Auteur |
Bericht |
MissCocoAmor
1e jaars

Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 11, 2008 16:46 |
 |
Donya_07 schreef: | Ik vind dat er geen Serie of tek. film moet kOmen, dat is niet goed voor de verhalen, want misschien raakt alles dan wel door de war ofzo, en dan raken mensen uitgekeken op harry Potter!! |
ik vind dat je helemaal gelijk hebt !
Films is veel leuker als je een serie er van gaat maken dan gaat het vervelen en dat is niet leuk meer dan raken de verhalen ook op en dat moet natuurlijk niet Als je een film kijkt die duurt ook veel langer en dat is ook veel gezelliger dan dat ej bijv. een serie siet die maar een half uurtje duurt en dan weet je niet eens wat de volgende keer gaat gebeuren |
_________________ He's Back Isn't he ??
We need to Defent Ourself Against him!!
He's Back And Nowbody Believes It !!
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!...... |
|
  |
 |
Evanesco
1e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 04, 2008 16:44 |
 |
Nee, dat zou ik niks vinden denk ik.
Dat zou ik zonde vinden van de verhalen. Dat ze ineens afgebroken worden op momenten dat het spannend wordt. |
_________________ Perkamentus: ''De waarheid is iets prachtigs en vreselijk en moet met de grootste voorzichtigheid worden behandeld''. |
|
  |
 |
EKLS.
Dreuzel

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 30, 2008 17:54 |
 |
Ik zou het niets vinden. Het is dan inderdaad moeilijk om avonturen te blijven bedenken, alles kan in de war raken, mensen kijken uitgekeken op Harry Potter en je hebt niets meer om op te wachten. |
_________________ lovelovelove. 1408'07. |
|
  |
 |
|
| |