Auteur |
Bericht |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 12, 2008 15:13 |
 |
ah, das jammer, maar goed, was wel te verwachten, Fleur was niet zo heel belangrijk in dit boek. Ze zal vast wel weer in de laatste film zitten...
Hopen dan maar dat Clemence weer mee doet.
En Bill zal idd ook wel niet meedoen, helaas. |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 12, 2008 19:37 |
 |
Pansy ziet eruit als een pekinees of een mopshond, niet als een bulldpg
Ik vind haar iig wél goed gecast. Ze zal vast wel kunnen acteren als ze haar gekozen hebben en ze kan best een gemene meid spelen, denk ik. Met grime kunnen ze ook veel.
Over Narcissa ben ik dus ook totaal niet tevreden. Ze lijkt me gewoon te oud, zoals ze te oud was om Bellatrix te spelen IMO (Eva Green is gewoon de perfecte Bella )
Ja, je kan veel met grime, maar dit lijkt me toch een beetje moeilijk hoor.
Langs de andere kant, toen Imelda Stauton gecast was als Umbridge was iedereen ook bezig dat ze een 'lief omaatje' was en nooit gemeen zou kunnen zijn, wel, dat hebben mooi anders gezien in de film. |
  |
 |
Jalf
The Musical Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 18, 2008 10:14 |
 |
Greyback en Amycus zijn gecast! ^^
Deze dude wordt Greyback en zijn naam is Dave Legeno. Hij is oa in Elizabeth: The Golden age, Snatch, Outlaw en Batman begins.
Deze dude gaat Amycus spelen en hij heet Ralph Ineson. Hij zat onderandere in From Hell en The Office.
Ik vind Ralph goed gecast, al zag ik liever zijn Office-collega Mackanzie Crook (Ragetti uit PotC) als Amycus.
Dav vind ik echter te knap voor de rol van Greyback. Hij lijkt een beetje de liefdesbaby van Jack uit Lost en Sylar uit Heroes. Maar hij heeft wel iets eng dus dat is goed.  |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
  |
 |
Malou
Unspeakable

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 18, 2008 10:18 |
 |
Jalf schreef: | Greyback en Amycus zijn gecast! ^^
Deze dude wordt Greyback en zijn naam is Dave Legeno. Hij is oa in Elizabeth: The Golden age, Snatch, Outlaw en Batman begins.
Deze dude gaat Amycus spelen en hij heet Ralph Ineson. Hij zat onderandere in From Hell en The Office.
Ik vind Ralph goed gecast, al zag ik liever zijn Office-collega Mackanzie Crook (Ragetti uit PotC) als Amycus.
Dav vind ik echter te knap voor de rol van Greyback. Hij lijkt een beetje de liefdesbaby van Jack uit Lost en Sylar uit Heroes. Maar hij heeft wel iets eng dus dat is goed.  |
yay! ik vind ze allebei goed gecast xD Qua uiterlijk iig, acteerprestatie moeten we nog bezien.
Over die knapheid; ik denk dat daar met make-up enzo veel aan te doen is. Misschien is Greyback onder al dat haar en vuil ook wel een lekker ding xD |
  |
 |
Rhona
Lady of Snape Manor

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 19, 2008 18:09 |
 |
ja die laatste twee zijn mooi gecast.
wat ik alleen vreemd vind, is dat er een aantal personages zijn ie ineens door een andere actrice/acteur gespeeld worden.
Pansy had toch al een actrise in PoA, waarom nu weer iemand anders |
_________________ Gryffindor my light in the darkness
HPF we will miss you. |
|
  |
 |
KJRiddle
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 19, 2008 18:24 |
 |
Legeno is perfect voor Greyback! Hij is breed, heeft een ruig gezicht en wat make-up & pruiken kunnen doen is magie! Dat komt goed,, alleen EIS ik de raspende en schorre stem van Greyback. Dat moet gewoon!
Ik weet niet wat ik van Carrow moet vinden. Ik denk dat hij het goed doet, maar ik zit nu erg in over Alecto .. ze komen voor in de dezelfde scenes (met Amycus en Greyback) en horen dus tegelijk te worden gecast. Hopen dat het een latertje is of dat ze pas op het laatste moment wordt bekend gemaakt ... maar ik krijg nu de angst dat ze niet gecast gaat worden |
_________________ 'Why So Serious?' |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 19, 2008 23:01 |
 |
Ik had toch liever Naomi Watts gezien als Narcissa om eerlijk te zijn, vind die nieuwe totaal niet echt het type a la Narcissa. Maar ja je weet maar nooit misschien speelt ze het wel super goed.
Dat meisje die Pansy speelt vind ik veel te mooi, maar denk wel dat ze arrogant kan spelen, hoop ik tenminste. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
sharon_pottertje
2e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 20, 2008 14:25 |
 |
Wat dachten jullie van Nicole Kidman als Narcissa ?
[img]http://www.hecklerspray.com/wp-content/uploads/2006/07/nicole%20kidman%20helicopter.jpg[/img]
[img]http://magazine.voiaganto.it/img/nicole-kidman.jpg[/img]
xxx Sharon:D |
_________________ Our love is as strong as death. Why be capable of feelings if we're not to have them? Why long for things if they're not meant to be ours?
Tristan + Isolde |
|
  |
 |
KJRiddle
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 20, 2008 14:39 |
 |
Zij was inderdaad oowk erg goed geweest, maarja ... tegenwoordig gaat het de regisseurs meer om het geld lijkt het |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 20, 2008 19:26 |
 |
KJRiddle schreef: | Zij was inderdaad oowk erg goed geweest, maarja ... tegenwoordig gaat het de regisseurs meer om het geld lijkt het |
Wat bedoel je dat zij iets "te duur" geweest zou zijn voor de film? Nou ten eerste worden er alleen maar Britse en Ierse acteurs/actrices aangenomen. Zij is Australisch dus zij zou sowieso om die reden nooit aangenomen kunnen worden. Daarbij zitten er al hele bekende acteurs/actrices in de HP films. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 08, 2008 13:44 |
 |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 08, 2008 17:49 |
 |
Ik vind die Dooddoener best goed hoor. Er zijn toch wel meer Dooddoeners dan die drie? En hij doet mij wel denken aan Stan Shunpike, maar hij zal wel een regular Death Eater zijn.
JKRiddle, er zijn jonge Dooddoeners ook he  |
  |
 |
Secretus
2e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 08, 2008 18:38 |
 |
Genner schreef: | Ik vind die Dooddoener best goed hoor. Er zijn toch wel meer Dooddoeners dan die drie? En hij doet mij wel denken aan Stan Shunpike, maar hij zal wel een regular Death Eater zijn.
Ik had altijd het idee dat de Dooddoeners vooral bestonden uit mensen die Voldemort ook steunden tijdens de 1e Tovernaarsoorlog.
Verder vind ik de acteurs best goed gecast, vooral Jim Broadbent als Slughorn enige misser vind ik Helen McCrory, ik zie haar niet echt als Narcissa maar we zullen zien. |
|
|
  |
 |
KJRiddle
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 09, 2008 15:00 |
 |
Genner schreef: | Ik vind die Dooddoener best goed hoor. Er zijn toch wel meer Dooddoeners dan die drie? En hij doet mij wel denken aan Stan Shunpike, maar hij zal wel een regular Death Eater zijn.
Je hebt gelijk,, maar op de Astrotoren niet. Daar waren alleen die drie, Amycus, Alecto, Greyback, Malfoy en Snape. maar hij zou inderdaad wel een regular kunnen spelen |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 09, 2008 17:57 |
 |
Jullie vergeten blijkbaar dat er een tiener Tom Riddle is. Dat is van Slughorn's herinnering wanneer hij een 16 jarige jongen is en iets vraagt over de Horcruxes. Daar zitten ook mensen bij waaronder Lestrange sr. Dit waren ook een van de eerste Deatheaters. Het kan dus best zo zijn dat hij een van die mensen speelt. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
|