Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Pretparken Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Miss Und@ztood
Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mei 22, 2007 11:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga wel graag naar pretparken. De typhoon is leuk!! De efteling is rustiger maar wel mooi en sprookjesachtig. Ik ga er wel graag naartoe maar er ontbreekt een atractie waar je als een milkshake in geschud wordt. Wink

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Profiel bekijkenStuur privébericht
*Kirsten*
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 49 Sikkels

*Kirsten* is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Mei 22, 2007 15:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik vind Europapark helemaal geweldig. Haha, waarschijnlijk kent alleen bijna niemand het hier! Best vreemd eigenlijk. Het is een groot pretpark in het zuiden van Duitsland. We gaan er echt ieder jaar naartoe.

Het is zeker zo leuk als EuroDisney vind ik, en je hebt er super veel achtbanen. Onder andere de hoogste rollercoaster van Europa. (Nee die staat niet in spanje, die was de hoogste Wink ). Wat ook nog grappig is, Europaparkt werkt zelfs samen met de Efteling. Wanneer je een abbonement hebt op de efteling kun je 1 dag ook gratis naar binnen volgens mij, of je hebt 50% korting, dat weet ik niet meer!

Verder blijf ik de efteling ook altijd leuk vinden. Ondanks dat ik 16 ben moet ik atlijd nog even naar het sprookjesbos haha. Foto's maken is altijd leuk daar. Na de examens ga ik samen met een vriendin er weer in. Ik ben echt benieuwd naar de Vliegende Hollander. Hij lijkt me namelijk wel leuk Smile. Hoop alleen niet dat we dan ook 3 uur vast komen te zitten. Dat is namelijk al gebeurd!

daredevil
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 328 Sikkels

daredevil is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 31, 2007 18:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik vindt efteling heel leuk maar niet echt veel wilde atracties hebben ze daar,het is meer voor kleinere kinderen vindt ik.

KimMeke
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 49 Sikkels

KimMeke is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 31, 2007 18:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik wil naar de Efteling.. maar mijn broertje en zusje willen naar Bobbejaanland. *zucht* Niet dat ik iets heb tegen Bobbejaanland maar ik wil naar de Efteling, ben ik allang niet geweest. En nou is er een nieuwe attractie. De vrliegende Hollander, en daar wil ik in.
Verder is Sixflags (of tegenwoordig Walibi World, domme naam eigenlijk klinkt zo kinderachtig! ) ook heel leuk, al die achtbanen. Ik ga er dit jaar heen met een vriendin. Helemaal alleen met de trein! ( ik woon in het zuiden van Brabant dus dat is erg ver!

daredevil
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 328 Sikkels

daredevil is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 31, 2007 18:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

ja die nieuwe atractie lijkt mij echt heel vet.
daar wil ik nog n keer in. Exclamation

Halfbloed prinses
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 55 Sikkels

Halfbloed prinses is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 04, 2007 19:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik moet daar ook heen,, sixflax klonk zoveel lauwer Very Happy
Ik ga er is heen met me beste vriendin ( ze weet het alleen nog niet, ik heb het nu net besloten:D)
Ik heb geen hoogtevrees of zo, ik houd wel van actie!!

De andere drie meisjes lagen dus altijd de hele middag op de grond...
Emma-fan
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 229 Sikkels

Emma-fan is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 04, 2007 20:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een abonnement op de Efteling, en ik woon er niet zo ver vandaan, dus ik kan gaan wanneer ik wil.
Soms ga ik ook wel met een paar vriendinnen na school eventjes. ^^

Zelf vind ik het geen park voor kleinere kinderen, het is altijd gezellig om met z'n allen door het sprookjesbos te lopen.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

magic@home is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 05, 2007 16:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Disneyland paris blijf voor mij toch het leukste pretpark waar ik ooit ben geweest en wil er nog heel vaak nar terug, als daar is tot in de puntje geweldig het heeft iets magisch!

"But you're Muggles! We must have a drink! What's that you've got there? Oh, you're changing Muggle money. Molly, look!"
– Arthur Weasley
Skay
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 356 Sikkels

Skay is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 05, 2007 16:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga 10 julie voor het eerst van mijn leven naar Six Flags.....of is het nu Walibiworld? Whatever...ik ben dus best benieuwd, want volgens de meesten is het echt supergaaf enzo.....kan niet wachten...met heel VWO4, dat wordt echt fantastisch!!!

Anyway...het liefst ga ik toch nog steeds naar Drievliet. Klinkt misschien kinderachtig. Maar het is een een soort van grote kermis..maar stukken goedkoper. En de nieuwe achtbaan gaat in 2 seconden 70 kilometer per uur. 3 Keer achter elkaar een ritje, want we waren de eersten die dag!!!

En de Efteling...nee, niet echt meer. De atracties staan te ver uit elkaar. Dus je moet eerst 5 minuten lopen voordat je bij de volgende achtbaan bent. Dan kan je niet veel doen op een dag.

Ik hou van achtbanen en andere 'wilde' atracties!!!!

Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf
chantal
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

chantal is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jun 06, 2007 9:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben gek op Walibi/Six Flags/Walibi.. Welke attractie ik het leukst vind is die ene waarbij de rails boven je hoofd zit en je voeten los bungelen. Die vind ik zo vet Cool Cool

rooieke
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 1496 Sikkels

rooieke is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jul 01, 2007 15:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben een achtbanenfreak en heb al heel veel pretparken in nederland gehad. efteling, six flags en duinrel enzo. ok ben ik in disneyland paris geweest en disney world in amerika. Ik vind de efteling het mooiste familiepretpark van nederland en als je achtbanen gaaf vind moet je naar six flags.

Oude Forumnaam: Patricia89 The Ultimate HPFreak
The Ultimate HPFreak

Patricia is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 02, 2007 19:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik wil ook weer eens naar een pretpark. Ik ga het vaakst naar Atractiepark Slagharen.. Aangezien ik in het noorden woon, druk ben met werk en geen geld heb, ga ik niet vaak naar andere pretparken..

karinpotter
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

karinpotter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 02, 2007 19:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben vorige week met school naar Bobbejaanland geweest xD Na dat hamer ding was ik echt misselijk en toen ben ik niet meer in de typhoon geweest..heb er geen spijt van hoor Razz Ik heb ook al in Phantasieland, de Efteling en DisneylandParijs geweest. Hier in de buurt is ook een pretpark (Valkenier) maar dat zullen de mensen die niet uit limburg NL komen wel niet kennen. Ik zou ook wel een keer naar Walibi, Duinrel, Toverland willen gaan (klikt kinderachtig maar schijnt wel heel leuk te zijn) daar is nu die grootste en snelste houten achtbaan van Europa geopend. In de krant vandaag stond trouwens dat die al een half uur vasthangde door het weer Razz Maar ik wil graag terug naar de Efteling, dat is mijn favo park en ik zou graag in de vliegende hollander willen dus Razz Naar Disneyland wil ik ook graag terug dat is al 5jaar terug ofzo dus....

magic@home
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

magic@home is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 02, 2007 19:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

We ware laatst op kamp met de volleybal club en toe zijn we naar toverland geweest, en ik dacht dat is heel kinderachtig echt niks voor een 15-jarige, maar ik moet zeggen dat het er best wel leuk was, vooral de achtbaan en de waterbaan.

Ik wil nog heel graag eens naar disneyland parijs, toen ik in groep 6 zat ben ik er voor het eerst geweest, en ik vond het toen ontzettend tof, ik moest zelfs huilen toen we weg gingen. In de herfst vakantie gaan we er misschien naar toe, kijk er nu al naar uit.

Natuurlijk vind ik de efteling ook altijd heel leuk, en daar ga ik als het door gaat ook binnenkort weer naar toe.

"But you're Muggles! We must have a drink! What's that you've got there? Oh, you're changing Muggle money. Molly, look!"
– Arthur Weasley
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

Kelly Griffel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 02, 2007 20:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wij gingen vroeger elke zomer naar een pretpark. Elke keer naar een ander, het ene jaar de Efteling, het jaar daarna Walibi, het jaar daarna Bobbejaanland (...) Ik weet wel dat ik Walibi altijd het leukste vond, met die oranje kangoeroes en ik vond Walibi gewoon de leukste attracties hebben. Nu nog steeds trouwens. Ik hoop dat ik deze zomer eigenlijk nog een keertje naar Walibi kan, maar we moeten wel ff kijken ^^

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp