Auteur |
Bericht |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 15, 2007 21:10 |
 |
dat moet toch ook wel, dat kan echt niet anders. Het is vitaal voor de relatie tussen Hermione en Ron en de jaloezie en rivaliteit tussen de 2. Ik denk niet dat ze hun relatie erg lang maakt, maar ik verwacht wel hermiones jaloezie erg sterk te zien. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 16, 2007 17:54 |
 |
Witch_Eva schreef: | Nou er is dus een Belinda/Lavender gecast dus er zullen inderdaad wel scenes inzitten die nogal intiem zijn. Volgens mij is het dan ook echt wel de bedoeling dat ze dan wel eens gaan zoenen. Anders zou die Belinda nogal nutteloos zijn in het verhaal, want dat is het enige wat ze in boek 6 doet. |
Ja, ik ben het hier wel mee eens. Al kan het natuurlijk ook zijn dat het gezoen niet in beeld is, maar dat je er meer van hoort. Dat Hermione dat bv zegt: 'Ron en Lavender zijn alleen maar aan het zoenen.' Als je begrijpt wat ik bedoel xD Maar zelf denk ik dat er wel gewoon wat intieme scenes tussen zullen zitten. Het blijven geen kindjes van 11 he  |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 16, 2008 14:03 |
 |
Ik denk zeker dat er enkele scences in voor komen. Niet dat ze continue zoenend/knuffelend worden gespot in het beeld, maar wel enkele keren. Er komen veel stukken voor in het boek en anders vallen er gaten in het verhaal; bovendien. Als er een Belinda is gecast, dan moet het wel, want voor de rest speelt ze geen andere grote rol.
Ook is het nodig om de jaloezie van Hermelien te laten zien. Dat is natuurlijk wel belangrijk, want haar ruzie met Ron draait daar zo'n beetje om ^^ |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
DoubleD
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 16, 2008 15:23 |
 |
Ik hoop eerlijk gezegt wel dat ze het erin doen. Lavender is niet voor niets gecast, en het is toch wel een belangrijk 'ding' dat te maken heeft mer hoe Ron en Hermoine nou over elkaar denken.
Daarbij, het trio word ook ouderd enzo, dus ik vind het niet vreemd dat ze het erin gaan stoppen. |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 16, 2008 20:52 |
 |
ik vroeg me eigenlijk iets anders af; zullen ze de scene uit DH in het bos, als Ron het medaillon moet vernietigen en Harry en Hermione ziet zoenen, ook verfilmen?
Dat zou best grappig zijn, moet Emma namelijk met Rupert én Dan zoenen... |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 16, 2008 20:56 |
 |
Potterfreaky schreef: | ik vroeg me eigenlijk iets anders af; zullen ze de scene uit DH in het bos, als Ron het medaillon moet vernietigen en Harry en Hermione ziet zoenen, ook verfilmen?
Dat zou best grappig zijn, moet Emma namelijk met Rupert én Dan zoenen... |
Ergens had ik al gehoort dat Emma Watson in een interview zei dat ze in film 6 al zouden zoenen. Ik zou dat dus echt heel raar vinden. Ik denk trouwens dat zij het niet heel raar van opkijken. Omdat eigenlijk sinds boek 1 al een beetje logisch word dat die aan het eind wat met elkaar krijgen. Ze hebben het altijd dus wel een beetje geweten. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
HPAB
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 17, 2008 19:37 |
 |
daniel radcliffe moet kussen maar ik heb gehoord dat in emma watson haar contract staat dat ze niet mag kussen op scene spijtig dan kan zij nie kussen in de zevende film |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 17, 2008 19:52 |
 |
HPAB schreef: | daniel radcliffe moet kussen maar ik heb gehoord dat in emma watson haar contract staat dat ze niet mag kussen op scene spijtig dan kan zij nie kussen in de zevende film |
Ik heb daar nog nooit van gehoort dat dat niet in haar contract staat. Is dit niet een of andere roddel? Of werd dit niet een keer sarcastisch gezegt? Het wordt namelijk toch geen echte zoen, maar een filmkus dus zoveel maakt het dan ook weer niet uit. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 17, 2008 21:34 |
 |
@ HPAB dat zou echt nergens op slaan... Dat zou namelijk de hele film verpesten, ik geloof er dus helemaal niets van!
Als Ron en Hermione niet zoenen in DH dan... dan is de film verpest! |
*HPF forever* |
|
  |
 |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 18, 2008 6:46 |
 |
Ik hoop echt dat die kussen erin komen! Maar ze moeten ze wel niet te lang maken zoals bij Cho en Harry, anders doen ze precies niets anders dan kussen en dat is ook niet goed. Als ze het kort maken valt het wel mee. ^^ |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
Nena
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 18, 2008 21:24 |
 |
hahaha ik kan niet wachten tot ik Ron en Hermelien zie zoenen
dats pas intiem, zaten we al die tijd al op te wachten (dat ze eindelijk een relatie zouden krijgen) en hoe zouden ze dat 19 jaar ltr doen?? ben wel benieuwd naar die film  |
|
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 04, 2008 17:11 |
 |
het zou pas raar zijn als het niet zou gaan gebeuren, ze hebben zelfs Jessie Cave gecast als Lavender, dat zou anders voor niets zijn...
O en ik zou de film echt veel minder leuk vinden als het er niet in zou zitten. |
*HPF forever* |
|
  |
 |
Glauces
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 12, 2008 21:57 |
 |
Ooo, ik hoop zó dat het erin zit! Whahah, ik wil die reactie van Hermelien wel zien als Ron met Belinda zoent *ligt al dubbel bij het idee*.
Maar anyway, de liefde begint nou toch ook een belangrijke rol in het verhaal te spelen? Ze kunnen bijvoorbeeld Harry en Ginny's kus niet zomaar weglaten, dan mis je een belangrijk punt. Dus ik hoop echt heel erg dat ze erin zitten... kunnen we lachen ^^. Teveel zoenen natuurlijk liever niet... |
 |
NekoNARCOTIC
1e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 17, 2008 11:02 |
 |
Het zal wel een keertje voorkomen inderdaad, maar dan aleen de belangrijkere scenes. Harry's eerste zoen met Ginny, Ron z'n eerste zoen met hoe-heet-ze-ook-alweer?
Maar net als in de andere films zullen ze onnodige scenes wel weglaten, anders krijg je echt een film van 6 uur ofzo. |
_________________ You are an idiot on so many levels that I almost feel overwhelmed. |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 17, 2008 17:47 |
 |
NekoNARCOTIC schreef: | Het zal wel een keertje voorkomen inderdaad, maar dan aleen de belangrijkere scenes. Harry's eerste zoen met Ginny, Ron z'n eerste zoen met hoe-heet-ze-ook-alweer?
Maar net als in de andere films zullen ze onnodige scenes wel weglaten, anders krijg je echt een film van 6 uur ofzo. |
Belinda Broom/Lavender Brown heette dat meisje. Maar ja wat zijn onnodige scenes? Wil je dus alleen dat de eerste kus erin zit en meer niet? Want voor het hele verhaal maken die zoenen eigenlijk niet zo heel veel uit. Sowieso niet helemaal tussen Ron en Belinda. Alleen maar dat het steeds duidelijker word dat Ron en Hermelien naar elkaar groeien. Maar ja we weten toch wel dat Ron en Belinda gaan zoenen in de film, want dat werd aan alle Belinda's gevraagt toen ze gecast werden. Dus er zit sowieso een intieme scene in. |
|
  |
 |
|