Auteur |
Bericht |
Lilytje
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 08, 2008 18:58 |
 |
Ik weet het eigenlijk niet...
Ik wil niemand zien doodgaan, maar ik zou het net zoals de vorige mensen minder erg vinden als dat doodgaan op een rustige manier gebeurt. Dus zonder al te veel bloed. *gruwelt*
Ik zou het ook wel grappig vinden om door de lucht te vliegen wanneer je de terzieler niet kunt zien. Dus, ik denk niet dat ik ze zou willen zien. |
"Dying? Not at all." |
|
  |
 |
Crissy77
5e jaars

Verdiend:
403 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 17:05 |
 |
Als ze zouden bestaan, zou ik ze moeten kunnen zien. Mijn moeder is namelijk 5 jaar geleden overleden. Dus vandaar. Het lijken me aparte wezens, maar wel lief. Zou er ook wel op willen vliegen. Dat lijkt me zowiezo ge-wel-dig!!! |
|
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 19:16 |
 |
Telt het trouwens ook als je een dier, bijv. een hond, dood heb zien gaan. Want ik heb eigenlijk nog nooit iemand zien overlijden, maar mijn hond twee jaar geleden wel. Die kreeg een hartaanval en ik hoorde hem heel hard janken. Maar ik denk niet dat dit telt dus ik denk ook niet dat ik terzielers kan zien. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Di Feb 19, 2008 11:50 |
 |
Het lijkt mij juist weer net eng om op iets te zitten wat je niet kan zien. En alleen maar voelen. Nee dat lijkt mij juist weer wat minder. Al heeft het wel een aparte uitdaging. Maar dan zie ik ze toch wel liever.
Persoonlijk vind ik ze eigenlijk helemaal niet zo eng geschreven. Terzielers heeft wel aparte dingen die je bij alle andere fabeldieren niet kan terug vinden. Maar ik vind ze niet eng ofzo. Meer erg intressant. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
xMaritt
3e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 25, 2008 19:06 |
 |
Ik zou geen terzielers kúnnen zien, aangezien ik niemand heb zien sterven. Er zijn wel vrij veel dierbaren van me gestorven, maar ik heb het nooit daadwerkelijk gezien.
Als er niet zoiets vreselijks aan vooraf zou gaan, dan zou ik ze wel willen zien; het lijken me echt prachtige beesten.
Als ik ze zou kunnen zien, dan zou ik ze gewoon vaak opzoeken (als dat zou kunnen dan) en ook af en toe erop vliegen. Alleen ik zou me volgens mij erg prettig voelen in hun aanwezigheid, vraag me niet waarom. |
_________________ Ron; ...'- hij moet geweten hebben dat ik jullie in de steek zou laten.' 'Nee', verbeterde Harry hem. 'Hij moet geweten hebben dat je altijd terug zou willen komen.' |
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 27, 2008 16:40 |
 |
Ik kan geen terzielers zien en ik ben daar wel een beetje blij om. Ik wil niemand zien sterven...
Maar aan de andere hand zou ik wel willen weten hoe ze eruit zien.. Dilemma!
Ach, laat ze maar onzichtbaar blijven... |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
darkshadow
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 08, 2008 18:20 |
 |
Ik zou ze kunnen zien, heb namelijk iemand zien sterven in het ziekenhuis.
Ik weet niet of het zo heel erg zou vinden, elke keer als ik over ze las leek het mij wel interesant om ze te zien, ik kan er niet tegen om te weten dat er iets bij me is dat ik niet kan zien. |
|
|
  |
 |
ijssnuiver
Dreuzel

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 08, 2008 13:04 |
 |
Ik zou ze niet willen zien.
Ik zou ze op het moment ook niet kunnen zien en dat wou ik mooi zo houden. Ik heb het niet zo op de dood en de hele boel eromheen, dus ik denk dat het nog wel even zou duren voordat ik iemand dood zal zien gaan. |
|
|
  |
 |
Winkey
2e jaars

Verdiend:
102 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 08, 2008 18:07 |
 |
Ik zou ook geen terzielers willen zien, maar dat zou niet veel verschil maken, want ik kan ze ook niet zien omdat ik nog nooit iemand heb zien doodgaan. Rijden is een ander verhaal, het lijkt me best een keer leuk om op iets te rijden dat je niet kan zien  |
_________________ another day passes by... |
|
  |
 |
Narcissa

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Di Apr 08, 2008 23:12 |
 |
nathan schreef: | Ik zou terzielers nooite van mijn leven willen zijn tenzij Loena Leeflang erbij staat want: het zijn enge beesten, en ik zou liefst nog zolang mogelijk wachten met iemand te zien doodgaan. |
Ze zijn echt niet zo eng hoor. Veel mensen vinden het aparte dieren omdat ze juist iets met de dood temaken hebben. Dat is juist intressent, geen enkel fabeldier kan dat. Ik weet het gewoon niet vanaf het begin heb ik ze lief, ik kan ze dan ook al jaren zien als ze bestonden. |
|
  |
 |
Hermelien-fan
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 09, 2008 17:06 |
 |
Ik ben het met Narcissa eens. Al zou ik zelf - net als anderen - niet graag iemand dood zou willen zien gaan. De terzielers zien er misschien wel wat eng uit, maar toch zijn het heel interessante en fascinerende wezens. Ze mogen er van buiten eng uit zien.. maarja. Niet alles ziet er goed uit van buiten, uh?
Het lijkt me ook niet bepaald iets om op iets te vliegen dat je niet kan zien. Nogal freaky. Ik houd mezelf wel gewoon een afstandje van hun en bewonder ze wel via films [a] |
going, going, gone. |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 12, 2008 17:33 |
 |
MangO__ schreef: | Ik zou ze kunnen zien.. Ik heb en mijn Opa en mijn Oma in hun kist gezien dus, en eigenlijk lijkt het me wel cool om ze te zien..
Om de dood kun je toch niet heen. |
Om een terzieler te kunnen zien moet je iemand dood zien gaan. Dus als je gewoon een dood lichaam ziet dan hoeft het nog niet te betekenen dat je ook terzielers kunt zien. Je moet ze ook echt dood hebben zien gaan. Dus als ik jou verhaal begrijp kan je nog geen terzielers zien. [a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Jamble
Dreuzel

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 9:03 |
 |
Even een vraagje, zie je ze als je echt iemand dood hebt zien gaan?
Want ik was er namenlijk nog een paar uur voor mijn opa stierf, we wisten al een paar dagen van te voren dat hij zou sterfen, dus ik was er heel vaak voor zijn dood. Maar ik zou ze niet willen zien, ik vind ze griezelig. |
_________________ En uit die opening klom Marcel Lubbermans. Hij schreeuwde het uit van blijdschap terwijl hij van de schoorsteenmantel sprong en riep: 'Ik wist wel dat je zou komen!
Ik wist het, Harry!' |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 9:47 |
 |
Jamble schreef: | Even een vraagje, zie je ze als je echt iemand dood hebt zien gaan?
Want ik was er namenlijk nog een paar uur voor mijn opa stierf, we wisten al een paar dagen van te voren dat hij zou sterfen, dus ik was er heel vaak voor zijn dood. Maar ik zou ze niet willen zien, ik vind ze griezelig. |
Je ziet ze inderdaad alleen maar als je ook daadwerkelijk iemand dood heb zien gaan. Dus niet iemand die op sterven ligt, of een dood lichaam. Je moet hem/haar echt dood zien gaan. Daarom zijn het denk ik zo weinig mensen die ook echt terzielers kunnen zien. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Narcissa

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 12:01 |
 |
MangO__ schreef: | Witch_Eva schreef: | MangO__ schreef: | Ik zou ze kunnen zien.. Ik heb en mijn Opa en mijn Oma in hun kist gezien dus, en eigenlijk lijkt het me wel cool om ze te zien..
Om de dood kun je toch niet heen. |
Om een terzieler te kunnen zien moet je iemand dood zien gaan. Dus als je gewoon een dood lichaam ziet dan hoeft het nog niet te betekenen dat je ook terzielers kunt zien. Je moet ze ook echt dood hebben zien gaan. Dus als ik jou verhaal begrijp kan je nog geen terzielers zien. [a] |
Hmm nee daar heb je gelijk in :'P, dat is dan weer iets wat ik fout heb begrepen.. misschien maar goed dat ik geen Terzielers kan zien. |
Ik denk dat er genoeg mensen deze fout maken. Je bent niet de enigste hoor. Ik weet eigenlijk niet als dat ook op de zelfde wijze met dieren zal gaan. Ik heb geen idee als je ze kan zien, als je een dier ziet sterven Dat vraag ik me eigenlijk wel af. |
|
  |
 |
|