Auteur |
Bericht |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 30, 2006 11:34 |
 |
Het hoeft niet zo duur te zijn natuurlijk. Je hebt al hele goedkope vluchten.
Je kan het zo duur maken als je zelf wil door een duur hotel uit te zoeken, de duurste plaatsen in het vliegtuig te nemen bij de duurste aanbieder. Tegen die tijd (in Januarie beginnen) moet je het gewoon gaan uitzoeken wat het goedkoopste is.
Verder heb ik hier ergens gelezen dat de acteurs rond zes uur 's avonds aan komen. |
 |
Tops<3
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 30, 2006 16:19 |
 |
Londen is natuurlijk niet één van de goedkoopste steden om heen te gaan, maar zoals Helen al zei je moet gewoon goedkope vluchten enzo zoeken. En een jeugdherberg in Greenwich(is een hele goede&redelijk goedkope!) zoeken, in Greenwich is het meestal goedkoper en kun je vlug met de metro naar Londen,
Maargoed het lijkt me wel heel erg gaaf, maar als je die filmpjes op Youtube bekijkt van die premieres als je vooraan aan zo'n hek wil staan moet je soms wel 22 uur wachten, Maar ik denk dat 9:00 uur ook wel goed is Zoals al eerder gezegd...
Ik ben aan het werken voor een reis naar de VS, dus ik denk dat alweer naar londen gaan een beetje te duur voor me wordt, maar miss betalen mijn ouders de reis wel, alleen dan moet ik natuurlijk nog iemand zo ver krijgen die een hele dag bij zo'n hek wil staan
(mijn vrienden verklaren me dan vast voor gek:P) |
 |
Evelien_HP
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 11, 2007 16:07 |
 |
ik zie dat er al heel lang niet meer iets is gezegd in dit topic.. wil ik even verandering in brengen...
ik ben namelijk een beetje aan het plannen en nadenken om naar london te gaan dit jaar voor de premiere.. en ik zie dat er hier meer mensen zijn met dat idee.. lijkt me gezellig om af te spreken daar? zie je tenminste een nederlander...
maar ja even update.. de premiere met acteurs is dinsdag 3 juli
zo zijn er nog steeds mensen die willen gaan of misschien zelfs al vliegtickets enzo hebben? |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 11, 2007 21:36 |
 |
Nou het is jammer dat de boekrelease en de filmrelease dicht bij elkaar liggen, maar toch nog te ver van elkaar zodat je net niet een week naar London kan ofzo. Want de premiere is inderdaad 3 juli maar ik weet niet of ik dan zomaar naar London heen ga. Ik heb dan officieel niet eens vakantie dus ik zou niet weten of ik er zomaar er naar toe kan. Ook al is het wel heel gaaf als je er heen gaat. Oeh ik wil Dan en Evanna zien en de andere acteurs enzo.
Ik hoorde van Sander ( Lupos-Freak) ook dat er een paar bekende acteurs naar de Belgische premiere gingen. Alleen weet ik niet wie |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
secresy
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 12, 2007 21:06 |
 |
Ik zou er wel eens heel graag heen willen. Ik ben er jammer genoeg nog nooit geweest en ik denk ook niet dat daar ooit verandering in zal gaan komen. Strenge ouders hé |
|
|
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 26, 2007 21:54 |
 |
Ik ben ook nog nooit naar een premiere van Harry Potter geweest, maar ik zou het zo graag willen. Maar ik denk dat mijn ma het niet zou willen en wie geeft mij de garantie dat je de acteurs uberhaupt ziet vanwege de grote menigte die bij een premiere aanwezig is. Maar ik zou het zeker weten wel willen want dan kan ik alle acteurs uit de films zien. |
 |
witch-melissa
2e jaars

Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 27, 2007 11:46 |
 |
Ik ben ook nog nooit naar een premiere geweest maar mij zou het heel sjiek lijken om er wel eens heen te gaan en dan met allemaal mesen van het forum lijkt me echt gezellig en dan daar staan gillen naar Rupert Emma Dan en de rest Ik zie het al helemaal voor me
Alleen helaas kan ik er nu alleen over dromen ipv. er echt te zijn
grtz |
_________________ Ron Weasley
"WEASLEY IS OUR KING!" |
|
  |
 |
Evelien_HP
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 26, 2007 16:36 |
 |
nou ik ga naar de premiere.. ik heb al vleigtickets en een hotel..
ik heb er nog een paar dagen londen aan vast geplakt.. kan ik nog wat meer zien
ik heb er zo veel zin in.. denk dat ik dinsdag vroeg al op leicester square ben te vinden  |
|
|
  |
 |
mikab93
1e jaars

Verdiend:
59 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 26, 2007 19:36 |
 |
Voor degene die het nog niet wisten. OP 7 juli is de avant-premiere in kinepolis brussel en de speciale gasten zijn de acteurs die de wemel tweeling spelen en de acteur die marcel lubbermans speelt. Voor Nl ben ik niet zo zeker of er iemand gaat  |
_________________ ==>mik<== |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 26, 2007 19:43 |
 |
Ooooh, James en Oliver Phelps en Mathew Lewis! ow cool. Die zijn alle drie lief.
Ik wou dat ik er makkelijk heen kon maar dat gaat helaas niet door.
Ik hoop voor degene die wel heengaan dat ze een leuke dag hebben. |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: �...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...�
|
Geplaatst:
Di Jun 26, 2007 22:57 |
 |
Als ik het naar Londen kon gaan, als de premiere begon zal ik er echt alles voor doen om vooraan te lunnen staan. Al stond ik er al om 6 uur, ik zal dat echt niet erg vinden, als ik de kans kreeg om spelers te zien. En het zal dan al helemaal mooi zijn als Tom felton, Alan Rickmane en noem maar op te zien zal krijgen, dan hoop ik zelfs om een hand van hun te kunnen krijgen..oh het zal een mooie droom zijn. |
_________________ �Het geluk van de vampiers is met ons!!�
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
ashling
1e jaars

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 27, 2007 20:00 |
 |
om eerlijk te zijn, ik ben er bijna zeker van dat dat een droom zal blijven. Het lukt niet iedereen om daar aanwezig te zijn, maar om dan ook nog vooraan te kunnen staan? Ik zou zegen vergeet het. Die kans is petieterig klein. (tijnzij je echt heel vroeg daar bent, maar dan ben je nog niet de enige) XD
Trouwens ik kan er niet naar toe gaan. Ik zit dan van de regen -als het weer zo blijft- te genieten in frankrijk. Ik zal HP5 dus gewoon later in de filmzaal zien. |
_________________ why is life so hard ? |
|
  |
 |
Patricia
The Ultimate HPFreak

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 04, 2007 11:00 |
 |
Een vriendin van mij was gisteren naar de premiere in Londen geweest. Ze stond gewoon buiten hoor, ze is niet naar binnen geweest, maar ze stond vooraan en heeft vet veel handtekeningen, volgens mij ook die van JK Rowling.
Ik ben echt jalours, maar ook erg blij voor haar! |
|
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 04, 2007 14:57 |
 |
angelken schreef: |
kzoen wel een ki gaarne gaan ze mo magn nie van me ma
mo als kik 16 jare zien dan mag kik wel gane want kwerkn er dan
voorn ééé dus je mag doene wa da je wilt eee me da geld
en als er nog een film uit komt dan gaak derict na do hihih
[/u][/i][/b] |
Ik wil niet heel vervelend doen, maar het meeste van je berichtje snap ikniet. Maar je mag dus pas naar de film als je 16 bent? of naar de premiere in londen? Ik ga iig bijna nooit naar de premieres (eigenlijk nooit) meestal kan ik dan niet, of kunnen mijn vrienden dan niet. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Charlie
Oceanic 815 Survivor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 04, 2007 19:17 |
 |
*yayt*
Ik ga naar de Avant-première hier in België, wat wil zeggen op 07/07/'07 naar het UGC Antwerpen om de film exclusief te bekijken en om James en Oliver Phelps + Matthew Lewis is het echt te zien! Ik hoop dat ik ergens een handtekening kan bemachtigen (toch al meer kans als je samen in dezelfde zaal zit, niet?) Zoniet, dan ga ik gewoon heel veel foto's nemen, denk ik
*yayt nog maar eens* |
  |
 |
|