Poll :: Favo SW personage? |
Anakin Skywalker |
|
26% |
[ 22 ] |
Obi-wan Kenobi |
|
18% |
[ 15 ] |
Yoda |
|
14% |
[ 12 ] |
Luke Skywalker |
|
4% |
[ 4 ] |
Leia Organa |
|
4% |
[ 4 ] |
Padmé Amidala |
|
12% |
[ 10 ] |
General Grievous |
|
6% |
[ 5 ] |
R2D2 |
|
6% |
[ 5 ] |
C-3PO |
|
2% |
[ 2 ] |
Han Solo |
|
4% |
[ 4 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 83 |
|
Auteur |
Bericht |
WizardRA
5e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 22, 2006 14:43 |
 |
Star Wars owns!
Ik werd fan in 1999, ik ging met een vriend en zijn vader naar Star Wars I: the Phantom Menace, ik snapte er niks van, maar ik vond het wel leuk. Later ging ik bij dezelfde vriend Star Wars IV: A new hope kijken. Ik wist natuurlijk dat er een klein jongetje zat in SW1 en dacht dat dat Luke was en besefte niet dat dat Darth Vader was in zijn goede tijden. Later kwamen op Yorin (dat er toen nog was), SW4, SW5 en SW6. Ik heb ze gekeken en ik vond ze geweldig. 3 jaar later ging ik met weer die vriend en zn vader naar Star Wars II: Attack of the Clones, dat toen mijn favoriet was, vooral door de Clone Wars. Toen Anakins moeder dood ging en hij de tuseken raiders vermoordde, vermoedde ik dat hij slecht begon te worden. Ik wist toen nog niet dat hij Darth Vader zou worden en dat hij de vader was van Luke en Leia. Toen ik wat slimmer werd in 2004, begreep ik alles en wist ik Anakin = Darth Vader, vader van Luke en Leia, Palpatine = Keizer aka Darth Sidious. Toen ik Star Wars III: Revenge of the Sith zag, zag ik dat ik gelijk had.
Qui-Gon had gelijk dat Anakin de Chosen One was, alleen zou Anakin eerst slecht worden en de Sith dan pas uitroeien.
Mijn favoriete personages zijn: Yoda, Anakin en Obi-Wan. Yoda omdat hij echt geweldige gevechte3n heeft met Count Dooku en Darth Sidious.
Anakin omdat hij gewoon de hoofdpersoon is, net als zijn andere gedaante Darth Vader. Obi-Wan door zijn humor, maar toch ook ernstigheid. |
|
|
  |
 |
eva(nna)
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
147 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 20, 2007 13:18 |
 |
ik vind die films eigelijk niet zoveel aan.
maar een vriendin van mij heeft een stiefvader en die doet in de films mee.
vraag me niet welke rol het zal waarschijnlijk niet de hoofdrol zijn maar hij kwam uit engeland en woont nu in de streek rond turnhout.
mss dat kenners hem kennen maar ik ken hem in ieder geval niet zo goed |
_________________ Never forget, never forgive..
sweeney todd XD |
|
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 02, 2008 20:21 |
 |
Goed nieuws voor de Star Wars fans, want RTL7 zend momenteel Episode 4, A New Hope uit. De film begon om 20.30 uur en duurt nog tot 22.50 uur.
En of dat nog niet genoeg is, zend RTL7 woensdag 9 april Episode 5, The Empire Strikes Back uit. Ook dit deel begint om 20.30 uur en duurt tot 22.50 uur. Waarschijnlijk zullen we over twee weken Episode 6, The Return Of The Jedi ook weer kunnen zien. |
 |
noisecontrollers
1e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 21:57 |
 |
ik vind de starwars saga echt stoer, starwars zit zonder twijfel in mijn top 5 beste films aller tijden. het verhaal is goed, de rollen zijn goed, de teksten zijn goed. Anakin is mijn favoriete Character, het is interessant om te zien hoe hij zijn keuze maakt om naar de Dark-
side te gaan. dat doet hij uit liefde om zijn vrouw te redden van de dood en Palpatine maakt daar misbruik van en tovert hem om tot Darth Vader waardoor hij uiteindelijk alles verliest wat hem dierbaar is.
het eindgevecht in Episode III Revenge of the Sith tussen Obi-wan Kenobi en Anakin Skywalker was echt fantastisch om te zien  |
_________________ I'll be there for you when the rains start to poor, I'll be there for you like the way i was before, I'll be there for you cause you're there for me to. |
|
  |
 |
|
| |