Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Oogje op Harry Potter? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Verdiend: 0 Sikkels

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jun 09, 2007 17:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Woei, ja, Daniel ziet er idd erg goed uit en ja als ik de buurt zou zijn .. ach, en wat maakt leeftijd uit. Hij voelt zich beter bij oudere vrouwen/mensen dus daar hebben we een streepje voor Wink

Harry in de boeken vind ik irritant dus nee, dank je. Ik hou het bij Ron .. al was hij toen hij met Lav-Lav was ook zeer vervelend

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Addiie
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Addiie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 12, 2007 19:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oew, nee ik ben niet verliefd op Daniel of Harry. Ik heb ergens gelezen dat hij een zogenoemde crush heeft op Rachel Huppeldepup van The OC, of zoiets. Ik citeer:

"Ik zou Rachel best wel eens willen ontmoeten, al zou ik geen idee hebben wat ik tegen haar moest zeggen. Ik ben namelijk een beetje verlegen." Rolling Eyes

Dat kwam uit een roddelblad. En één van mijn beste vriendinnen is stapeldol op Draco of Tom geworden. Ik weet niet welke, want ze zeurt over alle twee. Dus heb ik van een site een paar "leuke" (ahum, doordenken) foto's geplukt en heb ze op school aan haar gegeven. Helaas voor haar stonden er een stel anderen omheen en ze werd nogal rood Cool Was niet mijn schuld Very Happy Maar toen ik een keertje in haar laatje op school aan het rommelen was omdat ik een pen van haar moest lenen (btw, ik mag in haar laatje rommelen) zag ik één van de foto's die ik haar had gegeven met allemaal hartjes erom heen Razz

Sweet Ginny
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 21 Sikkels

Sweet Ginny is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 14, 2007 11:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Therese, een meisje uit mijn klas, heeft me een keertje vertelt dat een Deense vriendin van haar stapelgek was op de Harry uit de boeken Very Happy Vond ik wel grappig, want hoe kun je in godsnaam verliefd worden op iemand uit een boek? Misschien sprak zijn karakter haar wel aan xD

Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 14, 2007 12:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sweet Ginny schreef:
Therese, een meisje uit mijn klas, heeft me een keertje vertelt dat een Deense vriendin van haar stapelgek was op de Harry uit de boeken Very Happy Vond ik wel grappig, want hoe kun je in godsnaam verliefd worden op iemand uit een boek? Misschien sprak zijn karakter haar wel aan xD

Nou ik ben dus van mening dat het wel kan. Je kan heel erg in het boek inleven, en de personage zo leuk vinden dat je er "verliefd" op kan worden. Waarom zou dat niet kunnen? Maar je zou wel verliefd kunnen worden op iemand van internet.

@Addiie nou geloof me niet alles wat in de bladen staat dat klopt. En dat hij op ene Rachel de huppeldepup is, dat is dus ook niet waar. En Dan heeft trouwens gezegt dat hij door Equus minder verlegen is geworden bij de meisjes.

Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 14, 2007 12:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Joh, Dan heeft wel vaker een crush. Niks nieuws meer.
En ja, je kan verliefd worden op een karakter uit de boeken. Je kunt toch ook verliefd worden op een msn contact die je nog nooit gezien hebt.
Ach, ik heb al meer dan 2 jaar een 'oogje" op Ron. Het karakter spreekt me heel erg aan en ik hou wel van een man met humor

Het is trouwens ook wel een beetje logisch dat hij minder verlegen is na Equus. Hij heeft zich letterlijk elke avond bloot gegeven.
Ik ben ook minder verlegen geworden door mijn werk

Woei, Gryff van het jaar 2008!

Laatst aangepast door Helen op Do Jun 14, 2007 12:27; in totaal 1 keer bewerkt
Sweet Ginny
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 21 Sikkels

Sweet Ginny is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 14, 2007 12:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oooh, heb jij een oogje op Ron?! Very Happy Nou ja, hij is ook erg leuk met z'n droge grapjes. Vroeger vond ik 'm wel leuk, zoals in Chamber of Secrets met z'n "follow the butterflies". Very Happy

4e jaars
4e jaars

Verdiend: 5 Sikkels

dark_moonlight is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jun 15, 2007 14:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb niet echt een crush op Dan ofzow
en ook niet op andere acteurs of beroemd heden...
tis meer zo iets als een held ofzow (klinkt heel dom k weet t Rolling Eyes )
Heel moeilijk te beschrijven.
Maar verliefd, nee dat niet.

The Half-Blood Prince
The Half-Blood Prince

Verdiend: 218 Sikkels

SeverusSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jun 15, 2007 17:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het juist niet raar als je een karakter als held ziet, als je 'voorbeeld'. Als je echt verliefd bent op een karakter, dan kan dat juist nog wel eens moeilijkheden geven. Ik denk ook dat als je verliefd wordt op een karakter, je eigenlijk niet valt op dat letterlijke personage, maar op een persoon die je creeert in je hoofd. Een soort fantasie die nooit werkelijkheid zal worden en je maar beter ook niet kunt projecteren op die persoon die persoon die hem speelt(Dan, Rupert) er je ze er maar niet mee confronteert / denkt dat hij het echt is. Want dan hou je echt jezelf voor de gek.

Shellwarrior
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 72 Sikkels

Shellwarrior is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Jun 15, 2007 18:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind Harry het personage (want daar gaat het hier tenslotte om) best aantrekkelijk. Klinkt misschien raar, maar zoals ik hem me voorstel, en dan vooral in het 6e boek, lijkt het me best een leuke jongen, als hij echt zou bestaan (dus niet Daniel). Af en toe heeft hij wel irritante trekjes, maar toch heeft hij wel wat.

Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jun 15, 2007 18:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nope, nu niet meer. Een tijd geleden vond ik Harry/Daniel zeer aantrekkelijk. Ik vind hem nu, eigenlijk, steeds(lelijk wil ik niet zeggen) minder mooi worden. Ik vind zijn haar niet leuk en gewoon... tja, nee ik ben níét verliefd op Harry Potter en/of Daniel Radcliffe.

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Evelien_HP
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 49 Sikkels

Evelien_HP is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Jun 26, 2007 17:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

verliefd zou ik niet willen zeggen, maar vind wel dat hij er goed uitziet en dat ik best wel verliefd op hem zou kunnen worden als ik hem leer kennen.. uit interviews blijkt hij heel down to earth en heel aardig..
ik zou graag een beschuitje met hem willen eten Wink

Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 26, 2007 18:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Evelien_HP schreef:
verliefd zou ik niet willen zeggen, maar vind wel dat hij er goed uitziet en dat ik best wel verliefd op hem zou kunnen worden als ik hem leer kennen.. uit interviews blijkt hij heel down to earth en heel aardig..

ZUCHT lees nou eens het topic heet "een oogje op Harry Potter"niet op"Dan Radcliffe", het gaat er hier om of je Harry leuk vind...

Ik zelf heb zeker een zwak voor Harry, al is het gewoon een vervelende puber af en toe, maar ik vind m gewoon leuk. Maar verliefd, nee.

Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2007 14:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Evelien_HP schreef:
Potterfreaky schreef:
Evelien_HP schreef:

ZUCHT lees nou eens het topic heet "een oogje op Harry Potter"niet op"Dan Radcliffe", het gaat er hier om of je Harry leuk vind...

Ik zelf heb zeker een zwak voor Harry, al is het gewoon een vervelende puber af en toe, maar ik vind m gewoon leuk. Maar verliefd, nee.

nou nou sorry hoor.... ik zie hier ook mensen die het hebben over allebei hebben..

Man, dit is de zoveelste keer dat er verwarring ontstaat over dit topic. Maar eerlijk gezegd vind ik het ook niet zo erg duidelijk, aangezien dit topic onder de categorie acteurs/actrices staat. De vraag is op zich duidelijk genoeg, maar dan denk ik dat ie meer in de categorie algemeen hoort dan. Maarja wie ben ik.
Dus @ Evelien: Ik snap best dat dat een beetje verwarring schept. Wink

Nou ja, ik heb dus geen oogje op Harry Potter, ik kan nu eenmaal niet verliefd worden op een personage uit een boek. Maar ik snap best dat er mensen zijn die dat wel hebben hoor. ^^

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Tessa Tinkels
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 5 Sikkels

Tessa Tinkels is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 28, 2007 10:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Harry Potter heeft een lange tijd alle gedachtes in mijn hoofd opgeëist! Het is moeilijk, want JK Rowling beschrijft machtig hoe hij in elkaar zit en hoe cliché ook, ik vond hem geweldig. Zijn karakter spreekt me enorm aan, maar het is toch gebrekkig als je zo iemand niet kan zien, aje alleen kan voorstellen. Dus ga je hem zienin de persoon van Dan Radcliffe, waardoor - bij mij tenminste - de bevlieging oversloeg in de acteur. Maar uiteindelijk zijn de jongens in Real Life toch leuker. Harry is een soort streven van hoe een echte jongen zou moeten zijn, tot je erachter komt dat het andersom is.
En dan ben je verliefd op een bestaand persoon ^.^

Het kan heel goed, verliefd op een personage. Maar ik denk alleen in de brede zin van het woord. Ik ken zat mensen die gek zijn op personages uit boeken, maar die uiteindelijk zich toch richten op de acteurs, omdat die echt zijn. Maar dat zijn totaal andere personen en zo verwaterd het denk ik bij veel mensen.

E.Diggory
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

E.Diggory is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Jul 05, 2007 15:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

nee ik kan niet verliefd worden op iemand uit een film of boek, al vind ik daniel radcliffe wel een hele leuke jongen, ook als je ziet hoe hij zich gedraagd in intervieuws enzo! ik zeg voor de grap altijd wel dat ik met hem wil trouwen haha Razz nee maar serieus ik vind het echt een leuke jongen, maar verliefd? nee.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp