslyn weg ging. Ik heb minder met haar.

Ik vond de challenge overigens echt raar. Ik bedoel wie doet er nou wasknijpers aan je broek/shirt?Of waterflessen in je broek zodat je achterwerk groter lijkt. Ik weet niet of dat normaal is daar, maar bij mij kwam het verkeerd over. xD

De photoshoot van deze keer was eigenlijk wel leuk bedacht. Ik vind het wel een origineel idee in ieder geval. De foto's die eruit kwamen waren ook wel mooi.

En yay volgende keer weer een keer Elina. Ik begon haar al te missen. Ze werd de laatste tijd niet echt vaak naar voren gebracht. Ik hoop dat ze het goed gaat doen. Ik wil nog niet dat ze eruit gaat volgende week.

[/selecteer]

Oude Forumnaam: Mrs Malou Riddle Unspeakable
Unspeakable

Malou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 02, 2008 11:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Witch_Eva schreef:
Yay dankje Jalf!

SPOILERS!
[selecteer]
OMFG ik had nooit verwacht dat Clarke eruit zou gaan. Dat is echt een verassingseliminatie voor mij. Ik dacht echt vanaf het begin dat Joslyn weg zou gaan. Zo was het namelijk een beetje geedit. Ergens ben ik wel blij dat ze weg is, want ze was echt arrogant deze keer. Dus ze staat een keer een week boven aan. Dan moet je nog niet zo arrogant doen vind ik. Ik vind haar daarom steeds minder leuk. [a] Maar dan ben ik nog geshockt voor het feit dat ze weg is. Beste vorige week en nu weg. Ik had het beter gevonden als Joslyn weg ging. Ik heb minder met haar.

Ik vond de challenge overigens echt raar. Ik bedoel wie doet er nou wasknijpers aan je broek/shirt?Of waterflessen in je broek zodat je achterwerk groter lijkt. Ik weet niet of dat normaal is daar, maar bij mij kwam het verkeerd over. xD

De photoshoot van deze keer was eigenlijk wel leuk bedacht. Ik vind het wel een origineel idee in ieder geval. De foto's die eruit kwamen waren ook wel mooi.

En yay volgende keer weer een keer Elina. Ik begon haar al te missen. Ze werd de laatste tijd niet echt vaak naar voren gebracht. Ik hoop dat ze het goed gaat doen. Ik wil nog niet dat ze eruit gaat volgende week.

[/selecteer]

SPOILERS!
[selecteer]
Bij de challenge was het niet bedoeld om hun kont groter te laten lijken; het was de bedoeling dat ze ruime kleren van vooraf gezien toch goed eruit konden laten zien, zodat t op de foto niet helemaal flubberig zit. Die flessen enzo en die knijpers zie je niet op de foto.
[/selecteer]

SPOILERS!
[selecteer]
Ik vind t geweldig dat Clark eruit is xD Ik ergerde me al de hele cycle aan d'r, met dr mannelijke hoofd (terwijl ze liep te bitchen dat Isis er te mannelijk uit zag) en d'r kapsones.
Echt leuk dat ze de hele episode arrogant liep te doen over d'r foto en er uiteindelijk uit ging, whahaha xD

[/selecteer]

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Do Okt 02, 2008 11:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Malou
SPOILERS!
[selecteer]
Ja dat snap ik, maar dan blijft de challenge nog vaag. Het lijkt mij dat de persoon voor wie je de commercial shoot doet het ook niet ok vind dat je wasknijpers aan de kleren gaat doen oid. En als je het op de foto's toch niet ziet dat je achterwerk groter is wat voor nut heeft het dan om daar dan van die waterflessen in te doen? Ik bedoelde er ook niet mee te zeggen dat je die waterflessen letterlijk op de foto ziet. Op de foto zal het allemaal er wel normaal uit zien, maar gewoon het concept dat je dingen zo oplost vind ik gewoon vaag.
[/selecteer]

The Musical Mod

BerichtGeplaatst: Do Okt 02, 2008 11:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
@Malou
SPOILERS!
[selecteer]
Ja dat snap ik, maar dan blijft de challenge nog vaag. Het lijkt mij dat de persoon voor wie je de commercial shoot doet het ook niet ok vind dat je wasknijpers aan de kleren gaat doen oid. En als je het op de foto's toch niet ziet dat je achterwerk groter is wat voor nut heeft het dan om daar dan van die waterflessen in te doen? Ik bedoelde er ook niet mee te zeggen dat je die waterflessen letterlijk op de foto ziet. Op de foto zal het allemaal er wel normaal uit zien, maar gewoon het concept dat je dingen zo oplost vind ik gewoon vaag.
[/selecteer]

SPOILERS!
[selecteer]
Het nut van die flessen/knijpers/touwtjes is dat de kleding er dan mooi en passend uitziet. Een ontwerper (Of die nou High fashion is, of comercieel) wilt op zijn foto's graag dat de kleding er mooi uitziet. Als het er slobberig uitziet op een foto dan wilt natuurlijk niemand het kopen.

Zo'n model die komt aan op een shoot en whoops, de kleding die de ontwerper heeft meegegeven past niet bij dat model. Ze kunnen het natuurlijk niet maken om die kleding daar te gaan vermaken. Dan is zo'n flesje/touwtje/knijper een goede oplossing, aangezien de ontwerper zijn kleding toch zo mooi mogelijk wil laten zien.

Sterker nog... veel plussize kleding wordt gewoon geschoten met een model met maatje 38/40, echt niet dat ze dan de kleding om haar lijf laten hangen.

[/selecteer]

...I'll miss ya...
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Do Okt 02, 2008 11:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Jalf
SPOILERS!
[selecteer]
Volgens mij blijft het gewoon nog een persoonlijke mening. Ik vind het persoonlijk gewoon een vage opdracht. Het zal vast en zeker wel normaal zijn want anders doen ze zoiets niet, maar voor mij kwam het gewoon echt heel vaag over.
[/selecteer]

Oude Forumnaam: Patricia89 The Ultimate HPFreak
The Ultimate HPFreak

Patricia is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 02, 2008 15:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

SPOILERS!
[selecteer]
Yay.. eindelijk Clark eruit! Ik vind haar echt niet leuk, en heb haar ook nooit leuk gevonden.
De photoshoot vond ik wel erg leuk. De 'disasters' die niet allemaal natuurlijk waren ([a]) zijn origineel om te schieten.
De challenge vond ik idd ook beetje vreemd, aangezien ze worden 'opgeleid' voor high-fashion model, en ze dan opeens iets moeten doen voor cataloge.. en zowiezo, die mensen daar zorgen er wel voor dat de kleding jou goed staat [a]

Ik heb volgens mij nog niets over deze cycle gepost, maar ik volg hem al wel sinds het begin, en ik hoop echt dat de Analeigh of Elina gaat winnen.
Joslyn, Lauren Brie en Sam mogen er van mij asap uit [a]

[/selecteer]

Where your treasure is, there will your heart be also
Ailey
Oude Forumnaam: Kariny Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 577 Sikkels

Ailey is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Okt 02, 2008 16:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Steekt hand op*

SPOILERS!
[selecteer]
Wow, Clark eruit! Dat was voor mij echt totaal onverwacht! Ik had verwacht dat Joslyn er uit zou gaan, want zo vond ik het ook geëdit, kinda. En ook omdat ze vorige week de beste foto had, had ik het niet verwacht. Ik vond haar foto's helemaal niet slecht en ook de laatste vond ik niet súper slecht, ik vond die van Joslyn veel minder, maar goed.
Ik vond de challenge een beetje simpel als ik eerlijk ben, niet heel "spannend" ofzo, niet slecht en ik vond het leuk met Paulina, maar ik vond het verder niet heel bijzonder, maar wel leuk dat Mckey gewonnen heeft ^^
En ik heb zo'n medelijden met Marjorie met haar zenuwen...

[/selecteer]

17.04.05 ~ 31.12.08
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Vr Okt 03, 2008 9:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Er zijn filmpjes voor volgende week.

Preview 1
SPOILERS!
[selecteer]
Blijkbaar gebeurt er niet heel veel de volgende ep ofzo als ze dit gekozen hebben al de preview. Het is namelijk gewoon een normaal deel van het programma. We weten nu in ieder geval wel wat de photoshoot van volgende week is. Hebben ze dit overigens niet een keer eerder gedaan in ANTM of ben ik nu in de war met een photoshoot uit een andere versie van NTM?
[/selecteer]

Preview 2
SPOILERS!
[selecteer]
Een beetje dezelfde beelden die we ook al zagen aan het einde van ep 6. Tyra helpt de meiden in ieder geval en ze moeten iets met emoties doen. En de photoshoot is nu dus ook duidelijk na deze twee filmpjes.
[/selecteer]

Oude Forumnaam: Patricia89 The Ultimate HPFreak
The Ultimate HPFreak

Patricia is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 09, 2008 21:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*
De nieuwe episode staat weer online!

SPOILERS!
[selecteer]
Yay, eindelijk Lauren Brie eruit. Ik vind haar echt saai. Oke, ze maakt mooie foto's, maar dat is ook alles. In het begin herrinnerde ik haar niet eens, dat zegt wel genoeg. Pas de laatste twee episodes heb ik zoiets van, ohja, Lauren Brie is er ook nog. Ze is zeker fotogeniek, maar ze is niet genoeg aanwezig, en ze is gewoon saai.

De Challenge was wel erg Tyra-like. En op een gegeven moment weet je ook wel dat Tyra's handelmerk haar ogen zijn. Ik vond het niet echt een leuke challenge, maar ik vond het wel leuk dat ze achteraf zeiden dan het een challenge was, en geen practice.

Ik vind nogsteeds Elina erg mooi en goed. Alleen deze keer wat minder dan anders.
De foto van Analeigh was trouwens amazing!

[/selecteer]

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl

Where your treasure is, there will your heart be also
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Vr Okt 10, 2008 10:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Ja ik weet het. Maar aangezien ik niet mag dubbelposten of links mag posten heb ik maar niks gedaan. Ik heb de episode gisterochtend ook al meteen gezien. Heerlijk dat iedereen het zo snel upload.

SPOILERS!
[selecteer]
Het was echt zo te verwachten dat Lauren Brie eruit ging. De hele ep was zo geedit dat je het na kon gaan. Geen verrassing voor mij dus. Tja ze heeft inderdaad geen persoonlijkheid, maar ik vond wel dat zij mooie foto's maakte. Ik vind nog steeds dat Joslyn wel weg mag.

De photoshoot vond ik overigens niet echt origineel, maar ja het is misschien ook moeilijk om wat te verzinnen als je al bij cycle 11 zit. De foto's die eruit kwamen vond ik ook niet helemaal geweldig. De challenge vond ik wel ok. Het is wel weer eens goed dat Tyra niet alleen achter de jury banken zit, maar wat doet. Dat deed ze eerder ook regelmatig. Alleen normaal komen dan leuke zwart/wit foto's eruit. En deze keer was er een andere fotograaf. Misschien komen er nog wel Tyra foto's.

Ik ben benieuwd naar volgende week naar de commercial. Dat is altijd wel leuk om te zien.

[/selecteer]

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 708 Sikkels

Frie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Okt 13, 2008 16:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Ik vind ANTM echt geweldig. Vroeger heb ik wel eens een aflevering gezien maar vanaf nu volg ik het echt, op VijfTV. Ik ben het dus echt aan het volgend vanaf cycle 9. Cycle 1 ben ik nu via internet gestart met kijken en ga zo mijn schade wat inhalen. Verder volg ik het Vlaamse Topmodel ook, deze week is het pas de tweede afleverig.
ANTM cycle 9: Ik heb wel m'n favorieten. Ik vind namelijk Lisa wel knap, ze heeft wel iets. Chantal vind ik een beetje raar overkomen, maar ik vind ze wel erg knap. Ebony vind ik echt niets, ze ligt er wel al uit maar ik vond ze maar niets. Ze was totaal niet geintresseerd en kwam onvriendelijk over. Heather vind ik echt als model een heel erg mooi meisje maar buiten de fotoshoots vind ik ze maar een beetje 'lomp' overkomen.

It stops here, but you're in my heart forever!
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp