Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Wat vind je raar of bijzonder aan jezelf? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Sofie
Oude Forumnaam: Fietje Music Addict
Music Addict

Verdiend: 123 Sikkels

Sofie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Apr 02, 2007 9:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb al vaak nagedacht over posten in dit topic, maar wss vergeet ik er wel een paar. Sorry dan! ^^'

Get ready for the freakshow :')

- Ik denk altijd en overal na. Ik denk na over dingen die ik later de dag ga doen, ik maak hele LJ entries in mijn hoofd, ik maak posts in mijn hoofd om hier te posten, ik maak verhalen in mijn hoofd, .. Soms wordt het zelfs eng. Dan denk ik echt van 'RELAX!' maar nee hoor, het lukt niet. Vroeger had ik het nog erger, toen deed ik hele dagen door - niet alleen als ik me verveel ofzo - woordspelletjes in mijn hoofd. Dan ging ik alle letters van het alfabet af en zocht er woorden mee, of maakte rijmpjes ofzo. Echt raar ^^'

- Ik heb heel, heel, heel, heel, heel veel gemoedswisselingen ^^'

- Als ik niet in slaap geraak, doe ik iets anders dan schaapjes tellen; op de een of andere manier speelt er dan een filmpje af in mijn hoofd van mezelf aan het optreden -.-' Niet op een groot festival ofzo hoor, maar op een culturele dag op school ofzo. Echt vaag. Vroeg had ik zo'n heel verhaal, over ik die een meisje was maar omdat ik arm was deed ik altijd alsof ik een jongen was en ik was heel geliefd, en toen had iemand gezien dat ik een meisje was en toen was ik de slimste & knapste & coolste (& Sue'igste xD) van de klas en reed ik op een eenwieler op elektriciteitsdraden xDDDD. Serieus.

- Ik denk altijd na in sprongen in de tijd. Ik denk vaak 'Twee weken geleden was ik nu aan het studeren voor het examen wiskunde', of 'Over één week komen we bijna aan in Frankrijk' ofzo. Doe ik echt constant.

- Ik denk dat mijn dood zal zijn 'Smeltingsdood door een overdosis Wentworth Miller'.

- Ik hou van opruimen & flip als er nog maar iets in mijn kamer ligt van rommel.

- Vaak ben ik ineens heel intens gelukkig. Dan kan ik alleen maar glimlachen en zie ik heel mijn leven positief. Spijtig genoeg is dat meestal na een half uur ofzo weer voorbij :')

- Soms heb ik periodes dat ik liedjes gewoon niet kan uitluisteren, na één minuut ben ik ze beu en zet ik het volgende op. -.-'

- Ik ben vaak aan het zingen zonder ik het door heb. Kan voor genante dingen zorgen xDD. Ik was namelijk eens in de wiskundeles, terwijl iedereen oefeningen maakte, heel luid Grace Kelly - jaja, het hoge lied - van Mika aan het zingen. Plots keek ik op van mijn oefeningen en zag ik dat de helft van de klas me aanstaarde ^^''''' Omg xDD

- Ik heb iets met bomen, vogels en lucht. Als ik in de auto zit en de lucht ziet er mooi uit, moet ik dat altijd even zeggen. Dat van die bomen is vooral in de herfst/winter, als de bomen kaal zijn. Het geeft me zo'n speciaal gevoel. En ik vind vogels die allemaal heel harmonisch/in groep wegvliegen ook altijd prachtig -.-

- Ik heb ook iets met groepen. Het valt op dat veel van mijn favoriete programma's gaan over een groep vrienden. Ook als een hele groep mensen samen zingt ofzo - ik denk aan Vlaanderen zingt, dan zingen allemaal mensen die willen in grote steden allemaal liedjes, heb ook al eens meegedaan - dan voel ik me heel gelukkig. Het is trouwens ook een van mijn dromen om een klasdans te doen op de culturele dag op school ^^'

- Als ik in de auto zit en het regent, ga ik altijd druppels volgen op de ramen. Ook denk ik dan op de één of andere manier de hele tijd aan slingeren aan bomen en verlichtingspalen. Dan zie ik iemand daar de hele tijd aan slingeren en maak ik zo'n heel parcours *rolls eyes*

- Als ik mezelf zie op video vraag ik me af hoe mensen bevriend kunnen zijn met zo'n debiel mens. :') Ik vind mezelf ook erg vaak irritant, bitcherig, zeurderig en alles wat maar negatief is, maar toch blijf ik zo bezig doen. *zucht*

- Ik heb vaak geen vat op mezelf. Dan vraag ik me af waar ik in hemelsnaam mee bezig ben.

- Ik maak mijn brooddoos nooit zelf klaar en ik eet nooit korstjes op *smirk*

- Als je vraagt hoe het met me is, moet je al heel veel geluk hebben voor ik 'Goed' zeg. Het is meestal Bwa/Gaat wel/Niet zo/Nee/Niet echt/Best wel, maar nooit goed. (Toch Pim? xD). Ik denk dat ik niet te positief durf zijn, in angst dat het erna weer meteen slecht gaat worden.

Edit; en er blijft maar bijkomen.

- Ik ben overgevoelig en veel te emotioneel.

- Ik ben verliefd op de Engelse taal.

- Iedereen is jaloers op mijn haar maar ik haat het altijd behalve als ik pas van de kapper kom ^^' Het heeft namelijk super-super-super-veel volume en het krult meestal een beetje, terwijl ik sluik haar wil ^^'

- Ik ben verzot op complimentjes geven en krijgen. Alleen zoeken mensen er meestal iets achter als ik een compliment geef -.-' En zelf krijg ik er nou niet echt veel. Buh! [a]

- Ik ben verliefd op stemmen in muziek. De tekst is liefst wel leuk, een leuke melodie is wel tof - maar de stem doet 't hem bij mij. Daarom is mijn muzieksmaak ook meestal gewoon; lieve liedjes met lieve stemmen.

Damn. I'm weird. Dit zijn ze tot nu toe xDD Ik ben haast zeker dat deze hele waslijst nog niet alles is.

Edit 2; Dit is echt lang o.O Als je dit allemaal hebt gelezen en nog steeds tegen me durft praten.. Respect xD

ik vond jullie geweldig! <3
    &hearts;
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Apr 04, 2007 12:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ok ik heb nu een paar nieuwe dingen.

>> Ik nies nooit een of twee keer. Als ik nies dan gaat dat soms wel 8 keer achter elkaar ofzo. Dat heb ik van mijn vader die heeft dat ook
>> Als ik een liedje in mijn hoofd heb (en dat heb ik elke dag) dan moet ik ook naar dat liedje luisteren. Daarom staat mijn mp3 vol met liedjes die ik altijd in mijn hoofd heb.
>> Ik vind het leuk om lijstjes te maken. Zoals mijn top 10 favoriete personages, of ik had altijd een atlas en dan had zette ik alle landen van van groot naar klein ofzo. Of van dichtbevolkt naar het dunbevolkt. En er zijn iets van 200 landen. Dat zijn dus hele lange lijstjes.
>> Ik vind het leuk om domme dingen uit mijn hoofd te leren. Zoals ik ken alle hoofdstukken uit de HP boeken op de chronologische volgorde. En ik heb een keer alle staten met de bijhorende hoofdsteden van Amerika uit mijn hoofd geleerd. Ik ben het alleen nu al weer vergeten ^^
>> Ik weet niet of meer mensen dit hebben. Maar als ik bijvoorbeeld het woord "donderdag" hoor. Dan zie ik de week als een soort cirkel. En dan visualiseer ik dat ik dan op het blokje "donderdag" sta. Ik heb er ook altijd een bepaalde kleuren bij. Zo is donderdag een donkere kleur, iets van blauw ofzo. Hetzelfde heb ik met getallen. Als iemand "20" zegt dan denk ik aan een hele lange getallenlijn waar het onder andere het getal 20 staat. Ik heb dit ook met de maanden van het jaar. Ik zie die ook in een soort lijn. Waar alle maanden bij elkaar staan.

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 459 Sikkels

Harry, Ron & Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Apr 04, 2007 13:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

- Net zoals Sofie, denk ik ook in tijdsprongen. Vaak heb ik dan: "Zeven dagen geleden op dit moment was ik daar en daar, deed ik dit en dat" of "Wat zal ik doen over zeven dagen op dit moment als ik daar en daar ben?"

- Als er muziek opstaat zal ik vaak alleen luisteren naar het drumritme en het zelf mee gaan spelen in de lucht. A drummer's life so to say Razz

- Ik moet wat te doen hebben met mijn handen, zo niet, dan ga ik ritmes trommelen op watvoor oppervlak dan ook. Ben gewoon sinds dat ik bij de fanfare ging en drumles kreeg enorm ritmisch ingesteld

- Ik zing geen nummers na, nee ik zing drumritmes na, hoe ze gespeeld moeten worden. Heeft wat weg van beat boxen of hoe dat ook heet. Daar lijkt het wel op.

- Ik kan heel gemakkelijk omschakelen tussen het Nederlands en Engels, vooral wanneer ik aan het typen/schrijven ben. Een woordje Engels heb ik ook zo paraat staan maar mijn uitspraak is ronduit slecht.

- Ik kan heel gemakkelijk in het Frans een verhaal op gaan stellen. Maar zodra een echte fransman me in het Frans iets vraagt, versta ik het wel, maar kan ik niet binnen 1,2,3 secondes in het Frans terug antwoorden. Ik snap dan wat hij/zij zegt, ik weet dan ook wat ik wil zeggen maar zo snel de juiste woorden in het Frans erbij hebben in je hoofd lukt me niet.

Andersom, als ik ergens in Frankrijk ben en ik weet wat ik wil vragen kan ik heel gemakkelijk uit de voeten met het Frans. Verschil dan is: je hebt de tijd om je zinnen te formuleren en wanneer je aangesproken word, of er word iets aan je gevraagd dan heb je dat niet.

- Als ik dingen koop, of als ik voor dingen spaar is mijn hoofd een en al een economisch brein. Dan kan ik gewoon helemaal opgaan in het economische aspect eraan. Dan ga ik uitrekenen hoeveel het kost, wat ik dan nog overhou, hoe lang ik erover doe het bedrag bij elkaar te krijgen. Verder kan ik goed prijzen inschatten van producten zonder dat ik naar een prijskaartje kijk.

In mijn hoofd doe ik dat ook onbewust, ga alles inschatten op een bepaald geldbedrag.

- Ik heb zo nu en dan momenten waarin ik alles waarmee ik mee bezig ben afkap en in een schoonmaakbui terecht kom. Dan gaat alles aan kant, ga ik stofzuigen, de bende opruimen. Zelfs al hoeft het niet gedaan te worden.

- Ik moet en zal boeken uitlezen, ik kan er niet tegen als ik weet dat ik boeken niet uitgelezen heb.

- Ik ben heel nauwkeurig in het bijhouden van mijn administratie. Of naja, ik moet en zal het allemaal op orde hebben. Is dat niet zo, dan blijf ik met mijn gedachten in de administratiebende zitten ookal doe ik ondertussen wat anders (ik fiets of ik zit op school terwijl ik dat dan denk bijvoorbeeld)

- Ik heb een hekel aan de Duitse taal. Alles aan die taal staat me tegen, zowel qua uitspraak als schrijven als grammatica.

- Als Wie Is De Mol begint op televisie zet ik het volume op zijn maximale stand en zal iedereen weten ook dat ik Wie Is De Mol aan het kijken ben.

- Verder kan ik absoluut niet tegen mensen die ik zie nagelbijten. Als mijn moeder het voor de zoveelste keer doet ga ik automatisch op zoek naar een schaar en werp die in haar schoot. Als je nagels je niet aanstaan, ga ze dan maar knippen ipv afkluifen! [/ergenis mode off]

- Ik kan er niet tegen als mensen mijn ochtendschema overhoop gooien. Dan ben ik van plan in de ochtend onder de douche te gaan om 07.00 uur. Staat er al iemand onder vanaf 06.45 uur.

- Ik denk heel erg in schema's. Ik moet gewoon in schema's denken. Ik plaats alles wat ik doe ook in schema's. Ik moet de dingen die ik ga doen vandaag of wil doen gewoon in 1 schema gooien zodat ik het lijstje kan afwerken.

Zoals je ziet ben ik een typ van orde en regelmaat. Alle dingen die ik wil doen zullen ook achter elkaar gedaan worden en a la minute in een schema in mijn hoofd terecht komen. Dat schept veel duidelijkheid voor mezelf, daarom stop ik alles in rijtjes/schema's.

[raises wand]
Lucius Malfoy: Now lets everybody just calm down... shall we?
Sofie
Oude Forumnaam: Fietje Music Addict
Music Addict

Verdiend: 123 Sikkels

Sofie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Apr 04, 2007 14:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik schreef:
- Als je vraagt hoe het met me is, moet je al heel veel geluk hebben voor ik 'Goed' zeg. Het is meestal Bwa/Gaat wel/Niet zo/Nee/Niet echt/Best wel, maar nooit goed. (Toch Pim? xD). Ik denk dat ik niet te positief durf zijn, in angst dat het erna weer meteen slecht gaat worden.

Haha, Pim heeft gisteren/eergisteren het ondenkbare mogen meemaken; ik heb 'Goed' geantwoord. Mijlpaal!

H,R&H schreef:
- Net zoals Sofie, denk ik ook in tijdsprongen. Vaak heb ik dan: "Zeven dagen geleden op dit moment was ik daar en daar, deed ik dit en dat" of "Wat zal ik doen over zeven dagen op dit moment als ik daar en daar ben?"

Yay, ik ben niet de enige! ^^'

Eva schreef:
>> Ik nies nooit een of twee keer. Als ik nies dan gaat dat soms wel 8 keer achter elkaar ofzo. Dat heb ik van mijn vader die heeft dat ook

Ik nies dus ALTIJD twee keer, en ik nies heel vaak als ik uit een zwembad kom (of ik het nu koud heb of niet). Één keer nies ik nooit, drie keer kan, maar meestal is het twee keer. En dan altijd met zo'n twintigtal seconden pauze tussen xD

Eva schreef:
>> Als ik een liedje in mijn hoofd heb (en dat heb ik elke dag) dan moet ik ook naar dat liedje luisteren.

Idem dito! Ook zit ik vaak de hele dag in mijn hoofd met het liedje dat ik heb gehoord net toen ik uit de auto stapte 's morgens. En als ik dan bvb 's middags niet meer weet hoe dat liedje ook alweer ging, ben ik super geïrriteerd, ga ik aan iedereen vragen of zij het weten, en denk ik na tot ik heel blij kan roepen dat ik het weet xD

Eva schreef:
>> Ik weet niet of meer mensen dit hebben. Maar als ik bijvoorbeeld het woord "donderdag" hoor. Dan zie ik de week als een soort cirkel. En dan visualiseer ik dat ik dan op het blokje "donderdag" sta.

Oké, dat heb ik dus ook! Ik zie het dan oftewel in een cirkel met blokjes (zoals jij), oftewel als een soort kalender. Dan hoor ik '19 april' en kijk ik in mijn hoofd (omg ^^') op een kalender waar het staat. Echt vaag.

Okee, ik heb er weeral nieuwe bedacht ^^'"
- Breuken: Op de één of andere manier werk ik constant in breuken, ik betrap mezelf er constant op. Voorbeeld: Vrijdag deden we vastenactie en moesten we 1000 keer toetsen met een volleybal. Toen ging ik de hele tijd van 'Al twee/vijfde gedaan!' of 'Nog 1/3 te gaan!' enz. Ook tijdens ik aan het leren ben, denk ik 'Al 10 van de 30 pagina's gedaan, dus nog 2/3 te doen!' enz. Ook in tijd denk ik vaak zo. Echt vaag >.<

- Soms staat mijn hoofd zo vol met vanalles dat ik nog moet doen en dat kan alleen verholpen worden met to do lists. Ik maak ze meestal op de computer, en elke keer ik iets heb gedaan mag ik het in het groen zetten. Alleen zo word ik niet gek xD

- Volgens Woody denk ik veel te negatief over mezelf :")

- Ik kan er niet tegen als iemand op msn antwoordt met een smiley. Dan typ ik zo'n heel verhaal en zegt die 'Razz'. Oké, daar word ik dus onnozel van eh.

- Ik kan er ook niet tegen als iemand op msn niks antwoordt, als die een tijdje weg is terwijl zn status op on line staat. Dan denk ik de hele tijd dat ik die persoon irriteer of dat hij/zij me negeert xD

- Edit lolz ik weet er nog twee; Elke keer ik het woordje 'Gevangenis', 'Ingenieur', 'Broers', 'President', 'Dokteres', 'Michael' en nog een aantal zie of hoor denk ik meteen geflipt PRISON BREAK PRISON BREAK!

- Ik durf me nooit omkleden of iets vaags doen in het zicht van mijn klasfoto's die ophangen of mijn deur waar Wentworth Miller posters ophangen. Dan denk ik dat ze me kunnen zien xDD

Dit was het weer, ik kom later misschien nog terug xD.

ik vond jullie geweldig! <3
    &hearts;
Indra
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

Indra is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 17:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

-Ik kan niet met mijn rug naar een open deur of open ruimte zitten, dan ben ik niet op mijn gemak. Bv; mijn broer, ouders en ik waren eens in een restaurant aan t eten, en ik zat met mijn rug naar een open deur, en ik was echt niet op mijn gemak, en ik heb zolang op mijn stoel zitten wiebelen tot ik van plaats mocht ruilen met mn ma. Irritant ö!!

-Owjaa; en als ik iets teken, bijvoorbeeld een meisje dat kwaad is ofzo, ga ik onbewust ook kwaad kijken. Dat is ook geen gezicht Rolling Eyes .

-Ik eet niet graag spaghetti, maar ik lust het wel =)

-Ik hàààt zwemmen, maar ik ga wel heel vaak in bad.

-Ik ben bang van die poppen in zo'n attracties in pretparken waarbij je in zo'n bootje moet gaan zitten, zoals de Indiana River in bobbejaanland XD.

-Als ik alleen thuis ben en op msn zit met de muziek heel hard aan, heb ik altijd het gevoel dat er iemand rondloopt in huis of er iemand achter mij staat, terwijl dat helemaal niet is. (Kan ook te maken hebben met dat ik dan met mn rug naar een open ruimte zit.)

-..

Laatst aangepast door Indra op Wo Apr 18, 2007 18:13; in totaal 1 keer bewerkt
Catie
Chaotic Angel
Chaotic Angel

Catie is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 18:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Harry, Ron & Hermione schreef:

- Ik moet en zal boeken uitlezen, ik kan er niet tegen als ik weet dat ik boeken niet uitgelezen heb.

Ook ik heb last van dit probleem... Ik heb twee boeken van een twee series nooit uitgelezen. Verpeste het voor mezelf door het einde te weten, boeken nooit helemaal gelezen en ik vind 't vreselijk :/ Want de series waren geweldig. Maar nee, na twee jaar loop ik nog steeds met die gedachte dat ik 't gewoon niet heb uitgelezen...

Sofie schreef:
- Soms heb ik periodes dat ik liedjes gewoon niet kan uitluisteren, na één minuut ben ik ze beu en zet ik het volgende op. -.-'

Dat haat ik zo van mezelf. Dan blijf ik constant naar een ander nummer gaan. Kan maar een paar nummers dan helemaal luisteren.

Sofie schreef:
- Als ik in de auto zit en het regent, ga ik altijd druppels volgen op de ramen

Eindelijk! Eindelijk iemand die dat ook doet. Echt, als 't regent blijf ik die druppels volgen, waar ze ook heengaan.

Oke, eens kijken voor overige dingen...

- Elk stukje verhaal wat ik verzin blijft in mijn hoofd totdat het op papier staat. Ik weet nog scenes uit Fanfics die ik nooit heb afgemaakt. En die fanfics zijn van ruim 3/4 jaar geleden. Zelfs als het op papier staat onthoud ik het.

- Als ik een mug op een muur zie zitten dan ga ik meteen op zoek naar iets om hem dood te slaan. En ik blijf net zolang bezig totdat de mug dood is.

- Ik zit altijd aan mijn huid. En dan vooral waar kleine bultjes en plekjes zitten. Ik weet dat het slecht is en toch blijf ik aan mijn huid zitten. Heel vaak zorg ik er ook voor dat ik overal kleine wondjes heb.

- Ik heb de drang om altijd ergens anders naar te kijken als ik probeer te verzinnen wat ik moet typen. Vaak is dat naar buiten of naar de tv. Maar ik kijk minstens drie keer om.

- Mijn schoenen moeten hoe dan ook op de plek staan waar ik ze heb uitgedaan. Dat houdt in, bij het bureau waar de computer staat. Staan ze er niet, dan wordt ik gek. Ze moeten gewoon staan waar ik ze neerzet, punt uit.

- Als ik op internet kom, als ik thuis ben, ga ik altijd eerst naar HPF, dan VF, dan Deviant en dan Gaia. Andere volgorde doe ik eigenlijk niet.

- Het kan me nooit wat schelen als ik commentaar krijg dat ik niet antwoord als ik online sta. Ik ben te lui om mezelf op afwezig te zetten. Ik zet mezelf alleen op Lunchpauze. Mezelf op afwezig zetten is zeldzaam en dan is het met een reden. Voor de rest ben ik altijd online, zelfs als ik er niet ben.

- Als ik ergens loop, dan ga ik altijd met mijn vinger ergens langs, Zoals een kind met een stokje langs ene hekje gaat. Dat doe ik met mijn hand.

- Ik ben erg goed, al zeg ik 't zelf, in het doorlopen in een drukke stad. Met kleine bochtjes, versnelling en alles kom ik gemakkelijk om mensne heen die mji te langzaam lopen. Het kost me totaal geen moeite om op mijn eigen tempo te lopen in een drukke stad.

En nu weet ik het allemaal niet meer :/

01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333
Lollifant
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 29 Sikkels

Lollifant is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 19:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

- Als ik zie op mijn computer dat het 11:11 of 22:22 is, dan móét ik gewoon kijken of de secondes dan ook 11 of 22 zijn.
- Ik ren altijd de trap op als het beneden donker is omdat ik bang ben dat iemand me bij m'n benen grijpt als ik op de trap loop.
- Als ik beneden op de bank tv kijk dur fik niet met m'n benen op de grond omdat ik bang ben dat iemand onder de bank m'n voeten grijpt.

(En vast nog wel meer dingen maar er schiet me nu even niets te binnen. ^^)

Donya_07
Oude Forumnaam: d.Onjj_ Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 70 Sikkels

Donya_07 is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 20:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Lollifant schreef:
1- Ik ren altijd de trap op als het beneden donker is omdat ik bang ben dat iemand me bij m'n benen grijpt als ik op de trap loop.
2- Als ik beneden op de bank tv kijk dur fik niet met m'n benen op de grond omdat ik bang ben dat iemand onder de bank m'n voeten grijpt.

1: Dat heb ik ook altijd, als ik bijvoorbeeld 'snachts naar de wc moet, dan ren ik heel hard van de trap af [moet 2 trappen want slaap op zolder] en hetzelfde met als ik naar boven ga.
2- Dat heb ik altijd met als ik in bed lig. Dan durf ik niet m'n hand te laten hangen uit angst dat er dan zo'n enge hand mijn hand vastgrijpt Razz

- Ik durf niet in de bus te zitten [/Raarheid]
- @Catie: In een drukke stad heb ik dat ook dat ik met kleine bochtjes etc. langs als die mensen heen kan lopen.
- Ik loop altijd heel snel.
- Ik fiets altijd heel snel.
- @Indra: Ik kan ook écht niet met m'n rug naar een open ruimte zitten. Ik móét gewoon met m'n rug naar de muur zitten als ik bijv op school in groepjes moet zitten, anders voel ik me niet fijn. En ook gewoon in rijen, dan kan ik zoms niks anders dan in het midden zitten en dan voel ik me ook niet fijn.
- Op tv als iemand heel boos is of verdrietig dan ga ik ook boos of verdrietig kijken/
- Ik ben ook heel bang voor wespen, als er een wesp bij me komt wil ik zo snel mogelijk wegrennen, tot irritatie van vriendinnen/familie. vooral in de zomer [/duh]
- @Rylane: Ik moet ook altijd 'snachts op de wekker kijken hoelaat het is als ik wakker word. Anders kan ik ook niet meer slapen Razz
- Ik heb altijd veel stopwoordjes, en als ik ze dan moet opschrijven [Zoals laatst in een opdracht van nederlands] dan weet ik ze niet meer.
- Als ik iets aanraak en er ligt iets vlak naast dan moet ik dat ook gewoon aanraken.
-Als het sneeuwt dan zoek ik een vlokje op in de lucht, en die probeer ik dan met m'n ogen te volgen tot aan de grond.

Dat was het wel zo'n beetje. ^^

-->innie<--
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

-->innie<-- is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 20:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Lollifant schreef:
- Als ik zie op mijn computer dat het 11:11 of 22:22 is, dan móét ik gewoon kijken of de secondes dan ook 11 of 22 zijn.

-Dat heb ik ook Very Happy ik moet dat ook altijd bij die tijden kijken. ook als ik dan kijk en het is 11.12bijvoorbeeld word ik pissig want dan heb ik de 11.11 gemist Confused
-Bij een fietsstoplicht moet ik heel vaak dat knopje indrukken. ik kan het niet 1 keer gewoon indrukken, maar het moet heel vaak achter elkaar
-In mijn gedachten spreek ik (bijna)altijd Engels. ik weet niet waarom maar dat heb ik (bijna) altijd
-Ik zing ook altijd in mezelf en in mijn hoofd, dan kan ik echt een heel lied uit mijn hoofd zingen.
-Ik ben altijd bang om te laat te komen(ook al wil ik dat niet toegeven)en soms is het wel irritant, maar ja zo ben ik nou eenmaal
en dat was het wel, maar er is vast wel meer (wat ik me niet herinner)

'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat.
Evaje
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

Evaje is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 20:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

e keer denken he
- ik kan niet tegen, blote voeten erger ik me dood aan
- als mensen hun neus snuiten vind ik dat een vreselijk geluid, zelf durf ik ook men neus niet te snuiten ineen klas ofzo
- soms ben ik zo beschaamd dat het ronduit grof is
-ik doe continu lipbalsem aan

lol Smile

heaven , i'm in heaven
Lollifant
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 29 Sikkels

Lollifant is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 21:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Donya_07 schreef:
1: Dat heb ik ook altijd, als ik bijvoorbeeld 'snachts naar de wc moet, dan ren ik heel hard van de trap af [moet 2 trappen want slaap op zolder] en hetzelfde met als ik naar boven ga.
2- Dat heb ik altijd met als ik in bed lig. Dan durf ik niet m'n hand te laten hangen uit angst dat er dan zo'n enge hand mijn hand vastgrijpt Razz

Hahaha, daar heb ik ook altijd last van! (En dan denk je dat je de enige bent. Razz)
En dat van dat sneeuwvlokje heb ik vaak met bladeren die van bomen vallen.

-->innie<-- schreef:
-Dat heb ik ook Very Happy ik moet dat ook altijd bij die tijden kijken. ook als ik dan kijk en het is 11.12bijvoorbeeld word ik pissig want dan heb ik de 11.11 gemist Confused

Inderdaad ja, en dan denk ik altijd, nouja.. gelukkig wordt het vanavond weer 22:22 of: gelukkig wordt het morgen weer 11:11.

-->innie<-- schreef:

-Bij een fietsstoplicht moet ik heel vaak dat knopje indrukken. ik kan het niet 1 keer gewoon indrukken, maar het moet heel vaak achter elkaar

Dat doe ik ook altijd, (Ook omdat het gewoon leuk is dat ding in te drukken.) Maar meestal doe ik het omdat het me dan niet snel genoeg gaat. nerd

En ik herinner me nog iets.
Ik durf nooit te gaan plassen als er ook andere mensen op de wc zitten omdat ik het niet leuk vind als ze mij horen plassen. toxic

Meika
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 46 Sikkels

Meika is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 21:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wauw, ik ben niet enige die rare gewoontjes heeft Laughing

- Ik moet ook altijd, als ik in midden van de nacht wakker word, op de klok kijken hoe laat het is. Als het bijvoorbeeld 22:20 is, blijf ik naar de klok kijken tot 22:22 is. Echt raar!

Donya_07 schreef:
Als het sneeuwt dan zoek ik een vlokje op in de lucht, en die probeer ik dan met m'n ogen te volgen tot aan de grond.
Dat doe ik ook altijd, als ik het kwijt ben, begin ik gewoon opnieuw.

Sofie schreef:
- Als ik in de auto zit en het regent, ga ik altijd druppels volgen op de ramen
Haha, dat doe ik ook altijd want ik moest vroeger elke dag met taxi naar school, het was wel 1 uur rijden. Ik verveelde me soms, dan volgde ik druppels op het raam. Het werkt wel goed tegen verveling.

- Ik loop altijd snel op trap, ik weet dat het beetje gevaarlijk is maar ik doe het toch.

- Ik eet altijd in de volgorde, bijvoorbeeld als ik sla, aardappels en vlees op mijn bord staan. Eet ik bijvoorbeeld eerst aardappels dan vlees en pas laatste sla. Ik eet nooit groente als eerst, ik bewaar het altijd. Wel weird..

Ehhh... meer weet ik niet zo goed...

Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 21:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga vaak ergens dwars tegen in. Als 5 mensen ja zeggen zeg ik nee ook al vind ik het geen nee. Ik ben dwars om het dwarse en niet omdat dat mijn standpunt is.

Ik denk "anders". Als iemand je dwars zit moet je niet boos worden en op wraak uit zijn. De wraak komt vanzelf en daar hoef je niets voor te doen

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Mariky
Oude Forumnaam: Mariekiejj Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 405 Sikkels

Mariky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 19, 2007 12:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Lollifant schreef:
Donya_07 schreef:

Hahaha, daar heb ik ook altijd last van! (En dan denk je dat je de enige bent. Razz)

Hier had ik vroeger ook wel eens last van. Een jaar geleden ofzo. Nu heb ik dat niet meer ^^ En dat van de wc heb ik sowieso niet, want de wc is op dezelfde etage :')

Ik had een half jaar geleden ook altijd dat ik als ik in m'n bed lag ging ik altijd even overeind zitten en dan ging ik altijd even mijn kamer inkijken, of er geen enge dingen waren ofzo xD Want ik heb een klamboe boven mijn bed, dus kan ik niet de kamer inkijken. Maar dat deed ik dus elke avond. Ik moest altijd even kijken en daarna ga ik gewoon rustig slapen. Dat doe ik nu trouwens niet meer =D

Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 19, 2007 19:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hier is mijn lijstje van 'ongewone gewoontes'.^^

- Ik kan niet zonder mijn pantoffels door het huis lopen. Op blote voeten lopen door het huis is voor mij een hel.

- Ik ben verslaafd aan dat nummer van Green Day - Time of your Life

- Ik loop altijd heel snel.

- In de rij moet ik altijd ergens van voor staan, ik vind het niet fijn als ik helemaal achteraan zit of in het midden.

- Als er een druppel valt op het raam, volg ik het altijd mee.

- Ik heb hypergevoelig terwijl ik bijna nooit bij films ween ofzo. Echt heel raar.

- Als ik s'nachts op mijn wekker kijk, denk ik altijd: "Over zoveel minuten moet ik opstaan om naar school te gaan."

- Ik schrik altijd als ik een sms'je ontvang.

- In de winkel moet ik altijd vanalles aanraken.

- Vanaf dat ik op het internet ga, ben ik altijd eerst op HPF te zien. Ik ga nooit ergens anders heen.^^

- Als ik dagdroom, ga ik onbewust die dagdroom nadoen. Dat is echt heel raar.

- Net zoals H,R&H ga ik ook zo van die dagsprongen maken. Bv: "Vorige week vrijdag zat ik nog op school in de studie." Ik ben gelukkig niet de enige die dat heeft.^^

- Ik ben heel vaak intens gelukkig, maar dat is na een vijftal minutjes dan weer over.

- Ik zit soms dat begindeuntje van Wake me up When september Ends van Greenday soms met mijn vingers na te tikken. Vandaag deed ik het met 2 stokjes die ik op de speelplaats vond.^^

- Als ik iets ga kopen, moet al mijn geld altijd op zijn! Ik kan er echt niet tegen als ik nog geld hoor tikkelen in mijn portemonee.

- Ik heb net zoals Eva een rare gewoonte van als ik bv: aan vrijdag denk, dat ik dan aan de kleur blauw denk ofzo. Dat komt waarschijnlijk door dat schematje van vroeger in het derde kleuterklasje dat daar een soort van kalender stond met de dagen van de week erop met die kleuren. Die zal ik nooit vergeten.^^

- @Sofie: ik eet ook nooit mijn korsten op van mijn boterhammen. Ik vind dat veel te hard, daarom eet ik liever sandwishes.

- Ik ben heel kieskeurig in kledingwinkels en in asiscouriswinkels. Bij mij moet ik echt de perfecte kleding kiezen die ik altijd zal dragen. Ik doe dat omdat ik anders weet dat ik dat kledingstuk nooit zal dragen.

- Als ik denk aan school voel ik me altijd rot, ookal heb ik geen problemen op school.

- Ik kan er niet tegen wanneer mensen naar me staren. Dan heb ik het gevoel dat ze iets tegen me hebben of dat ze me raar vinden ofzo. Vandaag zaten er zo 3 meisjes in de bus me zo raar aan te kijken van: "OMG wat een raar meisje!" Pfff echt vervelend.

- Ik raak altijd in paniek als ik mijn bril nergens vind. Ik kan tegenwoordig niet meer zonder mijn bril omdat ik anders echt niets zie op het bord of in de bioscoop of op tv.

-----------------------

Dat waren dus mijn rare gewoontes.:')

I'll do anything for you.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp