Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Flauwvallen Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Bernou
Oude Forumnaam: HPotterFreak Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Bernou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 17:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Vivian; Wow, dat is best wel eng als je het ook bij ruzies krijgt. Daar had ik eerder nog niet van gehoord.

Ik ben in mijn leven twee keer flauwgevallen. De eerste keer stond ik 's ochtends te douchen, maar omdat ik nog niets gegeten had, ik moe was en ik ook nog mijn periode had, viel ik flauw. Ik zag echt die tegels zo heel langzaam op me afkomen, alsof alles in slowmotion ging ofzoiets. Mijn moeder, die binnen kwam om was op te ruimen, dacht dat ik uitgleed ofzo.

De tweede keer was ik bij het concert van de Kaiser Chiefs. Ik had nog niet zoveel gegeten en ik stond in een donkere, warme ruimte, met mega veel mensen. Ik ben toen door 5 jongens (!! xD) naar de EHBO gedragen en daar heb ik echt super veel water gedronken. Toen hebben we het concert van de Kaiser Chiefs gezien en daar hadden we gelukkig niets van gemist.
Het vreemde was dat ik het zelf minder eng vond dan de jongens deden. Die waren echt heel erg bezorgd en ik zat een beetje schaapachtig te lachen ^^ Al krijg ik nu telkens weer dezelfde opmerking of ik wel genoeg eet, als we naar een concert gaan...

20/07/06 - 01/01/09
Profiel bekijkenStuur privébericht
kimmetje
1e jaars
1e jaars

kimmetje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 17:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben een keer flauwgevallen en dat was net na dat ik mijn tongpiercing had laten zetten.

Ik stond klaar om te betalen en ik voelde dat het zweet me op de rug stond en dat het zwart werd voor me ogen en het gekke was dat ik niks meer hoorde. Gelukkig dat mijn vriendin mij opgevangen heeft want anders was ik finaal door een glazen kas gevallen,.

Het is een heel akelig gevoel. ook heel moeilijk om te beschrijven

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 168 Sikkels

NicoleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 17:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben nog nooit flauwgevallen. Het klinkt vreemd, maar zoiets moet je toch wel eens meegemaakt hebben, dus ik zou nog wel eens flauw willen vallen eigenlijk. Het lijkt me een heel vreemd gevoel...

Ailey
Oude Forumnaam: Kariny Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 577 Sikkels

Ailey is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 17:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

meligmijsje schreef:
Daarna nog eens toen mijn moeder flauwviel.. Ik leef me echt teveel in in mensen xD.

Oh, dat heb ik ook een keer bijna gehad. Mn broer en ik hadden een griepprik gekregen en destijds kon mn broer er nog niet goed tegen, dus die was naar buiten gegaan en ik volgende hem om zeker te zijn dat hij niet zou flauw vallen. Vervolgens viel hij bijna flauw (hij zakte al helemaal naar beneden en werd heel bleek), toen werd ik er zelf zo raar van dat ik ook bijna flauwviel, maar ik wilde mn broer helpen en zorgen dat hij niet flauwviel en zo heb ik mezelf er van weten weerhouden niet flauw te vallen, want ik wilde gewoon echt voorkomen dat mn broer zou flauwvallen.
Dat inlevingsvermogen op deze manier is echt heel apart, best wel een beetje eng eigenlijk.

17.04.05 ~ 31.12.08
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Glauces is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 28, 2008 15:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Toen ik kleiner was, viel ik eigenlijk bijna nooit flauw, maar de laatste tijd wel wat vaker. Dat komt dan doordat ik per ongeluk niet genoeg heb gegeten (en nee, dan heb ik eigenlijk ook geen honger, nogal stom dus :')). Ik had het laatst een keer in de supermarkt, ik werd superduizelig en kon niks meer zien, alles was zwart. Ik hoorde de mensen om me heen nog wel praten, maar alles draaide, en na verloop van tijd was ik toch echt weg xD. Sindsdien let ik dus wel op dat ik genoeg eet...

Bij bloedprikken wil het ook nog wel eens misgaan. Ik had afgelopen lente/zomer een evenwichtsstoornis, ik kon dus geen trappen aflopen, zwemmen, lange afstanden lopen, gymmen... dan werd ik superduizelig. Af en toe zag ik dan niks meer.
Daarvoor moest ik dus ook bloedprikken. Ik werd helemaal wit en viel weer flauw, want het was nuchter geloof ik. Volgende keer neem ik iemand mee, toen was ik namelijk alleen angel.

Where your treasure is, there will your heart be also.
Lily Tonks
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 726 Sikkels

Lily Tonks is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 02, 2008 15:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Steekt hand op*

Ik ben zelf nog nooit flauwgevallen, maar ik had wel een klasgenootje die op een gegeven moment echt binnen drie weken zo'n zes keer in de klas was flauwgevallen. Het zou vanwege een groeispurt komen volgens de artsen, ik moet zeggen dat het nogal eng was. Ze was één keer zelfs meer dan tien minuten 'weg'. De eerste keer dat zij flauwviel was iedereen helemaal in paniek, daarna ging dat beter maar het was toch telkens weer even schrikken...

Het lijkt me echt heel eng om flauw te vallen, dat alles zwart wordt enzo... Brrr!

Hotemetoot
Hotemetoot

miss_sweet is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 03, 2008 9:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Ik ben zelf nog nooit flauwgevallen, en ik heb ook niet echt meegemaakt met iemand anders voor zover ik me kan herinneringen. Maar ik vind het wel irritant, dat als ik bijvoorbeeld te snel rechtsta als ik al een tijdje zat, dan wordt het eventjes zwart voor mijn ogen en duizelig. En dat gebeurt ook als ik te snel uit mijn bed 'spring'. Ik heb ook wel eens dagen gehad dat ik plots draaierig werd en zwart voor mijn ogen. Maar dat komt door mijn lage bloeddruk denk ik. Ik ben in ieder geval nog nooit flauwgevallen. Het lijkt me wel eng, even helemaal van de wereld zijn '.'

will hold
Miseria
Spookjager
Spookjager

Miseria is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 03, 2008 10:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Ja, met dat te snel opstaan, dat heb ik ook. Altijd als ik opsta, to be honest. Waarschijnlijk sta ik dus altijd te snel op xD Eén keer was het zo erg, dat ik m'n evenwicht verloor, en ik door de klap met de tegels mijn bewusteloosheid verloor. (: Dat deed pijn x'D

Ik ben wel eens flauwgevallen, dat was in de zomer. Ik woonde destijds op een woonboot, op de Amstel in Amsterdam. Het was buiten al 30 °C. Zonnestralen reflecteren op water, en worden daarbij nog warmer. We hadden dubbele beglazing (in de winter is een boot KOUD! Dx) waardoor het zonlicht alleen nog maar méér verwarmd werd. Duuss, het was ±40 °C in de boot (: En ik als lief onschuldig 8-jarige meisje dat rondrendje in een hempje hield dat niet meer vol ^_^ We zijn daarna maar naar de Kalversstraat gegaan - die op loopafstand van de boot lag - en een ijsje gekocht bij de Haägen Dasz :3 XD[

6e jaars
6e jaars

Verdiend: 179 Sikkels

Aya is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 03, 2008 11:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Ik ben wel een paar keer flauwgevallen, echt naar, vooral omdat er niemand in de buurt was. Het was voornamelijk in de periode dat ik écht helemaal niets at en alleen maar water dronk, de eerste keer was na een piepjestest. Niemand die ook maar een sultana in m'n mond kreeg, ik rende tot trap 8,5 en na gym ging ik dus van m'n stokje achter het wiskundegebouw. Ik wilde niet dat mensen me zo zagen hijgen, maar ik had er dus géén rekening mee gehouden dat het licht in m'n bovenkamer ook weleens uit zou kunnen gaan.

"Ik krijg hier spontaan hoofdpijn van."
    "Dat is je brein die zijn eigen achterlijkheid probeert te bevatten," snauwde Draco.

-
    Five Minutes to Midnight
Hermelien girl
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 74 Sikkels

Hermelien girl is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Okt 09, 2008 11:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben wel eens flauw gevallen tijdens mij vakantie.. Stond met een vriendin in zo een klein wastafelhokje en we waren haar haar aan het doen. Zij was ijverig met haarlak aan het spuiten. Daarna kreeg ik het heel benauwd en het volgende moment zat ik op de grond.
Zij zei dat mijn ogen helemaal wegdraaide en daarna door mijn benen zakte... Wij terug naar de tent... Ik helemaal lijkbleek... Daarna nooit meer voor gekomen... Maar wil zeker niet dat het nog een keer gebeurt..

francaatjuh
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 54 Sikkels

francaatjuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 09, 2008 14:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Ik ben ooit een keer flauw gevallen..ik was al te laat voor school en had sochtends niks gegeten en als een gek naar school gefietst voor ongeveer 1 uur lang..Toen ik op school aankwam ging ik dus snel zitten en ging met mijn benen over elkaar zitten strak tegen de tafel aan..toen ik mijn benen van elkaar af haalde deed dat erg zeer..ik weet nog dat ik door het lokaal heb gekeken en daarna ineens was er niks meer..nog geen 20 seconden (wat wel 2 uur leek) later werd ik wakker trillend op de grond terwijl ik dacht dat ik gewoon in slaap was gevallen..daar ben ik erg van geschrokken..die dag naar huis gegaan en eventjes rustig aan gedaan Smile..
Ik ben nog nooit bij bloedprikken echt weggeweest..maar had wel een keer dat ik dus echt dacht dat ik dus zou flauw vallen..Ik zat in de stoel en had die ochtend niks gegeten want wist niet of ik wel of niet mocht eten..ze had bij mij al bloed geprikt en wilde opstaan toen ik ineens zo duizelig werd dat ik eventjes bleef liggen in die stoel..ik was gewoon misselijk en duizelig en bleef daar wel een kwartier slap liggen..totdat mun opa kwam met boterhammen toen ging het gelukkig weer wat beter..

Het enge was eraan dat toen ik flauw viel op school ik dus gewoon dacht dat ik aan het dromen was.ik zag ook mijn oma toen (die toen al 8 jaar dood was)..echt heel vaag ofzo..net of ik tussen leven en dood zweefde..
En ik dacht dus dat ik echt aan het slapen was je kan je voorstellen hoe ik schrok toen ik ineens mun ogen open deed en op de grond lag 0-0

Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 230 Sikkels

Miss_Slytherin is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 17, 2008 15:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Een vriendin van me was een keer flauw gevallen na het roken van één sigaret Rolling Eyes Dat was echt heel vaag! We waren bij zo'n concert gedoe van Jeroen van der Boom en ineens valt ze voor over. Eerst leunde ze tegen een andere vriendin aan, maar die stapte aan de kant, want die dacht ook van wat is zij nou waar aan het doen doen? Maar toen kukelde ze dus op de stenen grond. Natuurlijk wel een poging gedaan om haar een beetje op te vangen, maar dat werkte niet echt >.< We schrokken ons dus dood en ze bleef ook gewoon liggen. Maar wij hebben haar weer overeind gesleurd en toen werd ze ook weer wakker. Rolling Eyes Razz Echt met een blik van; wat is er gebeurd? Maar ja, ik heb wat te drinken voor haar gehaald en toen ging het wel weer gelukkig Razz

Zelf ben ik nog nooit flauw gevallen, gelukkig angel Het lijkt me echt freaky Razz

FanFic
FanArt
PC-Crea
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 17, 2008 20:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben nog nooit flauwgevallen. Daar ben ik wel blij mee want als ik al die verhaaltjes lees lijkt het me maar heel eng. O.o Ik ben wel eens een keer door mijn benen gezakt, maar het was toen warm en ik had ook nogal wat dorst, dus het zal daardoor gekomen zijn.

Ik weet nog dat we vroeger in de lagere school gingen zwemmen met school. Op het einde van de zwemles mochten we altijd een 5tal minutjes spelen voor we ons moesten omkleden. Een paar jongens uit mijn klas waren dus een vriend van hun kopje onder aan het duwen (niet om hem te verzuipen hoor) maar die jongen kreeg te weinig lucht en voelde zich helemaal niet goed toen hij zich moest gaan omkleden. Ik hoorde nog een vriend van me de lerares roepen dat die jongen helemaal bleek zag. Toen we op school waren aangekomen moest die jongen helemaal ondersteund worden door de lerares en moesten we niet te dicht in zijn buurt komen omdat hij anders luchttekort zou krijgen. De lerares had hem op de grond gelegt en zijn benen hogerop gelegt. Daarna ging het wel wat beter met die jongen, ik weet niet meer of hij naar huis mocht of niet.

Verder weet ik nog dat er eens een meisje plots in elkaar zakte midden op de speelplaats. Ze hebben haar toen meteen binnengedragen en de ambulance opgebeld. Ze hebben toen de ambulance moeten opbellen omdat het blijkbaar ernstig leek te zijn. Ze heeft toen nog weken in het ziekenhuis gelegen omdat ze een hersenschudding had ofzoiets. Geen idee hoe ze dan zo plots een hersenschudding kan krijgen voor een flauwte, of ze moet recht met haar hoofd tegen de grond zijn geraakt ofzo.

Verder nog geen situaties met flauwtes meegemaakt ofzo. Ik hoop verder dat ik nooit zoiets meemaak, lijkt me maar eng. o.O

I'll do anything for you.
Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 17, 2008 21:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb wel een aantal keren meegemaakt dat ik bijna flauwviel; de eerste keer was toen ik hoogzwanger was en bij de tandarts op de stoel lag. Ik was echt al 8 maand zwanger ofzo en ik hoorde later dat het kindje als je zo raar ligt dan je organen kan afklemmen, ofzo. enfin, ik voelde me helemaal licht in mijn hoofd, misselijke en zweterig. Ik ben intuïtief op mijn zijde gaan liggen en toen ging het beter.
Pas geleden mijn knie zo hard gestoten dat hij bijna uit de kom ging, het deed zo'n pijn dat ik ook bijna out ging, ik liep heel raar te zwalken en ben gauw gaan zitten met mijn hoofd tussen mijn benen. Echt een heel raar gevoel was dat, alsof je stomdronken bent en je evenwichtsorgaan het niet meer doet. Ik ben nooit echt flauwgevallen, gelukkig.

Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Cookiiemonster is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Okt 17, 2008 23:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

NicoleD schreef:
Ik ben nog nooit flauwgevallen. Het klinkt vreemd, maar zoiets moet je toch wel eens meegemaakt hebben, dus ik zou nog wel eens flauw willen vallen eigenlijk. Het lijkt me een heel vreemd gevoel...

Idem ! ^^
Veel meer valt er niet over te vertellen.
Nog nooit gebeurd bij mij .. raar hé ?

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp