Auteur |
Bericht |
magical
6e jaars

Verdiend:
293 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 28, 2007 21:57 |
 |
OP de radiozender wordt echt veel te vaak naar mijn mening the Fixkes met- kvraaghetaan uitgezonden, ik word er helemaal gek van ik haat het liedje het is geen leuk lied, de beat si ook euhm niets, de songtekst vind ik dat mijn broer het had kunne schrijven ik vind ze ooo zo slecht het numeer is echt niets. |
_________________ ♥ Shé's A Maniac, Maniac On The Floor And Shé's Dancing Like Shé's Never Done Before ♥
|
|
  |
 |
Boterham
4e jaars

Verdiend:
176 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 30, 2007 16:32 |
 |
Er schoot mij net nog zo'n nummer binnen. Als je dat al muziek kunt noemen tenminste. Mega Mindy met Ik ben Mega Mindy Ik weet niet of jullie het in Nederland kennen, maar in België is het vreselijk populair. Ahum. Het trekt echt op niks, iederéén kan zo'n nummer schrijven. En Umbrella vind ik ook al helemaal niks. En ik heb ook helemaal niks tegen Rihanna hoor xD Maar dat laatste had ik al gezegd :') |
_________________ A memory remains just a tiny spark. |
|
  |
 |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 30, 2007 16:36 |
 |
boterham je hebt helemaal gelijk!!Megamindy slaat op niets met megamindytijd! omg!!! dat is geen muziek 'megamindy megamindy' omg!!
ik schaam me echt dood als ik dat zing
b-boys & fly girls dat is muziek!! |
_________________ weg met de regelsµ |
|
  |
 |
Pieper
Grote Zaal Hoofdmonitor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 10:57 |
 |
@Boterham
Dat liedje is gemaakt voor jongere kinderen, het is dus eigenlijk niet meer dan logisch dat mensen boven de 12 het liedje slecht vinden.
Iedereen kan zo een nummer schrijven? Doe jij het dan maar eens.
Ik kan zo'n dingen helemaal niet schrijven. |
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 12:12 |
 |
Pieper schreef: | @Boterham
Dat liedje is gemaakt voor jongere kinderen, het is dus eigenlijk niet meer dan logisch dat mensen boven de 12 het liedje slecht vinden.
Ik heb het geluisterd en ik het is ontzettend irritant. Ik denk dat dit mijn slechte nummer van dit moment is. En ik ben ook van mening dat iedereen dit kan schrijven, kom op zeg zo moeilijk is het niet. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 12:48 |
 |
Dan ben ik blij dat ik in Nederland woon en dat ik dat liedje dus niet ken .
Het meest irritante liedje is inderdaad die nog van Gerard Joling en André Hazes. Wat doet hij nog zo lang in de top 40? Ik vind hem echt heel irritant worden. Ik heb hem in principe nog nooit leuk gevonden. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 13:29 |
 |
Witch_Eva schreef: | Dan ben ik blij dat ik in Nederland woon en dat ik dat liedje dus niet ken .
Het meest irritante liedje is inderdaad die nog van Gerard Joling en André Hazes. Wat doet hij nog zo lang in de top 40? Ik vind hem echt heel irritant worden. Ik heb hem in principe nog nooit leuk gevonden. |
Helemaal mee eens, dat lied van Gerard Joling en Hazes is echt vreselijk! Nou er zullen natuurlijk best mensen zijn die het leuk vinden, anders bleef het niet zo lang staan. ^^"
Over dat MegaMindy liedje, ik ken het niet, ik woon ook in Nederland. Maarja jonge kinderen vinden nu eenmaal iets heel anders leuk als de gemiddelde mensen die hier op het forum komen. |
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 13:40 |
 |
Bij mij toch wel Mika Met Grace Kelly. Dat is het ergste nummer ooit. Ik krijg gewoon kippevel als ik dat nummer hoor. Bah. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
JustxMe
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 13:45 |
 |
Ik ben misschien de enige maar ik heb een hekel aan het nummer 'shut up and drive' van Rihanna, en ook aan de clip. Het nummer vind ik gewoon afschuwelijk ¬¬ Ik vind het nergens over gaan en haar stem klinkt niet in dat nummer. Maar dat is mijn mening. |
 |
iesz
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 17:38 |
 |
Aaaah jaaa shut up and drive van Rihanna... Met der domme ''punk'' style. Vreselijk!
Ik vind al haar nummers gewoon dom, ik snap gewoon niet wat ze nog in de pop wereld doet. Meeste mensen vinden haar toch leuk...
En Gerard Joling en Hazes.. Ook zo vreselijk irritant! |
_________________ Goddes Vana
Sweet vernal Goddes
Dance for Vana
Hail goddes of spring
You see, even though the artist may die, the art remains forever ALIVE! |
|
  |
 |
trijntjuh
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
343 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 18:16 |
 |
magical schreef: | OP de radiozender wordt echt veel te vaak naar mijn mening the Fixkes met- kvraaghetaan uitgezonden, ik word er helemaal gek van ik haat het liedje het is geen leuk lied, de beat si ook euhm niets, de songtekst vind ik dat mijn broer het had kunne schrijven ik vind ze ooo zo slecht het numeer is echt niets. |
Omg, dat liedje was ik al compleet vergeten! O.o
En godzijdank eigenlijk maar ook.
Ik heb al altijd een hekel gehad aan dat liedje, vanaf de eerste keer dat ik het hoorde. De tekst is ongelooflijk belachelijk en die toon van het liedje? In een woord : Bleh! |
_________________ Haunted mainson.
This used to be a funhouse but now it's a house full of evil clowns. |
|
  |
 |
Hermione_love
6e jaars

Verdiend:
110 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 03, 2007 10:41 |
 |
Als er een nummer is waar ik een gloeiende helel aan heb is het wel Umbrella van Rihanna. Echt zo'n slecht k*t nummer. En je hoort het overal! Niet leuk. |
_________________ "All I know is I trust only you in this world. I've missed you. I need you. It is you I love, Hephaistion. No other." <3 |
|
  |
 |
Sabrè
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
819 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 03, 2007 11:14 |
 |
Ik ga mee in het 'Gerard Joling en Andre Hazes' gedoe. Dat nummer is echt zo vreselijk! Gelukkig hoor ik hem bijna nooit, maar ik heb me heel vaak heel mateloos aan dat nummer geïrriteerd.
'Umbrella' van Rihanna vind ik ook slecht, maar soms heeft ze nog best een keer een mooi nummer zoals Unfaithfull en SOS. Ik vind Rihanna verder niet slecht ofzo, maar ze heeft er een paar foute nummers tussen zitten. |
  |
 |
Boterham
4e jaars

Verdiend:
176 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 04, 2007 16:40 |
 |
Pieper schreef: | @Boterham
Ik ken ook mensen boven de 12 jaar die dat lied leuk vinden hoor^^ En ik vind het toch nog steeds een vreselijk lied, ook al ben ik dan al 14 |
_________________ A memory remains just a tiny spark. |
|
  |
 |
Hermione_love
6e jaars

Verdiend:
110 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 16, 2007 12:49 |
 |
Ik had pas een vreselijke ervaring met het nummer 'Blijf bij mij'
Twee jongens uit mijn klas gingen dat zingen bij muziek...en weken daarna zat het nog steeds in mijn hoofd!
"Blijf bij mij...Ga niet weg!" echt afschuwelijk!  |
_________________ "All I know is I trust only you in this world. I've missed you. I need you. It is you I love, Hephaistion. No other." <3 |
|
  |
 |
|